olen siis viimevuoden abi, ja minulla jäi läpäisemättä pakollinen matematiikka. lukion oppimäärä kuitenkin on jo suoritettu enkä ole siis missään koulussa kirjoilla. kävin keväällä "ensimmäisenä työttömyyspäivänä" työkkärissä jolloin mulle sanottiin että oon opiskelija niin kauan kun olen suorittanut matikan läpi. nyt siis se on pian pois päiväjärjestyksestä niin mieleen tuli että estääkö se että olen saanut opiskelupaikan ja olen siirtänyt sinne menoa vuodella koska lähden inttiin tammikuussa sen että en voi saada työttömyysturvatukea tai jotain muuta tukea? entä onko mitään tukea mahdollista saada? kiitos kaikille jotka jaksoivat lukea ja erityisesti niille jotka viittivät vielä vastata :)
Työttömyyskorvauksesta...
3
419
Vastaukset
- ainakin...
sanoo että jos on alle 25v eikä ammatillista koulutusta niin ei kuulu työttömyysturvan piiriin.
Sitä en tiedä hyväksyttäiskö tuo lukion läpäiseminen sellaiseksi tutkinnoksi mikä päästäis sut työmarkkinatuelle.Kelalta pitää kysyä.
Sossu saattaa sulle antaa sen toimeentulotuen varsinkin kun oot nyt armeijaan lähdössä eikä silloin oo mitään mieltä sitä opiskelupaikkaa ottaa vastaan.
Se on ihan kuntakohtaista kyllä.Eli käy sossussa neuvontaluukulla kyselemässä,antavat sulle täytettäviä papereita mukaan niin voit yrittää sitä toimeentulotukea anoa,ei siinä mitään häviä jos kokeilee.
Siihen liitteeksi se veroehdotus,tiliotteita ja muuta mitä siinä listataan.Toivotaan että jotain saisit kun ei ilman rahaa tahdo mistään tulla mitään.- Ras Putin
Saako työttymyyskorvausta jos on talletuksia reippaasti rahastoissa ? Asumistukea tuskin ainakaan saa...?
- tarviit
Ras Putin kirjoitti:
Saako työttymyyskorvausta jos on talletuksia reippaasti rahastoissa ? Asumistukea tuskin ainakaan saa...?
En tiedä.
Mihin tarvitset tukia, jos talletuksia on reippaasti. En minä ainakaan anomuksia viitsisi täytellä, jos muukin rahanlähde olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057