Mitä mieltä oottekun ne taas on tulossa! Lyhyillehän ne on pelastus, mut muilla?
paksupohjaiset kengät!
15
11693
Vastaukset
- Äijä
eikä paksupohjaiset tee siihen mitään muutosta. Saattaa vaan olla vähemmän fiksun näköistä.
Muuten aikansa kutakin olen käynyt nuo vaiheet jo moneen kertaan läpi. Jos sopii tyyliin paksupohjaiset niin siitä vaan. - lkjsdf
Mielestäni riippuu täysin miehen iästä, onko paksupohjaiset kengät sopivat. En voi sietää kolmikymppisillä miehillä paksupohjaisia teinikenkiä. Puheutuisivat kuin aikuiset.
- ----
Ei kai teinit nykyisin paksupohjaisia käytä. Käyttäjiä ovat juuri tuollaiset vähän väille kolmikymppiset miehet, jotka ovat "jämähtäneet" muutaman vuoden takaiseen muotiin. Mitä sitten tulee "aikuismaisesti" pukeutumiseen, niin mielestäni myös muotia seuraava pukeutuminen voi olla ihan aikuismaista. Toki aina tilanteen mukaan, mutta myös esim. puvut muuttuvat muodin mukana. Eivät nekään ole aina samanlaisia.
- kenkiä
---- kirjoitti:
Ei kai teinit nykyisin paksupohjaisia käytä. Käyttäjiä ovat juuri tuollaiset vähän väille kolmikymppiset miehet, jotka ovat "jämähtäneet" muutaman vuoden takaiseen muotiin. Mitä sitten tulee "aikuismaisesti" pukeutumiseen, niin mielestäni myös muotia seuraava pukeutuminen voi olla ihan aikuismaista. Toki aina tilanteen mukaan, mutta myös esim. puvut muuttuvat muodin mukana. Eivät nekään ole aina samanlaisia.
ei käytä kuin gootit, hyi helv....
- unohtamatta...
kenkiä kirjoitti:
ei käytä kuin gootit, hyi helv....
Sekä teddy boyt "läskäreineen"...
- saapas
No mielestäni ei sillä iällä ole mitään merkitystä siinä,että minkälaisia kenkiä käyttää,jos vain ite tykkää niin mikäs siinä vaikka kulkis ikänsä kumppareissa.
- kumpparit kunniaan
eiköhän kantajat vaatteet tee eikä vaatteet kantajaa!
Mun mielestä kun uskaltaa pitää mieleisiään vaatteita
on mies... tai nainen! Istuuko ne muotivaatteet aina päälle? EI VOI!!
- Vaikka hiihtomonot 60-luvulta!
Yksi ja sama asia millaiset kengät ihmisellä on jaloissaan,sillä ei ole mitään merkitystä.Sitten arkussa meillä kaikilla on vaan valkoiset sukat,kenkiä ei lainkaan...Siksipä onkin aivan sama,millaisia "hiihtimiä"jaloissaan itse kukin pitää.
Minua ei häiritse,vaikka joku kävelisi kadulla vastaan vanhat karvaiset vitut jaloissaan.- Kengätpä,kengät...
Minä puolestani olen mieltynyt esinahkasta tehtyihin kenkiin,ne ovat ilmavat koska ne tuulettuvat hyvin kärjissä olevien heppi-reikien kautta.Lisäksi ne ovat hyvin pehmeät ja joustavat,eivät kylläkään erityisen tyylikkäät,mutta mukavat ja käytännölliset,sopivat sekä talvi-että kesäkäyttöön.Omani teetän aina tutulla suutarilla,raaka-aineet noudan itse ollessani joka kesä kibbutsilla hommissa.Sieltä saa esinahkaisten kenkien raaka-ainetta aivan ilmaiseksi kun vaan viitsii illan hämärissä hakea niita sairaaloiden takapihan roskapöntöistä.Suosittelen !
- Konduktööri
Taitaa olla nurkan takana jyystäjien juttuja.
Lenita Airisto vihaa valkoisia sukkia miehillä.
Joten oiskos värikkäämmät paree lährettäessä. - Lenitan aivot
Konduktööri kirjoitti:
Taitaa olla nurkan takana jyystäjien juttuja.
Lenita Airisto vihaa valkoisia sukkia miehillä.
Joten oiskos värikkäämmät paree lährettäessä.Lenitan aivot ovat kokoluokkaa kalkkuna ja se tarkoittaa sokeripalan kokoista murusta,niistäkin vain 12 prosenttia on käytössä,vajaakäytössä sekin vähä.Taisit mainita jotain kirjoittamastani asiasta jossa mainitsin että kenkien pohjien paksuudella ei ole mitään väliä,koska joskus meillä kaikilla on vain valkeat sukat jaloissa...
Siinäkin vaiheessa minulle on aivan yksi lysti vaikka olisi ne kirstusukatkin punaiset,kirjavat,pillunkuvia täynnä,reikäiset ,koin järsimät lumput,käytetyt kortsut vielä päälle vedettynä ,hyvällä pontikalla märiksi valeltu.Siinä vaiheessa ei ole enää millään väreillä ja paksuuksilla merkitystä,niinkuin ei ole elämässäkään,keskustelu kenkien pohjan paksuudesta on nöösipoikien hiekkalaatikkopuhetta,otin siihen osaa että heihinkin tulisi hieman suhteellisuustajua,että mikä maailmassa on tärkeätä vai onko mikään.Ei ainakaan kenkien pohjat,olkoot tosiaan sitten vaikka vanhan vitun kusenvirtyttämästä huulenlepareesta värkätty. Hyviä öitä,mie mään makkoomaan. - ... ja hypotalamua
Lenitan aivot kirjoitti:
Lenitan aivot ovat kokoluokkaa kalkkuna ja se tarkoittaa sokeripalan kokoista murusta,niistäkin vain 12 prosenttia on käytössä,vajaakäytössä sekin vähä.Taisit mainita jotain kirjoittamastani asiasta jossa mainitsin että kenkien pohjien paksuudella ei ole mitään väliä,koska joskus meillä kaikilla on vain valkeat sukat jaloissa...
Siinäkin vaiheessa minulle on aivan yksi lysti vaikka olisi ne kirstusukatkin punaiset,kirjavat,pillunkuvia täynnä,reikäiset ,koin järsimät lumput,käytetyt kortsut vielä päälle vedettynä ,hyvällä pontikalla märiksi valeltu.Siinä vaiheessa ei ole enää millään väreillä ja paksuuksilla merkitystä,niinkuin ei ole elämässäkään,keskustelu kenkien pohjan paksuudesta on nöösipoikien hiekkalaatikkopuhetta,otin siihen osaa että heihinkin tulisi hieman suhteellisuustajua,että mikä maailmassa on tärkeätä vai onko mikään.Ei ainakaan kenkien pohjat,olkoot tosiaan sitten vaikka vanhan vitun kusenvirtyttämästä huulenlepareesta värkätty. Hyviä öitä,mie mään makkoomaan.Halleluja! Lenitan aivoitus onkin tämän universumin turhimman keskusteklunaiheen oiva kiteytys.
- Jahvetti
Lenitan aivot kirjoitti:
Lenitan aivot ovat kokoluokkaa kalkkuna ja se tarkoittaa sokeripalan kokoista murusta,niistäkin vain 12 prosenttia on käytössä,vajaakäytössä sekin vähä.Taisit mainita jotain kirjoittamastani asiasta jossa mainitsin että kenkien pohjien paksuudella ei ole mitään väliä,koska joskus meillä kaikilla on vain valkeat sukat jaloissa...
Siinäkin vaiheessa minulle on aivan yksi lysti vaikka olisi ne kirstusukatkin punaiset,kirjavat,pillunkuvia täynnä,reikäiset ,koin järsimät lumput,käytetyt kortsut vielä päälle vedettynä ,hyvällä pontikalla märiksi valeltu.Siinä vaiheessa ei ole enää millään väreillä ja paksuuksilla merkitystä,niinkuin ei ole elämässäkään,keskustelu kenkien pohjan paksuudesta on nöösipoikien hiekkalaatikkopuhetta,otin siihen osaa että heihinkin tulisi hieman suhteellisuustajua,että mikä maailmassa on tärkeätä vai onko mikään.Ei ainakaan kenkien pohjat,olkoot tosiaan sitten vaikka vanhan vitun kusenvirtyttämästä huulenlepareesta värkätty. Hyviä öitä,mie mään makkoomaan.Arkkuvaiheessa on jo kaikki myöhäistä. Eläessään tulee tehdä ratkaisu ottamalla Jeesus sydämeensä.
- Konduktööri
mies, joka ei tiedä mistään mitään.!.!.!
- lyhyt mies
Samapa minulle, ovatko tulossa vai eivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745