Kaipaisin kommentteja hankalaan tilanteeseen. Olen eroamassa avomiehestäni. Asiasta on keskusteltu paljon ja erilleen muutto virallistaa eromme muutaman viikon päästä. Olen ihastunut uuteen mieheen ja olemme tapailleet useamman kerran salaa. Seksiin asti ei vielä ole päädytty vaikka kumpikin on sitä Todella paljon halunnut. Kannattaisiko teidän mielestänne malttaa vielä muutama viikko vai voimmeko antaa viettiemme viedä? Onko joku ollut samassa tilanteessa? Onko tullut pahoja tunnontuskia?
Milloin sänkyyn uuden kanssa?
4
1445
Vastaukset
- vaan ole oman
elämäsi herra tai tässä tapauksessa rouva.
Ei muitten mielipiteet saa vaikuttaa, tee niinkuin itsestäsi parhaaksi näet. Ja toki sitten kannat tekemisistäsi vastuun.
Jos kerta Oikein Haluatte, miksi siitä tulisi mitään 'tunnontuskia'.... Nautitte uuden kanssa elämän iloista. - kokemusta
olen kylläkin mies mutta mitä haittaa tuosta on,päinvastoin kun ei se eroaminen ole kovin mukavaa aikaa.
- Sputm
REIDET LEVÄLLEEN VAAN!
- Mies
...eroamassa nykyisestä avomiehestäsi, etkä enää harrasta seksiä hänen kanssaan, niin mitä pahaa voisi olla siinä, että alat harrastamaan seksiä uuden miesystäväsi kanssa?
Jos kuitenkin vain haet seikkailua ja perut lopulta erilleen muuton nykyisen miehesi kanssa, niin uuden kanssa seksin harrastaminen olisi selvästikin pettämistä.
Olisikin ehkä viisainta sopia nykyisen avomiehesi kanssa, että kummallakin on nyt jo oikeus harrastaa seksiä jonkun muun kanssa.
Kun on selkeät pelisäännöt, niin ei tarvitse salassa tapailla ja seksin harrastamista arkailla. Tietenkään sinun ei tarvitse tarkemmin kertoa tulevalle exällesi, että ketä tapailet tällä hetkellä. Ja miehesi voi sitten vastaavasti myöskin hyvällä omalla tunnolla kuksia muiden naisten kanssa, ilman että kokee pettävänsä sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691