Olen onnellinen kissavaavin omistaja. Serafiina on kissan nimi.Jostakin aivojen takareunalta nousee mieleen laulu, josta sanat menee suunnilleen näin:Tanssita Serafiinaa kevein askelin, liehuta silkkiliinaa tahtiin musiikin.... Tulee koululaulukirjan muistot mieleen! Kuka tunnistaa sanoista laulun?
kuka muistaa?
muistiharha?
6
2337
Vastaukset
- laulaja
minä olen kansakoulussa laulanut kyseistä laulua kuorossa, en kyl muista laulun nimee. eli on siit laulu olemassa.
- Anonyymi
KTS.Erkki Pohjola/Egil Cederlöf:Tie musiikkiin Musica 2 s.170
- Anonyymi
Laulan sen Sinulle),soita Kauko TAPanaiselle,Pikkujärventie 6 A66 Hämeenlinna.
- Anonyymi
Serafiinalle ei kannata tarjota ainakaan rumpukapuloita.
- Anonyymi
Tänään juuri lauloin tätä ja lapset päiväkodissa liehuttivat liinoja! Kansakoulussa yli 50v sitten opin tämän!
- Anonyymi
Lauloin koulun talvipäivillä laulukilpailuissa Tanssita Serafiinaa kevein askelin... Sijoituin kolmanneksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850