old raven

????

onko kellään kokemusta kyseisen paikan korseteista?
onko kestävii jne.

13

4364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • To-Drown-A-Rose

      Kyllä ainakin omani ovat olleet erittäin kestäviä ja hyvälaatusia. Suosittelen.

    • vision

      Omat kokemukseni ovat olleet kaikki yhtä kauhua! En todellakaan voi suositella ainakaan puoliluitettuja korsetteja sinulle.
      Itse pari tilasin ja laatu oli aivan helvetin huono. Kun kerran pisti päälle, niin se käyttö olikin siinä. Toista kertaa ei päälle puettukaan. Luut venyivät muodottomiksi ja korsetti näytti kulahtaneelta. Lisäksi olkaimet olivat ommeltu erittäin huonosti, ompelujälki oli miltei vinoa ja purkautui melkein heti. Lisäksi samettikangas, jota kyseinen ompelija käyttää, oli erittäin ohutta ja kehnoa.

      Lisäksi aika, jota jouduin paria vaivaista korsettia odottamaan, oli puolisen vuotta. Aika jolloin hän lupasi niiden olevan valmiina, ylittyi ja en saanut korsettejani tarvitsemaani tilaisuuteen.
      Hän tekaisi ilmeisesti korsetit kovalla kiireellä, kunhan jotain sai aikaiseksi, etten olisi ottanut yhteyttä ylemmille tahoille.

      Suosittelisin, että vaihtaisit suosiolla puljua ja hankkisit korsettisi hyvällämielellä aivan toisesta paikasta. Harvemminpa noihin halpis nettipuljuihin on lutotamistakaan, ellei nyt Morticiasta/Belle Modestesta puhuta.

      • ????

        belle modeste on vähän turhan kallis mulle ja morticiassa ne ei mun käsittääkseni tee mitään itte..
        mietin myös jos kyselis heavenly circuksesta enpä vaan tiiä senkään paikan tasosta.
        ihan täysluutettua korsettia plansettien kanssa ajattelin.


      • To-Drown-A-Rose
        ???? kirjoitti:

        belle modeste on vähän turhan kallis mulle ja morticiassa ne ei mun käsittääkseni tee mitään itte..
        mietin myös jos kyselis heavenly circuksesta enpä vaan tiiä senkään paikan tasosta.
        ihan täysluutettua korsettia plansettien kanssa ajattelin.

        Kyllä se täysluutettu kestää. Luut toki rupe taipumaan käytön myötä mutta ei niin radikaalisti kun ovat esim metalliluita. Jostain rigilene-nauhasta tehdyt "luut" (mihin luulen negatiivisen palautteen liittyvän..) eivät tietenkään kauheasti kestä.
        Heavenly Circus on ihan ok, mutta on vähän hintavampi kuin Old Raven.


    • Miss_Dark

      ainakin on old ravenin korsetti toiminu..se on täysluutettu metallilla ja synteettisellä valaanluulla..Samettia on ja vuori..En itse ainakaan ole huomannut mitään huonoa siinä..

      Heavenly circuksesta tilasin paidan ja oli kyllä hyvälaatunen..Korsetithan siellä on melkeen yhtä kalliita kun belle modestessa että melkee sama sitten kummasta ne tilaa..

    • satunnainen kulkija

      ostin aikaa sitten ja käyttänyt paljon. Hinta-laatusuhde kohdallaan on!! suosittelen!

    • Belle Modestea

      Koska siellä tehdään korsetit ammattitaidolla, oikeasti mittojen mukaan ja laadukkaista materiaaleista. Olen kuulluut paikasta pelkästään hyvää:).

      HeavenlyCircuksessa taas kuulema nykyään tehdään vaatteet harjoittelijoiden turvin, että kannattaa miettiä mistä maksaa. Sekä tämän Heavenlyn , että old Ravenin tekemät vaatteet ovat itselläni kestännet..aikansa - eivät siis montaa käyttökertaa. hinta-laatu-suhde ei ihan kohtaa...

      • Transbat

        On aivan kelpo firma, mutta yksi varoituksen sana: varmista että tilauksesi on ymmärretty, jos haluat muuttaa mallia paljonkin. Muuten voi olla että korsetti tulee ajallaan mutta vääränlaisena. :|


      • Pellava
        Transbat kirjoitti:

        On aivan kelpo firma, mutta yksi varoituksen sana: varmista että tilauksesi on ymmärretty, jos haluat muuttaa mallia paljonkin. Muuten voi olla että korsetti tulee ajallaan mutta vääränlaisena. :|

        Mulla sama kuin visionilla. Huonoa ompelujälkeä, heti purkaantui. Luut vinkuralla vaikka on terästä. :O Kangas todella heikkolaatuista. Kyllä siinä vähän naurattikin kun ystävä kiristi ja sirkat luisuu pois paikoiltaan ja sametti paukkuu.. Eikä edes paljoa kiristetty.


        Odotin tuotteita myöskin noin puolivuotta.. Enpä tilaa enää.


    • Jees!

      Olen tilannut jo useita korsetteja, aina yhtä hyviä ja ovat kestäneet hyvin! Hinta-laatu todella kohdallaan!

      Jos on ongelmia niin kannattaapa kysellä, ihan tyhmää olla sanomatta ompelijalle itselleen, eihän nekään voi tietää esim. kaikista materiaaleista, jollei anna palautetta! Ja tietääkseni kyseisestä paikasta saa todella hyvin korvausta vastaavissa tilanteissa vaikka pitkänkin ajan kuluttua.

      • idltdbtdlm

        mitä läskimpi henkilö on, (sitä enemmän kiristetään) ja sitä kestävämpi korsetin täytyy olla, kun se on kamalassa jännitteessä koko ajan. Läskit hankkikoot kestäviä korsetteja.


      • Asd.
        idltdbtdlm kirjoitti:

        mitä läskimpi henkilö on, (sitä enemmän kiristetään) ja sitä kestävämpi korsetin täytyy olla, kun se on kamalassa jännitteessä koko ajan. Läskit hankkikoot kestäviä korsetteja.

        Itse asiassa läski painuu kasaan helpommin kuin lihas. :---)


    • stupid girl

      Joskus oli juttua, en tiä päteekö nykypäivään.
      Old ravenissa on/oli 2ompelijaa toinen tekee saatanan hyvää jälkee ja toinen päinvastasta.

      Tosta jakautuvasta kommentti määrästä päättelen vaan et sama homma edelleen...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe