Miten saan naamani näyttämään kasariajan mukaiselta - olen järjestämässä bileet kavereideni kanssa...
kasari-meikkivinkkejä..
2
813
Vastaukset
- Lilli
Pohjaksi paljon vaaleampi meikkivoide tai punertava.
Kulmat kammataan reippaasti ylös päin elis tuuheat kulmat oli sillon pop!
Luomiin sateenkaari luomarit eli esim. ulkonurkka sinisen lila, keskelle pinkki ja sisänurkkaan keltaista. Sähkön siniset rajaukset ylös ja alas ja paljon sinistä ripsiväriä. Luomarit reilusti yli liikkuvan luomen. (Jos löydät 80-luvun Suosikkeja ni varmasti löytyy huippu kuvia laulajista joilla on sen ajan meikki.) Sit voi vaihtoehtosesti laittaa luomille hopean sinistä luomaria ja taas sin rajaukset ylös ja alas ja sähkönsinistä ripsaria.
Poskipunaa esim. pinkkiä viirumaisesti poskiluun päälle ja punaa runsaasti!
Huulet pinkkiä, pinkkiä ja pinkkiä!!! Ja vähän plagioimalla Madonnaa kauneuspilkku mukaan ni valmista on! Toivottavasti olis jotain hyötyä näistä vinkeistä ja hyvät kekkerit! - ...............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659