Mielipide

huhhuhh

Kaunista tatuointia ei ole.

Kaikki tatuoinnit ovat yltiönarsistisia itsetunnon ilmauksia. JAK!

206

28603

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm

      Aika fiksua on joo. Mikään kauniskaan kuva ei voi olla kaunis kun se on iholla. Jälleen kerran fiksu mielipide.

      • tatuoitu

        kateellisten panettelua


    • ViBES

      Opinions are like assholes. Everybody's got one:) Itse, ja varmasti suurin osa tästä porukasta, on eri mieltä. Oikeasti kyllä positiivista kuulla toisenlaisiakin mielipiteitä...

      • lintunen

        ... and no one is interested in someone else's.


    • Maitreya

      Yhtälailla yltiönarsismia voisi sitten olla mm. hiusten värjääminen, meikkaaminen, piilolinssit, muotivaatteet, lävistykset, kallis auto, näkyvät korut, ym ym...

      Mutta mitäpä väliä...jotkut tykkää tatuoinneista, toiset ei. So what?

      • ghyr

        oli tämän topikin aloittajan viesti, kuten kaikki muutkin kyseisen nimimerkin viestit. JA itse pidän tatuoinneista ja niitä itsekkin omistan ja lisää on tulossa.


      • tyttöjen tatuointeja

        On erittäin valitettavaa,että nuoret järjettömät tytöt antavat tatuoida kauniin ihonsa.
        Jokainen,joka on tolkussaan, tajuaa, että sivistyneiden keskuudessa tatuoinnin eivät ole muotia, eli voi olla että kaikki eivät ymmärrä, ennen kuin on liian myöhäistä.


      • huhhuhh
        ghyr kirjoitti:

        oli tämän topikin aloittajan viesti, kuten kaikki muutkin kyseisen nimimerkin viestit. JA itse pidän tatuoinneista ja niitä itsekkin omistan ja lisää on tulossa.

        Käyttämäsi yleistys " kuten kaikki muutkin kyseisen nimimerkin viestit" sai minut repeämään ansaittuun nauruun. On lähes irvokasta heittää moinen läppä tuntematta minua. Mutta mitäpä sillä on väliä... Rapsuttele vain toki itsesi täyteen moskaa, jottei kehostasi löydy enään yhtä ainoaa elävää neliösenttiä alkuperäistä ihonväriäsi. Siitä huolimatta tatuoinnit ja lävistelyt ovat anteeksiantamatonta naiviutta.


      • antinarsissos

        Hiusten värin voi pestä pois, meikit voi pestä pois, piilolinssit voi vaihtaa tavallisiin laseihin, muotivaatteet voi laittaa kierrätykseen, lävistykset ja korut voi ottaa pois.

        Tatuoinnit ei lähde ihan näin helposti ja sen takia tatuoinnit ovat yltiönarsistisia. Jos kerran välttämättä haluatte niitä tribaaleita esitellä, niin ostakaa tribaalilla varustettu t-paita... ihan vain vinkkinä.


      • Puhdas paperinukke
        tyttöjen tatuointeja kirjoitti:

        On erittäin valitettavaa,että nuoret järjettömät tytöt antavat tatuoida kauniin ihonsa.
        Jokainen,joka on tolkussaan, tajuaa, että sivistyneiden keskuudessa tatuoinnin eivät ole muotia, eli voi olla että kaikki eivät ymmärrä, ennen kuin on liian myöhäistä.

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?


      • huhuhuhuhuh
        huhhuhh kirjoitti:

        Käyttämäsi yleistys " kuten kaikki muutkin kyseisen nimimerkin viestit" sai minut repeämään ansaittuun nauruun. On lähes irvokasta heittää moinen läppä tuntematta minua. Mutta mitäpä sillä on väliä... Rapsuttele vain toki itsesi täyteen moskaa, jottei kehostasi löydy enään yhtä ainoaa elävää neliösenttiä alkuperäistä ihonväriäsi. Siitä huolimatta tatuoinnit ja lävistelyt ovat anteeksiantamatonta naiviutta.

        -klip-
        sai minut repeämään ansaittuun nauruun.
        -klip-

        Mielestäni et ole sitä ansainnut, paitsi jos käsittämättömässä typeryydessäsi naurat omalle käsittämättömälle typeryydellesi. Silloin todellakin olet ansainnut oikein kunnon hörönaurut.


      • Drago`
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        Naisellisuus on aika suhteellinen käsite. Minusta tuskin saa ulkoisesti miesmäistä vaikka mimmoisen kuvan minuun iskisi. Sukupuoleni on kovin kovin selkeästi esiillä. Niin selkeästi, että miehet kokevat asiakseen huomautella muodoistani.

        Pukeudun myös mieluusti mekkoihin ja leninkeihin, meikkaan ja laitan hiuksiani, olen siis taatusti naisellinen. Kuvat eivät naisellisuuttani vähennä, päin vastoin osin jopa korostavat. Toki joku voi olla asiasta toistakin mieltä, mutta ihailevat kommentit miehiltä ja jopa muilta naisilta ovat aivan tavallista kuultavaa. Jokatapauksessa en miellyttäisi edes tatuoimattomana ulkonäöltäni kaikkia.. joten en siis menetä yhtään mitään jos joku ei pidä kuvistani tai ulkonäöstäni kuvieni vuoksi.

        Miksi pitäisi piilottaa vanhana? Kun olen vanha, maailmassa on tuhansittain muita vanhoja mummeleita kuvineen.. ja pappoja myös. Eivät ne pappojen tatuoinnit varmaan sen kauniimpia ole 80 vuoden iässä kuin mummojenkaan. Siinä vaiheessa kukaan tuskin ihmettelee koko asiaa pätkän vertaa.. niin tavallinen juttu se silloin on.

        Mitä tulee töissä piilottamisesta, niin kuvani ovat noin "normiarvoisesti" piilossa jos olen pukeutunut esim. housuihin ja T-paitaan tai toppiin. En joudu siis näkemään ylimääräistä vaivaa piilottelussa. Ja olen mm. työskennellyt sairaalassa, sairaalamekossa, ihan täysin avoimesti vaikka minulla on pohkeessani iso tatuointi.


      • on todettu
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        että naiset pitäisi nopeasti saada takaisin hellan ja nyrkin väliin, jotta tämä yltiöpäinen maailmantuho saataisiin kuriin. naiset eivät ole enää mitään naisia, naisellisuus takaisin ja sassiin!!! oikeat naiset ovat naisia siksi, että heillä on pitkä tukka, korkokengät, hame ja puhdas, meikattu iho.

        hahahahahhahahhahahhahahahahahahahahahahahha!

        asiallisessa työssä toimivalle naiselle sinä edustat mielipiteinesi pientä epävarmaa tytöntyllerönraukkaa, joka ei ymmärrä elämästä mitään ja luulee, parka, että kaikki paranisi, kunhan vain tulee mies ja pitää sinusta huolta...

        henkilökohtaisen valinnan mahdollisuus on sinulle pienelle niin itsestäänselvä asia, ettet edes ymmärrä arvostaa sitä työtä, jota sen eteen on tehty maailman sivu.

        tutkimuksista et taida mitään ymmärtää, vaikka naisten itsemääräämisoikeuksien ajaminen on mahdollistanut sinulle lukutaidon ja perusopetuksen (johon on tainnut sivistyksesi jäädäkin...).

        haikaile vaan asioita, joiden paluuta et voisi hyväksyä, sillä ne vaikuttaisivat elämääsi ikävästi. kun ei ymmärää asioiden yhteyttä, on niin kovin vaikeaa ymmärtää maailmaa...


      • hoitsu
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        Asiallisissa töissä. Mun tatuointia ei ole tarvinnut edes hoitoalan töissä peittää. Se on tosin olkapäässä siten ettei näy t-paidan hihan alta, mutta kyllä se on ollut näkyvillä, kun olen kylvettänyt hihattomalla paidalla hoidokkejani. Enkä ole sitä koskaan hävennyt. Se on hyvin kaunis ja naisellinen. Ja kun olen 80-vuotias mummo, on naapurimummollakin tatska. Ei me niitä peitellä.


      • hoitsu
        antinarsissos kirjoitti:

        Hiusten värin voi pestä pois, meikit voi pestä pois, piilolinssit voi vaihtaa tavallisiin laseihin, muotivaatteet voi laittaa kierrätykseen, lävistykset ja korut voi ottaa pois.

        Tatuoinnit ei lähde ihan näin helposti ja sen takia tatuoinnit ovat yltiönarsistisia. Jos kerran välttämättä haluatte niitä tribaaleita esitellä, niin ostakaa tribaalilla varustettu t-paita... ihan vain vinkkinä.

        Ei kaikilla ole tribaalia tatskassaan. Ei mullakaan. Se on tatuointien muoti-ilmiö. Mä en halunnut tribaalia.


      • Maitreya
        tyttöjen tatuointeja kirjoitti:

        On erittäin valitettavaa,että nuoret järjettömät tytöt antavat tatuoida kauniin ihonsa.
        Jokainen,joka on tolkussaan, tajuaa, että sivistyneiden keskuudessa tatuoinnin eivät ole muotia, eli voi olla että kaikki eivät ymmärrä, ennen kuin on liian myöhäistä.

        Sivistyneenä ihmisenä voin sanoa, että muutkin hyvän sivistyksen omaavat henkilöt ymmärtävät maailmassa olevan monenlaisia käsityksiä kauneudesta ja erilaisten koristautumistapojen järkevyydestä.

        Sivistynyt ihminen ei myöskään tuputa väkisin omia käsityksiään muille, eikä mainosta omaa mielipidettään ainoana oikeana totuutena.

        Sinut sivistys on mitä ilmeisimmin kiertänyt kaukaa.


      • papuna
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        Itse olen tyttö ja olen hankkimassa tatuointia enkä todellakaan ajattele, että ne sopivat vain miehille.. Kunhan vähän ajattelee millaisen tatuoinni ottaa ja minkä kokoisen ja mihin, niin ei siitä kovinkaan suurta haittaa ole. Tietenkin jotkut työpaikat eivät saata "hyväksyä" tatuoitua työntekijää, mutta nykyisin ollaan kyllä suvaitsevaisempia!


      • sivistymätön
        Maitreya kirjoitti:

        Sivistyneenä ihmisenä voin sanoa, että muutkin hyvän sivistyksen omaavat henkilöt ymmärtävät maailmassa olevan monenlaisia käsityksiä kauneudesta ja erilaisten koristautumistapojen järkevyydestä.

        Sivistynyt ihminen ei myöskään tuputa väkisin omia käsityksiään muille, eikä mainosta omaa mielipidettään ainoana oikeana totuutena.

        Sinut sivistys on mitä ilmeisimmin kiertänyt kaukaa.

        Maitreya sanoo:
        Asioita itsestäni (ymmärrettävästi subjektiivinen näkemys)

        Hyviä: vinksahtanut huumorintaju, loistava fyysinen kunto, korkea äo (hehheh tästä on sitten mustaa valkoisella), en valita vastoinkäymisistä, erittäin lujatahtoinen.

        Huonoja: äärimmäisen itsepäinen, en helposti myönnä olevani väärässä, iso ego, luulen että voisin nuijia kenet tahansa

        Single and looking (myös kavereita) :)
        Email: [email protected]


        En sanoisi tuota sivistykseksi vaan sanoisin lapselliseksi itserakkaaksi lapseksi!
        Anteeksi vain :)


      • Jaeger
        sivistymätön kirjoitti:

        Maitreya sanoo:
        Asioita itsestäni (ymmärrettävästi subjektiivinen näkemys)

        Hyviä: vinksahtanut huumorintaju, loistava fyysinen kunto, korkea äo (hehheh tästä on sitten mustaa valkoisella), en valita vastoinkäymisistä, erittäin lujatahtoinen.

        Huonoja: äärimmäisen itsepäinen, en helposti myönnä olevani väärässä, iso ego, luulen että voisin nuijia kenet tahansa

        Single and looking (myös kavereita) :)
        Email: [email protected]


        En sanoisi tuota sivistykseksi vaan sanoisin lapselliseksi itserakkaaksi lapseksi!
        Anteeksi vain :)

        Kuvailisin sanoilla : säälittävä, pilkun-nussija, perus-suomalainen idiootti, ikuinen sinkku.


      • ok miehille
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        Sinulle ja "tyttöjen tatuointeja" nikille!

        "olenko ainut joka miettii näin jyrkästi" Vastaan, ettet ole, nuorten ..16-24 vuotiaitten tyttöjen ihon rumistaminen on tosiaan sitä 'itteensä' ja jota kannattaa nämä vieläkin lapsen kengissä tai teinien kenkiin pyrkivät ikuiset epäonnistuja "tytöt", valitettavasti..

        PS. "tytöt" herneet piiloon :)


      • Shady
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        Lässyn lässyn!!
        Kuule naisille sopiii yhtä hyvin tatskat kuin miehille!!!!!!!


      • Myra -78
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        Naisellisuus on lähes kadonnut katukuvasta, se on totta. Itse kuitenkin käytän hameita/mekkoja aina kun säät sallii, enkä mitenkään yritä peitellä nilkassani olevaa, 5 vuotta sitten ottamaani ruusu-tribaalitatskaani.

        Se on kaunis.

        Mikä sua siinä häiritsee tai tekee siitä epänaisellisen?


      • Maitreya
        sivistymätön kirjoitti:

        Maitreya sanoo:
        Asioita itsestäni (ymmärrettävästi subjektiivinen näkemys)

        Hyviä: vinksahtanut huumorintaju, loistava fyysinen kunto, korkea äo (hehheh tästä on sitten mustaa valkoisella), en valita vastoinkäymisistä, erittäin lujatahtoinen.

        Huonoja: äärimmäisen itsepäinen, en helposti myönnä olevani väärässä, iso ego, luulen että voisin nuijia kenet tahansa

        Single and looking (myös kavereita) :)
        Email: [email protected]


        En sanoisi tuota sivistykseksi vaan sanoisin lapselliseksi itserakkaaksi lapseksi!
        Anteeksi vain :)

        Tiedätkö mitä ovat huumori ja sarkasmi?

        Ja äo:sta tosiaan on mustaa valkoisella... :)

        Mutta mikäs sinä sitten olet? Kovaa vauhtia kohti keski-ikää kiitävä, elämäänsä kyllästynyt ja ihmisiin katkeroitunut. Kaikin tavoin keskiverto, ei mitään mistä olla ylpeä. Käyttää aikaansa muiden arvostelemiseen asioista, joiden tekemiseen ei itsellä ole rohkeutta. Et ansaitse edes sääliäni.


      • onko vaiko ei
        Drago` kirjoitti:

        Naisellisuus on aika suhteellinen käsite. Minusta tuskin saa ulkoisesti miesmäistä vaikka mimmoisen kuvan minuun iskisi. Sukupuoleni on kovin kovin selkeästi esiillä. Niin selkeästi, että miehet kokevat asiakseen huomautella muodoistani.

        Pukeudun myös mieluusti mekkoihin ja leninkeihin, meikkaan ja laitan hiuksiani, olen siis taatusti naisellinen. Kuvat eivät naisellisuuttani vähennä, päin vastoin osin jopa korostavat. Toki joku voi olla asiasta toistakin mieltä, mutta ihailevat kommentit miehiltä ja jopa muilta naisilta ovat aivan tavallista kuultavaa. Jokatapauksessa en miellyttäisi edes tatuoimattomana ulkonäöltäni kaikkia.. joten en siis menetä yhtään mitään jos joku ei pidä kuvistani tai ulkonäöstäni kuvieni vuoksi.

        Miksi pitäisi piilottaa vanhana? Kun olen vanha, maailmassa on tuhansittain muita vanhoja mummeleita kuvineen.. ja pappoja myös. Eivät ne pappojen tatuoinnit varmaan sen kauniimpia ole 80 vuoden iässä kuin mummojenkaan. Siinä vaiheessa kukaan tuskin ihmettelee koko asiaa pätkän vertaa.. niin tavallinen juttu se silloin on.

        Mitä tulee töissä piilottamisesta, niin kuvani ovat noin "normiarvoisesti" piilossa jos olen pukeutunut esim. housuihin ja T-paitaan tai toppiin. En joudu siis näkemään ylimääräistä vaivaa piilottelussa. Ja olen mm. työskennellyt sairaalassa, sairaalamekossa, ihan täysin avoimesti vaikka minulla on pohkeessani iso tatuointi.

        Ajatuksesi tuntuvat muutenkin olevan niin typeriä,että et saa älykästä miestä muutenkaan,joten tatuoi vaan,ei se enää mitään muuta.
        Kukaan älykäs mies ei ota kumppanikseen tatuoitua naista.


      • minulla on tatuointi
        Maitreya kirjoitti:

        Tiedätkö mitä ovat huumori ja sarkasmi?

        Ja äo:sta tosiaan on mustaa valkoisella... :)

        Mutta mikäs sinä sitten olet? Kovaa vauhtia kohti keski-ikää kiitävä, elämäänsä kyllästynyt ja ihmisiin katkeroitunut. Kaikin tavoin keskiverto, ei mitään mistä olla ylpeä. Käyttää aikaansa muiden arvostelemiseen asioista, joiden tekemiseen ei itsellä ole rohkeutta. Et ansaitse edes sääliäni.

        Minulla on valitettavasti tatuointi ja häpeän sitä lopun ikäni. Kun älysin,minkälaista hölmöjen touhua se on,en sen jälkeen ole kehdannut näytellä tatuointiani.
        Kun lisäksi huomasin, että kenelläkään fiksulla ihmisellä ei sellaista ole, se vain lisäsi tuskaa.Kun lukee näiden moukkien mielipiteitä,ei voi muuta sanoa, kuin moukkia.


