Turkki päällä

Konduktööri

Mitä mieltä olette, jos mies käyttää pitkää minkkiturkkia???

21

1364

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestä

      sopii vallan hyvin. lapikkaat vielä jalkaan ja ressuredford lippilakki päähä

    • näyttää

      Kyllä minusta pitkä turkki on todella hyvännäköinen miehenkin päällä. Heti kiinnostuisin.

      • Konduktööri

        Onpas tämä myötämielistä. Kiva kuulla että ehkä tulevaisuudessa miehetkin voi astella hienoissa turkeissa ja olla lämpiminä.

        Onkohan nää naisten mielipiteitä?


      • Susa.
        Konduktööri kirjoitti:

        Onpas tämä myötämielistä. Kiva kuulla että ehkä tulevaisuudessa miehetkin voi astella hienoissa turkeissa ja olla lämpiminä.

        Onkohan nää naisten mielipiteitä?

        Minä kyllä luulen että ne on miesten! Ainakin minulle tulee hinttari mieleen miehestä minkkiturkissa. Semmonen omaan napaan tuijottava naismaisesti supiseva ja sipsuttava peelo.


      • Jane
        Susa. kirjoitti:

        Minä kyllä luulen että ne on miesten! Ainakin minulle tulee hinttari mieleen miehestä minkkiturkissa. Semmonen omaan napaan tuijottava naismaisesti supiseva ja sipsuttava peelo.

        Ööh! No, minusta kyl esim. nuo mustat gangsta-äijät, joilla turkkeja näkee on kaikkea muuta kun hinttimäisiä! Meneppä sanomaan tuo kommenttisi heille. Must turkki on aika pimp ja gangsta.

        Tietty jos tykkäät et miehellä pitää olla ruutupaita ja Leviksen 501 farkut, niin ymmärrän mielipiteesi.


    • Jossu

      Jos turkki on hyvin leikattu.
      Minulla oli kouluaikaan luokkatoveri, jolla oli lyhyt minkkiturkki.
      Stimmin näköinen.

    • kenellekään

      siis ainakaan aito. Näyttää paremmalta eläimellä.

    • Leila

      Miksikäs ei turkki sopisi myös miehille. Valitettavasti vuosien saatossa turkista on tullut paremminkin naisten vaate, sillä kyllä turkki näyttää hyvältä myös miehen yllä. Turkkia hankittaessa on mallin valintaan kiinnitettävä paljon huomiota, jotta lopputulos olisi tyylikäs.
      Itsekin turkkia käyttävänä en panisi pahakseni, jos mieheni ilmoittaisi hankkivansa turkin.

      • Konduktööri

        Kyllä nainen on tosi tyylikäs turkissa, kun vain valitsee sopivan mallin omaan tyyliinsä. Se tekee arvokkaan leiman ja kauniin naisen imagon kun astelee tyylikkäässä turkissa.


      • Leila
        Konduktööri kirjoitti:

        Kyllä nainen on tosi tyylikäs turkissa, kun vain valitsee sopivan mallin omaan tyyliinsä. Se tekee arvokkaan leiman ja kauniin naisen imagon kun astelee tyylikkäässä turkissa.

        Olen täysin samaa mieltä. Turkki on mielestäni sellainen vaate, jota pitää osata myös kantaa oikein. Olemuksen pitää olla ryhdikäs, jotta turkin näyttävyys tulee kokonaan esiin. Askeleiden pitää olla päättäväisiä, eikä missään nimessä laahustavia.
        Jos vielä muutenkin panostaa pukeutumiseensa, niin turkki kruunaa kyllä silloin kokonaisuuden.
        Esimerkiksi kengät pitää valita hyvin tarkasti. Turkin kanssa käytettävissä kengissä pitää mielestäni olla reilun korkuiset korot. Myös nahkahame tai -housut sopivat hyvin yhteen turkin kanssa.
        Yhtä kaikki, turkin käyttäjän tyylikkyys on monen tekijän summa. Mutta kun siihen panostaa, niin lopputuloksesta on iloa niin itselle kuin muillekin.


      • Konduktööri
        Leila kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Turkki on mielestäni sellainen vaate, jota pitää osata myös kantaa oikein. Olemuksen pitää olla ryhdikäs, jotta turkin näyttävyys tulee kokonaan esiin. Askeleiden pitää olla päättäväisiä, eikä missään nimessä laahustavia.
        Jos vielä muutenkin panostaa pukeutumiseensa, niin turkki kruunaa kyllä silloin kokonaisuuden.
        Esimerkiksi kengät pitää valita hyvin tarkasti. Turkin kanssa käytettävissä kengissä pitää mielestäni olla reilun korkuiset korot. Myös nahkahame tai -housut sopivat hyvin yhteen turkin kanssa.
        Yhtä kaikki, turkin käyttäjän tyylikkyys on monen tekijän summa. Mutta kun siihen panostaa, niin lopputuloksesta on iloa niin itselle kuin muillekin.

        sanat suustani. Olen kanssa samalla levelillä.


    • Sindri

      Mikäs siinä,ei siitä minulle ainakaan homoa tule mieleen.Ehkä vähän venäläinen mafioso,mutta eihän se välttämättä ole huono asia.
      Mutta kyllä pitkä nahka/kangastakki näyttää paremmalta.

    • Utelias

      Käytätkös itse minkkiturkkia vai oletkos vasta hankkimassa? Ja mistä aiot sellaisen löytää, kun
      niitä ei varmaankaan ole joka turkisliikkeen valikoimissa?

      • Simon de Chatte

        Silloin kun puhutaan paremmista turkeista, niin ei niitä ole koskaan valikoimissa, vaan ne tilataan aina erikseen, oli se sitten miesten tai naisten.


      • Konduktööri

        Kyllä se pitää teettää, jos aikoo sellaisen saada millä kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla.
        Pusakka mallinen turkki olisi ihan käyttökelpoinen. Mutta kun se omitaan uusrikkaiden välineeksi.

        Kyllähän se maaseudulla menee traktorin päällä vanhakin ns. mummon malli. Niitä on kirppareilla. Ja aika halpojakin. Tykkään turkeista.


      • Mexa
        Konduktööri kirjoitti:

        Kyllä se pitää teettää, jos aikoo sellaisen saada millä kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla.
        Pusakka mallinen turkki olisi ihan käyttökelpoinen. Mutta kun se omitaan uusrikkaiden välineeksi.

        Kyllähän se maaseudulla menee traktorin päällä vanhakin ns. mummon malli. Niitä on kirppareilla. Ja aika halpojakin. Tykkään turkeista.

        Turkeista kiinnostuneena lienet jo käynytkin näillä sivuilla, mutta kerron ne kuitenkin.
        WWW.valentinofur.com ja www.furfashionguide.com
        ovat sivuja joista löytyy vinkkejä turkismuodista
        niin naisille kuin miehillekin. Kannattaa tutustua!


      • Anonyymi
        Mexa kirjoitti:

        Turkeista kiinnostuneena lienet jo käynytkin näillä sivuilla, mutta kerron ne kuitenkin.
        WWW.valentinofur.com ja www.furfashionguide.com
        ovat sivuja joista löytyy vinkkejä turkismuodista
        niin naisille kuin miehillekin. Kannattaa tutustua!

        En pitäis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pitäis

        En pitäis mistään hinnasta


    • Anonyymi

      Naiselle kyllä miehelle ek
      I

      • Anonyymi

        Irvokasta. Jollain tytöllä kyllä ei pojalla ja naisella tietty


    • Anonyymi

      Häpeä se olisi naisellekin kulkea minkkiturkki päällä. Miehelle kaksinverroin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe