Oletteko mitanneet sauvakävely nopeuttanne ?
Itse mittasin just lenkillä keskinopeudeksi 6.1 km/h
Tuntui riittävän mulle. Millaista vauhtia te muut painelette ?
ps. tämä ei ole kilpailu ;)
nopeus.
5
4303
Vastaukset
- Bog Foot
Pari vuotta takaperin jäin eläkkeelle ja sain ahaa-elämyksen sauvakävelystä. Aloin harjoittelemaan sitä oikein olan takaa. Vauhtia tuli 7-7,5 km/h. Kun huomasin lehdestä, että Mika Myllylä voitti leikkimielisen sauvakävelyn MM:n keväällä Maskussa ajalla, jonka keskinopeus oli yli 11 km/h tajusin, että jotain vikaa kävelyssäni täytyy olla. Menin Hgin MM-kisoihin reitin varrelle seuraamaan miesten kävelyä ja silloin hoksasin, mistä kaikki on kiinni. Eli vauhti tehdään lantiolla. Ryhdyin harjoittelemaan ja nyt menee jo 8-9 km/h 18-20 kilsan lenkillä. Painokin on pudonnut jo 15 kg.
- Timba . . .
Jo on vauhti. Tekniikka laji ; )
Tosin itse olen aikas aloittelija.
Ikää kohta 40 ja paino 98kg.
Nooh kyllä se tästä kun painosta saa 10 pois.
- yleisurheilija
Meikäläisellä vauhti on jokseenkin tuota 7-8 km tunnissa.. Teen toki sauvakävelytreeniä ainoastaan syksyisin peruskuntokaudella.. Ja silloinkin usein vain palauttavia lenkkejä, jolloin yritän lähinnä vähän rauhotella vauhtia, pitää sykettä matalalla ja saada lihaskuntoa kehitettyä. Sauvakävellen siis rauhallisempaa treeniä, tehot teen sitten sauvojen kanssa laskettelurinteessä :o)
- Retu54
Tänään mittasin Forerunnerilla (GPS) ja nopeudeksi tuli 7,7km/h maantiellä 9,22km lenkillä, jossa loivia mäkiä. Ikää 50v, paino 88kg, pituus 183cm. Keskisyke 132k/min.
- Retu54
Finlandia sauvakävely keskinopeus 7,3km/h 30km matkalla. Mitattu Forerunner 201.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865