Olen ollut kihloissa mieheni kanssa kohta 9 kuukautta ja hän on minulle hyvin tärkeä ja rakas ihminen.
Suhdettamme kuitenkin varjostaa synkkä pilvi.
Mieheni nimittäin salailee asioita minulta.
viime syksynä asuin pari kuukkautta hänen luonaa. Aluksi kaikki tuntui ruusuiselta. Mutta..
Miehellä oli tapana lähteä kavereidensa mukana kapakkaan (tätä tapahtui lähes joka ilta) ja jäädä sille tielleen.
Kun kyselin poissaoloja sain selitykseksi eartomuksia humalaisesta kaverista, joka oli jätettu hänen vastuulleen ja jonka hän oli joutunut viemään nukkumaan.
Siihen en kuitenkaan vastausta saanut, miksi mies ei urotyön suoritettuaan saapastellut omaan kotiinsa untenmaille.(Myöhemmin sain tietää että miehelläni oli ollu joku toinen nainen).
Noin kuukausi eron jälkeen sain oman asunnon samansta talosta, jossa ex-kihlattununi asui (laskelmoitua, sen myönnän, mutta minulla oli edelleen tunteita miestä kohtaan). Ja yllätys yllätys meidän suhteemme jatkui kaverilinjalla (hän jopa osoitti mustasukkaisuutta, kun lämmin suhdetta ex-rakastajani kanssa).
Sitten ennen 2001 vuoden loppua hän kysyi minulta haluaisinko aloittaa suhteemme uudestaa, ja minä suostuin. Asiat tuli selvitettuä ja mies sanoi ettei ollut koskaan ollut sängyssä sen toisen naisen kanssa, hän myös vannoi muuttavansa tapansa.
Nyt suhteemme uudesta alusta on kulunut noin puolivuotta ja aikaan on mahtunut monia hyviä hetkiä.
Mieheni on kuitenkin ehtinyt tässä ajassa jäädä kiinni jo muutamasta aika isosta valheesta (mm. siitä, että hänet erotettiin keväällä armeijasta, koska hän oli soittanut seksilinjoille armeijan laskuun).
Olen kuitenkin antanut anteeksi, mutta unohtaa en ole voinut.
Viimein riita näistä minua vaivaavista asiosta asiosta meillä oli viime viikonloppuna.
Hän oli lähetelyt koko viikonlopun tekstiviestejä, "sailallen" niitä minulta. En notterannut sitä mitenkään.
Sitten hän sai puhelun, johon hän tiuskaisi: "me ollaan vain hyviä ystäviä" ja "mitä se sulle kuuluu" jonka jälkeen hän länttäsi luurin kiinni.
Hälytis kellot aikoivat soida päässäni, näin
miehestäni, että kaikki ei nyt ollut oikein.
Kun illalla kyselin aika tiukkaa sävyyn hänen lähettämistään viesteistä, hän sanoi tekstailleensa kahden itseään nuoremman tytön kanssa "kaikesta mahdollisesta" ja että hän on vain kaveri näiden tekstiviestikumppaneidensa kanssa. Epäilys jäi silti kytemään. jätin asian sillä kertaa kuitenkin siihen.
Alan olla aikan väsynyt tähän soutamiseen ja huopaamiseen, miehen jättäminenkin on känyt mielessäni, siihen en kuitenkaa ole vielälöytänyt voimia, sillä jostain kieroutuneesta syystä rakasta edelleenkin tätä miestä.
Nyt haluiasinkin tietään onko kenelläkään muulla ollut samanlaisia ongelmia miehen kanssa, kuin minulla? Ja jos, on niin miten olette selvinneet?
Voiko tälläinen vempula-mies muuttua koskaan, vaan tuleeko hän aina antamaan tyhjiä lupauksia ja turhia puheita?
Voiko vempula muuttua ?
7
946
Vastaukset
- Jussi
tee siis elämälles jotain ettei se mene hukkaan häntäheikkien kanssa.
