tatuoinnin POISTO

???

onko kellään kokemusta tatskan poistosta menetelmällä mis neulalla raaputetaan väri pois? tai muista keinoista? hintoja?

58

43378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agda

      laser, kallis ja kipeä.

    • Miss_Dark

      ei saa ikinä pois edes tatuoinninpoistoilla..Arpihan siitä jää..

    • support.abortion
      • ohho

        hauska kuva,kun tumma mies hakaristin itseensä laittanut...onko tässä kyseessä rasisti vai mikä?


    • ViBES

      Jollain kunnon tatuoijalla teetetty cover-up on paras (ja halvin) vaihtoehto mustakin. Tai no paras vaihtoehtohan on ottaa sellasia kuvia mitä ei tarvii poistaa tai olla kokonaan ottamatta...

      • OLISKIN

        ....ajatellu sillon aikoinaan ennen ku tatskan otti..........


      • E77
        OLISKIN kirjoitti:

        ....ajatellu sillon aikoinaan ennen ku tatskan otti..........

        Ensin tatuoinnin päälle tatuoidaan n.3-4 kertaa valkoista väriä ja sitten ihon väriä.
        Aikaa tähän menee pari kuukautta, eli siis about 5 käyntikertaa.
        En ole nähnyt kyllä itse kuinka toimii, mutta kuulema ei jää arpeakaan, kun pitää hyvässä rasvassa paranemisen ajan.
        Kysykää tatuointi firmoista, kyllä ne ainakin joissain niistä tietää.


      • jälkiä jättämättä
        E77 kirjoitti:

        Ensin tatuoinnin päälle tatuoidaan n.3-4 kertaa valkoista väriä ja sitten ihon väriä.
        Aikaa tähän menee pari kuukautta, eli siis about 5 käyntikertaa.
        En ole nähnyt kyllä itse kuinka toimii, mutta kuulema ei jää arpeakaan, kun pitää hyvässä rasvassa paranemisen ajan.
        Kysykää tatuointi firmoista, kyllä ne ainakin joissain niistä tietää.

        Ei kai kukaan järkevä voi noin toimia?

        Ei tatuointia voi poistaa jos päälle tehdään uusi tatuointi. Poistaminen tapahtuu vain silloin kun väriaine poistetaan. Ihon väri ei kenelläkään ole ajan suhteen vakio, joten ei ihon väristä tatuointikaan voi tehdä.

        Pieniä tatuointeja voi poistaa kirurgisesti ilman ihonsiirtoa. Hinta on alkaen 500 euroa, yläraja voi olla huikea. Sopivalla laserilla on mahdollista hajottaa värin pigmenttiä jolloin se menettää värin ja osin kulkeutuu imunesteiden mukana muualle kehoon. Yhden käsittelykerran hinta lienee noin 200 euroa ja käsittelyjä on tehtävä jopa yli kymmenen.

        Tatuointi vahingoittaa kudoksia ja useimmiten tämä näkyy nahan läpi vaikka väriaine saataisiinkin näkymättömäksi tai värjätty nahka leikattaisiin pois.


    • tatuointeihin kyllästynyt

      Minulta leikattiin 2 tatuointia paikallispuudutuksessa yksityisellä plastiikkakirurgilla hinnat alkavat paikasta riippuen 500- taivas rajana. Moni ei tee paikallispuudutuksessa ja kerralla niinkuin minulle tehtiin vaan tekevät 2 leikkauksessa ja nukutuksessa. Tämä minun tapa oli hyvä, pääsin heti lähtemään kotiin ja haavatkin parantuneet aika nopeasti, arpi tietenkin jää, mutta se ei ole ainakaan minulle ongelma. En tarvinnut ihonsiirtoa kuvat olivat niin pienet, tatuointi leikattiin pois ja venytettiin yhteen ja tikattiin.

      • Tatuoinnin omistava

        Hei!
        Voitko kertoa vielä tarkemmin missäpäin toi pienien tatuointien poisto tapahtui? Suomessa varmaan kuitenkin? Ja suositteletko?
        Itselläni myös on pieniä tatuointeja ja olen miettinyt että missä ja paljon maksaa?


      • edelliseen
        Tatuoinnin omistava kirjoitti:

        Hei!
        Voitko kertoa vielä tarkemmin missäpäin toi pienien tatuointien poisto tapahtui? Suomessa varmaan kuitenkin? Ja suositteletko?
        Itselläni myös on pieniä tatuointeja ja olen miettinyt että missä ja paljon maksaa?

        Professori Nordströmin kirurgisessa sairaalassa annankadulla helsingissä. Arvet tietenkin jää mutta ei haittaa. Operaatio yksinkertainen paikallispuudutuksessa. Olen todella tyytyväinen! Oli halpa kahden tatuoinnin poisto maksoi 550 e sitä ennen kävin lääkärin vastaanotolla suunnittelu käunnillä 75 e


      • selvisit
        edelliseen kirjoitti:

        Professori Nordströmin kirurgisessa sairaalassa annankadulla helsingissä. Arvet tietenkin jää mutta ei haittaa. Operaatio yksinkertainen paikallispuudutuksessa. Olen todella tyytyväinen! Oli halpa kahden tatuoinnin poisto maksoi 550 e sitä ennen kävin lääkärin vastaanotolla suunnittelu käunnillä 75 e

        Hyvin tehdyn leikkauksen arpi ei ole mitään tatuointiin verrattuna.

        Hienoa että pääsit niistä eroon, ja edullisesti!


      • Tipityy
        selvisit kirjoitti:

        Hyvin tehdyn leikkauksen arpi ei ole mitään tatuointiin verrattuna.

        Hienoa että pääsit niistä eroon, ja edullisesti!

        Kerro lisää tosta leikkaamalla poistosta! Miten pieniä noi tatskas siis oli, siis mitat suurinpiirtein? Onko poistosta kauan ja miten on parantunut? Millainen arpi jäi? Niin ja mistä kohdasta ne sun tatskat poistettiin? Oon alkanut itte vakaasti miettiä tatskan poistoa, kun se häiritsee niin kovin...


      • teemu650
        Tipityy kirjoitti:

        Kerro lisää tosta leikkaamalla poistosta! Miten pieniä noi tatskas siis oli, siis mitat suurinpiirtein? Onko poistosta kauan ja miten on parantunut? Millainen arpi jäi? Niin ja mistä kohdasta ne sun tatskat poistettiin? Oon alkanut itte vakaasti miettiä tatskan poistoa, kun se häiritsee niin kovin...

        häiritse suoa


      • Nimetön

        samoin olen ottanut tietyissä fiiliksissä tatuointeja peukalon vieressä on pieni tatska 2cm x 2cm josta haluaisin luopuu ja on muitakin tatskoi mistä haluaisin luopuu mutta aika näyttää.osaisitko arivioida mitä maksaa pienen tatskan leikkaus "arpi ei haittaa".


    • kokemustaon

      verruxin nimisellä syylän ym poitoon tarkoitetulla
      aineella saa apteekista lähtee tatuoinnit
      varsinkin pienet helposti halvalla

      kokeilin itse sitä. pienelle alueelle
      muste lähti veke. jäi ihoon vain pieni
      "matalampi kohta" en tiedä miten toimii
      isolle alueelle. eipä noitä kuvia tuolla menettelmällä kannata isoja alueita kerralla poistaakkaan

      verruxin (muistaakseni se oli verruxin)
      syövyttää ihoa siihen perustuu se

      kannattaa kokeilla jos on pieniä kuvia ym
      ...samalla voi poistaa vaikka känsiä ja kovettumia jaloista :D vaikka ei maksa ku muutaman euron

      • plaaplaa666

        niin ja tosiaan se ei ole mitään kovin vahvaa syövytys. maalais järellä ihan kun toimii.

        suosittelen tosiaan jos kyseessä on
        pienempi tatuointi se kyllä lähtee


      • kiinnostunut!!

        Minkä kokoisen tatuoinnin suunnilleen poistitte sitten itse?


      • wertymies

        Kyllä muuten tosiaan lähtee sattuu jonkin verran mutta lähtee kummiskin


      • kyssäriä..
        wertymies kirjoitti:

        Kyllä muuten tosiaan lähtee sattuu jonkin verran mutta lähtee kummiskin

        Mulla on semmonen tosi kulunut, missä nyt ei oikeestaan mitään sen kummemmin enää näy, mut semmonen parin sentin pläntti..oon tuota verruxinia kokeillu, mut en kyllä oikein oo onnistunu...

        Eli montako päivää te ton verruxinin kans ootte värkänny? niin että se muste on siis lähtenyt pois....eli tarkempia informaatioita kaivattais! :)


      • wertymies
        kyssäriä.. kirjoitti:

        Mulla on semmonen tosi kulunut, missä nyt ei oikeestaan mitään sen kummemmin enää näy, mut semmonen parin sentin pläntti..oon tuota verruxinia kokeillu, mut en kyllä oikein oo onnistunu...

        Eli montako päivää te ton verruxinin kans ootte värkänny? niin että se muste on siis lähtenyt pois....eli tarkempia informaatioita kaivattais! :)

        itse poistamassa jo 2vko,että kyllä sitä saa jonkin verran laittaa pieni tuubi pitäs riittää,laitan itse aamuin/Illoin tuota verruxia kuopat jää mut lähtee kummiskii,voi olla kivuliaskin menee hetkessä ohi.


      • kokeilla...
        wertymies kirjoitti:

        itse poistamassa jo 2vko,että kyllä sitä saa jonkin verran laittaa pieni tuubi pitäs riittää,laitan itse aamuin/Illoin tuota verruxia kuopat jää mut lähtee kummiskii,voi olla kivuliaskin menee hetkessä ohi.

        Kutisee ihan sikana...eli sä poistat sen kalvon joka ilta, ja laitat uudet tilalle? Noin se varmaan toimiiki parhaiten. Mä oon sitä samaa siinä vaan pitäny useamman päivän, mutta sitte se kuivuu semmoseks koppuraks, ja tahtoo lähteä irti.


      • Wertymies
        kokeilla... kirjoitti:

        Kutisee ihan sikana...eli sä poistat sen kalvon joka ilta, ja laitat uudet tilalle? Noin se varmaan toimiiki parhaiten. Mä oon sitä samaa siinä vaan pitäny useamman päivän, mutta sitte se kuivuu semmoseks koppuraks, ja tahtoo lähteä irti.

        No moro,joo se kovettuu sellaseksi valkoiseksi just koppuraksi itse poistan sen,ja laitan jossain vaiheessa uudestaan joskus samantein iho kärsii mutta parempi sekin kun rumat tatuoinnit niin kun itelläkin on =) eipä ole enään tekstejä käsissä=) sellaiset kuopat jää mutta nekin paranee aikanaan menee jonkun aikaa.Niin ja sitten kantsii pitää taukoa välillä udeempi päivä että se alkaa tekemään rupea sen jälkeen revit sen vaan pois,miulla auttaa kun menee esim saunaan ja iho pehmittyy kunnolla silloin saa parhaiten pois,sekin sattuu jonkin verran :) miulla mennyt jo niin syvälle tuo verrux,miten kauvan oot kokeillut tuota?


      • tämmöttii..
        Wertymies kirjoitti:

        No moro,joo se kovettuu sellaseksi valkoiseksi just koppuraksi itse poistan sen,ja laitan jossain vaiheessa uudestaan joskus samantein iho kärsii mutta parempi sekin kun rumat tatuoinnit niin kun itelläkin on =) eipä ole enään tekstejä käsissä=) sellaiset kuopat jää mutta nekin paranee aikanaan menee jonkun aikaa.Niin ja sitten kantsii pitää taukoa välillä udeempi päivä että se alkaa tekemään rupea sen jälkeen revit sen vaan pois,miulla auttaa kun menee esim saunaan ja iho pehmittyy kunnolla silloin saa parhaiten pois,sekin sattuu jonkin verran :) miulla mennyt jo niin syvälle tuo verrux,miten kauvan oot kokeillut tuota?

        Nyt oon viikon verran tuota pitänyt, tuo kohta mihin sitä oon laittanut, on semmonen aika kulunu vanha tatska, että luulis lähtevän helpommin...semmonen parin sentin läntti tuolla vasemmalla alaselässä.
        Oon tosiaan parin päivän välein sitä poistanut ja laittanu uutta tilalle, ku näköjään tuo rupeaa itestään irtoamaan aina jostain reunasta. Juu kyllähän se kirvelee, kun sitä laittaa, mut menee äkkiä ohi. Lähteekö ne musteet ruven mukana pois, vai syövyttääkö tuo happo sen vain pois?

        Ilkeän punainen tuo kyllä on, mutta jotenki vatuttaa sen verta, eikä oo rahaa mitään laser-hoitoja ottaa, että kaikkea pitää kokeilla :)

        Tänään pitäis saunaan mennä, ajattelin siksi aikaa poistaa tuon kalvon, että tuo puhdistuu, ja ne kuonat valuu pois, eli siinähän sitä ihoa lähtee kanssa...sitte vaan uutta, ja tuskanen kirvely hetkeksi kehiin :D

        Kauankos sulla Wertymies meni, että lähti kokonaan veke ne tekstit?


      • wertymies
        tämmöttii.. kirjoitti:

        Nyt oon viikon verran tuota pitänyt, tuo kohta mihin sitä oon laittanut, on semmonen aika kulunu vanha tatska, että luulis lähtevän helpommin...semmonen parin sentin läntti tuolla vasemmalla alaselässä.
        Oon tosiaan parin päivän välein sitä poistanut ja laittanu uutta tilalle, ku näköjään tuo rupeaa itestään irtoamaan aina jostain reunasta. Juu kyllähän se kirvelee, kun sitä laittaa, mut menee äkkiä ohi. Lähteekö ne musteet ruven mukana pois, vai syövyttääkö tuo happo sen vain pois?

        Ilkeän punainen tuo kyllä on, mutta jotenki vatuttaa sen verta, eikä oo rahaa mitään laser-hoitoja ottaa, että kaikkea pitää kokeilla :)

        Tänään pitäis saunaan mennä, ajattelin siksi aikaa poistaa tuon kalvon, että tuo puhdistuu, ja ne kuonat valuu pois, eli siinähän sitä ihoa lähtee kanssa...sitte vaan uutta, ja tuskanen kirvely hetkeksi kehiin :D

        Kauankos sulla Wertymies meni, että lähti kokonaan veke ne tekstit?

        Moro,tuota sitten kun siihen alkaa muodostumaan rupi tummempi rupi niin sen kun revit niin tulee värit mukana pois,se väri jää siihen ruven väliin,miulla lähti sormistä tekstit pois noin ja oli väri viellä aika syvällä,kyllä se sieltä vaan tuli :) ruven repiminenkin jo on aika tuskallista mutta on se sen arvoista nyt koitan itse parannella tuota rupeä että joskus näyttäisi normaalilta yksi on bebanthen mitä kannattaa laittaa tai sitten bematsonia (kortisonista vahvempaa) välillä kun aluksi laittoi rasvaa sormiin ja sitten laastari päälle niin kyllä oli kirjaimet imeytynyt hyvin laastariin:) anna sen märkiä hieman ja sitten anna tulla rupi siihen ja revi pois niin toimii vähän aikaa pitää verruxia laittaa että menee syvälle.Juu en mie ainaskaan mitää laser hoitoja ala käyttämään kun maksaa niin hitosti saat 4-5 € pois muuteskin=) muistat vaan sen ruven välillä siihen kasvattaa ja sit vaan pois.Kysy vaan jos viellä jotain epäselvää tosin pitäs nähdä tatska kun kaikilla erinlainen ja eri syvyydessä.(kyllä se lähtee)


      • Miekki84
        Wertymies kirjoitti:

        No moro,joo se kovettuu sellaseksi valkoiseksi just koppuraksi itse poistan sen,ja laitan jossain vaiheessa uudestaan joskus samantein iho kärsii mutta parempi sekin kun rumat tatuoinnit niin kun itelläkin on =) eipä ole enään tekstejä käsissä=) sellaiset kuopat jää mutta nekin paranee aikanaan menee jonkun aikaa.Niin ja sitten kantsii pitää taukoa välillä udeempi päivä että se alkaa tekemään rupea sen jälkeen revit sen vaan pois,miulla auttaa kun menee esim saunaan ja iho pehmittyy kunnolla silloin saa parhaiten pois,sekin sattuu jonkin verran :) miulla mennyt jo niin syvälle tuo verrux,miten kauvan oot kokeillut tuota?

        Kysymys wertymiehelle että kuinka kauan pirit ainetta tatskan kohoralla ennen kun revit valakoosen aineen pois?Ja kuinka kauan kesti että kuva lähti kokonaan tai melleki kokonaan pois.Kokeilleen parasta aikaa pieneen kuvaan mahan seurulla(tarkemmin navan yläpuolella)Ollut nyt kaks päivää ja lisäälen aamuin/illoin ainetta.Kertoisitko kokeilustas ja loppu tuloksesta.Kiinnostaa tietää loppu tulos ja kuinka kauan pitää touhuta tuon aineen kans.


      • Matias2000
        wertymies kirjoitti:

        Moro,tuota sitten kun siihen alkaa muodostumaan rupi tummempi rupi niin sen kun revit niin tulee värit mukana pois,se väri jää siihen ruven väliin,miulla lähti sormistä tekstit pois noin ja oli väri viellä aika syvällä,kyllä se sieltä vaan tuli :) ruven repiminenkin jo on aika tuskallista mutta on se sen arvoista nyt koitan itse parannella tuota rupeä että joskus näyttäisi normaalilta yksi on bebanthen mitä kannattaa laittaa tai sitten bematsonia (kortisonista vahvempaa) välillä kun aluksi laittoi rasvaa sormiin ja sitten laastari päälle niin kyllä oli kirjaimet imeytynyt hyvin laastariin:) anna sen märkiä hieman ja sitten anna tulla rupi siihen ja revi pois niin toimii vähän aikaa pitää verruxia laittaa että menee syvälle.Juu en mie ainaskaan mitää laser hoitoja ala käyttämään kun maksaa niin hitosti saat 4-5 € pois muuteskin=) muistat vaan sen ruven välillä siihen kasvattaa ja sit vaan pois.Kysy vaan jos viellä jotain epäselvää tosin pitäs nähdä tatska kun kaikilla erinlainen ja eri syvyydessä.(kyllä se lähtee)

        Kuinka kauan annoit aineen vaikuttaa ja koska laitoit uutta tilalle? Tarviiko ainetta laittaa paljon? Kiitos etukäteen


      • viking89
        wertymies kirjoitti:

        itse poistamassa jo 2vko,että kyllä sitä saa jonkin verran laittaa pieni tuubi pitäs riittää,laitan itse aamuin/Illoin tuota verruxia kuopat jää mut lähtee kummiskii,voi olla kivuliaskin menee hetkessä ohi.

        pystyttekö laittamaan mitään kuvia ennen ja nykyään tatuoinnista kun olette käyttäneet tuota verruxia ?


      • kaduttaa..
        wertymies kirjoitti:

        Moro,tuota sitten kun siihen alkaa muodostumaan rupi tummempi rupi niin sen kun revit niin tulee värit mukana pois,se väri jää siihen ruven väliin,miulla lähti sormistä tekstit pois noin ja oli väri viellä aika syvällä,kyllä se sieltä vaan tuli :) ruven repiminenkin jo on aika tuskallista mutta on se sen arvoista nyt koitan itse parannella tuota rupeä että joskus näyttäisi normaalilta yksi on bebanthen mitä kannattaa laittaa tai sitten bematsonia (kortisonista vahvempaa) välillä kun aluksi laittoi rasvaa sormiin ja sitten laastari päälle niin kyllä oli kirjaimet imeytynyt hyvin laastariin:) anna sen märkiä hieman ja sitten anna tulla rupi siihen ja revi pois niin toimii vähän aikaa pitää verruxia laittaa että menee syvälle.Juu en mie ainaskaan mitää laser hoitoja ala käyttämään kun maksaa niin hitosti saat 4-5 € pois muuteskin=) muistat vaan sen ruven välillä siihen kasvattaa ja sit vaan pois.Kysy vaan jos viellä jotain epäselvää tosin pitäs nähdä tatska kun kaikilla erinlainen ja eri syvyydessä.(kyllä se lähtee)

        Osaatko sanoa mitä tuhoja Verruxin voi aiheuttaa?
        Eikös pakostikin pääse verenkiertoon. Aloin poistaa tatskaani mutta nyt alkoi hirvittää mitä haittaa aineesta voi olla.
        Kiitos jos vastaat/vastaatte.


      • kokemusta o

        ensimmäinen kokeilu parantui täydellisesti hermot toimii jne nyt olen ajtkanut isompia alueita. kyllähän se vähän tuntuu mutta minusta aika vähän. sen jälkeen kun iho alka paranemaan se punoittaa jonku puoli vuotta ehkä tai vähemmän. iho karvatkin tuntuu palaavan ihan ok vähän on kuopalla ja arven omainen mutta pitäisi parantua ihan suht normaaliksi. nyt uusin vähän isompi kohta jota poistan on vielä hieman punainen ja arpea vähän muodostunu pientä. saa nä'hdä miten paranee lopulta. mutta pienten juttejen poistoon erittäin mainio. kunhan ei liian syvältäå poista mitä nyt en usko kenenkään tekevän.


      • kokem o
        kokemusta o kirjoitti:

        ensimmäinen kokeilu parantui täydellisesti hermot toimii jne nyt olen ajtkanut isompia alueita. kyllähän se vähän tuntuu mutta minusta aika vähän. sen jälkeen kun iho alka paranemaan se punoittaa jonku puoli vuotta ehkä tai vähemmän. iho karvatkin tuntuu palaavan ihan ok vähän on kuopalla ja arven omainen mutta pitäisi parantua ihan suht normaaliksi. nyt uusin vähän isompi kohta jota poistan on vielä hieman punainen ja arpea vähän muodostunu pientä. saa nä'hdä miten paranee lopulta. mutta pienten juttejen poistoon erittäin mainio. kunhan ei liian syvältäå poista mitä nyt en usko kenenkään tekevän.

        nin no mietit että se on apteekissa myynnissä nin se on jonkun seulan jo tutkimuksia läpäissyt. eroja tietenkin syylien kovettumien poistossa tatuoinnin poistoon on lähinnä ehkä poiston syvyys ja ihon paksuus
        jalkapohjissa iho on paksumpi. en usko että se verenkiertoosi vaikuttaa ja jos nin tuskin kuolet siihen sen nopeammin kuin mitä nyt saat myrkkyjä kehoosi muutenkin. kannattaa katsoa joku havainto kuva vaikka vikipediasta ihosta ja sen kerroksista ja siitä mille syvyydelle tatuointi muste yleensä tatuoidan tälläsia netistä löytyy se nyt vähän antaa kuva mitä olet tekemässä ihollesi, paksua arpea tuolla ei kuitenkaan saa tehtyä. itse annan ihon syöpyä ja poistan sitä vaikka saunassa sitä mukaa kun se lähtee irti musteen kanssa
        mitä syvemmälle ihoa syövyttää sitä enemmän se siten myös kirpaisee pientä sekin kyllä joitain millejä kait noin. muita vaihtoehtoja mitä tuttava piirissä on kokeiltu on kolvilla polttaminen en tiedä miten toimii. mutten lähti sitä kokeilemaan kun on tämä ihmeellinen verruxikin olemassa :D
        jos haluat tatuoinnistasi todella eroon niin ei kait sillä ajalla nin väliä vaikka se jonku viikon tai pari kestäisi itse en muista kyllä miten pitkään se kesti viikko oisko.

        ja kannaataa ihan itse kokeilla kyllä sen varmasti huomaa mitä siinä sitten tapahtuu :D


      • gchk
        kokem o kirjoitti:

        nin no mietit että se on apteekissa myynnissä nin se on jonkun seulan jo tutkimuksia läpäissyt. eroja tietenkin syylien kovettumien poistossa tatuoinnin poistoon on lähinnä ehkä poiston syvyys ja ihon paksuus
        jalkapohjissa iho on paksumpi. en usko että se verenkiertoosi vaikuttaa ja jos nin tuskin kuolet siihen sen nopeammin kuin mitä nyt saat myrkkyjä kehoosi muutenkin. kannattaa katsoa joku havainto kuva vaikka vikipediasta ihosta ja sen kerroksista ja siitä mille syvyydelle tatuointi muste yleensä tatuoidan tälläsia netistä löytyy se nyt vähän antaa kuva mitä olet tekemässä ihollesi, paksua arpea tuolla ei kuitenkaan saa tehtyä. itse annan ihon syöpyä ja poistan sitä vaikka saunassa sitä mukaa kun se lähtee irti musteen kanssa
        mitä syvemmälle ihoa syövyttää sitä enemmän se siten myös kirpaisee pientä sekin kyllä joitain millejä kait noin. muita vaihtoehtoja mitä tuttava piirissä on kokeiltu on kolvilla polttaminen en tiedä miten toimii. mutten lähti sitä kokeilemaan kun on tämä ihmeellinen verruxikin olemassa :D
        jos haluat tatuoinnistasi todella eroon niin ei kait sillä ajalla nin väliä vaikka se jonku viikon tai pari kestäisi itse en muista kyllä miten pitkään se kesti viikko oisko.

        ja kannaataa ihan itse kokeilla kyllä sen varmasti huomaa mitä siinä sitten tapahtuu :D

        ja posita vaikka pieni kohta ja käy näyttämässä arpeä lääkerille se maksaa sen terveyskeskus maksun
        lääkäri osaa varmaan jotain kertoa. itse muistaakseni luomia poistaessani kysäisin tuosta hoitajalta joka käski kysyä luomia poistaneelta lääkäriltä, mutta se jäi sitten kysymättä


      • daddoo
        kaduttaa.. kirjoitti:

        Osaatko sanoa mitä tuhoja Verruxin voi aiheuttaa?
        Eikös pakostikin pääse verenkiertoon. Aloin poistaa tatskaani mutta nyt alkoi hirvittää mitä haittaa aineesta voi olla.
        Kiitos jos vastaat/vastaatte.

        Jos poistat tatuoinnin muulla tavalla kuin leikkauttamalla, tatuointiaine lähtee AINA pois aineenvaihdunnan kautta, myös laser-hoidon jälkeen. Näin sanoi minulle tatuoija joka poisti tatuointiani. Taidankin koittaa tota Verruxinia, kun jäi neljän laserpoiston jälkeen vielä haalea kuva...


      • Kokeiltu

        Mä kokeilin tota ku ei lääkärit suostunu leikkaa, liian iso kyljessä, eikä laaseril saa punasta kunnolla pois. 2vko kuluttuu ekat kohdat oli ilman kuvan värejä ja viivoja. Tuubi makso vähän reilu 5€ ja nyt vaan parantelen noi kohdat ja siirryn seuraaviin. 2 oluetta kerrallaan pystyn sietämään (liian kivuliasta useampaa) ja alueet on noin kolikon kokoisia. Toki jos on esim kädessä, niin toki kipu ei tule samalla tavalla tai värit lähde samassa ajassa.

        Sen mitä "kokemusta on" ei mainunninnut joka on mielestäni hyvä kuitenkin jokaisen tietää, että kyseessä on avohaava. Tämän takia sitä tulee myös hoitaa myös verruxin hoidon aikana sen mukaisesti, tai seurauksena voi olla tulehdus. Minun toinen avohaavoista tulehtui, mutta sain sen hallintaan desinfioimalla ja puhdistamalla aluetta aktiivisesti.

        Kannattaa kokeilla, jos ei ole rahaa kalliimpiin, mutta toki laser tai leikkaus on mielestäni turvallisempi/parempi vaihtoehto. Silloin ammattilainen on ohjaamassa ja auttamassa sinua. Lisäksi komplikaatioiden tulessa on joku joku muukin joka on ollut vastuussa.


    • mutta arveluttaa

      http://su.profade.com/

      Sivusto näyttää kuitenkin aika lailla Kuponkiuutisilta, suosittelijat nimettöminä eikä tuotetta voida palauttaa. Eli huijaukselta haiskahtaa. Tuskin kukaan kokeillut?

      • 1234

        En kyllä itsekkään luottaisi tuohon! En kyllä usko että toimii.


    • On juttua
    • Kokeiltu on

      Minulla meni tatuointi pieleen noin puoli vuotta sitten. Kuviosta ei oikein saanut selvää kun ääriviivat olivat niin paksusti, että ne sekoittuivat toisiinsa. Värinä oli "Deepest black" eli tummin musta. Yritin itse puudutusaineen kanssa raaputtaa tatuointia irti partaterällä ja kyllähän siitä lähti joka kerran väriä, mutta tatuointi tuli aina samanlaisena takaisin. Paitsi melkein... se oli entistäkin suttuisempi. Kysyin sitten neuvoja tällä palstalla ja niiden neuvojen mukaisesti menin laser- poistoon. Maksaa 100-120 euroa/kerta ja alueena voi olla pienen luumun kokoinen alue/kerta. Enempää ei kerralla voi poistaa koska elimistö ei pysty poistamaan seuraavan kuuden viikon aikana enempää. Käyn itse kirkkonummella kuuden viikon välein. Vaikka pilalle tehty kuva oli niinkin tuore kuin alle puoli vuotta, niin nyt jo kolmen kerran jälkeen se on aika hyvin pois. Mutta käyn vielä pari kertaa koska haluan sen niin hyvin pois kun mahdollista. Joo, ei ne tatuoinnit lähde muutoin kuin tehokkaalla laserilla. Mutta onneksi on se vaihtoehto. Minä inhosin sitä omaa kuvaani niin paljon että nimesin sen kuvan "saatanaksi". Se pilasi mielestäni koko käden, vaikka oli vain alle 5 senttiä pitkä. Se laser- hoidon antaja kertoi kaverista joka käy hänellä asiakkaana, ja on ottanut jo neljä tatuointia pois samasta kohdasta kättä kun aina se uusi kuva menee kuulemma pieleen asiakkaan mielestä. (No juolahtaa mieleen että vaihtaisi kuvan tekijää mielummin...). No nämä kokemukset minulla on aiheesta.

      • Kaamea tatuointi

        pois täällä: http://www.eiransairaala.fi/index.php?k=9043


        Ilman mitään arpea, iho ei mene rikki vaan tauointiväri se poistuu elimistöstä luonnollista tietä.

        Olin jo urannut noin 1000eur Eila Hellgrenin tatuoinninpoistomenetelmiin (VAROKAA KO. YRITYSTÄ) ja sain hoidosta ainoastaan ikuiset arvet tatuointikohtaan.

        Suosittelen tuota Eiraa ja Chrisseä.


      • mieke

        Olisin kiinnostunut kuulemaan lisää tästä poisto-operaatiosta ja kokemuksista. Minulle kävi ihan samoin kuin sinulle. Suunnittelenkin nyt tatuoinnin poistoa (tai ainakin vaalennusta, jotta olisi mahdollista saada parempi kuva päälle) ja mietin, että olisiko mahdollista saada yhteystietojasi, vaikkapa s-postiosoite? Toivottavasti käyt edelleen seuraamassa tätä forumia.

        Kiitos! :)


      • mieke
        mieke kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut kuulemaan lisää tästä poisto-operaatiosta ja kokemuksista. Minulle kävi ihan samoin kuin sinulle. Suunnittelenkin nyt tatuoinnin poistoa (tai ainakin vaalennusta, jotta olisi mahdollista saada parempi kuva päälle) ja mietin, että olisiko mahdollista saada yhteystietojasi, vaikkapa s-postiosoite? Toivottavasti käyt edelleen seuraamassa tätä forumia.

        Kiitos! :)

        Että en osannut sitten kohdistaa edellistä viestiä oikealle henkilölle :) Eli tarkoitus oli laittaa edellinen viesti henkilölle, joka kävi/käy Kirkkonummella poistattamassa tatuointiaan. Kuulisin toki mielelläni muitakin kokemuksia...


      • Ratikalla ohi
        mieke kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut kuulemaan lisää tästä poisto-operaatiosta ja kokemuksista. Minulle kävi ihan samoin kuin sinulle. Suunnittelenkin nyt tatuoinnin poistoa (tai ainakin vaalennusta, jotta olisi mahdollista saada parempi kuva päälle) ja mietin, että olisiko mahdollista saada yhteystietojasi, vaikkapa s-postiosoite? Toivottavasti käyt edelleen seuraamassa tätä forumia.

        Kiitos! :)

        Mannerheimintiellä Töölössä näyttää olevan uusi paikka jolla lukee ikkunassa tatuoinnin poistot laserilla. Se on siinä Pizza Hutin lähellä. Siistin näköinen paikka, joku kauneushoitola vissiin.


      • miialiina
        Ratikalla ohi kirjoitti:

        Mannerheimintiellä Töölössä näyttää olevan uusi paikka jolla lukee ikkunassa tatuoinnin poistot laserilla. Se on siinä Pizza Hutin lähellä. Siistin näköinen paikka, joku kauneushoitola vissiin.

        tekee ainakin laserilla poistoja. Ystäväni käy poistattamassa siellä tatuointiaan.
        Se on siinä mehiläisen lääkäriaseman vieressä.


    • entinen tatuoitu

      Mene Mannerheimintie 88. Siellä ne tekee 120 euroa/kerta. Kipeetä teki mutta ihanaa kun sai pois! Tuskin jäi mitään jälkee.

      • tatsi

        Miten iso alue käsitellään eiran sairaalassa kerrallaan, itselläni pelkästään musta tatuointi n.5cm leveä ja 20cm pitkä?


      • Tattoo Off
        tatsi kirjoitti:

        Miten iso alue käsitellään eiran sairaalassa kerrallaan, itselläni pelkästään musta tatuointi n.5cm leveä ja 20cm pitkä?

        Eli meille on myös kannetavaa mallia oleva yag laser jolla kuvia saadaan poistettua.
        Malliltaan meidän vekotin on kannettava joten poistot onnistuu oikeastaan missä
        tahansa.

        Lisätietoa mielellään puhelimessa

        Tattoo Off 0504334913


      • mortonki
        Tattoo Off kirjoitti:

        Eli meille on myös kannetavaa mallia oleva yag laser jolla kuvia saadaan poistettua.
        Malliltaan meidän vekotin on kannettava joten poistot onnistuu oikeastaan missä
        tahansa.

        Lisätietoa mielellään puhelimessa

        Tattoo Off 0504334913

        Kerro ny vähän ittestäs ennen ku sulle joku uskaltaa soittaa.... itse haluan eroot tatuoinnistani...


      • toniveli
        mortonki kirjoitti:

        Kerro ny vähän ittestäs ennen ku sulle joku uskaltaa soittaa.... itse haluan eroot tatuoinnistani...

        Tatuointien poisto on sitä tehokkaampaa ja turvallisempaa, mitä lyhyempää pulssipituutta käytetään.
        Tavoitteena on saada aikaan nopea paineaalto, joka tuhoaa tatuoinnin pigmentin, mutta ei vaikuta ympäröivään kudokseen. Syöjäsolut poistavat syntyvän jätteen.

        Rubiinilaserin aallonpituudella on markkinoiden paras ja laajin absorptiokyky tatuoinneissa käytettäviin pigmentteihin. Mustan, sinisen ja vihreän värin poistossa se on kiistatta ylivoimainen. Sillä voi poistaa seuraavia värejä:

        -musta (erinomaisesti)
        -sininen (erinomaisesti)
        -vihreä (erinomaisesti)
        -magenta (oikein hyvin)
        -harmaa (hyvin)
        -ruskea (hyvin)
        -punainen (häivyttää)
        -keltainen (vaihtelevasti)

        Aiemman polven (pidemmän pulssiajan) rubiinilasereilla epätoivottujen vaikutusten riski oli hieman suurempi kuin Nd-YAG:illa. Tämän hetken parhaissa rubiinilaitteissa riski on pienempi.

        Tällä hetkellä rubiinilasereista markkinoiden lyhyin pulssipituus ja korkein huipputeho on Quantel Derman SINON:issa. Pulssin pituus on vain 20 nanosekuntia eli 20 sekunnin miljoonasosaa ja huipputeho miljoonia watteja. 95% puhdistuma saavutetaan 3-6 hoitokerralla, mikä on huomattavasti aiempaa vähemmän. Maailmalla suurin osa vuonna 2010 kliinisiä tutkimuksia tatuointien poistosta suorittaneista ihotautilääkäreistä valitsi SINON:in parhaaksi käyttämäkseen menetelmäksi.

        Elintärkeitä kysymyksiä poistoa harkitsevalle:

        *Selvitä, että hoidon tekee Valviran JulkiTerhikistä löytyvä ammattilainen.
        -luokan 3b ja 4 laserlaitteiden käyttöoikeus on rajattu terveydenhuollon ammattilaisille
        -Valviran valvonta laserhoitoja koskien tiukentumassa
        -laserlaitteella voi aiheuttaa asiakkaalle pysyvän vamman
        -hoitokomplikaatioissa haluat että hoidon suorittajalla on potilasvakuutus

        *Selvitä tarkasti, mikä laite hoitopaikassa on käytössä.
        -vuonna 2010 ei kannata yrittää poistaa tatuointia vanhan polven laitteilla
        -rubiinilaserilla on laajin värispektri ja tummissa väreissä se on ylivoimainen
        -laitteen aallonpituuden oltava nanosekunteja, komplikaatioriski on pienempi ja teho suurempi
        -nykytiedon valossa vain harvoin on syytä valita jokin muu kuin SINON-laser tatuointien poistoon

        Rubiinilaser -> laajin värispektri. Nanosekuntien pulssipituus -> pienin komplikaatioriski ja suurin teho. Suomen ainoa laite, jossa nämä yhdistyvät on Quantel Derman Q-kytketty SINON-rubiinilaser. En tyytyisi vähempään.


    • free of tattoos

      Hei!

      Suosittelen tuota SINON-laseria tatuoinnin poistoon. Itse kävin Tampereella hoidoissa Joensuusta saakka. 4 hoitokertaa riitti minulle. Muualla hoitokertoja olisi varmaan tarvittu paljon enemmän. Vain keltaista väriä näkyy enää hieman.

      Luulen että mun tatuoinnit olikin nyt tässä - en halua kantaa tatuointia enää. Tatuointi alkoi tuntua suorastaan riesalta, vaikka ei mikään iso ollutkaan.

      • kysymys

        Jäikö sinulle valkoinen jälki koko tatuoinnin alueelle? Olen käynyt ko. lääkärin puheilla ja sanoi että valkoinen jälki jää lähes aina kun tatuointi poistetaan. Varsinkin kun heidän laite on niin tehokas.


      • kiinnostaa

        Hei voisitko infota vielä hieman :) oliko tatuointisi minkä kokoinen ja tuliko poisto kalliiksi? ja jos voisit vielä kertoa missäpäin tamperetta kävit poistattamassa, itsellänikin nimittäin sama edessä..


    • bisnesidea

      On vanhanaikaista perustaa tatuointiliikettä. Tatuoinninpoistofirmalla on paljon paremmat menestymismahdollisuudet.

    • Örkki

      Verruxin toimii todella hyvin, mutta kovalla hinnalla. Kipu on välillä ihan sietämätöntä, kun sitä rupea repii irti, mutta sen arvoista. Itse olen poistanut tällä molemmilsta ranteista about tulitikkuaskin kokoiset leimat, sekä olkapäästä nyrkin kokoisen. Tosin olkapääkuvassa meni 7 kertaa, eli aina sellainen pikku pläntti kerrallaan.

      Helottavan punainen monttu siihen jää, joka kyllä tasaantuu vuodessa ihan normaali ihon väriseksi. Tosi monta kertaa itselläni tulehtunut nuo kohdat kun Verruxinilla syövytti, mutta antibioottivoiteella ne parani. Tosin tulehus oli hyvästä, koska se puski mönjää, verta ja väriä ulos ihosta.

      Riski hommaa jokatapauksessa, mutta itellä ei ollut paljon valinnanvaraa, kun ei ollut rahaa laaseriin.

      Ohessa vielä kuvaa ranteesta. Tuossa olis sellainen musta paksu tribaali renkula.

      http://postimg.org/image/533y1k89n/

      • Poisvaan

        Tatuointi lasermenetelmillä saadaan poistettua. Eiran sairaalassa on nainen, joka on laseroinut 7 vuotta tatuointeja, hän sanoi ettei muuten sitä tekisi jos niitä ei pois saataisi. Todistus aineistoakin löytyy netistä, yhdestä blogista.

        Nyt on tullut Eiraan kuulemma joku uusi tehokkaampi menetelmä.

        Itse aion poistattaa 5×10 cm tatuoinnin, tulee maksamaan ainakin 3000 euroa. Tyhmyydestä saa maksaa.


    • Anonyymi

      Ei tainnut järkeä päässä juuri olla silloin kun otitte tauoinnin?

    • Anonyymi

      Laser on köyhälle liian kallista. Oon hipaissut sormustatuointia kolvilla, jolla kai sama vaikutus kun laserilla, mutta ei tuu niin kipeäksi, eikä kai niin tehokas, mutta toimii. Nyt täytyy kokeilla loppu tatuointiin syylänpoistoainetta, kun moni suosittelee pieniin tatuointeihin, jos sillä pääsisi tyhmyydestä eroon ;D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe