hei.
olen 33 vuotinen ja terveeksi luokiteltu nainen. rinnan vieressä kainaloissa ja vasemman rinann alueella vaan julmettu kipu.
mammarit on otettu eikä mitään löytyny..viimesyksystä kuitenki on ollut käsissä puutumisoireita ja kipuja..adalat lääkitys ollut noin parin kk ajan
lääkäri sanoi hormonaalista kipua, koska imetyksen loptein noin 2 kk sitten..mutta kuinka kauan tälläsiä hormonaalisia kipuja tulisi kärsiä
syön buranaa päivittäin jotta kipu ei häiritsisi normaalia toimintaa..vasen puoli on niin kipeä ettei tahdo nostelemaan pystyä
tissi ja kylki on kipein alue. rinnan vieressä on todella kipee kipupiste..kainaoon ei voi edes koskea
onko kellään kokemusta tämänkaltaisesta, mitä tämä voisi muuta olla ja onko hormonaaliset kivut miten pitkäaikaisia
auttaskoha e-pillerit..joita ei neurolääkäri suositellut migreenini takia ollenkaan..huoks..
alkaa vtuttaa tää..
miten lääkärit yleensä suhtautuu kun valittaa kipua eikä mitää kuitenka löyvy..lääkäriinmenokynnys kasvaa joka kerta kun tuntuu että on luulotautinen
huoks
rinnat, kylki. kainalo -kipuja
3
2577
Vastaukset 3
- minna
Sinulla on tulehdus. Imetyksen jälkeen kehosi ei halunnut heti lopettaa maitohommia vaan kaikki maito joka oli sisällä happani sisällesi eikä jaksanut hajota niinkuin tavallisesti käy. Tällä kertaa ei käynyt. Sinä tarttisit tulehdus lääkettä ennen kuin muuttuu mätäiseksi. Nyt on muutenkin todella huono aika tuollaisille sairauksille.
- Ulla
Selvänäkijä Minna arvelee kainalokivun johtuvan turvonneesta imusolmukkeesta, mikä siis viittaa tulehdukseen. Minna on mahdollisesti oikeassa. Mutta käsivarsien puutuminen antaa aiheen epäillä hermopuristusongelmaa. Toki turvonnut imusolmuke voi myös hermoa puristaa, mutta rinnan ja kainalon alueen oudot tuntemukset kuten käsien puutuminenkin saattavat olla oireita hermopinteestä kaularangan tai hartiarenkaan alueella. Kokenut koulutettu hieroja voisi siinä asiassa auttaa. Hyvää kesää niin äidille kuin lapsellekin!
Katso www.khl.fi - mv
Ulla kirjoitti:
Selvänäkijä Minna arvelee kainalokivun johtuvan turvonneesta imusolmukkeesta, mikä siis viittaa tulehdukseen. Minna on mahdollisesti oikeassa. Mutta käsivarsien puutuminen antaa aiheen epäillä hermopuristusongelmaa. Toki turvonnut imusolmuke voi myös hermoa puristaa, mutta rinnan ja kainalon alueen oudot tuntemukset kuten käsien puutuminenkin saattavat olla oireita hermopinteestä kaularangan tai hartiarenkaan alueella. Kokenut koulutettu hieroja voisi siinä asiassa auttaa. Hyvää kesää niin äidille kuin lapsellekin!
Katso www.khl.fiantibioottia söin kuurin mistä ei ollut hyötyä..mammarissa tuli ilmi että on jotain kalkkeumia mitkä ei liity tähän..toi pinnejuttu on kokeilemisen arvonen..tätyy koittaa sitä hierontaa..kiitos avusta.
joku vain sano että hormonaalista juttua..että menee jopa vuosi joillakin että imetyksen jälkeen palautuu..tosin tämä alkoi jo ennen imetyksen loppumuista ja tuo hermojuttu siinä mielessä olisi tässä tilanteessa aiheellista ottaa käsittelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4381135- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37628