      • ViBES
        onko vaiko ei kirjoitti:

        Ajatuksesi tuntuvat muutenkin olevan niin typeriä,että et saa älykästä miestä muutenkaan,joten tatuoi vaan,ei se enää mitään muuta.
        Kukaan älykäs mies ei ota kumppanikseen tatuoitua naista.

        Tää menee jo ihan naurettavaksi... Mut joo kyllä mulle ainakin kelpaa tatuoitu nainen, itse asiassa jopa mieluummin ku ilman tatuointeja:)


      • ViBES
        minulla on tatuointi kirjoitti:

        Minulla on valitettavasti tatuointi ja häpeän sitä lopun ikäni. Kun älysin,minkälaista hölmöjen touhua se on,en sen jälkeen ole kehdannut näytellä tatuointiani.
        Kun lisäksi huomasin, että kenelläkään fiksulla ihmisellä ei sellaista ole, se vain lisäsi tuskaa.Kun lukee näiden moukkien mielipiteitä,ei voi muuta sanoa, kuin moukkia.

        Että ku sä oot valinnu typerän kuvan minkä oot antanu jonkun speden hakata itseesi niin kukaan muu ei voi onnistua yhtään paremmin... Mä tunnen todella monta todella fiksua tatuoitua ihmistä. Itseasiassa kaikki mun tuntemani tatuoidut ihmiset taitaa olla fiksumpia ku sä...


      • sinä typerys nikki
        Maitreya kirjoitti:

        Tiedätkö mitä ovat huumori ja sarkasmi?

        Ja äo:sta tosiaan on mustaa valkoisella... :)

        Mutta mikäs sinä sitten olet? Kovaa vauhtia kohti keski-ikää kiitävä, elämäänsä kyllästynyt ja ihmisiin katkeroitunut. Kaikin tavoin keskiverto, ei mitään mistä olla ylpeä. Käyttää aikaansa muiden arvostelemiseen asioista, joiden tekemiseen ei itsellä ole rohkeutta. Et ansaitse edes sääliäni.

        Oletko oppi-isäsi mukainen luuseri(nikkisi)
        jonka rohkeus on massan hyväksynnässä. =)
        Hehe ja kasva aikuisesksi.


      • ..;),, :)

        Mieti otus, mitä saarnaat! Sait jo vastineita se riittäköön :)

        So what ;)


      • Jaeger
        Maitreya kirjoitti:

        Tiedätkö mitä ovat huumori ja sarkasmi?

        Ja äo:sta tosiaan on mustaa valkoisella... :)

        Mutta mikäs sinä sitten olet? Kovaa vauhtia kohti keski-ikää kiitävä, elämäänsä kyllästynyt ja ihmisiin katkeroitunut. Kaikin tavoin keskiverto, ei mitään mistä olla ylpeä. Käyttää aikaansa muiden arvostelemiseen asioista, joiden tekemiseen ei itsellä ole rohkeutta. Et ansaitse edes sääliäni.

        AHAHAHAHAHAHAHAHA!!

        Voi Maitreya voi Maitreya että olet vitsikäs ja huumorintajuinen, kaunis, tatuoitu, sivistynyt ämmä ok riittääkö ? :D
        Oot hassuli :D


      • Puhdas paperinukke
        Myra -78 kirjoitti:

        Naisellisuus on lähes kadonnut katukuvasta, se on totta. Itse kuitenkin käytän hameita/mekkoja aina kun säät sallii, enkä mitenkään yritä peitellä nilkassani olevaa, 5 vuotta sitten ottamaani ruusu-tribaalitatskaani.

        Se on kaunis.

        Mikä sua siinä häiritsee tai tekee siitä epänaisellisen?

        Joo olet oikeassa! Siis korvaan vielä että mielestäni ruusut nilkassa tai jokin kaunis kukka on ihan naisellista kauniin mekon kanssa, mutta sitä en ymmärrä että pitää tauoida jotain kobria,leijonia,käärmeitä,sisiliskoja kauniiseen käsivarteen..tässä on sitä mitä haen.:)


      • Drago`
        onko vaiko ei kirjoitti:

        Ajatuksesi tuntuvat muutenkin olevan niin typeriä,että et saa älykästä miestä muutenkaan,joten tatuoi vaan,ei se enää mitään muuta.
        Kukaan älykäs mies ei ota kumppanikseen tatuoitua naista.

        Älykkyys ei millään lailla korreloi sen kanssa onko tatuoitu vai ei. Itselläni on korkeakoulututkinto ja tunnen kymmenittäin tatuoituja, älykkäitä ihmisiä. Tunnen myös tatuoimattomia älykkäitä ihmisiä. Asialla ei ole kerrassaan mitään tekemistä älyn kanssa. Äly saadaan syntymälahjana, tatuoinnit otetaan. Tatuointi ei siis vaikuta kerrassaan mitenkään ihmisen älylliseen kapasiteettiin.

        Mitä tulee ajatusteni typeryyteen, niin jätit perustelematta MIKSI ajatukseni ovat typeriä. Eli esitit väitteen muttet perustellut sitä.. mistähän syystä? Kenties et keksi hyvää perustelua. Perusteleminen vaatii älykkyyttä.. minä perustelin mielipiteeni. Perustelepas sinä nyt omasi?

        Mitä tulee siihen millaisen miehen haluan tai millainen mies minut ottaisi, niin mistäs sinä pässinpää edes tiedät onko minulla miestä.. tai haluanko ylipäänsä miestä ensinkään? :D Mitä tulee siihen millaiset miehet minut haluaisivat, niin voisin väittää (kokemuksen perusteella) että aivan kaikenlaiset.. pitkät, pätkät, lihavat, laihat, komeat, rumat, nuoret, vanhat, rikkaat ja köyhät. Älykkäät ja tyhmät, suomalaiset ja ulkomaalaiset jne. Yhteistä tuntuu näille yrittäjille olevan ainoastaan sukupuoli.

        Mitä tulee mieheen joka ei ottaisi tatuoitua naista kumppanikseen.. no, minä en niin pinnallista "kumppania" edes kaipaa. Jos ihminen ei hyväksy minua näine hyvineen, eikä pysty katsomaan ulkonäköäni pidemmälle, hän ei ole sen arvoinen, että häneen kannattaisi uhrata ajatustakaan. En siis menetä mitään siinäkään.


      • Maitreya
        Jaeger kirjoitti:

        AHAHAHAHAHAHAHAHA!!

        Voi Maitreya voi Maitreya että olet vitsikäs ja huumorintajuinen, kaunis, tatuoitu, sivistynyt ämmä ok riittääkö ? :D
        Oot hassuli :D

        Kaunis en voi väittää olevani...mutta ihan siedettävän näköinen (eli ei juokse ihmiset karkuun kaupungilla) :D

        Huumorintaju on kieroutunut ja pikimusta, tatskoja on 4, sivistynyt olen ikäisekseni...

        Ei ämmä vaan superbitch ;)


      • bongari
        Drago` kirjoitti:

        Älykkyys ei millään lailla korreloi sen kanssa onko tatuoitu vai ei. Itselläni on korkeakoulututkinto ja tunnen kymmenittäin tatuoituja, älykkäitä ihmisiä. Tunnen myös tatuoimattomia älykkäitä ihmisiä. Asialla ei ole kerrassaan mitään tekemistä älyn kanssa. Äly saadaan syntymälahjana, tatuoinnit otetaan. Tatuointi ei siis vaikuta kerrassaan mitenkään ihmisen älylliseen kapasiteettiin.

        Mitä tulee ajatusteni typeryyteen, niin jätit perustelematta MIKSI ajatukseni ovat typeriä. Eli esitit väitteen muttet perustellut sitä.. mistähän syystä? Kenties et keksi hyvää perustelua. Perusteleminen vaatii älykkyyttä.. minä perustelin mielipiteeni. Perustelepas sinä nyt omasi?

        Mitä tulee siihen millaisen miehen haluan tai millainen mies minut ottaisi, niin mistäs sinä pässinpää edes tiedät onko minulla miestä.. tai haluanko ylipäänsä miestä ensinkään? :D Mitä tulee siihen millaiset miehet minut haluaisivat, niin voisin väittää (kokemuksen perusteella) että aivan kaikenlaiset.. pitkät, pätkät, lihavat, laihat, komeat, rumat, nuoret, vanhat, rikkaat ja köyhät. Älykkäät ja tyhmät, suomalaiset ja ulkomaalaiset jne. Yhteistä tuntuu näille yrittäjille olevan ainoastaan sukupuoli.

        Mitä tulee mieheen joka ei ottaisi tatuoitua naista kumppanikseen.. no, minä en niin pinnallista "kumppania" edes kaipaa. Jos ihminen ei hyväksy minua näine hyvineen, eikä pysty katsomaan ulkonäköäni pidemmälle, hän ei ole sen arvoinen, että häneen kannattaisi uhrata ajatustakaan. En siis menetä mitään siinäkään.

        Tatuointien yleisyys näyttää lisääntyvän koulutustason laskiessa. Ei tämä tosiasia tee tatuoiduista tyhmiä. Asiasta voi tehdä tietysti ainakin sen yleistävän johtopäätöksen, että matalasti koulutetut ovat mieltyneet tavallista enemmän tatuointeihin.

        On olemassa monia muitakin ryhmiä joilla tatuointien yleisyys on hyvin runsasta. Näitä ovat mm. vankilassa olleet, seksityöläiset, väkivaltaan viehtyneet, ...

        En nyt tähän keksi yhtäkään sellaista tatuointeja suosivaa ryhmää jota voisin pitää myönteisessä mielessä esikuvallisena.


      • nimimerkkimies
        bongari kirjoitti:

        Tatuointien yleisyys näyttää lisääntyvän koulutustason laskiessa. Ei tämä tosiasia tee tatuoiduista tyhmiä. Asiasta voi tehdä tietysti ainakin sen yleistävän johtopäätöksen, että matalasti koulutetut ovat mieltyneet tavallista enemmän tatuointeihin.

        On olemassa monia muitakin ryhmiä joilla tatuointien yleisyys on hyvin runsasta. Näitä ovat mm. vankilassa olleet, seksityöläiset, väkivaltaan viehtyneet, ...

        En nyt tähän keksi yhtäkään sellaista tatuointeja suosivaa ryhmää jota voisin pitää myönteisessä mielessä esikuvallisena.

        ..se on sääli että jotkut ovat pilanneet tatuointien maineen. Siis enimmäkseen täällä länsimaissa. Mutta onneksi ajat on muuttumassa ja mielipiteet. Kovin äkkiä jos joku suvusta on esimerkiksi ottanut tatuointeja, mieli näyttää muuttuvan aika rajusti ja ihan positiiviseen suuntaan. Omasta ja muutaman muun kokemuksesta voin kertoo. Ne ennakkoluulot..dam.


      • tatuointi hyvin
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        Siitä on sekin hyöty, että muut ihmiset näkevät henkilön taustan (vankilan). Osaavat varoa.


      • taru
        nimimerkkimies kirjoitti:

        ..se on sääli että jotkut ovat pilanneet tatuointien maineen. Siis enimmäkseen täällä länsimaissa. Mutta onneksi ajat on muuttumassa ja mielipiteet. Kovin äkkiä jos joku suvusta on esimerkiksi ottanut tatuointeja, mieli näyttää muuttuvan aika rajusti ja ihan positiiviseen suuntaan. Omasta ja muutaman muun kokemuksesta voin kertoo. Ne ennakkoluulot..dam.

        Eli nythän on vain alakulttuuri siirtymässä koko kansan kulttuuriksi. Näin on käynyt kautta aikain, rock'n'rolliakin pidettiin paholaisen lähettämänä :)


      • mie
        onko vaiko ei kirjoitti:

        Ajatuksesi tuntuvat muutenkin olevan niin typeriä,että et saa älykästä miestä muutenkaan,joten tatuoi vaan,ei se enää mitään muuta.
        Kukaan älykäs mies ei ota kumppanikseen tatuoitua naista.

        Itelläni on tatuointeja pari,ja mieheni ei ooo niistä moksiskaan..Ja ukkoni on vielä fiksumpi kun sinä.Se tajuaa olla pistämättä nokkaansa asioihin jotka ei muille kuulu.Toiset tykkää tatuoinneista,toiset ei.Mikä sinä olet arvioimaan toisia ulkonäön vuoksi..Jos et tykkää katella toisten tatskoja,niin ilmansuuntia on monta,ja pään voi kääntää pois.Ei niitä oo pakko tuijotella.Kauneus on katsojan silmissä!!Ei pelkästään sinun.


      • chrissssy
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        Ja kuka on sanonut että naisen pitäisi olla naisellinen?!Voi olla ihan 100prosenttisesti nainen, vaikka luonne olisikin aika "miehinen",mitä lie tarkoittaakaan.


      • miksi?
        Maitreya kirjoitti:

        Kaunis en voi väittää olevani...mutta ihan siedettävän näköinen (eli ei juokse ihmiset karkuun kaupungilla) :D

        Huumorintaju on kieroutunut ja pikimusta, tatskoja on 4, sivistynyt olen ikäisekseni...

        Ei ämmä vaan superbitch ;)

        Ei liity aiheeseen, kiinnostaa vaan
        miksi sinulla on tuo nimimerkki?
        Mitä se tarkoittaa?

        kiitos.


      • just
        tyttöjen tatuointeja kirjoitti:

        On erittäin valitettavaa,että nuoret järjettömät tytöt antavat tatuoida kauniin ihonsa.
        Jokainen,joka on tolkussaan, tajuaa, että sivistyneiden keskuudessa tatuoinnin eivät ole muotia, eli voi olla että kaikki eivät ymmärrä, ennen kuin on liian myöhäistä.

        miten niin järjettömät tytöt??? ihan yhtälailla pojat vpi olla järjettömiä...


      • minä vaan
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        no voihan miehetkin joutua peittämään tatuointinsa "vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana papparaisena." vai kuinka??


      • Anni
        huhhuhh kirjoitti:

        Käyttämäsi yleistys " kuten kaikki muutkin kyseisen nimimerkin viestit" sai minut repeämään ansaittuun nauruun. On lähes irvokasta heittää moinen läppä tuntematta minua. Mutta mitäpä sillä on väliä... Rapsuttele vain toki itsesi täyteen moskaa, jottei kehostasi löydy enään yhtä ainoaa elävää neliösenttiä alkuperäistä ihonväriäsi. Siitä huolimatta tatuoinnit ja lävistelyt ovat anteeksiantamatonta naiviutta.

        ...että niistä kirjoituksista mitä sinulta lukenut ja profiilin itsesi kuvauksesta päättelin, että siellä on 16 kesäinen tyllerö joka haluaa järkyttää mustavalkoisilla kommenteillaan. Yllätys oli suuri siirtyessäni ylänurkkaan ja lukiessani että kyseessä väitetään olevan viidettä kymmentään käyvä mies!:) Ei sillä, sinänsä profiilissa mainitsemasi asiat ihan hyviä...mutta kaikki ei ole maailmassa niin yksinkertaista. Enkä itse menetä yöuniani, jos ihmiset tatuoivat omaan kroppaansa kuvia.;) Turhaa suunsoittoa tuollainen.


      • Maitreya kirjoitti:

        Kaunis en voi väittää olevani...mutta ihan siedettävän näköinen (eli ei juokse ihmiset karkuun kaupungilla) :D

        Huumorintaju on kieroutunut ja pikimusta, tatskoja on 4, sivistynyt olen ikäisekseni...

        Ei ämmä vaan superbitch ;)

        itse asiassa eivät ole yksin älykkyyden mittareita. Kyllä tatskat ovat kauniita riippuu vähän kuvasta, en kuitenkaan mitään vampyyriä kehu. Oletko tatskoja hankkiessa ajatellut kaunetta ja älykkyyttä? Kuten totesit ulkonäöstä, näin (yleisesti ottaen) kuitenkin tatuointeja hankitaan komistamaan kuorta, mutta onko kaikesta möröistä´ kaunistaamaan ihoa. Sen uskon ja tiedän moniakin tatuoituja ihmisiä, jotka ovat myös sivistyineitä ja siedettäviä, /vaikkei kauniita olisikaan. En lähtisi ÄO:ta tatskalla mittaamaan.


      • Anne-Mari
        minä vaan kirjoitti:

        no voihan miehetkin joutua peittämään tatuointinsa "vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana papparaisena." vai kuinka??

        Pah ei ne todellakaan peitä!


      • satuy
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        mielestän tuo on hieman rasistista ajattelua.. miksi esim. kaunis kukka/ tai kuvio joka liittyy ja sopii persoonallisuuteesi ja on paikassa jossa sen voi helposti piilottaa, ei saisi olla tytöillä? en ymmärrä tuollaista vanhanaikaista näkökulmaa että naisien pitäisi olla "naisellisia" eli meinaat kotiäitejä nyrkin ja hellan välissä??! vuosiluku on 2005 ja tasa-arvo on tullut ja luulen että se on vaikuttanut siihen että enää ei ajatella niin pahalla naisten tupakan polttoa ja juomista ja mielestäni se on ihan hyvä... miksi miehet saisivat naiset eivät????


      • Maitreya
        miksi? kirjoitti:

        Ei liity aiheeseen, kiinnostaa vaan
        miksi sinulla on tuo nimimerkki?
        Mitä se tarkoittaa?

        kiitos.

        Maitreya = manushibuddha, eli buddha joka ei ole vielä tullut maan päälle. Tulevaisuuden buddha, jota on oikeastaan tarkan terminologian mukaan pidettävä bodhisattvana (sitoutunut valaistumaan buddhana). Maailmanvalistaja joka opettaa ihmiset elämään oikein ja tuo rauhan.

        Nimimerkin valinnassa voi olla huomattavissa pientä itseironiaa... :)


      • Maitreya
        miksu79 kirjoitti:

        itse asiassa eivät ole yksin älykkyyden mittareita. Kyllä tatskat ovat kauniita riippuu vähän kuvasta, en kuitenkaan mitään vampyyriä kehu. Oletko tatskoja hankkiessa ajatellut kaunetta ja älykkyyttä? Kuten totesit ulkonäöstä, näin (yleisesti ottaen) kuitenkin tatuointeja hankitaan komistamaan kuorta, mutta onko kaikesta möröistä´ kaunistaamaan ihoa. Sen uskon ja tiedän moniakin tatuoituja ihmisiä, jotka ovat myös sivistyineitä ja siedettäviä, /vaikkei kauniita olisikaan. En lähtisi ÄO:ta tatskalla mittaamaan.

        ...mittaa älykkyyttä tatskojen määrällä? Minulle ne ovat koristeita, joilla myös kunnioitan kansallista identiteettiäni (ei Suomi).

        Äo mitataan älykkyystestillä (esim. Stanford Binet, ym.). Kaikki älykkäät ihmiset eivät välttämättä ole sivistyneitä, eivätkä kaikki sivistyneet ihmiset ole älykkäitä. Tosin älykäs ihminen todennäköisemmin tajuaa sivistyksen merkityksen ja omaa paremmat edellytykset hankkia sitä.


      • yritysmaailmassa
        Puhdas paperinukke kirjoitti:

        En itse tykkää tatuoinneista tai lävistyksistä.
        Mielestäni VAIN miehille sopii tatuointi. Naisille ei todellakaan eikä missään tapauksessa.
        Miksi pitää töhritä omaa kaunista ihoa ikuisella musteella vain muodin tai ns. "henkilökohtaisen" kuvan takia?
        Olen 100% varma että jossain vaiheessa elämässänne te naiset joudutte piilottamaan tuon tatuoinnin vielä, vaikkapa asiallisessa töissä tai 80vuotiaana mummona.

        Olenko ainut joka miettii näin jyrkästi?

        Se on todettu tutkimuksissa että nykyajan tytöt ja naiset ovat miehistyneet ihan liikaa ja sen kyllä näkee kaduilla.

        Minne katosi naisellisuus?

        Yritysmaailmassa pidetään tatuoitua ja lävistettyä ihmistä sekä miestä että naista alatyylisenä. Tiedän eräänkin miehen, jonka piti mennä poistattamaan tatuointinsa, koska se ei millään sopinut yrityksen julkisuuskuvaan ja oli uran esteenä.

        Kosmetiikkateollisuudessa 100 %:n varmasti tatuointi ja lävistys on este palkkaamiselle. Myöskään esimerkiksi lakimies tai lääkäri ei ole asiantuntevan tuntuinen, jos hänellä on tatuointi tai lävistys. Lääkärinä tatuoitu lääkäri saa aivan varmasti kollegoiden halveksunnan, koska lääkäri tietää, että tatuointi oman ihonsa tuhoamista; sehän on aivan kuin palovamma.

        Tietenkin, jos on merimies, vanki tai ilotyttö, niin siitä vaan tatuoimaan ja lävistämään itseään. Nainen, jolla on tatuointi ei koskaan tule olemaan hieno nainen ja monet miehetkin arvostavat jopa moraalittomana nykyaikana tatuoimattomuutta. Kaikki miehet eivät halua lumppua vaimokseen.


      • ei naisellinen
        Myra -78 kirjoitti:

        Naisellisuus on lähes kadonnut katukuvasta, se on totta. Itse kuitenkin käytän hameita/mekkoja aina kun säät sallii, enkä mitenkään yritä peitellä nilkassani olevaa, 5 vuotta sitten ottamaani ruusu-tribaalitatskaani.

        Se on kaunis.

        Mikä sua siinä häiritsee tai tekee siitä epänaisellisen?

        Prostituoitujen naisellisuus on ihan eri asia mitä normaali kansa tarkoittaa naisellisuudella.

        Huorahtavuus ei ole naisellisuutta. Se on alatyylistä. Jotenkin ihmetyttää, että jotkut haluavat tehdä itsestään halvan näköisen ihan tahallaan.


      • ViBES
        yritysmaailmassa kirjoitti:

        Yritysmaailmassa pidetään tatuoitua ja lävistettyä ihmistä sekä miestä että naista alatyylisenä. Tiedän eräänkin miehen, jonka piti mennä poistattamaan tatuointinsa, koska se ei millään sopinut yrityksen julkisuuskuvaan ja oli uran esteenä.

        Kosmetiikkateollisuudessa 100 %:n varmasti tatuointi ja lävistys on este palkkaamiselle. Myöskään esimerkiksi lakimies tai lääkäri ei ole asiantuntevan tuntuinen, jos hänellä on tatuointi tai lävistys. Lääkärinä tatuoitu lääkäri saa aivan varmasti kollegoiden halveksunnan, koska lääkäri tietää, että tatuointi oman ihonsa tuhoamista; sehän on aivan kuin palovamma.

        Tietenkin, jos on merimies, vanki tai ilotyttö, niin siitä vaan tatuoimaan ja lävistämään itseään. Nainen, jolla on tatuointi ei koskaan tule olemaan hieno nainen ja monet miehetkin arvostavat jopa moraalittomana nykyaikana tatuoimattomuutta. Kaikki miehet eivät halua lumppua vaimokseen.

        Varmasti on totta mitä puhuit noista ammateista, mutta itse ainakin olen jo ekaa kuvaa ottaessa tiennyt ettei musta tule mitään noista vaikka mulla niihin kaikki mahdollisuudet oliskin. On niitä muitakin duuneja olemassa ku noi mitä mainitsit.

        Tällä hetkellä oon koulutukseltani metalliseppä eikä nykyisessä työpaikassani kukaan ole kyseenalaistanut mun ammattitaitoa vaikka mulla aika paljon kuvia onkin. Oon ollu jopa tehtaanjohtajan kanssa samaan aikaan saunassa eikä hänelläkään ollut mitään ongelmaa asian kanssa. Muistaakseni hän joskus mulle totesi että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, vaan teoilla. Aika avarakatseista 60-vuotiaalta helluntailaiselta.

        Todella perseestä tollanen ajattelumalli että kaikki haluais joksikin hiton pukupelleksi toimistoon kynää työntelemään. Tottakai jos itse olisin tuntenut halua hankkiutua veljeni lailla kauppatieteiden tohtoriksi niin olis jääny kuvat ottamatta. Mut se vaan ei oo mun juttu...


      • kerro
        Drago` kirjoitti:

        Naisellisuus on aika suhteellinen käsite. Minusta tuskin saa ulkoisesti miesmäistä vaikka mimmoisen kuvan minuun iskisi. Sukupuoleni on kovin kovin selkeästi esiillä. Niin selkeästi, että miehet kokevat asiakseen huomautella muodoistani.

        Pukeudun myös mieluusti mekkoihin ja leninkeihin, meikkaan ja laitan hiuksiani, olen siis taatusti naisellinen. Kuvat eivät naisellisuuttani vähennä, päin vastoin osin jopa korostavat. Toki joku voi olla asiasta toistakin mieltä, mutta ihailevat kommentit miehiltä ja jopa muilta naisilta ovat aivan tavallista kuultavaa. Jokatapauksessa en miellyttäisi edes tatuoimattomana ulkonäöltäni kaikkia.. joten en siis menetä yhtään mitään jos joku ei pidä kuvistani tai ulkonäöstäni kuvieni vuoksi.

        Miksi pitäisi piilottaa vanhana? Kun olen vanha, maailmassa on tuhansittain muita vanhoja mummeleita kuvineen.. ja pappoja myös. Eivät ne pappojen tatuoinnit varmaan sen kauniimpia ole 80 vuoden iässä kuin mummojenkaan. Siinä vaiheessa kukaan tuskin ihmettelee koko asiaa pätkän vertaa.. niin tavallinen juttu se silloin on.

        Mitä tulee töissä piilottamisesta, niin kuvani ovat noin "normiarvoisesti" piilossa jos olen pukeutunut esim. housuihin ja T-paitaan tai toppiin. En joudu siis näkemään ylimääräistä vaivaa piilottelussa. Ja olen mm. työskennellyt sairaalassa, sairaalamekossa, ihan täysin avoimesti vaikka minulla on pohkeessani iso tatuointi.

        nyt, oletko mies vai nainen?


      • olla
        Drago` kirjoitti:

        Älykkyys ei millään lailla korreloi sen kanssa onko tatuoitu vai ei. Itselläni on korkeakoulututkinto ja tunnen kymmenittäin tatuoituja, älykkäitä ihmisiä. Tunnen myös tatuoimattomia älykkäitä ihmisiä. Asialla ei ole kerrassaan mitään tekemistä älyn kanssa. Äly saadaan syntymälahjana, tatuoinnit otetaan. Tatuointi ei siis vaikuta kerrassaan mitenkään ihmisen älylliseen kapasiteettiin.

        Mitä tulee ajatusteni typeryyteen, niin jätit perustelematta MIKSI ajatukseni ovat typeriä. Eli esitit väitteen muttet perustellut sitä.. mistähän syystä? Kenties et keksi hyvää perustelua. Perusteleminen vaatii älykkyyttä.. minä perustelin mielipiteeni. Perustelepas sinä nyt omasi?

        Mitä tulee siihen millaisen miehen haluan tai millainen mies minut ottaisi, niin mistäs sinä pässinpää edes tiedät onko minulla miestä.. tai haluanko ylipäänsä miestä ensinkään? :D Mitä tulee siihen millaiset miehet minut haluaisivat, niin voisin väittää (kokemuksen perusteella) että aivan kaikenlaiset.. pitkät, pätkät, lihavat, laihat, komeat, rumat, nuoret, vanhat, rikkaat ja köyhät. Älykkäät ja tyhmät, suomalaiset ja ulkomaalaiset jne. Yhteistä tuntuu näille yrittäjille olevan ainoastaan sukupuoli.

        Mitä tulee mieheen joka ei ottaisi tatuoitua naista kumppanikseen.. no, minä en niin pinnallista "kumppania" edes kaipaa. Jos ihminen ei hyväksy minua näine hyvineen, eikä pysty katsomaan ulkonäköäni pidemmälle, hän ei ole sen arvoinen, että häneen kannattaisi uhrata ajatustakaan. En siis menetä mitään siinäkään.

        YKSINÄINEN!


      • huomaa
        mie kirjoitti:

        Itelläni on tatuointeja pari,ja mieheni ei ooo niistä moksiskaan..Ja ukkoni on vielä fiksumpi kun sinä.Se tajuaa olla pistämättä nokkaansa asioihin jotka ei muille kuulu.Toiset tykkää tatuoinneista,toiset ei.Mikä sinä olet arvioimaan toisia ulkonäön vuoksi..Jos et tykkää katella toisten tatskoja,niin ilmansuuntia on monta,ja pään voi kääntää pois.Ei niitä oo pakko tuijotella.Kauneus on katsojan silmissä!!Ei pelkästään sinun.

        että on ottanut tatuointeja, ei edes osaa ottaa välilyöntejä pilkkujen ja pisteiden jälkeen. Laita kehos täyteen niitä, niin voit kirjoittaa kaiken yhteen, loppuu välilyönnit.


      • TATUOITU...ja ylpeä siitä!!!
        ei naisellinen kirjoitti:

        Prostituoitujen naisellisuus on ihan eri asia mitä normaali kansa tarkoittaa naisellisuudella.

        Huorahtavuus ei ole naisellisuutta. Se on alatyylistä. Jotenkin ihmetyttää, että jotkut haluavat tehdä itsestään halvan näköisen ihan tahallaan.

        Olen sitten kai tosi huora, kun tatuointeja löytyy useita... Ja nykyaikana on paljon muuta suurempia murheita, kuin että näyttääkö tatuoidut halvoilta... Ja taitaa itseäsi haluttaa sellainen halvan näköinen nainen, kun noin ärhäkkäästi käyn asiaasi esille tuomaan :D:D:D


      • Taru
        ViBES kirjoitti:

        Varmasti on totta mitä puhuit noista ammateista, mutta itse ainakin olen jo ekaa kuvaa ottaessa tiennyt ettei musta tule mitään noista vaikka mulla niihin kaikki mahdollisuudet oliskin. On niitä muitakin duuneja olemassa ku noi mitä mainitsit.

        Tällä hetkellä oon koulutukseltani metalliseppä eikä nykyisessä työpaikassani kukaan ole kyseenalaistanut mun ammattitaitoa vaikka mulla aika paljon kuvia onkin. Oon ollu jopa tehtaanjohtajan kanssa samaan aikaan saunassa eikä hänelläkään ollut mitään ongelmaa asian kanssa. Muistaakseni hän joskus mulle totesi että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, vaan teoilla. Aika avarakatseista 60-vuotiaalta helluntailaiselta.

        Todella perseestä tollanen ajattelumalli että kaikki haluais joksikin hiton pukupelleksi toimistoon kynää työntelemään. Tottakai jos itse olisin tuntenut halua hankkiutua veljeni lailla kauppatieteiden tohtoriksi niin olis jääny kuvat ottamatta. Mut se vaan ei oo mun juttu...

        Aika monella pukumiehelläkin saattaa olla se kuva tai toinenkin keholla, mutta niin ettei se näy vaatetettuna. Aika naivia ajatella, ettei yritysmaailmassa elettäisi työajan ulkopuolla "alakulttuureissa". Aika moni yritysjohtajakin käy jos jonkin moisessa Kinky bileissä saamassa piiskaa.

        Mutta mikäs siinä, aina kannattaa pitäytyä omissa ennakkoluuloissaan ja turhahan sitä on oppia mitään uutta. Utopiassa eleleminen on siitä hyvä, että voi uskoa mielikuvitusmaailmaansa vaikka loppuelämänsä.


      • huhhuhh
        Anni kirjoitti:

        ...että niistä kirjoituksista mitä sinulta lukenut ja profiilin itsesi kuvauksesta päättelin, että siellä on 16 kesäinen tyllerö joka haluaa järkyttää mustavalkoisilla kommenteillaan. Yllätys oli suuri siirtyessäni ylänurkkaan ja lukiessani että kyseessä väitetään olevan viidettä kymmentään käyvä mies!:) Ei sillä, sinänsä profiilissa mainitsemasi asiat ihan hyviä...mutta kaikki ei ole maailmassa niin yksinkertaista. Enkä itse menetä yöuniani, jos ihmiset tatuoivat omaan kroppaansa kuvia.;) Turhaa suunsoittoa tuollainen.

        ...
        Voisithan sinäkin profiilin itsestäsi tehdä, muttet vain kehtaa.

        Onneksi en minäkään yöuniani tatuoinneista ja lävistyksistä menetä.

        Keskustelupalstojen tarkoitus lienee keskustelu, eikä hyminä, eikö niin? Se siitäkin suunsoitosta...


      • ollaan montaa mieltä
        Drago` kirjoitti:

        Älykkyys ei millään lailla korreloi sen kanssa onko tatuoitu vai ei. Itselläni on korkeakoulututkinto ja tunnen kymmenittäin tatuoituja, älykkäitä ihmisiä. Tunnen myös tatuoimattomia älykkäitä ihmisiä. Asialla ei ole kerrassaan mitään tekemistä älyn kanssa. Äly saadaan syntymälahjana, tatuoinnit otetaan. Tatuointi ei siis vaikuta kerrassaan mitenkään ihmisen älylliseen kapasiteettiin.

        Mitä tulee ajatusteni typeryyteen, niin jätit perustelematta MIKSI ajatukseni ovat typeriä. Eli esitit väitteen muttet perustellut sitä.. mistähän syystä? Kenties et keksi hyvää perustelua. Perusteleminen vaatii älykkyyttä.. minä perustelin mielipiteeni. Perustelepas sinä nyt omasi?

        Mitä tulee siihen millaisen miehen haluan tai millainen mies minut ottaisi, niin mistäs sinä pässinpää edes tiedät onko minulla miestä.. tai haluanko ylipäänsä miestä ensinkään? :D Mitä tulee siihen millaiset miehet minut haluaisivat, niin voisin väittää (kokemuksen perusteella) että aivan kaikenlaiset.. pitkät, pätkät, lihavat, laihat, komeat, rumat, nuoret, vanhat, rikkaat ja köyhät. Älykkäät ja tyhmät, suomalaiset ja ulkomaalaiset jne. Yhteistä tuntuu näille yrittäjille olevan ainoastaan sukupuoli.

        Mitä tulee mieheen joka ei ottaisi tatuoitua naista kumppanikseen.. no, minä en niin pinnallista "kumppania" edes kaipaa. Jos ihminen ei hyväksy minua näine hyvineen, eikä pysty katsomaan ulkonäköäni pidemmälle, hän ei ole sen arvoinen, että häneen kannattaisi uhrata ajatustakaan. En siis menetä mitään siinäkään.

        Vuorenvarmat väitteet nousevat usein syvästä tietämättömyydestä.
        - Jean de la Bruyére


      • Ei hyvänen aika..
        huhhuhh kirjoitti:

        Käyttämäsi yleistys " kuten kaikki muutkin kyseisen nimimerkin viestit" sai minut repeämään ansaittuun nauruun. On lähes irvokasta heittää moinen läppä tuntematta minua. Mutta mitäpä sillä on väliä... Rapsuttele vain toki itsesi täyteen moskaa, jottei kehostasi löydy enään yhtä ainoaa elävää neliösenttiä alkuperäistä ihonväriäsi. Siitä huolimatta tatuoinnit ja lävistelyt ovat anteeksiantamatonta naiviutta.

        Kuka niitä nyt anteeksi pyytää jos kerran on laittanut! Katumuksesta olen kuullut, mutta, että anteeksiantamatonta???!!! Ja ikäsi on vähemmän kuin molemman käden sormet yhteenlaskettuna..


      • toteuttaja
        Drago` kirjoitti:

        Naisellisuus on aika suhteellinen käsite. Minusta tuskin saa ulkoisesti miesmäistä vaikka mimmoisen kuvan minuun iskisi. Sukupuoleni on kovin kovin selkeästi esiillä. Niin selkeästi, että miehet kokevat asiakseen huomautella muodoistani.

        Pukeudun myös mieluusti mekkoihin ja leninkeihin, meikkaan ja laitan hiuksiani, olen siis taatusti naisellinen. Kuvat eivät naisellisuuttani vähennä, päin vastoin osin jopa korostavat. Toki joku voi olla asiasta toistakin mieltä, mutta ihailevat kommentit miehiltä ja jopa muilta naisilta ovat aivan tavallista kuultavaa. Jokatapauksessa en miellyttäisi edes tatuoimattomana ulkonäöltäni kaikkia.. joten en siis menetä yhtään mitään jos joku ei pidä kuvistani tai ulkonäöstäni kuvieni vuoksi.

        Miksi pitäisi piilottaa vanhana? Kun olen vanha, maailmassa on tuhansittain muita vanhoja mummeleita kuvineen.. ja pappoja myös. Eivät ne pappojen tatuoinnit varmaan sen kauniimpia ole 80 vuoden iässä kuin mummojenkaan. Siinä vaiheessa kukaan tuskin ihmettelee koko asiaa pätkän vertaa.. niin tavallinen juttu se silloin on.

        Mitä tulee töissä piilottamisesta, niin kuvani ovat noin "normiarvoisesti" piilossa jos olen pukeutunut esim. housuihin ja T-paitaan tai toppiin. En joudu siis näkemään ylimääräistä vaivaa piilottelussa. Ja olen mm. työskennellyt sairaalassa, sairaalamekossa, ihan täysin avoimesti vaikka minulla on pohkeessani iso tatuointi.

        Tuli vaan mieleen että mahtaa olla mielenkiintoista sairaalassa käännellä kyljeltä toiselle mummoa jolla on vaikka ristiselässä sellainen mikä nyt kaikilla on, joku ihme hössötys. Varmasti koomisen näköistä. Hautaan asti menette niiden kuvienne kanssa. Minä toteutan itseäni jollain muulla tavalla.


      • Mie vaan
        toteuttaja kirjoitti:

        Tuli vaan mieleen että mahtaa olla mielenkiintoista sairaalassa käännellä kyljeltä toiselle mummoa jolla on vaikka ristiselässä sellainen mikä nyt kaikilla on, joku ihme hössötys. Varmasti koomisen näköistä. Hautaan asti menette niiden kuvienne kanssa. Minä toteutan itseäni jollain muulla tavalla.

        ei oo sit tullu mieleen, että siinä vaiheessa aika useallakin mummolla ja papalla on tatuointeja?? Saattaapa sellaisia mummoja ollakin jo? Eli tuskin on mitään outoa enää muutaman vuosikymmenen päästä.

        Outoa minun mielestä ainoastaan oli tuo, että pystyt ajattelemaan, että sairaalassa käänneltävissä mummuissa voisi olla yhtään mitään koomisen näköistä....


      • Mies -75
        tatuointi hyvin kirjoitti:

        Siitä on sekin hyöty, että muut ihmiset näkevät henkilön taustan (vankilan). Osaavat varoa.

        Se on tunnettu termi tatskoille !
        Ainiin, en muuten KOSKAAN ota tatuointia jos vaan itse saan päättää asiasta . . .


      • Tavallinen tallaaja 30v
        ViBES kirjoitti:

        Varmasti on totta mitä puhuit noista ammateista, mutta itse ainakin olen jo ekaa kuvaa ottaessa tiennyt ettei musta tule mitään noista vaikka mulla niihin kaikki mahdollisuudet oliskin. On niitä muitakin duuneja olemassa ku noi mitä mainitsit.

        Tällä hetkellä oon koulutukseltani metalliseppä eikä nykyisessä työpaikassani kukaan ole kyseenalaistanut mun ammattitaitoa vaikka mulla aika paljon kuvia onkin. Oon ollu jopa tehtaanjohtajan kanssa samaan aikaan saunassa eikä hänelläkään ollut mitään ongelmaa asian kanssa. Muistaakseni hän joskus mulle totesi että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, vaan teoilla. Aika avarakatseista 60-vuotiaalta helluntailaiselta.

        Todella perseestä tollanen ajattelumalli että kaikki haluais joksikin hiton pukupelleksi toimistoon kynää työntelemään. Tottakai jos itse olisin tuntenut halua hankkiutua veljeni lailla kauppatieteiden tohtoriksi niin olis jääny kuvat ottamatta. Mut se vaan ei oo mun juttu...

        Miksi kaiken täytyy olla nykyään niin extremeä, mikään tavallinen ei riitä ??
        Onko ihmisillä niin huono itsetunto, että tarvii pönkittää sitä kaikenmaailman Amerikanhömpällä ??
        Mitä tämä elämä sitten on tavallisella työläisellä ?
        Ei se niin kauhean hienoa jetset-elämää ainakaan ole kohtuullisillakaan tuloilla.

        Tehköön jokainen silti niinkun lystää, mutta elämä takuulla opettaa vielä . . .


      • -M-
        Mie vaan kirjoitti:

        ei oo sit tullu mieleen, että siinä vaiheessa aika useallakin mummolla ja papalla on tatuointeja?? Saattaapa sellaisia mummoja ollakin jo? Eli tuskin on mitään outoa enää muutaman vuosikymmenen päästä.

        Outoa minun mielestä ainoastaan oli tuo, että pystyt ajattelemaan, että sairaalassa käänneltävissä mummuissa voisi olla yhtään mitään koomisen näköistä....

        Ja titystihän niitä tatuointeja voi poistaa, jos ne jossain vaiheessa alkaa ärsyttämään..

        Ja luulenpa että se vuosien kulueessa alkaa tuntua jo ihan normaalilta jos joillain mummolla on vanhoja tatuointeja.. Eikä niitä tatuointeja enään vanhana niin paljoa tule näyteltyäkään.. Ja kaikkeen tottuu..


      • -M-
        tyttöjen tatuointeja kirjoitti:

        On erittäin valitettavaa,että nuoret järjettömät tytöt antavat tatuoida kauniin ihonsa.
        Jokainen,joka on tolkussaan, tajuaa, että sivistyneiden keskuudessa tatuoinnin eivät ole muotia, eli voi olla että kaikki eivät ymmärrä, ennen kuin on liian myöhäistä.

        Tarkoitetko että "sivistyneellä" miespuolisella ihmisellä saa olla tatuointeja, mutta naispuolisella ei?


      • elisant
        tyttöjen tatuointeja kirjoitti:

        On erittäin valitettavaa,että nuoret järjettömät tytöt antavat tatuoida kauniin ihonsa.
        Jokainen,joka on tolkussaan, tajuaa, että sivistyneiden keskuudessa tatuoinnin eivät ole muotia, eli voi olla että kaikki eivät ymmärrä, ennen kuin on liian myöhäistä.

        Yksi vanhimmista ja levinneimmistä kosmeettisista operaatioista ihomaalien käytön lisäksi on tatuointi.

        Alppien jäätilöiltä on löydetty kivikautinen mies, jonka vatsaan, käsivarsiin ja jalkoihin oli tatuoitu myyttisiä olentoja. Muinaiset egyptiläiset tatuoivat rintaansa ja käsivarsiinsa omien jumaliensa symboleja ja tätä tapaa käytettiin lapsienkin suojeluun.

        Merimiehet kautta aikojen ovat tatuoineet itseensä suojelevia kuvia. Esim. delfiinin kuvan on uskottu karkoittavan hain jne. Mutta tatuointi on myös sotamaalauksen muoto. Julius Caesar kiinnitti pelokkaana huomiota kelttien tatuointeihin.

        Tatuointi on myös liiton ja lupauksen merkki, jolla ilmoitetaan kuulumista johonkin ryhmään. Entisaikaan juutalaisille tatuointi edusti paheellisuutta ja sitä pidettiin Kainin merkkinä.

        Vaikka tatuointi rantautui Eurooppaan 1600-luvulla herättävät tatuoinnit joissakin meissä epäluuloja. Tätä kuvastaa hyvin tuore tutkimus, jonka mukaan lävistetyt ja tatuoidut ihmiset ovat alttiimpia mm. huumeiden käytölle, alkoholismille, rikolliselle toiminnalle jne. Epäluulot ja ennakkoluulot kulkevat valitettavan usein käsikädessä. Jokaisen pitäisi kuitenkin tunnistaa, että elämme muuttuvia aikoja. Nykyisin näemme niin tatuoituja sairaanhoitajia, poliiseja kuin pankinjohtajiakin. Ns. "sivistön" parissa tatuoinnit ja lävistykset eivät ole sen enempää tabu kuin muunkaan väestön keskuudessa. Vain sivistymätön ja oppimaton ihminen, joka kulkee laput silmillään ei huomaa tätä.

        Siitä olen samaa mieltä, ettei tatuointia kannata ottaa kevyin perustein, mutta Suomessa on tämän ammattikunnan edustajilla korkea ammattietiikka ja ylpeys omaan työhönsä, enkä ole koskaan tavannut henkilöä, joka tekisi tatuointeja alaikäiselle tai keskustelematta asiakkaansa kanssa ensin. Ja hyvä näin. Lisäksi uskon vakaasti, että kaikenikäisillä naisilla on kyllä tietotaitoa ja järkeä päättää omista asioistaan. Jos näin ei olisi, olisi naissuku hävinnyt jo kauan aikaa sitten maanpinnalta. Ja vaikka elämme valvovassa yhteiskunnassa pitää ihmisten antaa elää omaa elämäänsä ja hankkia tatuointinsa vaikka se ei sitten jokaisen näkemykseen "normaalista" sopisikaan. Mikäli tatuointiinsa sitten kyllästyy joskus tai haluaa sen syystä tai toisesta pois, löytyy siihenkin ratkaisu.

        Joten.. lukeminen kannattaa aina, on hyödyllistä ottaa asioiden taustoista selvää ennakkoluulojen ja virheellisten luutuneiden ajatusten oikaisemiseksi ja ennenkaikkea jättää ihmiset rauhaan. Onneksi myös virheiden tekeminen on vielä sallittua. Joskus se on jopa tässä elämässä suotavaakin. Kaikkeen ei edes kannata työntää nenäänsä =)


      • ihminen
        yritysmaailmassa kirjoitti:

        Yritysmaailmassa pidetään tatuoitua ja lävistettyä ihmistä sekä miestä että naista alatyylisenä. Tiedän eräänkin miehen, jonka piti mennä poistattamaan tatuointinsa, koska se ei millään sopinut yrityksen julkisuuskuvaan ja oli uran esteenä.

        Kosmetiikkateollisuudessa 100 %:n varmasti tatuointi ja lävistys on este palkkaamiselle. Myöskään esimerkiksi lakimies tai lääkäri ei ole asiantuntevan tuntuinen, jos hänellä on tatuointi tai lävistys. Lääkärinä tatuoitu lääkäri saa aivan varmasti kollegoiden halveksunnan, koska lääkäri tietää, että tatuointi oman ihonsa tuhoamista; sehän on aivan kuin palovamma.

        Tietenkin, jos on merimies, vanki tai ilotyttö, niin siitä vaan tatuoimaan ja lävistämään itseään. Nainen, jolla on tatuointi ei koskaan tule olemaan hieno nainen ja monet miehetkin arvostavat jopa moraalittomana nykyaikana tatuoimattomuutta. Kaikki miehet eivät halua lumppua vaimokseen.

        Voi Jumalauta! Vai lumppuja ja huoria sitä ollaan jos on tatuointeja.Munkin iso veljet on varmaan helvetin moisia huoria ja lumppuja kun niiltä löytyy tatuointeja!Voi Jesus miten lapsellista porukkaa!Kasvakaa ny saakeli aikuusiksi!


      • ihminen
        minulla on tatuointi kirjoitti:

        Minulla on valitettavasti tatuointi ja häpeän sitä lopun ikäni. Kun älysin,minkälaista hölmöjen touhua se on,en sen jälkeen ole kehdannut näytellä tatuointiani.
        Kun lisäksi huomasin, että kenelläkään fiksulla ihmisellä ei sellaista ole, se vain lisäsi tuskaa.Kun lukee näiden moukkien mielipiteitä,ei voi muuta sanoa, kuin moukkia.

        No voi raasua!Nyyh!itketkö nyt yksin häveten vartaloasi?no voi voi...


      • Kill^u
        yritysmaailmassa kirjoitti:

        Yritysmaailmassa pidetään tatuoitua ja lävistettyä ihmistä sekä miestä että naista alatyylisenä. Tiedän eräänkin miehen, jonka piti mennä poistattamaan tatuointinsa, koska se ei millään sopinut yrityksen julkisuuskuvaan ja oli uran esteenä.

        Kosmetiikkateollisuudessa 100 %:n varmasti tatuointi ja lävistys on este palkkaamiselle. Myöskään esimerkiksi lakimies tai lääkäri ei ole asiantuntevan tuntuinen, jos hänellä on tatuointi tai lävistys. Lääkärinä tatuoitu lääkäri saa aivan varmasti kollegoiden halveksunnan, koska lääkäri tietää, että tatuointi oman ihonsa tuhoamista; sehän on aivan kuin palovamma.

        Tietenkin, jos on merimies, vanki tai ilotyttö, niin siitä vaan tatuoimaan ja lävistämään itseään. Nainen, jolla on tatuointi ei koskaan tule olemaan hieno nainen ja monet miehetkin arvostavat jopa moraalittomana nykyaikana tatuoimattomuutta. Kaikki miehet eivät halua lumppua vaimokseen.

        Niin ahdasmielistä että sapettaa!


    • Ihmettelee

      Jäin oikein ihmettelemään, mikä saa ihmisen ryhtymään tällaiseen missioon tatuointeja vastaan - sinulla on mennyt aikaa ja vaivaa, kun olet kirjoittanut näitä viestejäsi.
      Ei tatuoinneista tarvitse pitää, mutta hei - ei niitä noin tarvi pelätäkään. Ei kukaan tule ja tatuoi sinua vastoin tahtoasi.
      Lepo vaan.

    • Jii

      melkein. Se on tietty narsismia, mutta näillä lapsosilla se kertoo lähinnä itsetunnon puutteesta. Ollaan "yksilöllisiä" ottamalla tatuointi, vaikka aitoa yksilöllisyyttä on uskallus olla ottamatta sitä kaverien paineesta huolimatta.

      • Taru

        Nyt eletään siirtokautta, kun yksi sub-kulttuuri on siirtymässä valtakansankin käyttöön. Ei sen kummempaa. Onhan näitä kautta aikojen ollut, kun alakulttuuri kaapataa ja se tulee yleisesti hyväkstyksi. Aina on tietenkin niitä, jotka kauhistelevat ja eivät sitä hyväksy. Niinhän se oli silloinkin, kun rock'nroll valtasi nuorison. Vahoilliset parkuivat saatanaa ja pitivät omaa näkemystään absoluuttisena totena.


      • Mummi

        Aika moni keski-ikäinen ottaa tatuointeja, jostain luin tutkimuksen, jonka mukaan niitä ottavat teinit ja sitten yli 3-kymppiset.
        No, ehkä me vanhemmat olemme sitten vain löytäneet sisäisen lapsemme :-)


    • Drago`

      Mielipiteen vapaus on jokaisella, joku tykkää joku ei. Eivät kaikki ihmiset todennäköisesti pidä edes minun naamastani, joten minulle on ihan se ja sama mitä mieltä ihmiset ovat kuvistani. Kaikkia ei voi miellyttää kumminkaan, joten samapa tuo. Tatuointi on jokaisen oma henkilökohtainen asia.. miksi sitä pitäisi siis rääppiä pitkin palstoja?

      Olenko siis narsisti kun minulla on tatuointeja, vieläpä isoja ja näkyvissäkin usein? Mahdollisesti, mutten varmaan yhtään sen enempää narsistinen kuin moni muukaan. Yleistäminen on turhaa tässäkään asiassa.

      • tatskoille EI!

        Eikö ihminen enää tyhmempää vammaa itselleen keksi. Tehdä itselleen elinikäinen leima, jota et saa pois. Jos yhtään nokkaansa pitemmälle ajattelee, ei taskoista voi olla mitään muuta kuin haittaa.

        Haittaa työelämässä etenemiselle, haittaa itselle muitten silmissä, haittaa lapsille, jotka häpeävät tyhmiä vanhempiaan. Osoittaa tyhmyytensä ja leimaa itsensä epäkelvoksi kansalaiseksi.

        HYI!


      • hyvin fiksu
        tatskoille EI! kirjoitti:

        Eikö ihminen enää tyhmempää vammaa itselleen keksi. Tehdä itselleen elinikäinen leima, jota et saa pois. Jos yhtään nokkaansa pitemmälle ajattelee, ei taskoista voi olla mitään muuta kuin haittaa.

        Haittaa työelämässä etenemiselle, haittaa itselle muitten silmissä, haittaa lapsille, jotka häpeävät tyhmiä vanhempiaan. Osoittaa tyhmyytensä ja leimaa itsensä epäkelvoksi kansalaiseksi.

        HYI!

        olla provo. kasva kuule aikuiseksi. lapsellinen olet. jos et tatskoista tykkää et tykkää mutta mielenköyhyttä ja tyhmyyttä haukkuu ihmisii. kuva ei ole vamma.


      • älykäs
        hyvin fiksu kirjoitti:

        olla provo. kasva kuule aikuiseksi. lapsellinen olet. jos et tatskoista tykkää et tykkää mutta mielenköyhyttä ja tyhmyyttä haukkuu ihmisii. kuva ei ole vamma.

        Tuntuu ihmeelliseltä,minkälainen ajatusmaailma muutamilla ihmisellä on. Oikeastaan ei sille voi mitään, että ihminen on tyhmä. Sille on turha toitottaa järkeä, se vaan tatuoi ja sillä selvä.
        Tuntuu hienolta, että tänne on eksynyt joku järkeväkin.


      • sdgsd
        älykäs kirjoitti:

        Tuntuu ihmeelliseltä,minkälainen ajatusmaailma muutamilla ihmisellä on. Oikeastaan ei sille voi mitään, että ihminen on tyhmä. Sille on turha toitottaa järkeä, se vaan tatuoi ja sillä selvä.
        Tuntuu hienolta, että tänne on eksynyt joku järkeväkin.

        On todella älykästä haukkua tuntemattomia ihmisiä ja puuttua heidän yksityisasioihinsa. Juupajuu. Sellaiseen syyllistyvät yleensä ahdasmieliset ja rasistiset amikset. Oletko sinäkin amis tai henkinen amis?


    • jaelän

      Sinulla on täysi oikeus mielipiteeseesi. Niinkuin myös minulla ja oikeus myös omaan vartalooni. Onko sinulle tullut mieleen, että en loukkaa ketään tatuoinneillani, toisin kuin sinä pahoitat mieleni arvostelemalla julkisesti KAIKKIA niitä ihmisiä joilla niitä on? Eiköhän maailmassa ole kuitenkin tärkeämpiäkin keskustelun aiheita kuin se, kuinka rumia ja ällöttäviä tat ovat.. Hei, anna olla. Kuka on narsisti??????

      • asiassa

        onkin se, että tatuointeja ottaneet aina, ennemmin tai myöhemmin katuvat niitä. Niitä vain on kovin paha poistaa. Yhden nuorenmiehen poistoyrityksen tulokset olen nähnyt. Ei hyvältä näyttänyt sekään, kuin paha palovamma-arpi.


      • ViBES
        asiassa kirjoitti:

        onkin se, että tatuointeja ottaneet aina, ennemmin tai myöhemmin katuvat niitä. Niitä vain on kovin paha poistaa. Yhden nuorenmiehen poistoyrityksen tulokset olen nähnyt. Ei hyvältä näyttänyt sekään, kuin paha palovamma-arpi.

        Melkoista yleistystä nyt havaittavissa. Onko sulla kokemusta kaikista tatuointeja ottaneista???


      • ainuttakaan tatskaa ja olen...
        asiassa kirjoitti:

        onkin se, että tatuointeja ottaneet aina, ennemmin tai myöhemmin katuvat niitä. Niitä vain on kovin paha poistaa. Yhden nuorenmiehen poistoyrityksen tulokset olen nähnyt. Ei hyvältä näyttänyt sekään, kuin paha palovamma-arpi.

        yli 40 vuotias.Lisääkin tatskoja vielä minuun tulee.Pitää harkita tarkoin mitä itseensä laitattaa niin ei kadu.Nämä omani on valittu niin että jos elän satavuotiaaksi ne sopivat minulle edelleen.
        Itseasiassa voisin ottaa tatskoja koko kropan täyteen,saisivat kakarat sitten aikanaan naulata äitinsä kuvioidun nahan vaikka olohuoneen kattoon koristeeksi :D


      • Wee
        ainuttakaan tatskaa ja olen... kirjoitti:

        yli 40 vuotias.Lisääkin tatskoja vielä minuun tulee.Pitää harkita tarkoin mitä itseensä laitattaa niin ei kadu.Nämä omani on valittu niin että jos elän satavuotiaaksi ne sopivat minulle edelleen.
        Itseasiassa voisin ottaa tatskoja koko kropan täyteen,saisivat kakarat sitten aikanaan naulata äitinsä kuvioidun nahan vaikka olohuoneen kattoon koristeeksi :D

        Niin jotkut katuvat myöhemmin otettuaan tatuoinnin hetken mielijohteesta tai siksi koska kavereillakin on, olen ollu todistamassa moista (ystäväni on ammattitatuoija). Eli asiakkaat tulevat paikalle ja katsovat kansiosta kuvan ja minuutin mietittyään tahtovat sen!! Siinä ei mielestäni ole mitään järkeä, itselläni on 6 tatuointia ja jokaista olen pitkään miettinyt, ja valmiita malleja ei ole mikään niistä ollut!

        Ottaa se jonkin verran pattiin että tatuoinneista on tullut jonkin sortin muoti-ilmiö ja jopa 13 vuotiaat niitä tahtovat nahkaansa, eli vähän sama juttu kun joku vaate tulisi muotiin ja ihan pakko saada, SE on väärin!!! Toivon että vanhemmat voisivat vaikuttaa nuorten tekemisiin, ennen kuin on liian myöhäistä! Aikusia ihmisiä jotka pystyvät tekemään itsenäisiä päätöksiä, ei tulisi tuomita se vuoksi että ottavat tatuointeja,en minäkään tuomitse ihmisiä naaman perusteella...Että juu sellasta, vois olla ehkä parempiakin keskustelunaiheita ku tällaiset...


      • hoitsu
        asiassa kirjoitti:

        onkin se, että tatuointeja ottaneet aina, ennemmin tai myöhemmin katuvat niitä. Niitä vain on kovin paha poistaa. Yhden nuorenmiehen poistoyrityksen tulokset olen nähnyt. Ei hyvältä näyttänyt sekään, kuin paha palovamma-arpi.

        enkä usko, että katuvat aina. En ole itse katunut vielä kertaakaan. Ja se on ollut jo vuosia.


      • katu-uskottavuus
        hoitsu kirjoitti:

        enkä usko, että katuvat aina. En ole itse katunut vielä kertaakaan. Ja se on ollut jo vuosia.

        Kymmeniä on takana, lisää toivottavasti edessä. Joskus aioin ottaa ja olen miettinyt katuisinko nyt. Kyllä katuisin. Niin muuttuu ihminen. Kuka pyörii milläkin tavalla itsensä ympärillä. Täytyy myöntää, että silloin kun tatskaa harkitsin oli enemmän tuollainen ego-vaihe. Ainahan ihminen on koristautunut. Meidän kulttuurissamme tatuointi on puuhastelua egon ympärillä. Kun ei ihmisillä muutakaan tunnu olevan, miettivät miltä näyttävät ja värjäyttävät ihoaan, kohotuttavat kasvojaan, työntyvät itsehäpäisyohjelmiin televisioon jne. Hauskahan sitä on sivusta seurata, puberteettistä puuhastelua, erityisesti aikuisten ihmisten itsenäistymiskamppailua, jolle ei loppua näy.

        En siis häpeäisi, mutta katuisin.


      • Ryyskytin
        Wee kirjoitti:

        Niin jotkut katuvat myöhemmin otettuaan tatuoinnin hetken mielijohteesta tai siksi koska kavereillakin on, olen ollu todistamassa moista (ystäväni on ammattitatuoija). Eli asiakkaat tulevat paikalle ja katsovat kansiosta kuvan ja minuutin mietittyään tahtovat sen!! Siinä ei mielestäni ole mitään järkeä, itselläni on 6 tatuointia ja jokaista olen pitkään miettinyt, ja valmiita malleja ei ole mikään niistä ollut!

        Ottaa se jonkin verran pattiin että tatuoinneista on tullut jonkin sortin muoti-ilmiö ja jopa 13 vuotiaat niitä tahtovat nahkaansa, eli vähän sama juttu kun joku vaate tulisi muotiin ja ihan pakko saada, SE on väärin!!! Toivon että vanhemmat voisivat vaikuttaa nuorten tekemisiin, ennen kuin on liian myöhäistä! Aikusia ihmisiä jotka pystyvät tekemään itsenäisiä päätöksiä, ei tulisi tuomita se vuoksi että ottavat tatuointeja,en minäkään tuomitse ihmisiä naaman perusteella...Että juu sellasta, vois olla ehkä parempiakin keskustelunaiheita ku tällaiset...

        Kyllä sinäkin 13-vuotiaana nykisit äitiäsi lahkeesta ja kertoisit tatuoinninhaluista, kun viereesi parkkeeraava hihatonta paitaa pitävä harrikkakuski jännittäisi hauista ja näyttäisi sinulle tatuointiaan.

        "Ottaa se jonkin verran pattiin että tatuoinneista on tullut jonkin sortin muoti-ilmiö ja jopa 13 vuotiaat niitä tahtovat nahkaansa"

        Keneltä nuo 13-vuotiaat imevät ne tatuointi-ihanteet? Tatuointia kun ei saa alle 16-vuotiaana ilman vanhempien suostumusta. Etkö itse nuorena missään vaiheessa halunnut tupakkaa, alkoholia tai tatuointeja?


      • merkattu nainen
        Ryyskytin kirjoitti:

        Kyllä sinäkin 13-vuotiaana nykisit äitiäsi lahkeesta ja kertoisit tatuoinninhaluista, kun viereesi parkkeeraava hihatonta paitaa pitävä harrikkakuski jännittäisi hauista ja näyttäisi sinulle tatuointiaan.

        "Ottaa se jonkin verran pattiin että tatuoinneista on tullut jonkin sortin muoti-ilmiö ja jopa 13 vuotiaat niitä tahtovat nahkaansa"

        Keneltä nuo 13-vuotiaat imevät ne tatuointi-ihanteet? Tatuointia kun ei saa alle 16-vuotiaana ilman vanhempien suostumusta. Etkö itse nuorena missään vaiheessa halunnut tupakkaa, alkoholia tai tatuointeja?

        Ei kukaan järkevä tatskaaja tee 16 vuotiaalle kuvaa ainankaan ilman holhoajan lupaa!! Tai ehkä suurella kirkolla joku autotallitatuoija löytyy jolla ei oo väliä minkä ikäinen asiakas on.


      • ei tatuoitu

        vain tatuoitujen mielipiteet ovat "oikeita". Onko Sinulle tullut mieleen etteivät kaikki kumarru tatuoitujen eteen ylistämään heidän "ihania" kuviaan. Jos esim. palveluammatissa olevalla on näkyvissä tatuointeja tai lävistyskoruja kasvoissaan, katson sen olevan loukkaus asiakasta kohtaan. Tatuoidut väittävät mielellään olevansa suvaitsevaisia, valitettavasti älähdetään heti toisenlaisesta mielipiteestä.


      • suvaitsee
        ainuttakaan tatskaa ja olen... kirjoitti:

        yli 40 vuotias.Lisääkin tatskoja vielä minuun tulee.Pitää harkita tarkoin mitä itseensä laitattaa niin ei kadu.Nämä omani on valittu niin että jos elän satavuotiaaksi ne sopivat minulle edelleen.
        Itseasiassa voisin ottaa tatskoja koko kropan täyteen,saisivat kakarat sitten aikanaan naulata äitinsä kuvioidun nahan vaikka olohuoneen kattoon koristeeksi :D

        Yhteiskunta suvaitsee tyhmiäkin.
        Itse olen yli viisikymppinen mies ja ottanut joskus tatuoinnin.
        Kun aloin tajuamaan kuinka typerää se onkaan, niin piilottelen sitä koko ajan.


      • sulle
        ei tatuoitu kirjoitti:

        vain tatuoitujen mielipiteet ovat "oikeita". Onko Sinulle tullut mieleen etteivät kaikki kumarru tatuoitujen eteen ylistämään heidän "ihania" kuviaan. Jos esim. palveluammatissa olevalla on näkyvissä tatuointeja tai lävistyskoruja kasvoissaan, katson sen olevan loukkaus asiakasta kohtaan. Tatuoidut väittävät mielellään olevansa suvaitsevaisia, valitettavasti älähdetään heti toisenlaisesta mielipiteestä.

        Tulee siitä paha mieli tai loukkaannut, miks v...tussa sit meet semmoseen paikkaan josa niitä näät? kukaan ei pakota! se ei ole loukkausta ketään kohtaan jos on tatuointeja tai läväreitä, se on elämäntapa. jos oot noin ahdasmielinen putkinäkö persoona, parempi ku pysyt kotona!


      • Ryyskytin
        merkattu nainen kirjoitti:

        Ei kukaan järkevä tatskaaja tee 16 vuotiaalle kuvaa ainankaan ilman holhoajan lupaa!! Tai ehkä suurella kirkolla joku autotallitatuoija löytyy jolla ei oo väliä minkä ikäinen asiakas on.

        "Keneltä nuo 13-vuotiaat imevät ne tatuointi-ihanteet? Tatuointia kun ei saa alle 16-vuotiaana ilman vanhempien suostumusta. Etkö itse nuorena missään vaiheessa halunnut tupakkaa, alkoholia tai tatuointeja?"

        Tässä siis tapahtui kirjoitusvirhe. Vasta nyt itsekin huomaan sen. Tatuointia ei saa alle 16-vuotiaana ja 16-18-vuotiaana sen saa vain huoltajien luvalla. Pyydän anteeksi mokaa, jonka tein.


      • Ryyskytin
        merkattu nainen kirjoitti:

        Ei kukaan järkevä tatskaaja tee 16 vuotiaalle kuvaa ainankaan ilman holhoajan lupaa!! Tai ehkä suurella kirkolla joku autotallitatuoija löytyy jolla ei oo väliä minkä ikäinen asiakas on.

        "Ei kukaan järkevä tatskaaja tee 16 vuotiaalle kuvaa ainankaan ilman holhoajan lupaa!!"

        Miten niin?


      • ggggg...
        ei tatuoitu kirjoitti:

        vain tatuoitujen mielipiteet ovat "oikeita". Onko Sinulle tullut mieleen etteivät kaikki kumarru tatuoitujen eteen ylistämään heidän "ihania" kuviaan. Jos esim. palveluammatissa olevalla on näkyvissä tatuointeja tai lävistyskoruja kasvoissaan, katson sen olevan loukkaus asiakasta kohtaan. Tatuoidut väittävät mielellään olevansa suvaitsevaisia, valitettavasti älähdetään heti toisenlaisesta mielipiteestä.

        ei ole oikeita. kumarru..höh nyt liiottelet.. ja loukkaus? en ymmärrä sua yhtään. ei tartte kumartaa mutta miten esim perhosen kuva iholla voi olla loukkaus ketään kohtaan?


      • asfas
        ei tatuoitu kirjoitti:

        vain tatuoitujen mielipiteet ovat "oikeita". Onko Sinulle tullut mieleen etteivät kaikki kumarru tatuoitujen eteen ylistämään heidän "ihania" kuviaan. Jos esim. palveluammatissa olevalla on näkyvissä tatuointeja tai lävistyskoruja kasvoissaan, katson sen olevan loukkaus asiakasta kohtaan. Tatuoidut väittävät mielellään olevansa suvaitsevaisia, valitettavasti älähdetään heti toisenlaisesta mielipiteestä.

        Minä loukkaannun kaltaisistasi peeloista. Voisitko tappaa itsesi? Please!


      • juu
        Ryyskytin kirjoitti:

        "Keneltä nuo 13-vuotiaat imevät ne tatuointi-ihanteet? Tatuointia kun ei saa alle 16-vuotiaana ilman vanhempien suostumusta. Etkö itse nuorena missään vaiheessa halunnut tupakkaa, alkoholia tai tatuointeja?"

        Tässä siis tapahtui kirjoitusvirhe. Vasta nyt itsekin huomaan sen. Tatuointia ei saa alle 16-vuotiaana ja 16-18-vuotiaana sen saa vain huoltajien luvalla. Pyydän anteeksi mokaa, jonka tein.

        kyllä jotku tekee vanhempien sustumuksella alle 16-vuotiaille


      • loukkaa
        ei tatuoitu kirjoitti:

        vain tatuoitujen mielipiteet ovat "oikeita". Onko Sinulle tullut mieleen etteivät kaikki kumarru tatuoitujen eteen ylistämään heidän "ihania" kuviaan. Jos esim. palveluammatissa olevalla on näkyvissä tatuointeja tai lävistyskoruja kasvoissaan, katson sen olevan loukkaus asiakasta kohtaan. Tatuoidut väittävät mielellään olevansa suvaitsevaisia, valitettavasti älähdetään heti toisenlaisesta mielipiteestä.

        miten se muka loukkaa sitä asiakasta jos jollain on tatuointi? voihan sillä asiakkaallakin olla tatska...


      • ei tatuoitu
        sulle kirjoitti:

        Tulee siitä paha mieli tai loukkaannut, miks v...tussa sit meet semmoseen paikkaan josa niitä näät? kukaan ei pakota! se ei ole loukkausta ketään kohtaan jos on tatuointeja tai läväreitä, se on elämäntapa. jos oot noin ahdasmielinen putkinäkö persoona, parempi ku pysyt kotona!

        Mielipiteeni oikeaksi, siis tatuoidut eivät siedä tippaakaan harrastukseensa kohdistuvaa kritiikkiä. En voi pysyä kotona koska minunkin on käytävä työssä ja hoidettava asiani, mutta jos palvelutilanteessa kohtaan tatuiodun tai lävistetyn henkilön, katson sen olevan loukkaus asiasta kohtaan kuten epäsiisti pukeutuminen tai rivo ja epäkohtelias kielenkäyttö, tämä vinkiksi työnantajille. Te tatuoidut, tehkää ruumiinnelle mitä mielitte, mutta älkää VAATIKO muitten hyväksyntää.


      • on peelo
        asfas kirjoitti:

        Minä loukkaannun kaltaisistasi peeloista. Voisitko tappaa itsesi? Please!

        Mikä ön peelo? Asiallisia vastauksia, kiitos.


      • jos
        loukkaa kirjoitti:

        miten se muka loukkaa sitä asiakasta jos jollain on tatuointi? voihan sillä asiakkaallakin olla tatska...

        ei ole?


      • tehdä sitä?
        ainuttakaan tatskaa ja olen... kirjoitti:

        yli 40 vuotias.Lisääkin tatskoja vielä minuun tulee.Pitää harkita tarkoin mitä itseensä laitattaa niin ei kadu.Nämä omani on valittu niin että jos elän satavuotiaaksi ne sopivat minulle edelleen.
        Itseasiassa voisin ottaa tatskoja koko kropan täyteen,saisivat kakarat sitten aikanaan naulata äitinsä kuvioidun nahan vaikka olohuoneen kattoon koristeeksi :D

        Kyllä mua ainakin hävettäisi jos mun mutsi olis tatuoitu. YÄÄK!
        En kyllä ota itsellekään tatskoja, en nyt enkä myöhemmin.

        Mun parilla koulukaverilla on ja ovat kyllä parin vuoden päästä katuneet ja haluaisivat ne pois.


      • lapset näyttää?
        ainuttakaan tatskaa ja olen... kirjoitti:

        yli 40 vuotias.Lisääkin tatskoja vielä minuun tulee.Pitää harkita tarkoin mitä itseensä laitattaa niin ei kadu.Nämä omani on valittu niin että jos elän satavuotiaaksi ne sopivat minulle edelleen.
        Itseasiassa voisin ottaa tatskoja koko kropan täyteen,saisivat kakarat sitten aikanaan naulata äitinsä kuvioidun nahan vaikka olohuoneen kattoon koristeeksi :D

        Kyllä mua ainakin hävettäisi jos mun mutsi olis tatuoitu. YÄÄK!
        En kyllä ota itsellekään tatskoja, en nyt enkä myöhemmin.

        Mun parilla koulukaverilla on ja ovat kyllä parin vuoden päästä katuneet ja haluaisivat ne pois.


      • kehtaisivat
        ainuttakaan tatskaa ja olen... kirjoitti:

        yli 40 vuotias.Lisääkin tatskoja vielä minuun tulee.Pitää harkita tarkoin mitä itseensä laitattaa niin ei kadu.Nämä omani on valittu niin että jos elän satavuotiaaksi ne sopivat minulle edelleen.
        Itseasiassa voisin ottaa tatskoja koko kropan täyteen,saisivat kakarat sitten aikanaan naulata äitinsä kuvioidun nahan vaikka olohuoneen kattoon koristeeksi :D

        näyttää tatskojasi vieraille.

        Jos mun mutsi olis tatuoitu, kyllä mä häpeisin enkä kertoisi kavereille. Toivoisin vaan että tatskat olisivat piilossa.


      • Hämmentynyt
        ei tatuoitu kirjoitti:

        Mielipiteeni oikeaksi, siis tatuoidut eivät siedä tippaakaan harrastukseensa kohdistuvaa kritiikkiä. En voi pysyä kotona koska minunkin on käytävä työssä ja hoidettava asiani, mutta jos palvelutilanteessa kohtaan tatuiodun tai lävistetyn henkilön, katson sen olevan loukkaus asiasta kohtaan kuten epäsiisti pukeutuminen tai rivo ja epäkohtelias kielenkäyttö, tämä vinkiksi työnantajille. Te tatuoidut, tehkää ruumiinnelle mitä mielitte, mutta älkää VAATIKO muitten hyväksyntää.

        ..olet tuollainen ulkonäkörasisti? Kyllä ainakin mä siedän kritiikkiä tatuointeja kohtaan mutta en suvaitsemattomuutta. Ja mitä tuo "työnantajille vinkiksi" tarkoittaa? Sitäkö että kaikki vaan meitä vastaan.. huh huh.


      • työnantajan edustaja
        Hämmentynyt kirjoitti:

        ..olet tuollainen ulkonäkörasisti? Kyllä ainakin mä siedän kritiikkiä tatuointeja kohtaan mutta en suvaitsemattomuutta. Ja mitä tuo "työnantajille vinkiksi" tarkoittaa? Sitäkö että kaikki vaan meitä vastaan.. huh huh.

        kommentti. Kahdesta muutoin tasavertaisesta työnhakijasta valitsen automaattisesti sen joka on malttanut olla tatuoimatta ja/tai lävistämättä itseään. Ja syynä on se ettei tatuoidun henkilön arvomaailma vastaa omaani.


      • Taru
        työnantajan edustaja kirjoitti:

        kommentti. Kahdesta muutoin tasavertaisesta työnhakijasta valitsen automaattisesti sen joka on malttanut olla tatuoimatta ja/tai lävistämättä itseään. Ja syynä on se ettei tatuoidun henkilön arvomaailma vastaa omaani.

        Ei tatuoinnit määritä ihmisen arvomaailmaa, ainakaan nykypäivän. Tatuinnit/lävistykset ovat nykyään valtakulttuurinkin käytössä yhtä lailla ja niitä ottaa niin nuoret kuin vanhat. Vaikka ihmisellä on tatuiointi, saattaa hän silti olla vaikka uskovainen, ekonomi, koti-äiti, kaupanmyyjä, toimitusjohtaja tms. Tai se narkkari, ex-vanki jne. Mutta yleensä nämä tapaukset näkee ilman suurempiakin salapoliisitehtäviä...

        Onhan jokaisella oikeus olla omaa mieltä, mutta aika räikeä ennakkoluuloon perustuva väite edellisellä työnantajalla. Ja edelleen, enpä tulisi edes sinulle töihin, työnhakijalla on sanansa näissäkin asioissa. Itse olen töissä sopivasti konservatiivisessa firmassa, jossa on pukukoodi muttei ennakkoluuloihin perustuvaa syrjimistä. Koska sitä se on.


      • Ryyskytin
        juu kirjoitti:

        kyllä jotku tekee vanhempien sustumuksella alle 16-vuotiaille

        Now Playing: Judas Priest - Breaking The Law

        Sopii osuvasti tähän.


      • mielestä...
        kehtaisivat kirjoitti:

        näyttää tatskojasi vieraille.

        Jos mun mutsi olis tatuoitu, kyllä mä häpeisin enkä kertoisi kavereille. Toivoisin vaan että tatskat olisivat piilossa.

        mun mielestä ainakin olis just siistii jos mun mutsilla olis tatska. mutta jokaisellahan on oma mielipide niin eipä sillä kai kauheesti oo väliä...


      • ei tatuoitu
        asfas kirjoitti:

        Minä loukkaannun kaltaisistasi peeloista. Voisitko tappaa itsesi? Please!

        Lienee tarkoitettu jonkinlaiseksi herjaksi, eihän se kolahda jos haukkumisen kohde ei sitä tiedä. Jos peelo on vastakohta ihmiselle joka kehoitta lähimmäisiään tappamaan itsensä, olen mielihyvin peelo.


      • ei tatuoitu
        työnantajan edustaja kirjoitti:

        kommentti. Kahdesta muutoin tasavertaisesta työnhakijasta valitsen automaattisesti sen joka on malttanut olla tatuoimatta ja/tai lävistämättä itseään. Ja syynä on se ettei tatuoidun henkilön arvomaailma vastaa omaani.

        Asioin mielelläni yrityksessäsi, mikä se sitten onkaan.


      • ei tatuoitu
        Hämmentynyt kirjoitti:

        ..olet tuollainen ulkonäkörasisti? Kyllä ainakin mä siedän kritiikkiä tatuointeja kohtaan mutta en suvaitsemattomuutta. Ja mitä tuo "työnantajille vinkiksi" tarkoittaa? Sitäkö että kaikki vaan meitä vastaan.. huh huh.

        jos joku esittää todistuksen että on syntynyt tatuoituna. Eivätkö kaikki ole hakkineet kuvansa ollessaan täysi-ikäisiä ja tieten tahtoen. Mikä ero on kritiikillä ja suvaitsemattomuudella? Työnantajalle vinkiksi tarkoittaa juuri sitä mitä siinä luki, en halua palvelutilanteessa vastatusten ihmisen kanssa joka on itse tehnyt itsestään vastenmielisen näköisen.


      • nörtti
        ei tatuoitu kirjoitti:

        Mielipiteeni oikeaksi, siis tatuoidut eivät siedä tippaakaan harrastukseensa kohdistuvaa kritiikkiä. En voi pysyä kotona koska minunkin on käytävä työssä ja hoidettava asiani, mutta jos palvelutilanteessa kohtaan tatuiodun tai lävistetyn henkilön, katson sen olevan loukkaus asiasta kohtaan kuten epäsiisti pukeutuminen tai rivo ja epäkohtelias kielenkäyttö, tämä vinkiksi työnantajille. Te tatuoidut, tehkää ruumiinnelle mitä mielitte, mutta älkää VAATIKO muitten hyväksyntää.

        Minunkin mielestäni palvelutehtävissä olevien ihmisten pitäisi miellyttää silmääni. Kuitenkin jatkuvasti tapaan rumia läskejä kauppojen kassalla ja joskus joudun jopa koskettamaan heidän rasvaista ihoaan kun he ojentavat vaihtorahoja. Katson sen olevan todella epäkohteliasta. Te rumat ja läskit, tehkää ruumiillenne mitä haluatte kunhan pysytte kotonanne pilaamasta minun näkökenttääni.

        Ja jos nyt joku tähän rakentavaan kritiikkiini uskaltaa kommentoida hän vain todistaa mielipiteeni oikeaksi.


      • HUOkaus..
        ei tatuoitu kirjoitti:

        jos joku esittää todistuksen että on syntynyt tatuoituna. Eivätkö kaikki ole hakkineet kuvansa ollessaan täysi-ikäisiä ja tieten tahtoen. Mikä ero on kritiikillä ja suvaitsemattomuudella? Työnantajalle vinkiksi tarkoittaa juuri sitä mitä siinä luki, en halua palvelutilanteessa vastatusten ihmisen kanssa joka on itse tehnyt itsestään vastenmielisen näköisen.

        Jos perhonen esimerkiksi käsivarressa tekee musta ruman?? Niin mä oon oikeestaan aika sanaton kommenttiisi. Mietin minkälaisen kasvatuksen olet saanut? Tuo mielipiteesi kyllä vähän sattuu koska se vaan on niin suvaitsematon. No onneksi monet ovat eri mieltä tatuointien suhteen.


      • nörtti
        ei tatuoitu kirjoitti:

        jos joku esittää todistuksen että on syntynyt tatuoituna. Eivätkö kaikki ole hakkineet kuvansa ollessaan täysi-ikäisiä ja tieten tahtoen. Mikä ero on kritiikillä ja suvaitsemattomuudella? Työnantajalle vinkiksi tarkoittaa juuri sitä mitä siinä luki, en halua palvelutilanteessa vastatusten ihmisen kanssa joka on itse tehnyt itsestään vastenmielisen näköisen.

        Jos joku on tehnyt itsestään vastenmielisen näköisen...
        Niinkuin esim. ruman tai läskin?!

        Ei kukaan ole syntynyt 100 kiloisena tai finninaamaisena..saati selluliittisäärisenä keijukaisena.

        Tatuointi on mielestäni ihan samalla lailla itsensä muuttamista kun punttisali, hiusten värjäys tai ihrahampurilaisten syönti. Jostain käsittämättömästä syystä te ääliöt vain luulette että tatuointi vaikuttaa persoonallisuuteen muuta ulkonäön muokkausta enemmän


      • ei tatuoitu
        HUOkaus.. kirjoitti:

        Jos perhonen esimerkiksi käsivarressa tekee musta ruman?? Niin mä oon oikeestaan aika sanaton kommenttiisi. Mietin minkälaisen kasvatuksen olet saanut? Tuo mielipiteesi kyllä vähän sattuu koska se vaan on niin suvaitsematon. No onneksi monet ovat eri mieltä tatuointien suhteen.

        Ei missään tapauksessa ollut tarkoitus sanoa Sinua rumaksi.Ainoastaan se perhonen käsivarressasi on ruma, sekin varmaan kuvana on ihan kaunis, on vain väärässä paikassa. Luonnollinen iho on aina kauniimpi kuin kuvitettu tai lävistetty. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, ja jos suvaitsemattomuutta etsit, lueskelepa täältä tatuoitujen kirjoituksia. Miten ihmeessä kasvatukseni kuuluu tähän asiaan, turha sitä Sinun on miettiä.


      • voivoi
        nörtti kirjoitti:

        Minunkin mielestäni palvelutehtävissä olevien ihmisten pitäisi miellyttää silmääni. Kuitenkin jatkuvasti tapaan rumia läskejä kauppojen kassalla ja joskus joudun jopa koskettamaan heidän rasvaista ihoaan kun he ojentavat vaihtorahoja. Katson sen olevan todella epäkohteliasta. Te rumat ja läskit, tehkää ruumiillenne mitä haluatte kunhan pysytte kotonanne pilaamasta minun näkökenttääni.

        Ja jos nyt joku tähän rakentavaan kritiikkiini uskaltaa kommentoida hän vain todistaa mielipiteeni oikeaksi.

        no mutta täytyyhän niidenkin ketkä on "rumia ja läskejä" saada jostai rahaa...
        ja en mitenkään todista mielipidettäsi oikeaksi sillä se on vain sinun mielipiteesi...


    • Anni

      Sulla ei itsetunto siis riitä tatuoinnin ottamiseen? No, kun sun ihosi on niin puhdas ja hyvä, niin muista hoitaa sitä tarpeeksi laadukkailla saippuatuotteilla!

      • Jii

        kyllä se on niin että tatuointi on nimenomaan merkki huonosta itsetunnosta. Eli sun on pakko ottaa tatuointi koska se on muodikasta ja kun kavereillakin on.


      • mixi
        Jii kirjoitti:

        kyllä se on niin että tatuointi on nimenomaan merkki huonosta itsetunnosta. Eli sun on pakko ottaa tatuointi koska se on muodikasta ja kun kavereillakin on.

        kiusaat? tunnetko ihmisen? suvaitsemattomuus ei oo kivaa. sosiaalista älykkyyttä on se että tulee toimeen erilaistenkin ihmisten kanssa. ei tarvitse haukkua ihmistä jonkun kuvan takia huonosta itsetunnosta. höh.. järki nyt käteen.


      • totta...
        Jii kirjoitti:

        kyllä se on niin että tatuointi on nimenomaan merkki huonosta itsetunnosta. Eli sun on pakko ottaa tatuointi koska se on muodikasta ja kun kavereillakin on.

        no voi elämä!!! minkä ihmeen takia jotku ajattelee että tatuoinnit otettais jonku ihmeen muoti-ilmiön takia tai ku kaverillakin on??? jollai voi olla joku ihan muu syy siihen että ottaa tauoinnin...


      • Jii
        totta... kirjoitti:

        no voi elämä!!! minkä ihmeen takia jotku ajattelee että tatuoinnit otettais jonku ihmeen muoti-ilmiön takia tai ku kaverillakin on??? jollai voi olla joku ihan muu syy siihen että ottaa tauoinnin...

        kyseessä ON muoti-ilmiö. Ja kun villitys menee ohi tulee tatuoinnin poistajille kovasti töitä.
        Voipi olla mahdollista että joku on tatskannut itsensä jostain muusta syystä, mutta suurin osa menee massan mukana.


      • Jii kirjoitti:

        kyseessä ON muoti-ilmiö. Ja kun villitys menee ohi tulee tatuoinnin poistajille kovasti töitä.
        Voipi olla mahdollista että joku on tatskannut itsensä jostain muusta syystä, mutta suurin osa menee massan mukana.

        poistaa tatska, jos kuva jonka ottaa ihan nätti. En ottaisi tatskaa mistään villityksestä, kun kaverillakin on niin mun pitää saada. Kyllä siihen on muut syyt. Ja ei tatskoja varmaankaan siinä mielessä oteta, että ne poistetaan kun villitys menee ohitse. Lapsellista ajattelua tuollainen.


      • se syy on
        totta... kirjoitti:

        no voi elämä!!! minkä ihmeen takia jotku ajattelee että tatuoinnit otettais jonku ihmeen muoti-ilmiön takia tai ku kaverillakin on??? jollai voi olla joku ihan muu syy siihen että ottaa tauoinnin...

        tatuoidut sanovat ettei kysymys ole muoti-ilmiöstä, kukaan ei ole pystynyt kertomaan mikä on se "mun juttu" miksi tatuointeja halutaan? Siis mikä on se muu syy? Puhdas iho on aina kauniimpi kuin tatuointi, tämä on se "mun syy".


      • -M-
        Jii kirjoitti:

        kyseessä ON muoti-ilmiö. Ja kun villitys menee ohi tulee tatuoinnin poistajille kovasti töitä.
        Voipi olla mahdollista että joku on tatskannut itsensä jostain muusta syystä, mutta suurin osa menee massan mukana.

        Itse en pitäisi tatuointeja minään muoti ilmiönä.. Ehkä se vain on niin että useammat ihmiset viitsivät laittaa tatuointeja koska niitä nykyään monilla on, ja siksi sitä pidetään muoti imiönä..
        Itsekkin olen laittamassa tatuointia, mutta en laita sitä sen vuoksi että se jotenkin olisi muotia..

        Eikä tatuointi ole kuin joku vaate jonka voi heittää pois kun se ei enään ole muodissa, että tuskinpa niille tatuoinnin poistajille tulee ertiyisen paljon töitä oikein missään vaiheessa..


      • -M-
        -M- kirjoitti:

        Itse en pitäisi tatuointeja minään muoti ilmiönä.. Ehkä se vain on niin että useammat ihmiset viitsivät laittaa tatuointeja koska niitä nykyään monilla on, ja siksi sitä pidetään muoti imiönä..
        Itsekkin olen laittamassa tatuointia, mutta en laita sitä sen vuoksi että se jotenkin olisi muotia..