- Lady30
Ota äkkiä jalat allesi ja juokse niin pitkälle kuin pystyt!
Tommonen suhde vaan tuhoaa sun omanarvon- ja itsetunnot ennen pitkää ja sitten siitä lähteminen vasta vaikeaa onkin.
Tsemppiä! - Macho
Mitä kuuluu?
Onko tiskit pesty ja pyykit kans?
Luuletko tosiaan, että se jätkä muka olisi öitä pois jätkien takia? HAHA
Vierasta pillua, you see!
Tai sitten se on piilohomo! - miilu
On kuule muitakin samalaisia tapauksia. Esim. minä. Ei nyt aivan voi kytkeä sun tapahtumiiin, mutta valehtelua ja sellaista epämääräistä selittelyä jne asioista.
Kuten tuossa joku sulle vastasi, että menetät itseluottamuksen ja kunnioituksen jne. Mä menin niin pitkälle. Tällä hetkellä 5 vuotta sen miehen kanssa takana ja nyt vihdoin päätin lähtä. Ens viikolla juhannuksen jälkeen ekaa kertaa viiteen vuoteen mä muutan yksin. Itsetunto on aika nollassa ja mä jo mietin valmiiksi kuinka yksinäistä mulla on... jne.
Mutta silti sisimmässäni mä tiedän että mä teen oikein kun lähden vaikka mä vielä rakastankin ja kovaa. Mutta mies ei muutu kuin pahempaan.
Tsemppiä vaan sinne taas! Muista että on toisiakin kamppailevia. - Hep
Eipä taida muutua.. Itselläni alkoi suhde kaksi ja puoli vuotta sitten saman tyyppisen miehen kanssa, sillä erotuksella että tämä minun kaveri oli naimisissa. Milloin hän ehdotti mitäkin, lupaili näkemisiä ja soittamisia päiväs aikaan, ilta kun tuli sain odottaa turhaan ja silti hän väitti että on ikävä ja kaipaa, seuraavan kerran kun hän otti yhteyttä, ei useimmiten pyytänyt edes anteeksi turhaa odottelua. Tavatessa hän sanoi pitävänsä, tykkäävänsä tai rakastavansa ja välillä hän sanoi ettei meidän välillä ole tunteet pelissä (ota siitäki selvää). Välillä hän puhui siitä millaista meillä voisi olla jos elettäisiin yhdessä, seuraavassa hetkessä hän jo perui puheitaan. Välillämme ei ole kohta vuoteen ollut mitään intiimimpää koska minä en enää halua, eihän tuo vaimoaankaan pystynyt jättämään. Nyt hän sitten katuu ettei aikoinaan ratkasua tehnyt ja esittää mustasukkaista kun olen tapaillut muita. Haluaisin kuitenkin ystävyyden säilyttää, mutta siihenkin tarvitaan luottamusta ja sitä ei ole.
- abc
Vempulasi voi muuttua, mutta todennäköisesti ei muutu. Kaksi vaihtoehtoa - voit olla välittämättä valehtelusta (ei kovin helppoa!) tai lopettaa suhde.
- Katkera
-Nimittäin sillä tavalla, että oppii kiinni jäämisistään valehtelemaan seuraavalla kerralla yhä taitavammin ja taitavammin.. Ei jumankauta, kyllä minulla on ollut niin paljon näitä tapauksia niin ystävinä kuin rakastajina. Mikä parasta, juuri tällaiset ihmiset ovat luonteeltaan aina niitä herttaisimman ja rakastettavimman oloisia! Heitä ei kertakaikkiaan osaa lopettaa rakastamasta, ei edes eron jälkeen, ei IKINÄ! Rakastan yhä heitä jokaista palavasti.
Mutta olen oppinut, että jos annan anteeksi, sama toistuu uudestaan ja uudestaan, vaikka toinen oppiikin taitavammaksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862