Saattaa olla hieman epämääräinen kysymys, mutta kysymys kuitenkin... niin ja napalävistykseen liittyen.
Ihmisillähän on erilaisia napoja, niin sopiiko napalävistys KAIKKIIN mahdollisiin napoihin?
Okei, ehkäpä en voisi kuvitella kyseistä lävistystä sellaisella henkilöllä jolle tuota mahaa on kertynyt runsaamman puoleisesti...
Se ei näytä mielestäni kauniilta...
mutta mitenkä kun monien ihmisten (oikeastaan vissiin kaikkien tuntemieni) napa on sellainen söpö "kuoppa". Kaikista napakoru-kuvista joista olen katonut on kyseisten kuvan henkilöiden napa myöskin sellainen tavallinen, kiva kuoppa.
En sitten tiedä miksi oma napani on jotenkin epämääräinen, mutta se ei kuitenkaan ole kuoppa, vaan sellainen... mmm... mitenkä sen nyt muotoilisin, no enemmän kuopasta ulkoneva.
Ei kuitenkaan samanlainen kuin raskaana olevilla naisilla, mutta ei kuitenkaan kuoppa...
Ajattelinkin, että kannattaakohan minun unohtaa napalävistys haaveeni tuon "epämääräisen" napani takia ja sopiiko kyseinen lävistys paremmin kuoppanapaan vai saattaisiko se näyttää jopa hyvältä myös omassa navassani?
Toivottavasti tajusitte epämääräisen selitykseni.
Napakorusta ja navasta
9
9996
Vastaukset
- BöBö
Napojahan on monenlaisia...
Mielestäni kaikenlaisiin napoihin voi (ainakin jonkunlaisen) lävistyksen laittaa.
En ole kuitenkaan mikään alan asiantuntija, joten en mene takuuseen tästä.
Elikkäs katso napaasi ja mieti, minkälainen lävistys siihen sopisi parhaiten.
Sellaisiin "kuoppanapoihin" (ainakin minun mielestäni) sopii parhaiten tavallinen navan "yläosassa" oleva lävistys, jossa on sellainen tavallinen banaanikoru.
Eli siis ihan tavallinen napalävistys ja koru.
Serkullani on sellainen "ulkoneva napa", niinkuin ilmeisesti sinullakin.
Hän on laitattanut napaansa normaalin napalävistyksen, mutta pitää siinä rengaskorua.
Sekään ei tietenkään kaikilla ihmisillä onnistu jos napa ulkonee paljon.
Ulkonevaan napaanhan voisi onnistua myös sellaisen "alanapalävistyksen" (oma nimitykseni tuolle lävistykselle) xD laitto..
Eli kun napalävistys tulee normaalisti siihen ylös, niin tämä tehdäänkin samaan paikkaan, mutta alas.
Aika epämääräinen selitys, mutta kuitenkin...
Olen myös nähnyt napalävistyksen laitettavan sillälailla sivuttain.
Eli siis laitetaan kasi reikää navan molemmin puolin ja sitten niistä läpi sellainen normaali napakoru.
Tuossa on mitä minun tiedoillani voin kertoa...
Mutta olen melko varma, että yhdessä lävistäjän kanssa keksitte mihin kohtaan napaasi voisi iskeä reiän! xD
Lävistyksiähän voi laittaa nykyään mitä erikoisempiin paikkoihin!- ja ei
En nyt haluais pahottaa sun mieltä, luulen tietäväni millanen napa sulla on,semmonen vähän ulkoneva, ja sellaseen ikävä kyllä ei kannata (eikä varmaan pystykkään) pistämään napakorua, eikä se kovin kauniiltakaan välttämättä näytä kun se koru tököttää siinä..ku sen pitäis niinku olla sielä kuopassa. oon tosi pahoillani,mut en nyt kauhhesti suosittele.
- sinä
ja ei kirjoitti:
En nyt haluais pahottaa sun mieltä, luulen tietäväni millanen napa sulla on,semmonen vähän ulkoneva, ja sellaseen ikävä kyllä ei kannata (eikä varmaan pystykkään) pistämään napakorua, eikä se kovin kauniiltakaan välttämättä näytä kun se koru tököttää siinä..ku sen pitäis niinku olla sielä kuopassa. oon tosi pahoillani,mut en nyt kauhhesti suosittele.
ja ei housus ihan sama millanen maha on mul on pömppis ja ihan normaalis kunnos muuten ja mul on lävistys eikä haittaa mitään se on aika hiano oikeestaan...
- ja ei
sinä kirjoitti:
ja ei housus ihan sama millanen maha on mul on pömppis ja ihan normaalis kunnos muuten ja mul on lävistys eikä haittaa mitään se on aika hiano oikeestaan...
Mää en nyt puhunu siitä että millanen maha on, ihan sama mulle onko pömppis vai sixpäkki ni voi silti ottaa vaik olis millanen kaljamaha. mun käsittääkseni me puhuttiin nyt navasta ei mahasta ja mun mielestä semmosiin ulkoneviin napoihin ei saa pistettyä lävistystä. en oo ihan varma mut aikalailla varma. et anteeksi jo loukkasin nyt jotain vähemmän kiinteämpi vatsisempia, en puhunut vattasta vaan navasta ja ne on mun käsittääkseni kaks eri asiaa
- iha sama
ja ei kirjoitti:
Mää en nyt puhunu siitä että millanen maha on, ihan sama mulle onko pömppis vai sixpäkki ni voi silti ottaa vaik olis millanen kaljamaha. mun käsittääkseni me puhuttiin nyt navasta ei mahasta ja mun mielestä semmosiin ulkoneviin napoihin ei saa pistettyä lävistystä. en oo ihan varma mut aikalailla varma. et anteeksi jo loukkasin nyt jotain vähemmän kiinteämpi vatsisempia, en puhunut vattasta vaan navasta ja ne on mun käsittääkseni kaks eri asiaa
kyl kuitenki saa laitettu ihan millasiin napoihin vaan !!!!
- !!!!!!!!!!!!!!!!!
iha sama kirjoitti:
kyl kuitenki saa laitettu ihan millasiin napoihin vaan !!!!
Älä inise jos et oo täysin varma asiasta!
- novoividdu
Mullakin on sellanen "pallonapa"... Oon haaveillut napakorusta jo tosi kauan mut en ilmeisesti tuu koksaan sellasta saamaan.. :( SAAKELIN SAAKELI MIKS JUST MULLA???!!!
- leikkaus1
Itselläni tuollainen vähän ulkoneva napa, pikku pallo joka on tavallaan vähän tuolla montussa. Tietääkö joku paljonko suunnilleen maksaa tuollaisen nätimmäksi leikkaaminen jossain yksityisellä lääkärillä tai kirurgilla? Olen 17-vuotias niin onkohan mahdollista että katoaisi viellä itsestää?
- Anonyymi
Haluun naakorun mut oon niin laiha pystynkö ees ottaa ku napa on pieni haluun kyl se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778