Turkki päällä

Konduktööri

Mitä mieltä olette, jos mies käyttää pitkää minkkiturkkia???

21

1512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestä

sopii vallan hyvin. lapikkaat vielä jalkaan ja ressuredford lippilakki päähä

• näyttää

Kyllä minusta pitkä turkki on todella hyvännäköinen miehenkin päällä. Heti kiinnostuisin.

• Konduktööri

Onpas tämä myötämielistä. Kiva kuulla että ehkä tulevaisuudessa miehetkin voi astella hienoissa turkeissa ja olla lämpiminä.

Onkohan nää naisten mielipiteitä?

• Susa.
        Konduktööri kirjoitti:

Onpas tämä myötämielistä. Kiva kuulla että ehkä tulevaisuudessa miehetkin voi astella hienoissa turkeissa ja olla lämpiminä.

Onkohan nää naisten mielipiteitä?

Minä kyllä luulen että ne on miesten! Ainakin minulle tulee hinttari mieleen miehestä minkkiturkissa. Semmonen omaan napaan tuijottava naismaisesti supiseva ja sipsuttava peelo.

• Jane
        Susa. kirjoitti:

Minä kyllä luulen että ne on miesten! Ainakin minulle tulee hinttari mieleen miehestä minkkiturkissa. Semmonen omaan napaan tuijottava naismaisesti supiseva ja sipsuttava peelo.

Ööh! No, minusta kyl esim. nuo mustat gangsta-äijät, joilla turkkeja näkee on kaikkea muuta kun hinttimäisiä! Meneppä sanomaan tuo kommenttisi heille. Must turkki on aika pimp ja gangsta.

Tietty jos tykkäät et miehellä pitää olla ruutupaita ja Leviksen 501 farkut, niin ymmärrän mielipiteesi.

• Jossu

Jos turkki on hyvin leikattu.
      Minulla oli kouluaikaan luokkatoveri, jolla oli lyhyt minkkiturkki.
      Stimmin näköinen.

• kenellekään

siis ainakaan aito. Näyttää paremmalta eläimellä.

• Leila

Miksikäs ei turkki sopisi myös miehille. Valitettavasti vuosien saatossa turkista on tullut paremminkin naisten vaate, sillä kyllä turkki näyttää hyvältä myös miehen yllä. Turkkia hankittaessa on mallin valintaan kiinnitettävä paljon huomiota, jotta lopputulos olisi tyylikäs.
      Itsekin turkkia käyttävänä en panisi pahakseni, jos mieheni ilmoittaisi hankkivansa turkin.

• Konduktööri

Kyllä nainen on tosi tyylikäs turkissa, kun vain valitsee sopivan mallin omaan tyyliinsä. Se tekee arvokkaan leiman ja kauniin naisen imagon kun astelee tyylikkäässä turkissa.

• Leila
        Konduktööri kirjoitti:

Kyllä nainen on tosi tyylikäs turkissa, kun vain valitsee sopivan mallin omaan tyyliinsä. Se tekee arvokkaan leiman ja kauniin naisen imagon kun astelee tyylikkäässä turkissa.

Olen täysin samaa mieltä. Turkki on mielestäni sellainen vaate, jota pitää osata myös kantaa oikein. Olemuksen pitää olla ryhdikäs, jotta turkin näyttävyys tulee kokonaan esiin. Askeleiden pitää olla päättäväisiä, eikä missään nimessä laahustavia.
        Jos vielä muutenkin panostaa pukeutumiseensa, niin turkki kruunaa kyllä silloin kokonaisuuden.
        Esimerkiksi kengät pitää valita hyvin tarkasti. Turkin kanssa käytettävissä kengissä pitää mielestäni olla reilun korkuiset korot. Myös nahkahame tai -housut sopivat hyvin yhteen turkin kanssa.
        Yhtä kaikki, turkin käyttäjän tyylikkyys on monen tekijän summa. Mutta kun siihen panostaa, niin lopputuloksesta on iloa niin itselle kuin muillekin.

• Konduktööri
        Leila kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Turkki on mielestäni sellainen vaate, jota pitää osata myös kantaa oikein. Olemuksen pitää olla ryhdikäs, jotta turkin näyttävyys tulee kokonaan esiin. Askeleiden pitää olla päättäväisiä, eikä missään nimessä laahustavia.
        Jos vielä muutenkin panostaa pukeutumiseensa, niin turkki kruunaa kyllä silloin kokonaisuuden.
        Esimerkiksi kengät pitää valita hyvin tarkasti. Turkin kanssa käytettävissä kengissä pitää mielestäni olla reilun korkuiset korot. Myös nahkahame tai -housut sopivat hyvin yhteen turkin kanssa.
        Yhtä kaikki, turkin käyttäjän tyylikkyys on monen tekijän summa. Mutta kun siihen panostaa, niin lopputuloksesta on iloa niin itselle kuin muillekin.

sanat suustani. Olen kanssa samalla levelillä.

• Sindri

Mikäs siinä,ei siitä minulle ainakaan homoa tule mieleen.Ehkä vähän venäläinen mafioso,mutta eihän se välttämättä ole huono asia.
      Mutta kyllä pitkä nahka/kangastakki näyttää paremmalta.

• Utelias

Käytätkös itse minkkiturkkia vai oletkos vasta hankkimassa? Ja mistä aiot sellaisen löytää, kun
      niitä ei varmaankaan ole joka turkisliikkeen valikoimissa?

• Simon de Chatte

Silloin kun puhutaan paremmista turkeista, niin ei niitä ole koskaan valikoimissa, vaan ne tilataan aina erikseen, oli se sitten miesten tai naisten.

• Konduktööri

Kyllä se pitää teettää, jos aikoo sellaisen saada millä kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla.
        Pusakka mallinen turkki olisi ihan käyttökelpoinen. Mutta kun se omitaan uusrikkaiden välineeksi.

Kyllähän se maaseudulla menee traktorin päällä vanhakin ns. mummon malli. Niitä on kirppareilla. Ja aika halpojakin. Tykkään turkeista.

• Mexa
        Konduktööri kirjoitti:

Kyllä se pitää teettää, jos aikoo sellaisen saada millä kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla.
        Pusakka mallinen turkki olisi ihan käyttökelpoinen. Mutta kun se omitaan uusrikkaiden välineeksi.

Kyllähän se maaseudulla menee traktorin päällä vanhakin ns. mummon malli. Niitä on kirppareilla. Ja aika halpojakin. Tykkään turkeista.

Turkeista kiinnostuneena lienet jo käynytkin näillä sivuilla, mutta kerron ne kuitenkin.
        WWW.valentinofur.com ja www.furfashionguide.com
        ovat sivuja joista löytyy vinkkejä turkismuodista
        niin naisille kuin miehillekin. Kannattaa tutustua!

• Anonyymi
        Mexa kirjoitti:

Turkeista kiinnostuneena lienet jo käynytkin näillä sivuilla, mutta kerron ne kuitenkin.
        WWW.valentinofur.com ja www.furfashionguide.com
        ovat sivuja joista löytyy vinkkejä turkismuodista
        niin naisille kuin miehillekin. Kannattaa tutustua!

En pitäis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pitäis

En pitäis mistään hinnasta

• Anonyymi

Naiselle kyllä miehelle ek
      I

• Anonyymi

Irvokasta. Jollain tytöllä kyllä ei pojalla ja naisella tietty

• Anonyymi

Häpeä se olisi naisellekin kulkea minkkiturkki päällä. Miehelle kaksinverroin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      20
      2664
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1291
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      947
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      925
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      881
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      842
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      795
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      165
      776
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe