Olen huomannut että monella on täällä hyvinkin jyrkät mielipiteet tatuoinneista. Jotkut inhoavat ja jotkut tykkäävät. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään koska minulla on tatuointi. Minusta on väärin väitellä mielipide asioista. Esim. eräs henkilö täällä palstalla kutsui tatuointeja ylinarsistisiksi. Okei se on hänen mielipiteensä: Kiva kun kerroit mutta mutta ketä oikeasti täällä kiinnostaa tuollainen? Ei minua ainakaan. Itse olen oman tatuointi suunnitellut joten se myös tarkkoittaa jotain. Useimmiten tatuointeja otetaan koska ne tarkottavat jotain. Toki jotkut ottavat vain siksi että he haluavat koristaa kehoaan, enkä siinäkään näe mitään väärää. Se on vain uskomatonta huomata miten jotkut ihmiset tuomitsevat toiset ihmiset niin jyrkästi vain ja ainoastaan mieltymyksiensä mukaan. Itse tässä parhaillaan suunnitelen toista tautiointi ja suunnitteilla olisi se ottaa tuossa talvella.
Oma mielipiteeni
7
761
Vastaukset
..kyllä alkoi suorastaan suututtaa se ettei ihminen saisi olla oma itsensä ja ottaa tatskoja jos mieli tekee..
tahtoisin nauraa mutten kykene.. tuli kuitenkin sen verran paha fiilis.. jotkut saa nähtävästi kiksit erilaisten ihmisten haukkumisesta.. fiksuu joo-o..- Taru
Näinhän se on, aina on asiaan kun asiaan puolesta ja vastaan mielipiteitä.
Nykypäivänä vaan nämä foorumit missä niitä saa anonyymisti kertoa on poikinut tälläisen agressivisen tavan ilmaista niitä. Todennäköisesti keskustelu aiheesta kyseisten ihmisten kera naamasta naamaan menisi ihan toisen kaavan mukaan kuin täällä.
Ihmiset on erillaisia. Ulkonäöiltään, mielipiteiltään ja kukin arvostaa mitä arvostaa. Kautta aikain on ollut näitä konservatiivisia ihmisiä, jotka tykkäävät että kaikkien olisi syytä näyttää pankkineideiltä (ei pahalla...:), ajella hyvällä autolla ja käydä mökillä joka viikonloppu, elää standardielämää. Osa täällä kuvien puolustajista taas on aika nuoria, joilla on vielä kapina päällä ja tulevaisuus edessä. Ja onhan meitä jo aikuiseksi kasvaneita, elämää kokeneita jotka tajuaa, ettei elämä ole näin mustavalkoista.
Suvaitsevaisuus on kova sana, sitä vain ikävä kyllä, täällä ei paljoa näy. Eläkööt kukin itselleen parhaalla mahdollisella tavalla ja annetaan muiden elää yhtälailla!- Spoonie
Joo olen huomannut saman että täällä puidaan sellaisista asioista jossa kasvokkain tulisi mitä ilmeisemmin tappelu.
Näistä konservatiivisistä mulla on hyvä esimerkki. Isäni on hyvin konservatiivinen. Hän ei ymmärrä esim. miksi ihminen pilaa ihoaan tatuoinneillaan. Monesti olen selittänyt että ei tämä mielestäni pilaa mitään, se vain korostaa. No mutta, sitten se vasta shokin saikin kun äitini kävi ottamassa tatuoinnin. Hänhän täyttää kohta 50 mutta ei sillä mielestäni ole mitään väliä. Kaiken lisäksi mielestäni tautointi sopii hänelle erittäin hyvin. Toki isäni on jo tottunut näihin tatuointeihin koska näkee niitä joka päivä. Joten se siitä konservatiivisuudesta. :)
Mutta sitten on tämä ääripää. Nämä erittäin konservatiiviset, yleensä hieman vanhemmat ihmiset. Ne ei sitten millään voi sietää minkäänlaista erilaisuutta. Esim. monet kaverit joutuvat peittämään tatuointinsa ku menevät tapaamaan isovanhempiaan koska he eivät hyväksy niitä ja katsovat sinua paheksuen.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä ettei osata olla suvaitsevaisia. Pitää olla aina tuomitsemassa ihmisiä. Esim. monesti kuulee kaupungilla muiden ihmisten puhuvan jostain henkilöstä jonka he juuri näkivät. He tuomitsevat kyseisen henkilön hänen vaatteistaan ja ulkonäyöstään. Mistä he tietävät minkälainen tyyppi hän oikeastaan on. Saattaapi olla hyvinkin mukava.
- anonyymi
> Itse tässä parhaillaan suunnitelen toista tautiointi ja suunnitteilla olisi se ottaa tuossa talvella.
ja sitten kolmatta, ja myöhemmin neljättä jne kunnes olet sininen kuin junan alle jäänyt.
tuo itsensä tärviölle tatuoiminen alkaa aina ensin yhdestä tatuoinnista.- ViBES
Mun lopullinen tavoite on että niitä olis vaan yks:P
- Pirjo
ViBES kirjoitti:
Mun lopullinen tavoite on että niitä olis vaan yks:P
"I Will Let You Down" lukee tatuoinnissasi.
Niinpä se kertoo sinusta...
Ei ole edes oikein kirjoittu. Lauseen jokaista sanaa ei kirjoiteta isolla edes englanninkielessä. - ViBES
Pirjo kirjoitti:
"I Will Let You Down" lukee tatuoinnissasi.
Niinpä se kertoo sinusta...
Ei ole edes oikein kirjoittu. Lauseen jokaista sanaa ei kirjoiteta isolla edes englanninkielessä.Vasemmassa kädessä lukee I Will Make You Hurt. Nine Inch Nailsin Hurt -biisistä. Usko pois mulla on erittäin hyvä ja erittäin henkilökohtainen syy miks noi on tossa... Et sitä koskaan voi ymmärtää eikä sun tarvitsekaan. Selityksen saa ne ihmiset ketkä mä koen sen arvoiseksi.
Niin ja noi isot kirjaimet on sellanen aika usein noissa teksteissä käytetty tehokeino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5982107- 1051053
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18987Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4867Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79785
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563