        Eikä tatuointi ole kuin joku vaate jonka voi heittää pois kun se ei enään ole muodissa, että tuskinpa niille tatuoinnin poistajille tulee ertiyisen paljon töitä oikein missään vaiheessa..

        Ja tatuoinnit eivät muutenkaan ole mikään pintaliitäjien juttu..


    • Black Flame

      Täysin turha topicci.

    • Ei vaikka...

      Minä en ainakaan huolisi tyttö-/naisystäväkseni tyttöä jolla on tatuointi.

      Toinen asia jota en ymmärrä ovat lävistykset. Naisella voi olla korvissa reiät, yhdet, mutta poski-, nenä-, huuli-, kieli-, napa-, ym. lävistykset ovat erittäin vastenmielisiä.

      • todellakin

        Täällä on puhuttu, että tatuointi on nyt muotia. Niin tuntuu olevankin, mutta entä sitten, kun se on pois muodista?
        Jos tatuointi olisi älykkäiden puuhaa, niin Nokian pääjohtajan naama olisi täynnä tatuointeja, ja vielä rengas nenässä.


    • sopuleille

      '
      Tatuoinnit ovat nyt muodissa. Ja muotia seuraavat keiden itsetunto vaatii muiden hyväksyntää ja siis muodin seuraamista.
      Jokainen tatuointi kertoo kantajastaan: "Tatuointi on muotia. Muotia seuraavat laumassa määkijät. Olen laumasielu ja siksi minulla on tatuointi"

      Hyvää yötä ja onnea uusille haalareille.
      ,

    • Hesus

      Vai niin, miten esimerkiksi arven tai muunvastaavan peittotatuointi.
      Jurpo
      Jäit kiinni housut jalassa

    • anuksesta!

      Kamalan näkösiä nuo tatuoinnit, siis järkyttäviä!
      Miten kukaan itseään arvostava ihminen voi ottaa tatuoinnin?

      Ehkä pitäisi yhtyä Leevi and the Leavingin laulun sanoihin:
      "arpikin tässä naamassa kaunistus ois!"

      Jos on niin pahannäköinen, ettei mitään väliä, niin iho täyteen kuvia!!!

      • joten tatuoinnit

        oisivat varmaan tarpeellisia tosi rumilla ihmisillä.
        Kun on paljon tatuointeja, voi kääntää ihmisten katseet niihin, eikä oma rumuus tule huomatuksia. Hienoa!


    • tatuoinnit

      en voi ymmärtää että SIVISTYNEET (?) ihmiset kuvittavat ihonsa kaikenlaisella paskalla?

      tulee krojaamatonta vahinkoa. katselin kerran dokumenttiohjelman, jossa plastiikkakirurgi kertoi tapauksista, jotka halusivat ttuoinnin pois. lopputulos oli epävarmaa ja erittäin kallista.

      • ViBES

        Sun ei tarvitsekaan ymmärtää. On monia asioita maailmassa mitä minäkään en ymmärrä. Jos tatuointi on otettu oikeista lähtökohdista ja harkiten niin ei sitä tarvitsekaan saada pois.


      • ihminen vanhetessaan kehittyy
        ViBES kirjoitti:

        Sun ei tarvitsekaan ymmärtää. On monia asioita maailmassa mitä minäkään en ymmärrä. Jos tatuointi on otettu oikeista lähtökohdista ja harkiten niin ei sitä tarvitsekaan saada pois.

        Moni on ottanut tatuoinnin murkkuikäisenä ja kun ikää karttuu,niin myös järki alkaa pelaamaan paremmin(ei kaikilla)ja huomaakin,että on tehtyä tyhmyys.
        Eräällä ystävälläni oli poikakaverin nimi tatuoitu rintaan,mutta kun poikakaveri jätti,niin nimi jököttää edelleen rinnassa.Pitäisi etsiä saman niminen poikakaveri, että homma hoituisi.


      • ViBES
        ihminen vanhetessaan kehittyy kirjoitti:

        Moni on ottanut tatuoinnin murkkuikäisenä ja kun ikää karttuu,niin myös järki alkaa pelaamaan paremmin(ei kaikilla)ja huomaakin,että on tehtyä tyhmyys.
        Eräällä ystävälläni oli poikakaverin nimi tatuoitu rintaan,mutta kun poikakaveri jätti,niin nimi jököttää edelleen rinnassa.Pitäisi etsiä saman niminen poikakaveri, että homma hoituisi.

        Tollanen nyt on vaan ihan vitun tyhmää taas joka suhteessa. Asiat ei oo mustavalkoisia...

        Mulla itsellä on risti tatuoitu rintaan. Se on siinä sen takia että vaikka mitä tulis elämässä eteen ja vaikka mihin joutuisin niin aina aamulla peiliin katsoessa muistan että mikä tässä elämässä oikeesti on tärkeintä. Ja tän jutun koko idea on siinä ettei se lähde pesemällä pois.


      • Kitzyme

        että esim. kuninkaalliset kautta aikain ovat tatuoineet ja lävistäneet itseään. Ja ei, koska luulen tietäväni miten pieni mielesi toimii, kyseessä eivät ole vain bantumaan kuninkaat, vaan ihan nämä meidän kaikkien tuntemat Euroopan kuninkaalliset. Heidän sivistystasostaan voidaan tietenkin henkilökohtaisella tasolla olla montaa mieltä, mutta noin yleisesti otettuna heitä kuitenkin arvostetaan ja pidetään ainakin keskimääräisen sivistyneinä.

        Arvaapa, mistä genitaalilävistys Price Albertin nimi tulee?


      • degeneroituneita
        Kitzyme kirjoitti:

        että esim. kuninkaalliset kautta aikain ovat tatuoineet ja lävistäneet itseään. Ja ei, koska luulen tietäväni miten pieni mielesi toimii, kyseessä eivät ole vain bantumaan kuninkaat, vaan ihan nämä meidän kaikkien tuntemat Euroopan kuninkaalliset. Heidän sivistystasostaan voidaan tietenkin henkilökohtaisella tasolla olla montaa mieltä, mutta noin yleisesti otettuna heitä kuitenkin arvostetaan ja pidetään ainakin keskimääräisen sivistyneinä.

        Arvaapa, mistä genitaalilävistys Price Albertin nimi tulee?

        joten heidän sivistystasonsakin voitaneen kyseenalaistaa.

        On liian paljon esimerkkejä tosi idiooteista kuniinkaallisista, ei tarvitse kuin katsoa yleisesti heidän tempauksiaan. Jos vaikka aloitetaan Monacon villikkoprinsessasta. Tavallinen pulliainen tuskin tekee niin monta tyhmää erehdystä koko elinaikanaan kuin mm. ko. prinsessa. Ja esimerkkejä on muitakin pilvin pimein.


      • ovatkin
        Kitzyme kirjoitti:

        että esim. kuninkaalliset kautta aikain ovat tatuoineet ja lävistäneet itseään. Ja ei, koska luulen tietäväni miten pieni mielesi toimii, kyseessä eivät ole vain bantumaan kuninkaat, vaan ihan nämä meidän kaikkien tuntemat Euroopan kuninkaalliset. Heidän sivistystasostaan voidaan tietenkin henkilökohtaisella tasolla olla montaa mieltä, mutta noin yleisesti otettuna heitä kuitenkin arvostetaan ja pidetään ainakin keskimääräisen sivistyneinä.

        Arvaapa, mistä genitaalilävistys Price Albertin nimi tulee?

        melkoisen degeneroituneita, joten heidän sivistystasonsakin voitaneen kyseenalaistaa.

        On liian paljon esimerkkejä tosi idiooteista kuniinkaallisista, ei tarvitse kuin katsoa yleisesti heidän tempauksiaan. Jos vaikka aloitetaan Monacon villikkoprinsessasta. Tavallinen pulliainen tuskin tekee niin monta tyhmää erehdystä koko elinaikanaan kuin mm. ko. prinsessa. Ja esimerkkejä on muitakin pilvin pimein.


    • jensku

      siis voi ei...
      "tatuoinnit on kamalii" oh my god.. mitä te välitätte mitä toiset tekee iholleen?! ei se oo tein ongelma vaiks perkele kaikki teinit ja vähän vanhemmatkin olis tatuoitu kokonaan palapeliks?! ei teiän tartte kattella. katseen voi aina kääntää pois if you know that??
      antaa jokaisen olla mitä on, älkääkä aiheuttako ittellenne pään särkyä.. elämä on huomattavasti helpompaa kun miettii mikä on itselleen sopivaa saati sitten nähdä muista vaivaa... :)

      t: 2 tatuointia omistava naisen alku...
      ps. lisää tulee vielä. kärsikää-->

      • ei tatuoitu

        Sinällään ihan sama, mitä ihmiset itselleen tekevät mielestäni. Kirjoituksesta näkee harvinaisen selvästi mitä moni tatuointien vastustaja tarkoittaa.


      • inhoten pois

        voi helvetti jos mun kimmakaveri sanois ottavansa tatskan, sais häipyä sen saman tien. no onnex se on fiksu nainen eikä varmaan ees ehdota sellasta.

        inhoten kattelen kaupungilla nuoria kimmoja joilla on tatskoja, luulevat olevansa helvetin seksikkäitä tai sitten koviksia. en tiedä mitä suuria luulevat itestään, mutta kyllä mua inhottaa ja toisaalta säälittää. tulee mieleen pikkusisko joka lapsellisuudessaan voisi saada päähänsä moisen idioottimaisuuden, ja katuisi sitä sitten myöhemmin.

        hyi helvetti tytöt. älkää rumentako itteenne noilla typerillä tatskoilla!


      • sulle
        inhoten pois kirjoitti:

        voi helvetti jos mun kimmakaveri sanois ottavansa tatskan, sais häipyä sen saman tien. no onnex se on fiksu nainen eikä varmaan ees ehdota sellasta.

        inhoten kattelen kaupungilla nuoria kimmoja joilla on tatskoja, luulevat olevansa helvetin seksikkäitä tai sitten koviksia. en tiedä mitä suuria luulevat itestään, mutta kyllä mua inhottaa ja toisaalta säälittää. tulee mieleen pikkusisko joka lapsellisuudessaan voisi saada päähänsä moisen idioottimaisuuden, ja katuisi sitä sitten myöhemmin.

        hyi helvetti tytöt. älkää rumentako itteenne noilla typerillä tatskoilla!

        jos sä näkisit jonku kimman joka on mielestäsi kaunis ja hän ei myöskään näytä kovikselta vaan hymyilee nätisti. saat myöhemmin tietää että hänellä on tatuointi. muuttuuko tämä kimma sillä hetkellä rumaksi ja tyhmäksi kun saat tietää asiasta???


      • asiaa
        sulle kirjoitti:

        jos sä näkisit jonku kimman joka on mielestäsi kaunis ja hän ei myöskään näytä kovikselta vaan hymyilee nätisti. saat myöhemmin tietää että hänellä on tatuointi. muuttuuko tämä kimma sillä hetkellä rumaksi ja tyhmäksi kun saat tietää asiasta???

        joka tapauksessa en omaksi kimmakaverikseni tuollaista tyttöä huoli!

        On mulla eräs tuttu tyttö, jolla on parikin tatskaa. Tuo tyttö ei ole tyhmä vaan on menestynyt hyvin koulussa. Mutta siitäkään huolimatta ei hän minua kiinnosta ja siihen vaikuttavat osittain myös nuo tatuoinnit. Kaverina muuten ihan OK.


      • ViBES
        asiaa kirjoitti:

        joka tapauksessa en omaksi kimmakaverikseni tuollaista tyttöä huoli!

        On mulla eräs tuttu tyttö, jolla on parikin tatskaa. Tuo tyttö ei ole tyhmä vaan on menestynyt hyvin koulussa. Mutta siitäkään huolimatta ei hän minua kiinnosta ja siihen vaikuttavat osittain myös nuo tatuoinnit. Kaverina muuten ihan OK.

        Miten me ihmiset ollaankin näin erilaisia. Mulla tossa tilanteessa käy just ihan päinvastoin. Tavallisen näköisestä mimmistä tulee yhtäkkiä monta kertaa kiinnostavampi tapaus jos sillä on tatuointi. On tää elämä kummallista...


    • mutta äiti

      ei antanut laittaa. Kiitos siitä äidille!

      Halusin tatskan koska kavereillakin oli. Nyt ne haluu päästä niistä eroon ja itsekin inhoan (nyt) tatskoja.
      Ikää mulla on nyt 18-v, ei ole tatskoja eikä enää tuu!!!

      • CCA

        Mutta silloin, kun minä olin 15-v. Suomessa ei tainnut olla kuin mies, joka teki asiallisia tatuointeja. Ja tuskin äitikään olisi antanut.

        Joten odotin, kunnes olin 29-vuotias ja otin ensimmäisen tatuointini itselleni syntymäpäivälahjaksi. Nyt olen 40, ja menossa ottamaan viidettä.


      • Ei apinointia

        Onnittelen, että olet järkityttö ja sitä ,että kuuntelit äitiäsi tuossa pahassa apinointi-iässä! Olet jo tämän vuoksi suosikkini!!!
        On se kumma, että niin monien pitää puoltaa ja vaahdota sitä ,että "mulla on tatskat, "(kun muillakin on!) Höh! Tyhmää! Niin tyhmää! Jos otat niin omapahan on asiasija itse niitä kannat janiiden haitoista vastaat. On monia ammatteja ja työpaikkoja, joihin ei ole pääsyä niiden kanssa. Haastattelussa jo moni putoaa pois,vaikka olisi muuten hyvät paperit.
        Muuten minä olen nuori (komea!) mies mutta minun tulevalla vaimollani ja mahdollisesti tulevien lasteni äidillä ei tule olemaan yhtään kuvaa nahkassaan! Se on vissi se!


      • ja jos sillä olisi
        CCA kirjoitti:

        Mutta silloin, kun minä olin 15-v. Suomessa ei tainnut olla kuin mies, joka teki asiallisia tatuointeja. Ja tuskin äitikään olisi antanut.

        Joten odotin, kunnes olin 29-vuotias ja otin ensimmäisen tatuointini itselleni syntymäpäivälahjaksi. Nyt olen 40, ja menossa ottamaan viidettä.

        taskoja, en kyllä kehtais tuoda kavereita kotiin. pitäisin muden ihan piilossa kaikilta kavereilta. nyt ei onneksi tartte. se on tavallinen mude ilman tatskoja.hyvä niin.


      • CCA
        ja jos sillä olisi kirjoitti:

        taskoja, en kyllä kehtais tuoda kavereita kotiin. pitäisin muden ihan piilossa kaikilta kavereilta. nyt ei onneksi tartte. se on tavallinen mude ilman tatskoja.hyvä niin.

        iässä häpeä vanhempiaan joka tapauksessa :-).

        Minäkin olen ihan tavallinen äiti, jolla on tatuointeja. Hoidan kotia, lasta, koiria, kissoja, leivon pullaa ja virkkaan pitsiä.
        Ja katselen hymyillen nuoria, joilla on niin kovin suppea arvomaailma vielä :-)


    • 15-viotiaana

      äiti kielsi enkä siis saanut sitä. Kiitos äidilleni!!! Halusin tatskan koska kavereillakin oli.

      Nyt oon 18-v ja muutamalla mun opiskelukaverilla on tatska josta haluisivat päästä eroon. Ovat jo kyselleetkin miten, mutta on kuulemma aika kallista touhua. Lopputuloskin taitaa olla aika epävarmaa.

      Ei siis oo tatskaa ja tällä järjellä varustettuna; ei KOSKAAN tilekaan!!!

    • Minä25

      ..lapset ja aikuiset. Edes isovanhempani eivät järky tatskoista. Eikä ota loukkauksena?? Ihan turha juttu keskustella tästäkin. Vain typeryys ja suvaitsemattomuus loukkaa. Mä en tuomitse ketään.

    • jensku

      no hyvät teille ko halusittte 15v tatskan muttette enää.. ite otin 15vuotiaana ensimmäisen enkä ole vielä tullut katumaan ja tuskin tulenkaan koska olen aina ollut varma mitä haluan..

    • eheh heh

      olla omistamatta tatuointia.

      • INRI

        Tatuointi on Jumalan häpäisyä:lue Moos.3:19. Jumala siunatkoon sitä henkilöä, joka ottaa "ikuisen merkin" omaan nahkaansa...


      • ViBES
        INRI kirjoitti:

        Tatuointi on Jumalan häpäisyä:lue Moos.3:19. Jumala siunatkoon sitä henkilöä, joka ottaa "ikuisen merkin" omaan nahkaansa...

        Täällähän oli tarkoitus keskustella tatskoista eikä uskonnosta, mutta sen verran on pakko sanoa että "muistaakseni" noi vanhan testamentin jutut ei koske kristittyjä. Tarkoitit varmaan kohtaa 3. Moos 19:28. Joo, siinä kielletään tatuoiminen, mutta noudatatko myös kohtaa 3. Moos 19:19 (älä käytä vaatetta joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta)?


      • bivvds
        INRI kirjoitti:

        Tatuointi on Jumalan häpäisyä:lue Moos.3:19. Jumala siunatkoon sitä henkilöä, joka ottaa "ikuisen merkin" omaan nahkaansa...

        myös hiusten ja parran leikkuun, ja kuinka moni sitä nykypäivänä on rikkonut?


    • Taru

      Näyttää aika päävoittosesti täällä kirjoittavan ihmiset, jotka heijastaa kuvat trendikkyyteen ja muodikkuuteen. Väittäsin kanssa joo, että jos motiiveina on edellä mainitut niin varmaan alkaakin 10 vuoden päästä kiinnostamaan sen poisto.

      Toisaalta, on paljon ihmisiä, joille kuvat ovat "elämäntapa" ja heille motiivina on jokin ihan muu kuin trendikkyys. Itse luen kuuluvani tähän ryhmään. En ole ottanut kuviani muiden painostuksesta, muodikkuuden vuoksi tai ollakseni "persoonallinen" - persoonallinen olen ilman kuvianikin.

      Suurin osa 15-vuotiaista on vielä aivan pentuja (vaikka toisin ajattelevatkin) ja silloin ihmettelen, miksi vanhemmat ovat ylipäätään antaneet luvan kuvalle. Hell, itse 15-vuotiaana näytin ihan joltain muulta , kun 17-vuotiaana - mieli muuttuu ja kiinnostukset kanssa läpi elämän, mutta varsinkin nuoruusvuosina.Varmasti minäkin olisin poistattanut silloin ottamani kuvat, koska mikä silloin oli mielestäni jees, ei ihan enää ole.Mutta hei, kukin tyylillään ja kuka minä olen sanomaan kenelle kuvaa ja kenelle ei :) virheitä tulee tehtyä läpi elämän joka tapauksessa ja jos joku on vääristä syistä ottanut kuvan, niin saahan sen pois. Voi kun moni muukin elämässä tehty virhe olisi niin helposti poistettavissa!

    • vampyrella666

      nämä ovat juuri niitä mielipide asioita,joista ei voi kiistellä. ihmiset tyjjäävät eri asioista. itse pidän tatuointeja kauniina,ja lävistyksiä myös.ehkä huomenna on oarempi päivä.

      • huhhuhh

        Ei voi muuta sanoa.


    • vampyrella666

      anteeksi kirj.virheistä...

    • häntä

      En oo nähny koskaan hyvännäköistä tatuointia, mutta on kai mahdollista, että joskus vielä näen.

    • Arska

      ottavat tatuointeja lisätäkseen itsetuntoaan ja sisältöä tyhjään elämäänsä.Itse olen hyväkuntoinen(myös näkyy),nuorekas mies enkä tule koskaan käyttämään aikaani tai rahojani tauointeihin.Useimmilla tauointi on yhtä naurettava ja sopimaton kuin mallipoika nahkatakissaan uuden harrikan selässä irvistelemassä.Sitäpaitsi tarkkanäiköisimmät ovat varmaan huomanneet että mitä enemmän naisella on tatskoja sitä elähtäneempi se muutenki yleensä on.

      • elähtäneistä naisista

        ja tatskoista.
        Olen itse huomannu ihan saman asian.
        Ja sitte vielä ne tatskat on isoja kohloja jotta varmasti huomaa huononäköinenkin.
        MUN kimmakaverilla ei tule koskaan oleen tatskaa!


    • paskaa

      ...................................

      • zaniza

        En mä nyt tiiä,onko näitten tatskojen keskusteleminen niin paskan jauhantaa mutta tavallaan kuitenkin aika turhaa.. Kaikillahan on omat mielipiteensä asioista. Niin,eihän makuasioista voi kiistellä!:) Niin kuin monia asioita,myös tatskoja on todella kauniita ja myös vähemmän kauniita, mutta kuitenkin ne tulee aina olemaan osa ottajaansa.. Itse pidän omia tatskojani todella kauniina, ja ne ovat siis osa minua:) mutta tämä tästä,annetaan ihmisten näyttää siltä kuin he itse haluavat!!


    • asiaa

      Ei ole, eikä tule.

      • ViBES

        Mä otan näitä sitten sunkin puolesta:D


      • ahteriiskin
        ViBES kirjoitti:

        Mä otan näitä sitten sunkin puolesta:D

        ja oikein suuri kuva.

        niin ja nenärengas sopis loistavasti sen kanssa. onnea vaan sullekin.


      • ViBES
        ahteriiskin kirjoitti:

        ja oikein suuri kuva.

        niin ja nenärengas sopis loistavasti sen kanssa. onnea vaan sullekin.

        Itse asiassa oon miettiny vakavasti että merimieshenkisesti ottaisin kumpaankin pakaraan isot potkurit:D

        Lävistyksistä en itsekään tykkää juuri ollenkaan. Ne haittaa elämää liikaa. Siinä olette oikeassa. Mutta ne ja tatuoinnit on kaks aivan eri asiaa.


    • eilonwy

      Hupaisaa millaisia ennakkokäsityksiä ihmisillä on tatuoinneista ja etenkin tatuoiduista :D Tyhmiä, väkivaltaisia, itserakkaita narsisteja...

      No juu, saahan sitä ajatella. Itse otin tatuointini noin 5 vuoden harkinnan jälkeen. Kuva on yksinkertainen, ajaton (ei siis trendikäs) ja paikassa joka on yleensä peitossa, mutta jos haluan kuvaani näyttää, sekin onnistuu. Ja vielä ihan säädyllisissä vaatteissa. Paikkaa valitessa otin myös huomioon rupsahtamisen, ja valitsin mahdollisimman hyvin säilyvän kohdan.

      En tuhlaa rahojani ylihinnoiteltuihin merkkivaatteisiin tai -meikkeihin enkä ole trendien orja. Periaatteisiini kuuluu hankkia vaatteeni (kuten myös kosmetiikka) mahdollisimman ekologisesti ja eettisesti, omaa tyyliäni seuraten.

      Maisterin papaereita odotellessa on hauska lueskella kaikenlaisille ennakkokäsityksille kouluttamattomista prostituoiduista, joita tatuoidut ovat.

      • huhhuhh

        ... maisteri, mitä iloa on tatstkasta? Onko sitä kiva itsekseen hieroa pimeässä?

        Olenko nyt vakuutettu siitä, että älykkäällä ihmisellä tulee olla piirros ihossa?

        En.


      • maisteri LOL

        Kyllä täällä pyörii sitten huumorintajuista väkeä. Niin että oikein maisteri. No heh heh....

        Varmaan saatkin ootella niitä maisterin papereita vielä pitkään. Onnea vaan sullekin.

        p.s. mukavaa kun on huumori-ihmisiä liikkeellä


      • eilonwy
        huhhuhh kirjoitti:

        ... maisteri, mitä iloa on tatstkasta? Onko sitä kiva itsekseen hieroa pimeässä?

        Olenko nyt vakuutettu siitä, että älykkäällä ihmisellä tulee olla piirros ihossa?

        En.

        Miksi hinkkaisin itseäni, kun mulla on mies joka tekee sen puolestani? Vai siirtyikö keskustelu nyt masturbointiin?

        Ja jokainen saa olla älykkyydestä mitä mieltä tahansa - minusta älykäs ihminen ei ole ennakkoluuloinen.


      • eilonwy
        maisteri LOL kirjoitti:

        Kyllä täällä pyörii sitten huumorintajuista väkeä. Niin että oikein maisteri. No heh heh....

        Varmaan saatkin ootella niitä maisterin papereita vielä pitkään. Onnea vaan sullekin.

        p.s. mukavaa kun on huumori-ihmisiä liikkeellä

        ROTFLMAO. Itsekin olen huomannut, että varsinkin tässä ketjussa on liikkeellä huumori-ihmisiä. Kommenttien lukeminen piristää päivää.


        P.S. Paperit tulossa - magna G:sta. Ihan jees, en nyt enempää odottanutkaan, äitiyslomalla on niin vaikea keskittyä tieteelliseen ajatteluun vauvanhoidon lomassa. Kiitos onnitteluista, hyvää jatkoa sinullekin.


    • asiaan

      En lukenut kaikkia kommentteja, joten saattaa olla että joku on aiemmin tämän jo ottanutkin esille. Sillä tulipahan vain mieleen yksi tatuoinnin hyötynäkökohta, tosin aika karu sellainen. Nimittäin nyt kun erilaiset luonnonkatastrofit ja terroristi-iskut ovat tulleet yleisemmäksi, niin tatuoitujen ihmisten omaiset saattavat siinä tilanteessa olla ihan tyytyväisiä, jos joku tuollaisissa onnettomuuksissa kadonnut tai henkensä menettänyt läheinen löytyy ja kyetään myös tunnistamaan helpommin ja varmemmin hänen ihossaan olevan tatuoinnin perusteella.

      • ÄRSYTTÄÄ

        HEI!!! OOTTEKO TOSIAAN JOSSAIN PÖSTÖSSÄ ASUVIA TE HAUKKUVAT NIIN SANOTUT FIKSUT IHMISET.TATUOINTI EI TEE KENESTÄKÄÄN HUONOMPAA...PÄINVASTOIN TE NIIN SANOTUT FIKSUT KÄYTTÄYDYTTE KUIN MITKÄKIN ÄÄLIÖT VAILLA SIVISTYSTÄ...OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ SIVISTYNEET PITÄISI OLLA NÄHNYT MAAILMAA JA OLLA SIKSIKIN ENNAKKOLUULOTTOMAMPIA KAIKESTA ERILAISUUDESTA...IHMISEN TEKEE HUONOKSI MORAALIMATTOMUUS JA PERIAATTEETTOMUUS. TOIVOTAN KAIKILLE TASAPUOLISESTI HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKESTA HUOLIMATTA!


      • osaa kirjoittaa kunnolla
        ÄRSYTTÄÄ kirjoitti:

        HEI!!! OOTTEKO TOSIAAN JOSSAIN PÖSTÖSSÄ ASUVIA TE HAUKKUVAT NIIN SANOTUT FIKSUT IHMISET.TATUOINTI EI TEE KENESTÄKÄÄN HUONOMPAA...PÄINVASTOIN TE NIIN SANOTUT FIKSUT KÄYTTÄYDYTTE KUIN MITKÄKIN ÄÄLIÖT VAILLA SIVISTYSTÄ...OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ SIVISTYNEET PITÄISI OLLA NÄHNYT MAAILMAA JA OLLA SIKSIKIN ENNAKKOLUULOTTOMAMPIA KAIKESTA ERILAISUUDESTA...IHMISEN TEKEE HUONOKSI MORAALIMATTOMUUS JA PERIAATTEETTOMUUS. TOIVOTAN KAIKILLE TASAPUOLISESTI HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKESTA HUOLIMATTA!

        eli ota se Cars Lock-nappi pois päältä!!!

        Näyttää niin idioottimaiselta tuollainen kirjoitus!!


      • typotypo
        osaa kirjoittaa kunnolla kirjoitti:

        eli ota se Cars Lock-nappi pois päältä!!!

        Näyttää niin idioottimaiselta tuollainen kirjoitus!!

        heh...cars lock :D


      • huhhuhh

        ... vankeihin tatuoitiin numerosarja tunnistamisen varmistamiseksi.

        Jospa sittenkin...


    • aika rankkaa syyllistämistä.voisin melkein loukkaantua,ellen ymmärtäisi hölmöyttäsi.

    • mimmi89

      kyllä tatuoinnit on kauniita. Riippuu tietenkin kuvassa mutta kaikki ei ole rumia!!

    • suomalainen..

      ..aikuiset ihmiset. Tatuoinnit on vanha juttu. Löytyy melkein kaikista ihmisryhmistä. Kannattaa totutella koska tämä on nykyaikaa.
      Hyvät tavat ja suvaitsevaisuus opitaan perheessä ja jos joku raipan kanssa on iskostanu tyyliin "tatuoinnit on saatanasta", niin oon pahoillani.

      • saatanasta

        ne on perseestä


    • Kiwimies

      Seuraava linkki näyttää mielestäni hyväksyttävimmän tatuoinnin joka liittyy maorikulttuuriin Uudessa Seelannissa jossa olen asunut jo muutamia vuosia.
      http://images.google.co.nz/imgres?imgurl=http://aotearoa.wellington.net.nz/he/tame&ikaroa.jpg&imgrefurl=http://aotearoa.wellington.net.nz/he/tame.html&h=447&w=436&sz=20&tbnid=wN60lzwwEzsJ:&tbnh=124&tbnw=120&hl=en&start=3&prev=/images?q=Tame iti&svnum=10&hl=en&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official_s&sa=G
      Hyväksyn tatuoinnin täysin maoreilla mutta kun Eurooppalaiset tatuoi itseään siihen liittyy vankilakundi-image. Ja naisille minusta tatuointi ei sovi ollenkaan, mitä sitä kaunista ihoa pilaamaan jollakin sinisellä leimalla joka on huonosti piiretty.

    • peib

      Tatuoinnit ovat pienen kokoisina erittäin nättejä. liiallisuuksiin mennessä ne on kamalia. omyös kauniita tatuointeja!!

    • TIETÄJÄ

      Must toi on kaikein tökeröä, et haukutaan taidetta!!! eli te jotka vastustatte tatskoja, vastustatte kaikkee, mitä nyt voi.... teit itteenne harmittaa et ette ottaneet tatskaa nuorina, ja nyt ku te ette ymmärrä mistään nii teijän pitää haukkuu, ett kuulkaa HAISTAKAA PASKA!!

    • saitin etusivulta

      plz

      • tarkoititko

        tuota
        "kaunista tatuointia ei ole"

        Eihän sellaista ole joten miksi pitäisi tosiasiat kieltää??


      • ViBES
        tarkoititko kirjoitti:

        tuota
        "kaunista tatuointia ei ole"

        Eihän sellaista ole joten miksi pitäisi tosiasiat kieltää??

        Toi on sun MIELIPIDE, ei tosiasia.


    • siis vankilakulttuuria

      Kyllä minä vapaana naisena kierrän kaukaa kundit joilla on tatuointeja. Ihan ekaksi tulee mieleen, että ne on tehty vankilassa.

      Ja vankilakundeihin en sekoa.

    • Klonkku

      ...sisäinen kauneus on rumien puheta...

    • hui

      meidän mummulla on tatuointi joka on otettu nuorena. se oli aikoinaan semmonen kuvio, jossa oli ruusuja, perhonen ja jotain muutakin. nyt se on tosi hurjan näköinen kun nahka on vähän venynyt. pikkulapsia se pelottaa ja aikuisia naurattaa kun se näyttää samalta mikä on mummulla navan alla.

      • zelandoi

        näinhän se aika muuttuu..
        silloin seoli rikollista ja nyt siitä maksetaa.
        kuinkja tänän päivänä sen muuten voisit kysyä?


      • zelandoi

        Anteeksi, kun en ole ihan varma viestin perille tulosta
        Just joo... siis mullahan oli palautetetetta ihan hirveesti mut noi ei sit sulattanu sitä et.. sillee. mä nimittäin rakastin seurata teidän lapin revyytänne.


    • hyvä esimerkki

      upeasta naisesta, jolla tatskoja. Ihailen Wilman (ent. Hantta Kr...) ulkonäköä.

    • amelie

      ei voi muuta sanoa kuin fuck you!

    • Rusku999

      Olen samaa mieltä. Tatuoinnit ovat iljettäviä. Nykyään lasten äidit ottavat tatuoinnin ja sitten tenavat kasvaa. Ja kuolee häpeästä.
      Tatuoinnit ovat kamalia.
      Tnne on vastannut jo aina monta. Anteeksi kirjoitusvirheeni.

      • Rusku999

        Ei tosin tarvitse yleistää asiaa.


      • höpsistä kanssa
        Rusku999 kirjoitti:

        Ei tosin tarvitse yleistää asiaa.

        laittanut mielipiteeni tatskoista, mutta menköön toinenkin. Tuli tuosta sinisestä väristä vaan mieleen. Eikös ennen "karjakunta" leimannu possunnahkaan sinisellä värillä omistajansa nimen?


      • tää on hyvä
        höpsistä kanssa kirjoitti:

        laittanut mielipiteeni tatskoista, mutta menköön toinenkin. Tuli tuosta sinisestä väristä vaan mieleen. Eikös ennen "karjakunta" leimannu possunnahkaan sinisellä värillä omistajansa nimen?

        tää oli kyllä hyvä pointti!


    • zelandoi

      itse mietin omaa kuvaania... varmaan 20-vuotta......ehkä enemmän.
      puolisoni..lapseni...laittoivat kuvani...

      • Belle

        Mulla on kaksi tatuointia ja se on ihan jokaisen oma asia. Mun mielestä ne on hienoja, olen rohkeasti ylpeä niistä ja USKALLAN olla erilainen. Tiedän kyllä että mummollani ei tatskaa ole ja vaarikin vastustaa...;)...:D


    • jokuvaan

      en oo ehkä samaa mieltä, oon nähnyt monen monta kaunista tatuointia, itse suunnitelemani tatuioinnit ovat muiden mielestä kauniita, itsestäni en tiedä.

      • Ville

        On se vaan niin että nämä tatuointien vastustajat ovat pääosin vanhoillisia aikuisia. En vain voi uskoa että vielä nykypäivänäkin jokin tatuointi voi aiheuttaa niin paljon pahennusta.


      • Belle
        Ville kirjoitti:

        On se vaan niin että nämä tatuointien vastustajat ovat pääosin vanhoillisia aikuisia. En vain voi uskoa että vielä nykypäivänäkin jokin tatuointi voi aiheuttaa niin paljon pahennusta.

        Jotkut ei koskaan kai oppineet että sen vanhempien varottavan äänen voi vaientaa (älä pete vääntele naamaas tai se jää tollaseksi:). Siksi varmaan nämä konservatiivi-nuoret onkin niin totista sakkia.

        Tiedän pari pätevää lääkäriä, jolla on tatska. Katsokaas, edelleenkään vanhemmilta opittuja et-pääse-edes-työhaastatteluun-mantroja ei kannata uskoa. Itsellä kaveri, jonka selkä ja käsi täynnä kuvaa (siis täynnä ja hienoa) ja hänet nostettiin juuri firmassaan korkealle paikalle. Firmojakin on niin monenlaisia, ei kaikki ole niitä konservatiivisia Forresterin Muotitaloja, joista äitinne on teille kertonut...hahahahah.
        Eläkää ihmiset, ajatelkaa, se on hieno tunne.


    • Anonyymi

      Lyönkö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe