Voisko joku ystävällinen ihminen kertoa mulle, miten voisin hakea töihin jonnekki päin Islantia.. Haluaisin jonnekin hevostilalle tai jotain sinne päin.. Tää ei oo ihan vielä ajankohtasta, mut oon aatellu lukion jälkeen lähteväni(viimenen vuosi menossa) ja pitäs kohta varmaan alkaa hakeen.. Kielitaito ei oo mikää kauheen hyvä, mut enköhän pärjäis alussa tälläki, mitä on... Jos jollaki on minkää laista infoa antaa, niin oisin TOSI kiitollinen!!!;)
Töihin Islantiin?
Tyttö...
2
804
Vastaukset
- qui
nordjobbin kautta pääsee ainakin kesätöihin, ja mistä sitä tietää jos siitä pitempiki työsuhde muodostuisi. Eli nordjobb.fi
- Eures
Euresin sivuilla on melkein koko ajan ilmoituksia joissa kysellään työntekijöitä farmeille Islantiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232