Mikä on paras hyvin toimiva askelmittari?
Kokemuksia
7
1622
Vastaukset
- atal
Olen nimittäin törmännyt lähes kaikissa käyttämissäni mittareissa siihen ongelmaan,että eivätpä mittaa jokaista askelta! Huonoimmalla halpismittarilla jäi yli kolmannes askelista mittaamatta.Tällä hetkellä on käytössä Silvan yhdistetty askelmittari/turvahälytin. Vaikuttaa kohtuullisen tarkalta.Älä osta kaikkein halvimpia,vaan joku keskihintainen laite,Kysy myyjältä sen ominaisuuksista ja palautusmahdollisuuksista,jos laite ei toimikkaan haluamallasi tavalla.Itse lasken tietyn matkan askeleet ja sitten vertaan siihen mitä mittari näytti.Aika usein tulee heittoa,mutta laadukasta laitetta voi kalibroida ja näin saada sen tarkemmaksi.
- Kiitos
Minulla on ollut jonkin lehden kylkiäisenä saatu askelmittari. Totesin sen todella epäluotettavaksi. Jonkin aikaa käytettyäni koko laite jumiutui. Siksi arveluttaa koko mittarit. Prismassa oli tuollainen Silva-mittari turvahälyttimella tarjouksessa 25 euroa. Mahtaakohan näistä mittareista olla missään lehdessä testejä? T. sama
- Timba . . .
Kiitos kirjoitti:
Minulla on ollut jonkin lehden kylkiäisenä saatu askelmittari. Totesin sen todella epäluotettavaksi. Jonkin aikaa käytettyäni koko laite jumiutui. Siksi arveluttaa koko mittarit. Prismassa oli tuollainen Silva-mittari turvahälyttimella tarjouksessa 25 euroa. Mahtaakohan näistä mittareista olla missään lehdessä testejä? T. sama
En suosittele askelmittaria.
Mutta itelläni on käytössä suunnon t6.
On aika hintava mutta siitä näkee kaiken oleellisen ja paljon muuta hyödyllistä. Tarkka ja kestävä. - jarim
Kiitos kirjoitti:
Seuraavalla sivulla on tietoa parista testatusta mittarista.
http://www.ukkinstituutti.fi/fi/termien_selityksia_2004/474
- -Askel askeleelta
Kokeilin taannoin lomamatkalla Omronin mittaria ja se tuntui toimivan erinomaisesti. En toki laskenut kaikkia askeleitani, mutta mittari tuntui mittaavan matkan kohtuu hyvin, kun vertasin sitä karttaan. Suositellaan, hintakin on kohtuullinen n. 36 ekee.
- Roskiin
Ei ole vielä keksitty toimivaa askelmittaria. Oli merkki mikä hyvänsä. Kaikki näyttää mitä sattuu.Jos haluat tietää tarkan kujetun matkan, niin osta Gps-mittari.
- mitattavissa
Kartalta voi mitata kävelemänsä matkan. Huilunnäköinen kuva mittaa matkaa. Ensin aloituspiste ja sitten lisäät pisteen kerrallaan kulkemasi matkan. Joka matkan kulmaan mittauspiste, niin saat koko matkan mitattua. Saa melko tarkan matkan pituuden. Mittaa vain suoria viivoja. Saa tarkennettua, siten että pienet polutkin näkyy.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/osoitehaku.html;jsessionid=A7FC83837F6FF1DFD21D7603D7E19C05.kkp1?scale=800000&tool=siirra&lang=FI&cy=6755723&cx=3422559&osoite=&kunta=&ori.x=33&ori.y=93
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875