Exuviance- ihonhoitosarja

Anne_____

Kosmetologini suositteli minulle sitä, kun sanoi minulla olevan aika paljon sellasia pikkunäppyjä joissa ei varsinaisesti ole mitään taliakaan.
kellään kokemusta tästä sarjasta?
akne-pakkaus kolmeksi viikoksi maksaa kuulema 30e. sanoi että supertehokas tuotesarja, eli kertokaa kokemusia!
kitoos :)

135

128668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *juuri aloittanut*

      ja todella paljon kosmetologi tota kehui.. Minulla on aika näppyinen iho, muttei ihan aknea kuitenkaan.. Saa nähdä auttaako tämä! Nyt vasta 3.pvä menossa, joten en osaa auttaa=/ Ainakin juuri tänä aamuna huomasin, että monta näppyä oli tullut yön aikana, ja sitä kosmetologi sanoikin, että wnsin alkuun iho menee huonoksi kun kaikki epäpuhtaudet puskee ulos.. Aloititko sinä käyttämään ko.sarjaa? Kerro sinäkin kuulumisia, jos aloit!!=) Minulla no näin aluksi aloituspakkaus, joka on tarkoitettu akne-iholle, jos tämä tuntuu yhtään auttavan, niin seuraaksi ostan sen seka-iholle tarkoitetun, ja kaiketi ihan isoissa pulloissa.. Paljonkohan ne mahtaa maksaa?

    • pipsa

      olen kiinnostunut sarjasta,mutta sitä myyvät harvat kosmetologit.mistä olette ostaneet omanne?olen yrittänyt löytää myyjiä netistä mutta turhaan.itse olen jyväskylästä.joku kehui tuotteita ruusufinnin hoidossa.

      • *käytön juuri aloittanut*

        ja tästä läheltä löysin kosmetologin joka sarjaa myy... Hän tosiaan myös sanoi, ettei sarjaa useat myy=( auttaisiko jos soittelisit johonkin alueesi kosmetologille? Jos hän osaisi auttaa?


      • vain ja ainoastaan

        Minna Vejanderilta, torikulmasta.
        Itse en ole vielä käyttänyt ko. sarjaa mutta heti kun rahatilanne sallii niin aion kokeilla =)


      • Kokemusta on

        Tampereella Exuviance-sarjaa myy ainakin Kauneushoitola Kariniemi, Satakunnankatu 26.

        Seinäjoella tuotteita myy Kauneushoitola Kahden Kauppa. Osoitetta en muista, mutta keskustasta kauppa löytyy.


      • saa kyllä

        sellasesta paikasta ku kauneushoitola minna vejander. tänään aloitin sen kuivalle iholle tarkoitetun setin. ja tehtiin myös se hoito, oli mahtavaa.. tuloksista en vielä osaa sanoa.


      • nami159

        forssasta löytyy kauneushoitola saritasta kartanonkadulta


      • anniina

        hei! kauneushoitola minna vejanderilla myydään exuviancea.. taisi olla torikulmassa se hoitola :)


      • katja

        Huittisissa ja Vammalassa Exuviancea myy Hius-& kynsiateljee, parturikampaamo-kauneushoitola


      • Kikka

        Ostan itse paljon tuotteita netistä ympäri maailmaa. Exuviancen tuotteita olen ostanut ebaystä (jenkeistä). Hinnat aika eri kuin Suomessa. Postikuluista huolimatta. Pitää kuitenkin muistaa 45 euron raja, jos haluaa olla varma ettei joudu maksamaan alv:ia. (Tulli on kosmetiikassa 0%). Ebay vastaa Suomen Huutonetti:ä. Helppo ja turvallinen käyttää, kun osaa englantia.


      • kaddak

        Salonki Salice ainakin myy Exuviance tuotesarjaa.

        www.onnepaju.com

        Suosittelen!


      • Anonyymi

        Netistä


    • Pertti

      Muhun ei ainakaan tehonnu kuukaudessa. Näyttäs, että rahat meni hukkaan. Pitää etsiä jokin toinen tuote.

      • Helppii

        Juu luin kans netistä että kyseinen tuote auttais ruusufinnin hoidossa. Onko täällä mitään kokemuksia?


      • tanywa

        Tiedätkö,että happiihoito on tehokas keino akne hoidossa. Hapen käyttäminen aknen hoidossa perustuu sen bakteereita tuhoaviiin ominaisuuksiin. Happi on luonnon oma desinfiontiaine. Kokele FABERLIC anti akne happisarja.


      • Mia

        Hei Pertti,

        jos haluat lisää neuvoja ja apua, olet tervetullut
        soittamaan ja mailaamaan minulle.
        Olen kosmetologien kouluttaja Suomessa ja tiedän että oikein käytettynä apua saa.
        1 kk ei auta, jos ongelma on ollut kauan.
        6 kk 12-15 klinikkahoitoa tarvitaan.
        Ota yht. Pertti niin neuvon ihan parhaat neuvot.
        Lääkärit käyttävät tuotettamma upein tuloksin,

        yst. terv. Mia Exuviance 020- 35 33 70


      • Mia

        Hei,

        vastaan mielelläni kysymyksiinne ja kerron missä
        Suomessa on lähin klinikka ja salonki.
        Koulutan lääkärit, plastiikkakirurgit, kosmetologit ja dermatologit Exuviancen käyttöön.
        Tämä on todella upea , tehokas sarja.
        Lisätietoja www.exuviance.com, maailmanlaajuinen patentti konceptillamme.Ainut ihonhoitotuote jonka FDA USAssa hyväksynyt!!! tel: 020- 35 33 70


      • Mistä ostaisin
        Mia kirjoitti:

        Hei,

        vastaan mielelläni kysymyksiinne ja kerron missä
        Suomessa on lähin klinikka ja salonki.
        Koulutan lääkärit, plastiikkakirurgit, kosmetologit ja dermatologit Exuviancen käyttöön.
        Tämä on todella upea , tehokas sarja.
        Lisätietoja www.exuviance.com, maailmanlaajuinen patentti konceptillamme.Ainut ihonhoitotuote jonka FDA USAssa hyväksynyt!!! tel: 020- 35 33 70

        Hei!

        Itse luin Exuviancesta mainoksen, joka vaikutti todella lupaavalta.
        Mistä tuotteita voisi Oulun seudulla kysellä ja ovatko ne kovinkin kalleita?

        Voit myös meilata mulle; [email protected]


      • höpönassu
        Mistä ostaisin kirjoitti:

        Hei!

        Itse luin Exuviancesta mainoksen, joka vaikutti todella lupaavalta.
        Mistä tuotteita voisi Oulun seudulla kysellä ja ovatko ne kovinkin kalleita?

        Voit myös meilata mulle; [email protected]

        Oulusta saa Exuviance-tuotteita ainakin City-salongista. Muista hinnoista en tiedä, tyyriitä taitavat olla, mutta starttipaketti, jossa on vähän kaikkea maksaa 23e.


      • pimu
        höpönassu kirjoitti:

        Oulusta saa Exuviance-tuotteita ainakin City-salongista. Muista hinnoista en tiedä, tyyriitä taitavat olla, mutta starttipaketti, jossa on vähän kaikkea maksaa 23e.

        Tehdäänkö City-Salongissa Exuviance-hoitolahoitoja? Mistä tästä yrityksestä saisi lisää tietoa?


      • ruusufinniä/suunympärysihot...
        Mia kirjoitti:

        Hei,

        vastaan mielelläni kysymyksiinne ja kerron missä
        Suomessa on lähin klinikka ja salonki.
        Koulutan lääkärit, plastiikkakirurgit, kosmetologit ja dermatologit Exuviancen käyttöön.
        Tämä on todella upea , tehokas sarja.
        Lisätietoja www.exuviance.com, maailmanlaajuinen patentti konceptillamme.Ainut ihonhoitotuote jonka FDA USAssa hyväksynyt!!! tel: 020- 35 33 70

        Hei,

        kertoisitko Mia tai joku muu ihan täällä julkisesti, ettei kaikkien tuhansien tarvitse soitella yhdelle ihmiselle, että mistä Helsingissä tai Kouvolassa tätä tuotesarjaa saa? Vai miksi tietoa ei voi julkisesti sanoa, meneekö rahat Mialta sivu suun??


      • Exuviance; Mia
        ruusufinniä/suunympärysihot... kirjoitti:

        Hei,

        kertoisitko Mia tai joku muu ihan täällä julkisesti, ettei kaikkien tuhansien tarvitse soitella yhdelle ihmiselle, että mistä Helsingissä tai Kouvolassa tätä tuotesarjaa saa? Vai miksi tietoa ei voi julkisesti sanoa, meneekö rahat Mialta sivu suun??

        Meidän firmallamme on policy että emme anna Internetiin salonkiemme nimiä, vaan minä ja muut soittamaan. Teemme kuten johto määrää.
        Annoin Suomen nettiin numeroni sitävarten,se on auttanut monia, mvh Mia Exuviance


      • Exuviance; Mia
        ruusufinniä/suunympärysihot... kirjoitti:

        Hei,

        kertoisitko Mia tai joku muu ihan täällä julkisesti, ettei kaikkien tuhansien tarvitse soitella yhdelle ihmiselle, että mistä Helsingissä tai Kouvolassa tätä tuotesarjaa saa? Vai miksi tietoa ei voi julkisesti sanoa, meneekö rahat Mialta sivu suun??

        Hej, Hki: Mannerheimintie 100, OLOSE NATURA CENTER, Önne Paju tai MAIBEL, Eerikink. 40 Marjut Koskivaara ITÄKESKUS: kh MARI HELIN, Asiakkaank. 11 (Cityjätti, 3.krs)
        KOUVOLA: KH ADELE, Liisa Kankainen

        Tässä muutama avuksi, koko listoja en voi antaa julkisesti johdon policyn vuoksi.
        Palkallani ei siis ole asian kanssa tekemistä, yst. terv. Mia tel: 020- 35 33 70


      • Exuviance; Mia
        pimu kirjoitti:

        Tehdäänkö City-Salongissa Exuviance-hoitolahoitoja? Mistä tästä yrityksestä saisi lisää tietoa?

        Hej, tarkoitatko yrityksellä City-salonkia vai meitä Exuviancen maahantujia? Viimeisestä voin itse tai joku pomoistani kertoa, he puhuvat tosin seur. kieliä: tanska ruotsi saksa, norja engl...ei suomi, minä autan miel. Citysalonki on Susanna Jääskön Uusik. 8:ssa, hän on upea , koulutettu ja sympaattinen kosmetologi, suosittelen. Meidän konceptiimme kuuluu että kosmetologi tekee sekä hoitoja että myy kotiin hoitotuotteet, siihen perustuu koko idea.
        Jos haluat voit ottaa minuun yhteyttä nr 020- 35 33 70, autan kaikessa mahdollisessa. MVH Mia


      • jonka jälleenmyyjälista on ...
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Hej, Hki: Mannerheimintie 100, OLOSE NATURA CENTER, Önne Paju tai MAIBEL, Eerikink. 40 Marjut Koskivaara ITÄKESKUS: kh MARI HELIN, Asiakkaank. 11 (Cityjätti, 3.krs)
        KOUVOLA: KH ADELE, Liisa Kankainen

        Tässä muutama avuksi, koko listoja en voi antaa julkisesti johdon policyn vuoksi.
        Palkallani ei siis ole asian kanssa tekemistä, yst. terv. Mia tel: 020- 35 33 70

        Ostin jo Bionin tuotteita, jota kosmetologi kehui, myös verrattuna Exuvianceen ruusufinnin hoidossa. Lisätietoja ja Bionin julkisen jälleenmyyjälistan (ilman mitään hämäryyksiä) löytää täältä. Tässä sivu ruusufinnin hoito-ohjeisiin ja asioihin, joita kannattaa välttää http://www.topkat.fi/index.php?mid=329. Ihoni on parissa viikossa muuttunut paremmaksi, samalla olen ollut gluteenittomalla dietillä, koska epäilen keliakiaa. Kahvi piti jättää ym. pois, siitä tuli selvästi oireita eli naama alkoi punottaa. Tämä ei ole Bionin mainos, kunhan kerron omia kokemuksia.


      • Exuviance; Mia
        jonka jälleenmyyjälista on ... kirjoitti:

        Ostin jo Bionin tuotteita, jota kosmetologi kehui, myös verrattuna Exuvianceen ruusufinnin hoidossa. Lisätietoja ja Bionin julkisen jälleenmyyjälistan (ilman mitään hämäryyksiä) löytää täältä. Tässä sivu ruusufinnin hoito-ohjeisiin ja asioihin, joita kannattaa välttää http://www.topkat.fi/index.php?mid=329. Ihoni on parissa viikossa muuttunut paremmaksi, samalla olen ollut gluteenittomalla dietillä, koska epäilen keliakiaa. Kahvi piti jättää ym. pois, siitä tuli selvästi oireita eli naama alkoi punottaa. Tämä ei ole Bionin mainos, kunhan kerron omia kokemuksia.

        Hej,
        kiva että olet saanut apua.
        Bionia ei ole Ruotsissa lainkaan.
        Onnea jatkoon ja kiitos vinkeistä toisille,
        kiva kuulla että onnistut ja autat muita.
        Yst. terv. Mia Exuviance


      • EPÄTIETOINEN 1
        Mia kirjoitti:

        Hei,

        vastaan mielelläni kysymyksiinne ja kerron missä
        Suomessa on lähin klinikka ja salonki.
        Koulutan lääkärit, plastiikkakirurgit, kosmetologit ja dermatologit Exuviancen käyttöön.
        Tämä on todella upea , tehokas sarja.
        Lisätietoja www.exuviance.com, maailmanlaajuinen patentti konceptillamme.Ainut ihonhoitotuote jonka FDA USAssa hyväksynyt!!! tel: 020- 35 33 70

        Olisiko tuotteista apua perioraalidermatiittiin?


      • mil0u
        Mia kirjoitti:

        Hei,

        vastaan mielelläni kysymyksiinne ja kerron missä
        Suomessa on lähin klinikka ja salonki.
        Koulutan lääkärit, plastiikkakirurgit, kosmetologit ja dermatologit Exuviancen käyttöön.
        Tämä on todella upea , tehokas sarja.
        Lisätietoja www.exuviance.com, maailmanlaajuinen patentti konceptillamme.Ainut ihonhoitotuote jonka FDA USAssa hyväksynyt!!! tel: 020- 35 33 70

        Hei, mistä täältä pääkaupunkiseudulta löytyy näitä tuotteita? Ja miten pitkään se ihon huono vaihe hoidon alussa kestää?


      • ei miljoonikko
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Meidän firmallamme on policy että emme anna Internetiin salonkiemme nimiä, vaan minä ja muut soittamaan. Teemme kuten johto määrää.
        Annoin Suomen nettiin numeroni sitävarten,se on auttanut monia, mvh Mia Exuviance

        Höpön pöpön...

        Koska tuote sarja on kallis ja hyväksi todettu (ilmeisesti, en ole päässyt kokeilemaan kun EN TIEDÄ MISTÄ SAISI..)Niin eipä paljon tarvi tääl netissä huudella ihmisille mistä voisi kätevämmin lähimmästä kaupungista hakea...Tuote selvästi myy itse itseään ja omaa näin jo kattavan asiakaskunnan.

        Mitä sitä ympärikyliä huutelemaan ettei vaan mene rahat sitten vikaliikkeeseen... Että ottaa nuppiin tällänen etsivätyöskentely! Yhden tuubin takia, olen kyllä sen verran köyhä, ettei olis varaa ostaakkaan kuin YKSI purnukka...I GIVE UP!


      • höpsis 5
        höpönassu kirjoitti:

        Oulusta saa Exuviance-tuotteita ainakin City-salongista. Muista hinnoista en tiedä, tyyriitä taitavat olla, mutta starttipaketti, jossa on vähän kaikkea maksaa 23e.

        Oulusta saa Exuviancea kauneushoitola Aanmunsarastuksesta, ihan keskustasta.


      • Me2You

        Kosmetologi vastaa:

        Pertti, kerrottiinko sinulle että kuukauden aikana ihosi vasta totuttelee hedelmähappoihin ja niin nopeaan uusiutumiseen että voi helposti mennä parikin kk että iho on tottunut niin nopeaan aineenvaihduntaan? Jos ei niin siinä se nyt tuli.
        Suosittelen lämpimästi jatkamaan tuotteiden käyttöä sillä säännöllisellä ja oikeiden tuotteiden käytöllä on oikeasti hyvät tulokset. Saithan myös Exuviancen esitteen ja ohjeet miten kokeilupussin tuotteita käytät?

        Lohjalta Exuviancen tuotteet ja koulutetut kosmetologit löytää Kauneushoitola Satumaasta :)

        Ystävällisesti Heidi Kauneushoitola Satumaasta


    • hilima

      olen käyttänyt kyseistä sarjaa noin 3kk ja ruusufinninen ihoni couperosaa on parantunut. vielä ei ole tullut uutta finniä ja punoitus on lähes kokonaan poissa. en käytä enää edes meikkivoidetta.
      ihana on ollut jokainen aamu töihin lähtiessä, kun on pakkeloinnin saanut unohtaa. toivon että tätä kestää jatkossakin. meen kohta kasvohoitoon, kunhan tili kestää.

      • Emma

        Kävin hoidossa se maksoi 79 ekua ja suositeltiin muistaakseni 7 kertaa, minulla on sekaiho Couperosaa, ostin kokeilupakkauksen 23 e, kuorinnan jälkeen ei saa kahteen päivään olla auringossa, en tiedä sitten mitä siitä kesä-aikaan seuraa?
        Entä kun on käynyt 7 kertaa noin 2 vkon välein jos ihoa kuoritaan ennestään jo ohut, mitä jää jäljelle, alkoi epäilyttää, käynnin jälkeen iho kiiltää olisi pitänyt ostaa kallista puuteria, laitoin omaa.. en tiedä arvaako enää mennä, pitäisi olla parempi selvitys, kelle se käy kelle ei?
        Iho kuorittiin puhdistettiin hapolla ja taliakin puristeltiin. Sekä naamio päälle.

        En oikein saanut selvää kosmetologin koulutuksesta kun en älynnyt katsoa diplomeja mennessä, kaikki tuotteet on aika kallita, ja hoito vielä enemmän. Tietysti jos on rahaa mikäs siinä, tämä oli kokemukseni, en kait aio kahden viikon päästä taas maksaa 79 ja kuorittaa, kuullostaa liialle herkkäihoiselle,
        Entä jos käy seitsemän kertaa ja lopettaa aineiden käytön siirtyy muuhun sarjaan, miten käy ihon, eli onko ikuisesti kiinni sitten näissä tuotteissa? Tuleeko ihosta erilainen jos ei käytä noita, eli rytistyykö se vai miten käy, siihen en saanut vastausta.

        kouluttaja Mia jos luet tämän niin vastaatko?


      • Exuviance; Mia
        Emma kirjoitti:

        Kävin hoidossa se maksoi 79 ekua ja suositeltiin muistaakseni 7 kertaa, minulla on sekaiho Couperosaa, ostin kokeilupakkauksen 23 e, kuorinnan jälkeen ei saa kahteen päivään olla auringossa, en tiedä sitten mitä siitä kesä-aikaan seuraa?
        Entä kun on käynyt 7 kertaa noin 2 vkon välein jos ihoa kuoritaan ennestään jo ohut, mitä jää jäljelle, alkoi epäilyttää, käynnin jälkeen iho kiiltää olisi pitänyt ostaa kallista puuteria, laitoin omaa.. en tiedä arvaako enää mennä, pitäisi olla parempi selvitys, kelle se käy kelle ei?
        Iho kuorittiin puhdistettiin hapolla ja taliakin puristeltiin. Sekä naamio päälle.

        En oikein saanut selvää kosmetologin koulutuksesta kun en älynnyt katsoa diplomeja mennessä, kaikki tuotteet on aika kallita, ja hoito vielä enemmän. Tietysti jos on rahaa mikäs siinä, tämä oli kokemukseni, en kait aio kahden viikon päästä taas maksaa 79 ja kuorittaa, kuullostaa liialle herkkäihoiselle,
        Entä jos käy seitsemän kertaa ja lopettaa aineiden käytön siirtyy muuhun sarjaan, miten käy ihon, eli onko ikuisesti kiinni sitten näissä tuotteissa? Tuleeko ihosta erilainen jos ei käytä noita, eli rytistyykö se vai miten käy, siihen en saanut vastausta.

        kouluttaja Mia jos luet tämän niin vastaatko?

        Hej Emma, kuule, olisin vastannut jo aiemmin jos olisin saanut tietää kysymyksestäsi, saan joskus mailiini viestin, joskus en; asun Tukholmassa kaiken lisäksi. Emma, ensiksikin, olet oikeassa , hoidot tulevat pidemmän päälle maksamaan, siksi kehoitan AINA kosmetologejamme antamaan vaihtoehdot..Eikä jättää asiakasta luuloon että 6 kertaa väh. tai apua ei ole. PÄINVASTOIN!!!. Kerron mielelläni Sinulle aivan oman, mahd. halvan ja tehoavan ohjelman. Olen itse hoitanut asiakkaita vuosia ennen koulutukseen siirtymistä, suuri osa oli opiskelijoita. Suosittelen Emma että käyttäisit kotituotteitamme, hyvin riittoisia ja TEHOKKAAT..
        eivät sisällä vettä ja väriä rasvaa vaan täyttä tehoainetta. Tuotteemme on yli 65ssä maassa lääkäreillä. Soitatko minulle, jätä viesti ja nro niin soitan Sinulle pikimmiten ja saat oman ohjelman, ei hätä ole tämän näköinen. Paras on aina tehdä kuurihoito, mutta Suomen hinnat ovat Euron jälkeen niin hintavat (jopa enemmän kuin meillä täällä) että vaikeaksihan se menee.
        Lupaan Sinua auttaa, kokemukseni tulee varmasti Sinulle hyödyksi.
        Voin kertoa että olemme hyvin tarkkoja et´tä kosmetologi on oikein koulutettu meillä erikoiskoulutettu, ennenkuin he saavat Exuviancea käyttää.

        SOIta kiltti niin päästään eteenpäin, yst. terv. Mia Exuviance
        suoranr 020- 35 33 70 tai


      • Exuviance; Mia
        Emma kirjoitti:

        Kävin hoidossa se maksoi 79 ekua ja suositeltiin muistaakseni 7 kertaa, minulla on sekaiho Couperosaa, ostin kokeilupakkauksen 23 e, kuorinnan jälkeen ei saa kahteen päivään olla auringossa, en tiedä sitten mitä siitä kesä-aikaan seuraa?
        Entä kun on käynyt 7 kertaa noin 2 vkon välein jos ihoa kuoritaan ennestään jo ohut, mitä jää jäljelle, alkoi epäilyttää, käynnin jälkeen iho kiiltää olisi pitänyt ostaa kallista puuteria, laitoin omaa.. en tiedä arvaako enää mennä, pitäisi olla parempi selvitys, kelle se käy kelle ei?
        Iho kuorittiin puhdistettiin hapolla ja taliakin puristeltiin. Sekä naamio päälle.

        En oikein saanut selvää kosmetologin koulutuksesta kun en älynnyt katsoa diplomeja mennessä, kaikki tuotteet on aika kallita, ja hoito vielä enemmän. Tietysti jos on rahaa mikäs siinä, tämä oli kokemukseni, en kait aio kahden viikon päästä taas maksaa 79 ja kuorittaa, kuullostaa liialle herkkäihoiselle,
        Entä jos käy seitsemän kertaa ja lopettaa aineiden käytön siirtyy muuhun sarjaan, miten käy ihon, eli onko ikuisesti kiinni sitten näissä tuotteissa? Tuleeko ihosta erilainen jos ei käytä noita, eli rytistyykö se vai miten käy, siihen en saanut vastausta.

        kouluttaja Mia jos luet tämän niin vastaatko?

        Hej vielä Emma ja muut, kirjoitan teille hiukan nopeasti mihin Exuviance perustuu. Tutkijamme ja prófessorimme saivat selville 1967-luvulla että ihmisen solut sis. MAITO-JA SOKERIHAPPOA luonnollisesti, jotka ikääntyessämme vähenevät. He jatkoivat tutkimuksiaan ja vihdoin löysivät molekyylin jossa on tasapainossa ko. hapot, tieteellisesti todistettiin että ko. hapot auttoivat solunuudistuksessa sekä kuorivat ihoa, mikä välttämätöntä jotta uudet solut pääsevät pintaan. saatiin ns. AHA_HAPOT, joihin meillä Exuviancella (NeoStrata) on alkuperäinen maailmanpatentti.
        Jotta professorit pystyivät rahoittamaan tutkimuksiaan leasasivat he tätä AHA-konceptia muille firmoille. AHA- happo on kuitenkin monelle ihotyypille liian raaka, joten he kehittivät vuosien ja vuosien kuluessa uutta , parempaa molekyyliä ja vihdoin sen löysivät. Saimme Aha:n sijasta PHA-molekyylin, joka on TÄYSIN YHTÄ HYVÄ SOLUNUUDISTAJA kuin sen `serkku`AHA, mutta suurempi ja siksi hellävaraisempi kuorinnassaan.
        AHA- happo kuorii liian nopeasti ja liikaa, PHA menee hitaammin ja hellemmin ihossa alaspäin ja siksi ei kuori kaikkea kuolleesta solukosta, vaan jättää vitaalisen kerroksen jäljelle suojaksi.
        Tätä eli siis EXUVIANCEN PHA-happoa (edelleen luonnolinen ihmiselle) on meillä kun kilpailijamme työskentelevät edelleen meidän AHA-patentillamme, mutta Exuviance ei sen kanssa toimi koska se ei ole tarpeeksi hellävarainen ja hyvä.
        Eli päällysiho (kuollut: Str. corneum) kuoritaan HELLÄVARAISESTI, osa suojana jäljellä, kun taas itse OIKEA IHO paksunee koska solut tervehtyvät, täyttyvät ravinnolla ja kosteudella.
        Exuviancella ei koskaan kuorita liikaa.

        Kaikki mahdolliset ihotyypit tarvitsevat kosteutta ja kuorintaa sekä ravintoa. Ja koska ko. hapot on meissä jo luonnostaan:
        EXUVIANCE KÄY KAIKILLE!

        Soittakaa jos ja kun haluatte lisää tietoa, mvh Mia 020- 35 33 70


      • couperosaan
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Hej vielä Emma ja muut, kirjoitan teille hiukan nopeasti mihin Exuviance perustuu. Tutkijamme ja prófessorimme saivat selville 1967-luvulla että ihmisen solut sis. MAITO-JA SOKERIHAPPOA luonnollisesti, jotka ikääntyessämme vähenevät. He jatkoivat tutkimuksiaan ja vihdoin löysivät molekyylin jossa on tasapainossa ko. hapot, tieteellisesti todistettiin että ko. hapot auttoivat solunuudistuksessa sekä kuorivat ihoa, mikä välttämätöntä jotta uudet solut pääsevät pintaan. saatiin ns. AHA_HAPOT, joihin meillä Exuviancella (NeoStrata) on alkuperäinen maailmanpatentti.
        Jotta professorit pystyivät rahoittamaan tutkimuksiaan leasasivat he tätä AHA-konceptia muille firmoille. AHA- happo on kuitenkin monelle ihotyypille liian raaka, joten he kehittivät vuosien ja vuosien kuluessa uutta , parempaa molekyyliä ja vihdoin sen löysivät. Saimme Aha:n sijasta PHA-molekyylin, joka on TÄYSIN YHTÄ HYVÄ SOLUNUUDISTAJA kuin sen `serkku`AHA, mutta suurempi ja siksi hellävaraisempi kuorinnassaan.
        AHA- happo kuorii liian nopeasti ja liikaa, PHA menee hitaammin ja hellemmin ihossa alaspäin ja siksi ei kuori kaikkea kuolleesta solukosta, vaan jättää vitaalisen kerroksen jäljelle suojaksi.
        Tätä eli siis EXUVIANCEN PHA-happoa (edelleen luonnolinen ihmiselle) on meillä kun kilpailijamme työskentelevät edelleen meidän AHA-patentillamme, mutta Exuviance ei sen kanssa toimi koska se ei ole tarpeeksi hellävarainen ja hyvä.
        Eli päällysiho (kuollut: Str. corneum) kuoritaan HELLÄVARAISESTI, osa suojana jäljellä, kun taas itse OIKEA IHO paksunee koska solut tervehtyvät, täyttyvät ravinnolla ja kosteudella.
        Exuviancella ei koskaan kuorita liikaa.

        Kaikki mahdolliset ihotyypit tarvitsevat kosteutta ja kuorintaa sekä ravintoa. Ja koska ko. hapot on meissä jo luonnostaan:
        EXUVIANCE KÄY KAIKILLE!

        Soittakaa jos ja kun haluatte lisää tietoa, mvh Mia 020- 35 33 70

        Auttaako Exuviance myös laajentuneisiin verisuoniin ja voiko hoitoja tehdä pahimmillekin couperosa-alueille? Etkö voisi Mia perustaa omat sivut joilla vastaisit ihmisten kysymyksiin Exuviancesta. Saisivat kaikki kiinnostuneet lukea vastauksiasi sieltä. Olisi varmaan kannatusta ja kiinnostusta!


      • Exuviance; Mia
        couperosaan kirjoitti:

        Auttaako Exuviance myös laajentuneisiin verisuoniin ja voiko hoitoja tehdä pahimmillekin couperosa-alueille? Etkö voisi Mia perustaa omat sivut joilla vastaisit ihmisten kysymyksiin Exuviancesta. Saisivat kaikki kiinnostuneet lukea vastauksiasi sieltä. Olisi varmaan kannatusta ja kiinnostusta!

        Hej, kiitos kysymyksestäsi . Kuule, hyvä kysymys. tOTUUS ON ETTEI MILLÄÄN VOITEELLA poisteta couperosaa, siihen pätee vain veitsi, laser jne. MUTTA, koska nk oikea iho paksunee, (ei siis kuollut iho, vaan solut tulevat terveemmiksi, ja suuriksi ottavat siis enemmän tilla jolloin alempana oleva couperosa peittyy, vie tosin aikaa.)niin couperosa `häviää silmältä`

        Itse olen saanut oman couperosani aisoihin ja käyttämällä tuotettamme ei uusia purkaumia tule (suojakerroin 15 päivävoiteessamme).
        Hoidot voidaan ilman muuta tehdä juuri pahimmille alueille, tarvitaan vähän ytyä sinne... Kosmetologin täytyy osata arvioida oikein.

        Olen todella otettu että toivoisit omaa palstaa minulta, mutta nyt jo kaikki aikani menee pätevän ja osaavan suomalaisen henkilökunnan (kosmetologit, lääkärit) kouluttamiseen.
        Tämä mitä nyt teen on aivan työni ulkopuolella.
        Mutta kaikki jotka suoraan osoittavat kysymykset minulle (eli saan mailiini viestin minulle suoraan) vastaan näin kykyjeni mukaan.
        Jos asiakkaat keskenään puhuvat palstalla en saa viestiä siitä enkä aina ehdi katsoa palstaa,
        mutta arvaa mitä: Exuviancelta on tulossa upeat kotisivut, ehkä silloin onnistumme.


      • kovasti kiinnostaa
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Hej, kiitos kysymyksestäsi . Kuule, hyvä kysymys. tOTUUS ON ETTEI MILLÄÄN VOITEELLA poisteta couperosaa, siihen pätee vain veitsi, laser jne. MUTTA, koska nk oikea iho paksunee, (ei siis kuollut iho, vaan solut tulevat terveemmiksi, ja suuriksi ottavat siis enemmän tilla jolloin alempana oleva couperosa peittyy, vie tosin aikaa.)niin couperosa `häviää silmältä`

        Itse olen saanut oman couperosani aisoihin ja käyttämällä tuotettamme ei uusia purkaumia tule (suojakerroin 15 päivävoiteessamme).
        Hoidot voidaan ilman muuta tehdä juuri pahimmille alueille, tarvitaan vähän ytyä sinne... Kosmetologin täytyy osata arvioida oikein.

        Olen todella otettu että toivoisit omaa palstaa minulta, mutta nyt jo kaikki aikani menee pätevän ja osaavan suomalaisen henkilökunnan (kosmetologit, lääkärit) kouluttamiseen.
        Tämä mitä nyt teen on aivan työni ulkopuolella.
        Mutta kaikki jotka suoraan osoittavat kysymykset minulle (eli saan mailiini viestin minulle suoraan) vastaan näin kykyjeni mukaan.
        Jos asiakkaat keskenään puhuvat palstalla en saa viestiä siitä enkä aina ehdi katsoa palstaa,
        mutta arvaa mitä: Exuviancelta on tulossa upeat kotisivut, ehkä silloin onnistumme.

        Hei
        Minä olen käyttänyt Exuviancea vasta vähän aikaa ja kovasti kiinnostaa mihin kaikkiin ongelmiini siitä voisi olla apua. Isot finnit ovat aika hyvin parantuneet ja vähentyneet. Miten on noiden finniarpien laita. Lähteekö nuo kuopat pois ihon uusiutuessa? Yllä olevaan kysymykseen olet vastannut että couperosaan kuuluvien verisuonilaajentumien näkymättömiin saaminen vie aikaa mutta osaatko sanoa kuinka kauan suunnilleen. Onko kyse kuukausista vai vielä pitemmästä ajasta? Ja kannattaisiko niitä käydä tässä vaiheessa poltattamassa?
        Tosi mukavaa kun vastailet meidän kiinnostuneiden kysymyksiin jopa omalla ajallasi. Kiitos siitä :-)


      • Exuviance; Mia
        kovasti kiinnostaa kirjoitti:

        Hei
        Minä olen käyttänyt Exuviancea vasta vähän aikaa ja kovasti kiinnostaa mihin kaikkiin ongelmiini siitä voisi olla apua. Isot finnit ovat aika hyvin parantuneet ja vähentyneet. Miten on noiden finniarpien laita. Lähteekö nuo kuopat pois ihon uusiutuessa? Yllä olevaan kysymykseen olet vastannut että couperosaan kuuluvien verisuonilaajentumien näkymättömiin saaminen vie aikaa mutta osaatko sanoa kuinka kauan suunnilleen. Onko kyse kuukausista vai vielä pitemmästä ajasta? Ja kannattaisiko niitä käydä tässä vaiheessa poltattamassa?
        Tosi mukavaa kun vastailet meidän kiinnostuneiden kysymyksiin jopa omalla ajallasi. Kiitos siitä :-)

        Kiitos, vastaan aina kun voin, tai saan viestin että olette kysyneet jotain. Se tulee kun vastaatte minun kirjoituksiini.
        Kuule, vaikeahko antaa aikka milloin parannus näkyy. Koska meillä kaikilla on erilainen ihon lääkintäkyky, vanhuus, aste jne. esim arvissa vaikuttaa. Kuopat vievät aika paljon aikaa. Suosittelen että kysyisit Exuviancehoitolalta BOOSTER-hoitoja jotka ovat supertehokkaita, ilman sivuvaikutuksia, niitä ennen on kuitenkin oltava käynyt 6 kertaa lievemmässä hoidossa.
        Hoitoja tarvitaan jos halutaan apua juuri tällaisiin `isompiin kauneusvirheisiin tai iho-ongelmiin`, noin 12 kertaa, itse oma asiakkani pääsi arvistaan hyvin jo voiton puolelle 8:nnella kerralla, tosin vähän näkyi.
        Hänellä oli tuoreet arvet kyseessä.
        Eli voisin antaa sellaisen aikahaitarin että n. 6 kk, 10-15 hoitoa, eli aika nopeasti..tämä siis juuri sinun kysymässäsi asiassa, joku muu `ongelma` ehkä nopeammin tai hitaammin...

        Polttaminen on aina nopeampi tapa, onko sinulla paljon ja kovasti vaivaa couperosasta niin laser on varteenotettava vaihtoehto.
        Exuviance tuotteet laserin rinnalla antavat upean ihon...
        Kertoisin että plastiikkakirurgit esim Ruotsissa
        määräävät asiakkaan käytettäväksi Exuviancea ennen ja jälkeen kauneusleikkauksia, koska leikkaus muokkaa lihaksia, iho kuitenkin tarvitsee uudistusta myös jolloin apuna on Exuviance. Paras tulos jotta tulos säilyy parhaana mahd. kauan.
        Kiitos mielenkiinnostasi, yst.t. Mia


      • Exuviance; Mia
        kovasti kiinnostaa kirjoitti:

        Hei
        Minä olen käyttänyt Exuviancea vasta vähän aikaa ja kovasti kiinnostaa mihin kaikkiin ongelmiini siitä voisi olla apua. Isot finnit ovat aika hyvin parantuneet ja vähentyneet. Miten on noiden finniarpien laita. Lähteekö nuo kuopat pois ihon uusiutuessa? Yllä olevaan kysymykseen olet vastannut että couperosaan kuuluvien verisuonilaajentumien näkymättömiin saaminen vie aikaa mutta osaatko sanoa kuinka kauan suunnilleen. Onko kyse kuukausista vai vielä pitemmästä ajasta? Ja kannattaisiko niitä käydä tässä vaiheessa poltattamassa?
        Tosi mukavaa kun vastailet meidän kiinnostuneiden kysymyksiin jopa omalla ajallasi. Kiitos siitä :-)

        Hej vielä,

        olette tervetulleita kosmetologimessuille kyselemään minulta suoraan ja saamaan apua ja neuvoja roimasti. Messut ovat Helsingissä 10-12. 11,
        en muista tarkkaan mikä/mitkä päivät asiakkaille (siis ei vain kosmetologeille)
        Paikkakin minulla on epäselvä, on monet messut ympäri Scandinaviaa, joten olen hukassa vielä.
        Messut ovat nimeltään MUOTI ja KAUNEUS-messut, tervetuloa luokseni, olen siellä teitä varten...

        Mvh MIa


      • myytävänä
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Hej vielä,

        olette tervetulleita kosmetologimessuille kyselemään minulta suoraan ja saamaan apua ja neuvoja roimasti. Messut ovat Helsingissä 10-12. 11,
        en muista tarkkaan mikä/mitkä päivät asiakkaille (siis ei vain kosmetologeille)
        Paikkakin minulla on epäselvä, on monet messut ympäri Scandinaviaa, joten olen hukassa vielä.
        Messut ovat nimeltään MUOTI ja KAUNEUS-messut, tervetuloa luokseni, olen siellä teitä varten...

        Mvh MIa

        Exuviancea?
        Tarvitseeko käydä ensin hoidoissa vai voiko ostaa pelkästään kotihoitotuotteet?
        Olen kodinhoidon tuella, joten ei ole kovin suuria summia laittaa rahaa menemään...

        Auttaako tämä ihonalaisiin epäpuhtauksiin? Minulla on ihon alla pieniä näppyjä, joihin ihotautilääkäri määräsi aikoinaan Diane-nova e-pillerit. Sillä ne lähtivät pois.
        En käytä tällähetkellä pillereitä sivuoireiden vuoksi ja näpyt ovat tulleet takaisin.


      • Exuviance; Mia
        myytävänä kirjoitti:

        Exuviancea?
        Tarvitseeko käydä ensin hoidoissa vai voiko ostaa pelkästään kotihoitotuotteet?
        Olen kodinhoidon tuella, joten ei ole kovin suuria summia laittaa rahaa menemään...

        Auttaako tämä ihonalaisiin epäpuhtauksiin? Minulla on ihon alla pieniä näppyjä, joihin ihotautilääkäri määräsi aikoinaan Diane-nova e-pillerit. Sillä ne lähtivät pois.
        En käytä tällähetkellä pillereitä sivuoireiden vuoksi ja näpyt ovat tulleet takaisin.

        Hej, Kuopiossa on HYVÄNOLONKESKUS RELAX, Tulliportink. 46-48, upea Exuviance hoitola, ota yhteyttä heihin niin he tekevät parhaan hoito-ohjelman sinulle. Koska en tiedä ihan kuinka iho näyttää, on parasta että käyt paikan päällä
        ja he tekevät analyysin ja kertovat mitkä kotituotteet ovat parhaat. Monet käyttävät kotona tuotteita ilman hoitoja, se on jo suuri apu, tosin kestää kauemmin mutta apua yleensä saadaan, useisiin `vaivoihin`.

        Yst.terv. Mia


      • ...
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Hej, Kuopiossa on HYVÄNOLONKESKUS RELAX, Tulliportink. 46-48, upea Exuviance hoitola, ota yhteyttä heihin niin he tekevät parhaan hoito-ohjelman sinulle. Koska en tiedä ihan kuinka iho näyttää, on parasta että käyt paikan päällä
        ja he tekevät analyysin ja kertovat mitkä kotituotteet ovat parhaat. Monet käyttävät kotona tuotteita ilman hoitoja, se on jo suuri apu, tosin kestää kauemmin mutta apua yleensä saadaan, useisiin `vaivoihin`.

        Yst.terv. Mia

        taxfree-myymälöissä?


      • Mia!!
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Hej, Kuopiossa on HYVÄNOLONKESKUS RELAX, Tulliportink. 46-48, upea Exuviance hoitola, ota yhteyttä heihin niin he tekevät parhaan hoito-ohjelman sinulle. Koska en tiedä ihan kuinka iho näyttää, on parasta että käyt paikan päällä
        ja he tekevät analyysin ja kertovat mitkä kotituotteet ovat parhaat. Monet käyttävät kotona tuotteita ilman hoitoja, se on jo suuri apu, tosin kestää kauemmin mutta apua yleensä saadaan, useisiin `vaivoihin`.

        Yst.terv. Mia

        Onkohan myös Rovaniemellä jossain myynnissä tätä himoitsemaani Exuviance ihonhoito tuote sarjaa?
        Nyt on iho taas niin pahana, että kaipaa hoitoa!
        Kiitos jo vastauksesta etukäteen =)


      • apua tulossa
        Mia!! kirjoitti:

        Onkohan myös Rovaniemellä jossain myynnissä tätä himoitsemaani Exuviance ihonhoito tuote sarjaa?
        Nyt on iho taas niin pahana, että kaipaa hoitoa!
        Kiitos jo vastauksesta etukäteen =)

        Rovaniemellä on Hiussoppi ja kauneushoitola Vuokko, Louhikkotie ..


      • onnellinen.....
        apua tulossa kirjoitti:

        Rovaniemellä on Hiussoppi ja kauneushoitola Vuokko, Louhikkotie ..

        Kiitos!!! tätä vaustausta olenkin odottanut kuin kuuta taivaalta =D


      • rosaceaan
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Hej, Kuopiossa on HYVÄNOLONKESKUS RELAX, Tulliportink. 46-48, upea Exuviance hoitola, ota yhteyttä heihin niin he tekevät parhaan hoito-ohjelman sinulle. Koska en tiedä ihan kuinka iho näyttää, on parasta että käyt paikan päällä
        ja he tekevät analyysin ja kertovat mitkä kotituotteet ovat parhaat. Monet käyttävät kotona tuotteita ilman hoitoja, se on jo suuri apu, tosin kestää kauemmin mutta apua yleensä saadaan, useisiin `vaivoihin`.

        Yst.terv. Mia

        Hei!
        Onko Exuviance sarjassa jokin erityinen voide rosacea-ihon hoitoon? Ja minkälaista hoitolahoitoa siihen suosittelet?
        Kysyy tiedonhaluinen


      • minä,.,.,.,
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Hej Emma, kuule, olisin vastannut jo aiemmin jos olisin saanut tietää kysymyksestäsi, saan joskus mailiini viestin, joskus en; asun Tukholmassa kaiken lisäksi. Emma, ensiksikin, olet oikeassa , hoidot tulevat pidemmän päälle maksamaan, siksi kehoitan AINA kosmetologejamme antamaan vaihtoehdot..Eikä jättää asiakasta luuloon että 6 kertaa väh. tai apua ei ole. PÄINVASTOIN!!!. Kerron mielelläni Sinulle aivan oman, mahd. halvan ja tehoavan ohjelman. Olen itse hoitanut asiakkaita vuosia ennen koulutukseen siirtymistä, suuri osa oli opiskelijoita. Suosittelen Emma että käyttäisit kotituotteitamme, hyvin riittoisia ja TEHOKKAAT..
        eivät sisällä vettä ja väriä rasvaa vaan täyttä tehoainetta. Tuotteemme on yli 65ssä maassa lääkäreillä. Soitatko minulle, jätä viesti ja nro niin soitan Sinulle pikimmiten ja saat oman ohjelman, ei hätä ole tämän näköinen. Paras on aina tehdä kuurihoito, mutta Suomen hinnat ovat Euron jälkeen niin hintavat (jopa enemmän kuin meillä täällä) että vaikeaksihan se menee.
        Lupaan Sinua auttaa, kokemukseni tulee varmasti Sinulle hyödyksi.
        Voin kertoa että olemme hyvin tarkkoja et´tä kosmetologi on oikein koulutettu meillä erikoiskoulutettu, ennenkuin he saavat Exuviancea käyttää.

        SOIta kiltti niin päästään eteenpäin, yst. terv. Mia Exuviance
        suoranr 020- 35 33 70 tai

        missä on mikkelissä lähin joka myy exuviancee...vastatkaa sähköpostiin


      • tietoa haluava
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Kiitos, vastaan aina kun voin, tai saan viestin että olette kysyneet jotain. Se tulee kun vastaatte minun kirjoituksiini.
        Kuule, vaikeahko antaa aikka milloin parannus näkyy. Koska meillä kaikilla on erilainen ihon lääkintäkyky, vanhuus, aste jne. esim arvissa vaikuttaa. Kuopat vievät aika paljon aikaa. Suosittelen että kysyisit Exuviancehoitolalta BOOSTER-hoitoja jotka ovat supertehokkaita, ilman sivuvaikutuksia, niitä ennen on kuitenkin oltava käynyt 6 kertaa lievemmässä hoidossa.
        Hoitoja tarvitaan jos halutaan apua juuri tällaisiin `isompiin kauneusvirheisiin tai iho-ongelmiin`, noin 12 kertaa, itse oma asiakkani pääsi arvistaan hyvin jo voiton puolelle 8:nnella kerralla, tosin vähän näkyi.
        Hänellä oli tuoreet arvet kyseessä.
        Eli voisin antaa sellaisen aikahaitarin että n. 6 kk, 10-15 hoitoa, eli aika nopeasti..tämä siis juuri sinun kysymässäsi asiassa, joku muu `ongelma` ehkä nopeammin tai hitaammin...

        Polttaminen on aina nopeampi tapa, onko sinulla paljon ja kovasti vaivaa couperosasta niin laser on varteenotettava vaihtoehto.
        Exuviance tuotteet laserin rinnalla antavat upean ihon...
        Kertoisin että plastiikkakirurgit esim Ruotsissa
        määräävät asiakkaan käytettäväksi Exuviancea ennen ja jälkeen kauneusleikkauksia, koska leikkaus muokkaa lihaksia, iho kuitenkin tarvitsee uudistusta myös jolloin apuna on Exuviance. Paras tulos jotta tulos säilyy parhaana mahd. kauan.
        Kiitos mielenkiinnostasi, yst.t. Mia

        Voiko yhden hoitolahoidon ( hapotus )
        tehdä itse kotona boosterihoitoja, jos ostaa kaikki
        siihen tarvittavat kotihoitoaineet ?


    • joku ihmetuote ;)

      jota hullunlailla halutaan kokeilla ja ehkäpä huomataan,ettei se ollutkaan sen kummosempi kuin ne edellisetkään "maailmankuulut erikoiset", mutta lompakko vaan laihtui ohuen ohueksi.

      • kokenut

        Mitä vähemmän ihminen tieteestä ymmärtää, sen enemmän se epäilee..
        lue ihmeessä tieteelliset tulokset, niitä on kilometreittäin..


      • Tiedettä lukenut
        kokenut kirjoitti:

        Mitä vähemmän ihminen tieteestä ymmärtää, sen enemmän se epäilee..
        lue ihmeessä tieteelliset tulokset, niitä on kilometreittäin..

        Hei
        hlauan vain kertoa oman kokemukseni Exuviance-hoidosta. Kävin kosmetologilla seitsemän kertaa ja aloin ottaa niitä isompia happohoitoja 30 %. Syy miksi menin oli aknearvet ja voin kertoa, etteipä tämä hoito auttanut yhtään, vaikka oli kaiken maailman naamioitkin.

        Joten todellakin ihan aiheellista muistuttaa, ettei ole mikään ihmetuote. Ostin vielä kalliit hoito- ja erikoishoitoaineet, seerumista lähtien joka maksaa n. 70 euroa.

        Tämä on vain minun kokemukseni ja tähän tietysti voi vastata, että ottapa vielä 7 kertaa lisää, niin johan alkaa näkyä, mutta enpä viitsi enää tähän tuhlata rahojani.


      • Koulutettu ammattilainen
        Tiedettä lukenut kirjoitti:

        Hei
        hlauan vain kertoa oman kokemukseni Exuviance-hoidosta. Kävin kosmetologilla seitsemän kertaa ja aloin ottaa niitä isompia happohoitoja 30 %. Syy miksi menin oli aknearvet ja voin kertoa, etteipä tämä hoito auttanut yhtään, vaikka oli kaiken maailman naamioitkin.

        Joten todellakin ihan aiheellista muistuttaa, ettei ole mikään ihmetuote. Ostin vielä kalliit hoito- ja erikoishoitoaineet, seerumista lähtien joka maksaa n. 70 euroa.

        Tämä on vain minun kokemukseni ja tähän tietysti voi vastata, että ottapa vielä 7 kertaa lisää, niin johan alkaa näkyä, mutta enpä viitsi enää tähän tuhlata rahojani.

        Ystävä hyvä, arvet muodostuvat ajan kuluessa, eikä niitä poisteta ja minimoida muutamassa viikossa, sanoohan sen tiedekin.
        Et voi sanoa ettei mitään ole tapahtunut koska lääkintä alkaa alemmissa solukerroksissa silmiltä näkemättömissä, ei suinkaan heti ylimmässä.
        Siihen kaikki perustuu.
        Kun katsot ennen ja jälkeen kuvia ja luet dokumentaatioita ja tohtorinväitöskirjoja (joita löytyy aiheesta kilometreittäin) huomaat että 6 kk ja 10-12 kertaa on ollut keskimääräinen kuuri.
        Koskaan ei olekaan luvattu 7 :llä kerralla arpia pois.
        Tämä on totuus, itse olen hoitolassani käyttänyt 1.5 v vain ja ainoastaan Exuviancea joten tiedän mistä puhun.
        Ota ensin selville faktaa ja tutkimusta sekä mitä luvataan ja millä panoksella ennenkuin esität maailman eniten tutkitusta tuotteesta moista.
        Sanoit ettei ole ihmetuote, kylläpä on jos plastiikakirurgit saavat leikkausarvetkin hiipumaan, olet vain antanut itse periksi.
        Lue lisää tiedettä kotisivuilta Usasta.


      • Jassåå
        Koulutettu ammattilainen kirjoitti:

        Ystävä hyvä, arvet muodostuvat ajan kuluessa, eikä niitä poisteta ja minimoida muutamassa viikossa, sanoohan sen tiedekin.
        Et voi sanoa ettei mitään ole tapahtunut koska lääkintä alkaa alemmissa solukerroksissa silmiltä näkemättömissä, ei suinkaan heti ylimmässä.
        Siihen kaikki perustuu.
        Kun katsot ennen ja jälkeen kuvia ja luet dokumentaatioita ja tohtorinväitöskirjoja (joita löytyy aiheesta kilometreittäin) huomaat että 6 kk ja 10-12 kertaa on ollut keskimääräinen kuuri.
        Koskaan ei olekaan luvattu 7 :llä kerralla arpia pois.
        Tämä on totuus, itse olen hoitolassani käyttänyt 1.5 v vain ja ainoastaan Exuviancea joten tiedän mistä puhun.
        Ota ensin selville faktaa ja tutkimusta sekä mitä luvataan ja millä panoksella ennenkuin esität maailman eniten tutkitusta tuotteesta moista.
        Sanoit ettei ole ihmetuote, kylläpä on jos plastiikakirurgit saavat leikkausarvetkin hiipumaan, olet vain antanut itse periksi.
        Lue lisää tiedettä kotisivuilta Usasta.

        Näinhän se juuri menee markkinoinnin mukaan, et ole vielä käyttänyt ko. tuotetta tarpeeksi, osta vielä toiset 7 kk, niin johan alkaa näkyä...

        Tieteellisiä tutkimuaksia on niin joka lähtöön ja siltä saa poimittua itselleen mieleiset vastaukset. Jos jokin täysin objektiivinen taho ne tutkimukset tekisi, niin silloin voisi jollakin tavalla luottaa. Kaikki, jotka ovat pienimuotoistakin tutkimusta (gradu, lisari) tehneet, niin tietävät miten tutkimuksia voidaan tehdä mieleiseksi, saati sitten jos takana on isot rahat ja markkinat....

        Puhuin omasta kokemuksestani, minulle ei auttanut 7 kk ja seitsemän hoitoa monenlaiset aineet, puhdistuaineet, yö- ja päivävoiteet, hoitovoide, kuorintavoiteet sekä seerumi.

        Olet väärässä en ole luovuttaja, vaan vaihdan hoitoa laaseriin. Odotan jonkin aikaa, että viimeisimmasta kuorinnasta tulee kuukausi. Arpeni eivät edes ole niin hirveän syvät, ettikö aineet olisi saaneet mahdollisuutta osoittaa "erinomaisuutta".
        En halua käyttää enää Exuviancia, koska en näe mitään tuloksia - paitsi kukkanrossani, joka on tyhjentynyt 800 Eur kevyemmäksi.

        Mutta markkinoinnin laki on armoton "osta lisää", et ole vielä ostaneet tarpeeksi huomateksenne tuotteen tehoa.

        Korostan, että tämä on minun tapaukseni, en tee yleistyksiä.
        PS. Amerikan markkinoilla näyttävät nuo tuotteet olevan lähes 40 % halvempia.


      • markkinointia lukeneelle
        Jassåå kirjoitti:

        Näinhän se juuri menee markkinoinnin mukaan, et ole vielä käyttänyt ko. tuotetta tarpeeksi, osta vielä toiset 7 kk, niin johan alkaa näkyä...

        Tieteellisiä tutkimuaksia on niin joka lähtöön ja siltä saa poimittua itselleen mieleiset vastaukset. Jos jokin täysin objektiivinen taho ne tutkimukset tekisi, niin silloin voisi jollakin tavalla luottaa. Kaikki, jotka ovat pienimuotoistakin tutkimusta (gradu, lisari) tehneet, niin tietävät miten tutkimuksia voidaan tehdä mieleiseksi, saati sitten jos takana on isot rahat ja markkinat....

        Puhuin omasta kokemuksestani, minulle ei auttanut 7 kk ja seitsemän hoitoa monenlaiset aineet, puhdistuaineet, yö- ja päivävoiteet, hoitovoide, kuorintavoiteet sekä seerumi.

        Olet väärässä en ole luovuttaja, vaan vaihdan hoitoa laaseriin. Odotan jonkin aikaa, että viimeisimmasta kuorinnasta tulee kuukausi. Arpeni eivät edes ole niin hirveän syvät, ettikö aineet olisi saaneet mahdollisuutta osoittaa "erinomaisuutta".
        En halua käyttää enää Exuviancia, koska en näe mitään tuloksia - paitsi kukkanrossani, joka on tyhjentynyt 800 Eur kevyemmäksi.

        Mutta markkinoinnin laki on armoton "osta lisää", et ole vielä ostaneet tarpeeksi huomateksenne tuotteen tehoa.

        Korostan, että tämä on minun tapaukseni, en tee yleistyksiä.
        PS. Amerikan markkinoilla näyttävät nuo tuotteet olevan lähes 40 % halvempia.

        Ymmärrän tilanteesi todella hyvin ja olen enemmän kuin pahoillani, tulosta olisi jo pitänyt näkyä.
        Juuri siksi on niin tärkeää saada kosmetologi joka osaa konceptin ja antaa kunnolla neuvot, ettei 800Euroa noin vaan häivy.
        Mielelläni puhuisin kanssasi ihan puhelimessa ja auttaisin, pettymyksesi on varmaan kova
        eikä siinä juuri maailmanpatentit lohduta.

        Selitän hiukan kuitenkin..

        www.exuviance.com lukee kaikki tohtorinväitöskirjoineen päivineen, kilometreittäin.
        Siellä on kaikki objektiiviset testit, ei Exuviancen tai NeoStratan omia, patentit.
        Ainoa jonka FDA hyväksynyt.
        Ei mainonta ole pääasia vaan tutkimukset.

        USAssa on kaikki halvempaa kuin täällä, meno sinne hakemaan niitä maksaa kuitenkin joten hinta tasoittuu.
        Jos luet tarkasti niin netissä sanotaan :we dont sell over the seas, joten tilata tänne ei voi.

        Kaikki ennen ja jälkeen kuvat ovat tekstillä
        HOITOJEN JA KUVIEN VÄLILLA ON 10-12 KERTAA
        6 KK, se on taivaan tosi.
        Kaikille ei tarvitse edes 7: ää, joillekin 20:kin.

        Tuotteen käyttö on täysin vapaaehtoista,
        mutta faktaa mitä kaipaat löytyy Usan sivuilta, ja omat scandinaaviset tulossa kk: jälkeen.

        Yli 100 maailmanpatenttia, ei ole muita maailmassajotka ovat FDA:n hyväksymiä kosmetiikkasarjoja, tämä on näes lääketieteellinen tuote.

        Onneksi Scandinaavia ja koko maailma on saanut upeita tuloksia, jopa ennen 7: ää kertaa.
        Mutta ei aina tarpeeksi vielä 7:llä kaikki toki.

        Koeta vaan laseria, harmi ettei kosmetologi pystynyt Sinua auttamaan, tarkoituksena olisi ollut että olisit saanut sen avun ja tuen ja valistuksen jonka ansaitset.
        Olen todella pahoillani etetei kohdalle osunut òikea`henkilö joka olisi sinua oikein neuvonut.
        Tulosta tuolla rahalla olisi pitänyt jo tulla.

        Kuitenkin objektiivista tietoa saat erilaisine testituloksineen jos haluat,
        se ei nyt kyllä lohduta.

        Jos haluat lisätietoa tai purkaa pahaa mieltä,
        kuuntelen mielelläni ja yritän auttaa sinua kyllä.

        Suora nr 020- 35 33 70

        Yst.t. Mia Exuviance


      • markkinointia lukeneelle
        Jassåå kirjoitti:

        Näinhän se juuri menee markkinoinnin mukaan, et ole vielä käyttänyt ko. tuotetta tarpeeksi, osta vielä toiset 7 kk, niin johan alkaa näkyä...

        Tieteellisiä tutkimuaksia on niin joka lähtöön ja siltä saa poimittua itselleen mieleiset vastaukset. Jos jokin täysin objektiivinen taho ne tutkimukset tekisi, niin silloin voisi jollakin tavalla luottaa. Kaikki, jotka ovat pienimuotoistakin tutkimusta (gradu, lisari) tehneet, niin tietävät miten tutkimuksia voidaan tehdä mieleiseksi, saati sitten jos takana on isot rahat ja markkinat....

        Puhuin omasta kokemuksestani, minulle ei auttanut 7 kk ja seitsemän hoitoa monenlaiset aineet, puhdistuaineet, yö- ja päivävoiteet, hoitovoide, kuorintavoiteet sekä seerumi.

        Olet väärässä en ole luovuttaja, vaan vaihdan hoitoa laaseriin. Odotan jonkin aikaa, että viimeisimmasta kuorinnasta tulee kuukausi. Arpeni eivät edes ole niin hirveän syvät, ettikö aineet olisi saaneet mahdollisuutta osoittaa "erinomaisuutta".
        En halua käyttää enää Exuviancia, koska en näe mitään tuloksia - paitsi kukkanrossani, joka on tyhjentynyt 800 Eur kevyemmäksi.

        Mutta markkinoinnin laki on armoton "osta lisää", et ole vielä ostaneet tarpeeksi huomateksenne tuotteen tehoa.

        Korostan, että tämä on minun tapaukseni, en tee yleistyksiä.
        PS. Amerikan markkinoilla näyttävät nuo tuotteet olevan lähes 40 % halvempia.

        Ymmärrän tilanteesi todella hyvin ja olen enemmän kuin pahoillani, tulosta olisi jo pitänyt näkyä.
        Juuri siksi on niin tärkeää saada kosmetologi joka osaa konceptin ja antaa kunnolla neuvot, ettei 800Euroa noin vaan häivy.
        Mielelläni puhuisin kanssasi ihan puhelimessa ja auttaisin, pettymyksesi on varmaan kova
        eikä siinä juuri maailmanpatentit lohduta.

        Selitän hiukan kuitenkin..

        www.exuviance.com lukee kaikki tohtorinväitöskirjoineen päivineen, kilometreittäin.
        Siellä on kaikki objektiiviset testit, ei Exuviancen tai NeoStratan omia, patentit.
        Ainoa jonka FDA hyväksynyt.
        Ei mainonta ole pääasia vaan tutkimukset.

        USAssa on kaikki halvempaa kuin täällä, meno sinne hakemaan niitä maksaa kuitenkin joten hinta tasoittuu.
        Jos luet tarkasti niin netissä sanotaan :we dont sell over the seas, joten tilata tänne ei voi.

        Kaikki ennen ja jälkeen kuvat ovat tekstillä
        HOITOJEN JA KUVIEN VÄLILLA ON 10-12 KERTAA
        6 KK, se on taivaan tosi.
        Kaikille ei tarvitse edes 7: ää, joillekin 20:kin.

        Tuotteen käyttö on täysin vapaaehtoista,
        mutta faktaa mitä kaipaat löytyy Usan sivuilta, ja omat scandinaaviset tulossa kk: jälkeen.

        Yli 100 maailmanpatenttia, ei ole muita maailmassajotka ovat FDA:n hyväksymiä kosmetiikkasarjoja, tämä on näes lääketieteellinen tuote.

        Onneksi Scandinaavia ja koko maailma on saanut upeita tuloksia, jopa ennen 7: ää kertaa.
        Mutta ei aina tarpeeksi vielä 7:llä kaikki toki.

        Koeta vaan laseria, harmi ettei kosmetologi pystynyt Sinua auttamaan, tarkoituksena olisi ollut että olisit saanut sen avun ja tuen ja valistuksen jonka ansaitset.
        Olen todella pahoillani etetei kohdalle osunut òikea`henkilö joka olisi sinua oikein neuvonut.
        Tulosta tuolla rahalla olisi pitänyt jo tulla.

        Kuitenkin objektiivista tietoa saat erilaisine testituloksineen jos haluat,
        se ei nyt kyllä lohduta.

        Jos haluat lisätietoa tai purkaa pahaa mieltä,
        kuuntelen mielelläni ja yritän auttaa sinua kyllä.

        Suora nr 020- 35 33 70

        Yst.t. Mia Exuviance


      • 50 v
        markkinointia lukeneelle kirjoitti:

        Ymmärrän tilanteesi todella hyvin ja olen enemmän kuin pahoillani, tulosta olisi jo pitänyt näkyä.
        Juuri siksi on niin tärkeää saada kosmetologi joka osaa konceptin ja antaa kunnolla neuvot, ettei 800Euroa noin vaan häivy.
        Mielelläni puhuisin kanssasi ihan puhelimessa ja auttaisin, pettymyksesi on varmaan kova
        eikä siinä juuri maailmanpatentit lohduta.

        Selitän hiukan kuitenkin..

        www.exuviance.com lukee kaikki tohtorinväitöskirjoineen päivineen, kilometreittäin.
        Siellä on kaikki objektiiviset testit, ei Exuviancen tai NeoStratan omia, patentit.
        Ainoa jonka FDA hyväksynyt.
        Ei mainonta ole pääasia vaan tutkimukset.

        USAssa on kaikki halvempaa kuin täällä, meno sinne hakemaan niitä maksaa kuitenkin joten hinta tasoittuu.
        Jos luet tarkasti niin netissä sanotaan :we dont sell over the seas, joten tilata tänne ei voi.

        Kaikki ennen ja jälkeen kuvat ovat tekstillä
        HOITOJEN JA KUVIEN VÄLILLA ON 10-12 KERTAA
        6 KK, se on taivaan tosi.
        Kaikille ei tarvitse edes 7: ää, joillekin 20:kin.

        Tuotteen käyttö on täysin vapaaehtoista,
        mutta faktaa mitä kaipaat löytyy Usan sivuilta, ja omat scandinaaviset tulossa kk: jälkeen.

        Yli 100 maailmanpatenttia, ei ole muita maailmassajotka ovat FDA:n hyväksymiä kosmetiikkasarjoja, tämä on näes lääketieteellinen tuote.

        Onneksi Scandinaavia ja koko maailma on saanut upeita tuloksia, jopa ennen 7: ää kertaa.
        Mutta ei aina tarpeeksi vielä 7:llä kaikki toki.

        Koeta vaan laseria, harmi ettei kosmetologi pystynyt Sinua auttamaan, tarkoituksena olisi ollut että olisit saanut sen avun ja tuen ja valistuksen jonka ansaitset.
        Olen todella pahoillani etetei kohdalle osunut òikea`henkilö joka olisi sinua oikein neuvonut.
        Tulosta tuolla rahalla olisi pitänyt jo tulla.

        Kuitenkin objektiivista tietoa saat erilaisine testituloksineen jos haluat,
        se ei nyt kyllä lohduta.

        Jos haluat lisätietoa tai purkaa pahaa mieltä,
        kuuntelen mielelläni ja yritän auttaa sinua kyllä.

        Suora nr 020- 35 33 70

        Yst.t. Mia Exuviance

        Hei Mia
        Olen käyttänyt Exuviance tuotteita;yövoide, seerumi yöllä ja päivävoide päivällä sekä maskia sekä kasvovettä nyt noin 6 kk. Kaksi kertaa olen käynyt kosmetologilla hoidossa. Acne arvet ovat tasoittunet tosi hyvin, mutta ei tarpeeksi. Olen jo 50 vuotias ja arvet ovat jo vanhat. Nyt kysynkin voiko pelkästään käyttämällä näitä tuotteita kotona saada tuloksia aikaan vai pitääkö ottaa hoitoja kosmetologilta.


      • Mia Exuviancen konsultti
        50 v kirjoitti:

        Hei Mia
        Olen käyttänyt Exuviance tuotteita;yövoide, seerumi yöllä ja päivävoide päivällä sekä maskia sekä kasvovettä nyt noin 6 kk. Kaksi kertaa olen käynyt kosmetologilla hoidossa. Acne arvet ovat tasoittunet tosi hyvin, mutta ei tarpeeksi. Olen jo 50 vuotias ja arvet ovat jo vanhat. Nyt kysynkin voiko pelkästään käyttämällä näitä tuotteita kotona saada tuloksia aikaan vai pitääkö ottaa hoitoja kosmetologilta.

        Hej, anteeksi myöhäinen vastaukseni.
        Kotihoito on tärkeää, hoitoja usein vaaditaan.
        Jos kuitenkin käytät tuotteita koko ajan, saat koko ajan myös tulosta, tosin hitaammin.
        Kuitenkin oikea hoitolahoito on suositeltavaa kotihoidon ohella, jos et kuitenkaan pysty käymään,
        hoida huolellisesti kotona.
        Arvet ovat hiukan aikaavieviä, koska usein ovat
        niinkuin sanoit, jo vanhoja.
        Jos olet käynyt n. 6 kertaa hoidossa, sen jälkeen voi usein aloittaa nk. booster-hoidon (vain kokeneilta Exuviance-kosmetologeilta)
        jolloin teho on kaksinkertainen tavalliseen 20%-kuorintaan nähden, ilman sivuvaikutuksia.

        Olemme saaneet todella upeita tuloksia hoidoillamme, kokeile ihmeessä,

        yst.terv. Mia Exuviance


      • hk-popsi
        Tiedettä lukenut kirjoitti:

        Hei
        hlauan vain kertoa oman kokemukseni Exuviance-hoidosta. Kävin kosmetologilla seitsemän kertaa ja aloin ottaa niitä isompia happohoitoja 30 %. Syy miksi menin oli aknearvet ja voin kertoa, etteipä tämä hoito auttanut yhtään, vaikka oli kaiken maailman naamioitkin.

        Joten todellakin ihan aiheellista muistuttaa, ettei ole mikään ihmetuote. Ostin vielä kalliit hoito- ja erikoishoitoaineet, seerumista lähtien joka maksaa n. 70 euroa.

        Tämä on vain minun kokemukseni ja tähän tietysti voi vastata, että ottapa vielä 7 kertaa lisää, niin johan alkaa näkyä, mutta enpä viitsi enää tähän tuhlata rahojani.

        minulla sama juttu!!!oon käyny 9 tai 10 kertaa jo kosmetologilla mänttälässä ei saatana minkää laista tulosta.vähä on joo finnuskat lähteny naamalta mut perkele rupee kaduttaa täs vaihees 4 kk jälkee ku rupee miettimää et on menny jokuse 800 eeroo rahaa semmosee mikä ei auta.jos mä oisin tienny tonki saatana ni oisin mä ny heittäny noi rahat vaikka afrikan nälkäsille muksuille. mä oonki kokeillu iha kaikkee ihohoito tuotteita näpsyt on nii syvällä ihossa eik ne tuu ulos sielt vaik juustoraastimel raastais.ei oikee paljo mitää vaihtoehtoi o.pitää vaa oottaa jotai ihmettä.toivottavasti enkeli laskeutuu mun nenänpäälle ja heittää mun kasvoille jotai exuviancee parempaa hoitotuotetta- 17 v kundi


    • Asiantuntija

      Exuviance on ihan hyvä sarja. Se ei ole kuitenkaan mikään ihmeitä tekevä maailmaa mullistava uutuus. Sitä valmistaa NeoStrata USAssa, ja sen perustuu ns. polyhydroksihappoon, joka on iholle hellävaraisempi kuin perinteiset alfahydroksihapot. Sen sijaan poiketen täällä olevasta valtavasta hehkutuksesta polyhydroksihappojen hyvyydestä ja alfahydroksihappojen huonoudesta on hyvä tuoda esille, myös Exuviancen tuotteista osassa on perinteisiä alfahydroksihappoja. Osassa Exuviancen tuotteista on glykolihappoa (glycolic acid), joka on eniten käytetty alfahydroksihappo kosmetiikassa. Myös mandelic acid nimistä rasvaliukoista aha-happoa on joissakin Exuviancen tuotteissa. Em. polyhydroksihapon lisäksi. Lisäksi Exuviancella on olemassa kuorintasarja, jossa käytetään 30% glykolihappoa, joka on alfahydroksihappo.

      Tuollainen älytön mainostus ja hehkutus pitäisi aina soittaa varoituskelloja lukijassa. Jos joku mainostaa tuotetta asiantuntijana (tietoa on "kilometreittäin") moittien muiden sarjojen sisältämiä alfahydroksihappoja, niin vähintä mitä voisi odottaa on että tuollainen mainostaja tuntisi oman tuotteensa ja myös mitä se sisältää. Loppuun laitan vielä, että käytän itsekin yhtä Exuviancen voidetta ja hyvää on. Ja olen perehtynyt ko. sarjaan todella hyvin.

      • Mia Exuviancen konsultti

        Hej, tarkoituksena ei ole hehkuttaa ja moittia muita AHA-happoja,
        olen vain kertonut että muiden sarjojen AHA:t ovat kopioituja Exuviance-Neostratan pohjalta koska heillä, meillä on ainut alkuperäinen AHA-koncepti.
        Ja tietoa löytyy todella, toht.väitöskirjoja kilometreittäin,
        pídän ihmeellisenä että kun kerrankin on FDA:n hyväksymä sarja niin heti olaan keskustelemassa ja yrittämässä kaikin mahd. tavoin kumota, mutta puhukoon maailmanpatentit puolestaan.
        Eikö aina alkuper. tuote joka on FDA:n hyväksymä ole kuitenkin se tutkituin.
        Koskaan en ole sanonut että sarja on ihmeitätekevä, mullistava kylläkin.
        Kaikki saavat kokeilla mitä haluavat, minulle on tämä tietokonetyö vain aikaa ja vaivaa vievää,
        joten puolestani kaikki saavat tehdä valinnat itse.
        AHA on firmamme patentoima ja jo vanhaa tekniikkaa PHA:n verrattuna, meillä on tietysti myös hiukka AHA:ta tuotteissamme, kaikki riippuu koncentraatiosta ja määrästä sekä ph-arvosta jne.

        Ne jotka käyttävät AHA:ta muilla sarjoilla, olkaa hyvä,
        kannattaa kuitenkin saada oikeaa tietoa.
        Hauska kuulla mielipiteesi,kylläkin.
        Minä itse ostan mieluummin sitä alkuperäistä ja patentoitua,
        ilman extra maksuja esim leasing-ja royalti-muodossa.

        Mielestäni olen asiantuntija koska kontollani on koko Suomen koulutukset Exuviancesta, olen perehtynyt kuten koko firmamme AHA:han koska ,kerran vielä,se on meiltä lähtöisin,
        Mia Exuviance Sthlm


      • exuviancesta..
        Mia Exuviancen konsultti kirjoitti:

        Hej, tarkoituksena ei ole hehkuttaa ja moittia muita AHA-happoja,
        olen vain kertonut että muiden sarjojen AHA:t ovat kopioituja Exuviance-Neostratan pohjalta koska heillä, meillä on ainut alkuperäinen AHA-koncepti.
        Ja tietoa löytyy todella, toht.väitöskirjoja kilometreittäin,
        pídän ihmeellisenä että kun kerrankin on FDA:n hyväksymä sarja niin heti olaan keskustelemassa ja yrittämässä kaikin mahd. tavoin kumota, mutta puhukoon maailmanpatentit puolestaan.
        Eikö aina alkuper. tuote joka on FDA:n hyväksymä ole kuitenkin se tutkituin.
        Koskaan en ole sanonut että sarja on ihmeitätekevä, mullistava kylläkin.
        Kaikki saavat kokeilla mitä haluavat, minulle on tämä tietokonetyö vain aikaa ja vaivaa vievää,
        joten puolestani kaikki saavat tehdä valinnat itse.
        AHA on firmamme patentoima ja jo vanhaa tekniikkaa PHA:n verrattuna, meillä on tietysti myös hiukka AHA:ta tuotteissamme, kaikki riippuu koncentraatiosta ja määrästä sekä ph-arvosta jne.

        Ne jotka käyttävät AHA:ta muilla sarjoilla, olkaa hyvä,
        kannattaa kuitenkin saada oikeaa tietoa.
        Hauska kuulla mielipiteesi,kylläkin.
        Minä itse ostan mieluummin sitä alkuperäistä ja patentoitua,
        ilman extra maksuja esim leasing-ja royalti-muodossa.

        Mielestäni olen asiantuntija koska kontollani on koko Suomen koulutukset Exuviancesta, olen perehtynyt kuten koko firmamme AHA:han koska ,kerran vielä,se on meiltä lähtöisin,
        Mia Exuviance Sthlm

        Hei!

        Kokemuksesi pohjalta, pystytkö sanomaan onko kyseisestä hoidossa paremmat tulokset syvempiä arpia koskien. Minulla on arpia poskissa ja otsalla..eivät kuitenkaan kovin syviä. Onko niiden tasautuminen vaikeampaa? Eli siis onko mahdollista saada näkyviä tuloksia. Osa arvista on 10 vuoden takaa eli onko mitään mahdollisuuksia exuviancella hoitaa niitä pois?
        Varmasti olet itsekin aikoinaan hoitanut eri-asteisia arpia, joten mitä on tapahtunut.
        Miten hoito vaikuttaa ihon kuntoon muuten?Pahentaako se ihon kuntoa niin kuin esim.ihonpuhdistukset tekevät?
        Ja lisäksi jos voit sanoa muutamien HYVIN koulutettujen kosmetologien nimet Helsingissä.

        Kiitos jo etukäteen.:-)
        Hauskaa joulunodotusta.


      • Mia Exuviancen konsultti
        exuviancesta.. kirjoitti:

        Hei!

        Kokemuksesi pohjalta, pystytkö sanomaan onko kyseisestä hoidossa paremmat tulokset syvempiä arpia koskien. Minulla on arpia poskissa ja otsalla..eivät kuitenkaan kovin syviä. Onko niiden tasautuminen vaikeampaa? Eli siis onko mahdollista saada näkyviä tuloksia. Osa arvista on 10 vuoden takaa eli onko mitään mahdollisuuksia exuviancella hoitaa niitä pois?
        Varmasti olet itsekin aikoinaan hoitanut eri-asteisia arpia, joten mitä on tapahtunut.
        Miten hoito vaikuttaa ihon kuntoon muuten?Pahentaako se ihon kuntoa niin kuin esim.ihonpuhdistukset tekevät?
        Ja lisäksi jos voit sanoa muutamien HYVIN koulutettujen kosmetologien nimet Helsingissä.

        Kiitos jo etukäteen.:-)
        Hauskaa joulunodotusta.

        kiitos kysymyksestäsi.
        Hoidot auttavat aina ihon tasaantumiseen mutta arpien pehmentyminen, yli 10 v. on kyseenalaista. Arpikudos pitäisi olla parhaan tiloksen saamiseksi korkeintaan vuoden vanhaa.
        Suosittelen että otat yhteyttä johonkin kertomaani kosmetologiin ja aloitat sekä kotihoidon että sarjahoidot.
        Mikä on aivan upea ja myös SENSAATIOMAINENkeksintö Exuviance-NeoStratalta on nk. BOOSTER-hoidot, joilla saadaan kuorinnan TEHO 2-KERTAISEKSI, täysin ilman sivuvaikutuksia.
        Kuitenkin ensin on iho käsiteltävä väh. 6 krt:aa `tavallisella Exuvoiance-hoidolla Kultanaamioineen.`
        Olen hoitanut arpia vuosia mutta ammatti-ihmisenä
        en voi sanoa mitään näkemättä Sinua.

        Ikä, elintavat (siis kuinka hyvä solunuudistus ja lääkintäkyky ihollasi on jne jne..)
        vaikuttavat, miten ihoa hoidettu jne.

        Hoitoja tarvitaan, useitakin, mutta ihon koko olemus uudistuu, pehmenee ja esim. arpien rajat pehmenevät.
        Kuinka paljon jne. riippuu ym. asioista.

        Ota yhteyttä Kh Mari Heliniin, Itäkeskus, Cityjätti tai Olose Natura Center, Mannerheimintie 100, tai Kh Maibelìin eerikink. 40.

        Siinä on Helsingissä kauimmiten mukana olleet Exuviance-kosmetologit jotka menestynneet upeasti ja satsaavat koko sydämestään hoitoihimme ja konceptiin.

        Ihon puhdistuminen tapahtuu alussa , se on yleensä hyvin nopeasti ohi menevää (kaikki `sakka `pitää saada luonnollisesti pois)
        mutta välttämätön ja hyvä ilmiö.

        Onnea ja menestystä Sinulle,
        kiitos kysymyksestäsi,

        yst.terv. Mia


      • Juulia
        Mia Exuviancen konsultti kirjoitti:

        kiitos kysymyksestäsi.
        Hoidot auttavat aina ihon tasaantumiseen mutta arpien pehmentyminen, yli 10 v. on kyseenalaista. Arpikudos pitäisi olla parhaan tiloksen saamiseksi korkeintaan vuoden vanhaa.
        Suosittelen että otat yhteyttä johonkin kertomaani kosmetologiin ja aloitat sekä kotihoidon että sarjahoidot.
        Mikä on aivan upea ja myös SENSAATIOMAINENkeksintö Exuviance-NeoStratalta on nk. BOOSTER-hoidot, joilla saadaan kuorinnan TEHO 2-KERTAISEKSI, täysin ilman sivuvaikutuksia.
        Kuitenkin ensin on iho käsiteltävä väh. 6 krt:aa `tavallisella Exuvoiance-hoidolla Kultanaamioineen.`
        Olen hoitanut arpia vuosia mutta ammatti-ihmisenä
        en voi sanoa mitään näkemättä Sinua.

        Ikä, elintavat (siis kuinka hyvä solunuudistus ja lääkintäkyky ihollasi on jne jne..)
        vaikuttavat, miten ihoa hoidettu jne.

        Hoitoja tarvitaan, useitakin, mutta ihon koko olemus uudistuu, pehmenee ja esim. arpien rajat pehmenevät.
        Kuinka paljon jne. riippuu ym. asioista.

        Ota yhteyttä Kh Mari Heliniin, Itäkeskus, Cityjätti tai Olose Natura Center, Mannerheimintie 100, tai Kh Maibelìin eerikink. 40.

        Siinä on Helsingissä kauimmiten mukana olleet Exuviance-kosmetologit jotka menestynneet upeasti ja satsaavat koko sydämestään hoitoihimme ja konceptiin.

        Ihon puhdistuminen tapahtuu alussa , se on yleensä hyvin nopeasti ohi menevää (kaikki `sakka `pitää saada luonnollisesti pois)
        mutta välttämätön ja hyvä ilmiö.

        Onnea ja menestystä Sinulle,
        kiitos kysymyksestäsi,

        yst.terv. Mia

        Hei!
        Onko Exuviance-tuotteita testattu eläinkokein? Sisältävätkö ne mineraaliöljyjä? Entä keinotekoiset hajusteet, väriaineet ja säilöntäaineet?


      • kokeilu pakkaus
        Juulia kirjoitti:

        Hei!
        Onko Exuviance-tuotteita testattu eläinkokein? Sisältävätkö ne mineraaliöljyjä? Entä keinotekoiset hajusteet, väriaineet ja säilöntäaineet?

        Itse olen toista viikkoa kokeillut sarjaa, en tiedä tuloksista vielä, en ole varma tehoaako vai ei.. aamuisin iho näyttää paremmalta kuin aikoihin, punoittavat kohdat ovat tasoittuneet.
        Olisin valmis ostamaan tuotetta; mutta HINTA ON
        HUIMA!! varsinkin jos ostaa kerralla päivä-, yövoiteen, kasvoveden ja puhdistusmaidon, ainakin täällä voiteet maksaa 49e/kpl.
        Miten muilla on hinnat olleet?!

        Mistä esim TURUSTA voi ostaa kyseisiä tuotteita ja entä mia; kun asut ruotsissa; minkä hintaisia ne ovat siellä?


      • Exuviance
        Juulia kirjoitti:

        Hei!
        Onko Exuviance-tuotteita testattu eläinkokein? Sisältävätkö ne mineraaliöljyjä? Entä keinotekoiset hajusteet, väriaineet ja säilöntäaineet?

        Hei, tuotteita kokeiltu n. 40 000 ihmisellä, ei koskaan eläimillä,
        ei kai nykyään enää mikään sarja testata eläimillä.
        Mineraaliöljyjä ei ole, muistathan että niitäkin on satoja. Eli, parempia ja huonompia.
        Kahdessa tuotteessamme on hippu rasvaa, suojakerroin 29, huulirasvassa, muuten ne liukenisivat pois heti.
        Sarjamme sisältyy ja koostuu hedelmähapoista, ei rasvasta, koska rasva ei uudista solukkoa suuremman molekyylikokonsa vuoksi.
        Kaikki tuloksellinen ihonhoito pitää tapahtua alhaalta ylöspäin.
        Ei jäädä pintaan kuten useimmat rasvat, myöskään ihonhoitotuotteet eivät saa vaikuttaa verenkiertoon, siksi molekyylin suuruus on tärkeä.
        Kaikki tuoksut tulevat tuotteesta ja niiden sis. aineksista, ei ole lisätty mitään keinotekoista.
        Kaikki sis.luettelot löytyvät jokaikisestä tuotteesta www.exuvianxe.com, pian tulossa suomal. sivut www.exuviance.eu
        Terv. Mia


      • Exuviance
        kokeilu pakkaus kirjoitti:

        Itse olen toista viikkoa kokeillut sarjaa, en tiedä tuloksista vielä, en ole varma tehoaako vai ei.. aamuisin iho näyttää paremmalta kuin aikoihin, punoittavat kohdat ovat tasoittuneet.
        Olisin valmis ostamaan tuotetta; mutta HINTA ON
        HUIMA!! varsinkin jos ostaa kerralla päivä-, yövoiteen, kasvoveden ja puhdistusmaidon, ainakin täällä voiteet maksaa 49e/kpl.
        Miten muilla on hinnat olleet?!

        Mistä esim TURUSTA voi ostaa kyseisiä tuotteita ja entä mia; kun asut ruotsissa; minkä hintaisia ne ovat siellä?

        Hei, monet tuntemani sarjat maksavat n. 2 kertaa enemmän. Tuote on täynnä tehoaineita, ei täynnä täyteaineita ja vettä.
        Tuote on riittoisa, kestää moninkertaisesti useihin muihin.
        Ja teho on täysin taattu, toki saattaa olla hyvä käydä hoidoissa tehon nopeuttamisesksi.
        Tuotteet uudistavat solukkoa n. 30%:lla, riippuu siis ihon omasta kunnosta mikä ja kuinka nopea teho on.
        En tiedä hinnoista koska en niiden kanssa ole tekemisissä, meillä on suosotushinnat joita hoitolat seuraavat.
        Joka maassa on eri hinnat, scandinaaviassa sekä muissa maissa.
        Niitä voi seurata katsomalla eri maiden kotisivuilta, netissä.
        Ruotsissa on hinnat nousseet kerran!!! ainoastaan monen vuoden aikana, Suomessa ei hinnannousua ole tiedossa.
        Tuotteita on vain vähän, koska on saatu samaan purkkiin kaikki tarvittavat, eli säästöä on myös sen muodossa.
        Ei tarvita eri seerumeita eri ongelmiin, vaan saadaan tehoa yksinkertaisesti.
        Hinta on tullut purkin sisällöstä, ei siis täyteaineista tai kalliista pakkauksesta.
        Muistakaa että ihonhoito perustuu ihon luonnolliseen uudistumiseen, ei siis voida viikossa muuttaa koko ihoa noin vaan.
        Lääketieteellinen teho perustuu jatkuvaan ihonhoitoon.
        Paras tulos saadaan kun yhdistetään hoidot ja kotihoidot.

        Mvh Mia


      • puh
        Mia Exuviancen konsultti kirjoitti:

        Hej, tarkoituksena ei ole hehkuttaa ja moittia muita AHA-happoja,
        olen vain kertonut että muiden sarjojen AHA:t ovat kopioituja Exuviance-Neostratan pohjalta koska heillä, meillä on ainut alkuperäinen AHA-koncepti.
        Ja tietoa löytyy todella, toht.väitöskirjoja kilometreittäin,
        pídän ihmeellisenä että kun kerrankin on FDA:n hyväksymä sarja niin heti olaan keskustelemassa ja yrittämässä kaikin mahd. tavoin kumota, mutta puhukoon maailmanpatentit puolestaan.
        Eikö aina alkuper. tuote joka on FDA:n hyväksymä ole kuitenkin se tutkituin.
        Koskaan en ole sanonut että sarja on ihmeitätekevä, mullistava kylläkin.
        Kaikki saavat kokeilla mitä haluavat, minulle on tämä tietokonetyö vain aikaa ja vaivaa vievää,
        joten puolestani kaikki saavat tehdä valinnat itse.
        AHA on firmamme patentoima ja jo vanhaa tekniikkaa PHA:n verrattuna, meillä on tietysti myös hiukka AHA:ta tuotteissamme, kaikki riippuu koncentraatiosta ja määrästä sekä ph-arvosta jne.

        Ne jotka käyttävät AHA:ta muilla sarjoilla, olkaa hyvä,
        kannattaa kuitenkin saada oikeaa tietoa.
        Hauska kuulla mielipiteesi,kylläkin.
        Minä itse ostan mieluummin sitä alkuperäistä ja patentoitua,
        ilman extra maksuja esim leasing-ja royalti-muodossa.

        Mielestäni olen asiantuntija koska kontollani on koko Suomen koulutukset Exuviancesta, olen perehtynyt kuten koko firmamme AHA:han koska ,kerran vielä,se on meiltä lähtöisin,
        Mia Exuviance Sthlm

        hei voiko exuviance puhdistustuotteiden ja kasvoveden kanssa käyttää muun merkin päivä ja yövoidetta, mitä vastaa kouluttaja


      • MirvaJ
        Exuviance kirjoitti:

        Hei, tuotteita kokeiltu n. 40 000 ihmisellä, ei koskaan eläimillä,
        ei kai nykyään enää mikään sarja testata eläimillä.
        Mineraaliöljyjä ei ole, muistathan että niitäkin on satoja. Eli, parempia ja huonompia.
        Kahdessa tuotteessamme on hippu rasvaa, suojakerroin 29, huulirasvassa, muuten ne liukenisivat pois heti.
        Sarjamme sisältyy ja koostuu hedelmähapoista, ei rasvasta, koska rasva ei uudista solukkoa suuremman molekyylikokonsa vuoksi.
        Kaikki tuloksellinen ihonhoito pitää tapahtua alhaalta ylöspäin.
        Ei jäädä pintaan kuten useimmat rasvat, myöskään ihonhoitotuotteet eivät saa vaikuttaa verenkiertoon, siksi molekyylin suuruus on tärkeä.
        Kaikki tuoksut tulevat tuotteesta ja niiden sis. aineksista, ei ole lisätty mitään keinotekoista.
        Kaikki sis.luettelot löytyvät jokaikisestä tuotteesta www.exuvianxe.com, pian tulossa suomal. sivut www.exuviance.eu
        Terv. Mia

        Hei Mia,

        kävin juuri ensimmäisessä hoidossa ja ostin aloituspakkauksen - iho tuntuu jo nyt paremmalta :). Finnit tulennee kohta pintaan, mutta tiedän sen olevan vain välivaihe. Eli kovin ihastunut olen, mutta olen muuttamassa ulkomaille pidemmäksi aikaa, joten osaatko sanoa, saako tuotteita Kanariansaarilta tai Turkista? Valitettavasti itse hoidoissa en siis pääse käymään, ellei niitä ole kyseisissä maissa, joten olen tuotteiden varassa...

        Kiitoksia jo etukäteen,

        Mirva


      • Mia Exuviancen konsultti
        MirvaJ kirjoitti:

        Hei Mia,

        kävin juuri ensimmäisessä hoidossa ja ostin aloituspakkauksen - iho tuntuu jo nyt paremmalta :). Finnit tulennee kohta pintaan, mutta tiedän sen olevan vain välivaihe. Eli kovin ihastunut olen, mutta olen muuttamassa ulkomaille pidemmäksi aikaa, joten osaatko sanoa, saako tuotteita Kanariansaarilta tai Turkista? Valitettavasti itse hoidoissa en siis pääse käymään, ellei niitä ole kyseisissä maissa, joten olen tuotteiden varassa...

        Kiitoksia jo etukäteen,

        Mirva

        Hej Mirva,
        tiedätkö, osoitteessa www.exuviance.com löytyy kaikki maat sekä todennäköisesti lisätietoja edelleen ostopaikoista ko. maissa.

        Terv. Mia

        ps. en nimittäin tiedä itsekään kaikkia maita, niitä kun on jo yli maailmassa.


      • Mia Exuviancen konsullti
        puh kirjoitti:

        hei voiko exuviance puhdistustuotteiden ja kasvoveden kanssa käyttää muun merkin päivä ja yövoidetta, mitä vastaa kouluttaja

        Hej,
        minkään sarjan tuotteita ei kannata sekoitella muiden kanssa. Tuotteet samassa sarjassa on tehty tukemaan toisiaan.
        Exuviancessa voi olla hyvinkin kohtalokasta sekoittaa muiden sarjojen kanssa, koska tuotteemme sisältää happoa, vaikkakin mietoa.
        Olemme jopa kuulleet reaktioista kun sekoitetaan esim. aromaattisia ja öljypohjaisia tuotteita , kortisonituotteita tai muita happotuotteita Exuviancen kanssa.

        Vaikkei reaktiota tapahtuisikaan, emme voi taata tuloksia jos muita aineita sekoitetaan.

        Tämä ei ole parfymeriatuote vaan lääketieteellinen, lääkärien , plastiikkakirurgien, dermatologien (oltava väh. kosmetologi)käyttämä hoitotuote, lääkkeenomainen.
        Muita tuotteita ei saa käyttää Exuviancen kanssa.

        Jos asiakas sen tekee, niin omalla vastuulla,

        yst.t. Mia


      • S.S
        Mia Exuviancen konsullti kirjoitti:

        Hej,
        minkään sarjan tuotteita ei kannata sekoitella muiden kanssa. Tuotteet samassa sarjassa on tehty tukemaan toisiaan.
        Exuviancessa voi olla hyvinkin kohtalokasta sekoittaa muiden sarjojen kanssa, koska tuotteemme sisältää happoa, vaikkakin mietoa.
        Olemme jopa kuulleet reaktioista kun sekoitetaan esim. aromaattisia ja öljypohjaisia tuotteita , kortisonituotteita tai muita happotuotteita Exuviancen kanssa.

        Vaikkei reaktiota tapahtuisikaan, emme voi taata tuloksia jos muita aineita sekoitetaan.

        Tämä ei ole parfymeriatuote vaan lääketieteellinen, lääkärien , plastiikkakirurgien, dermatologien (oltava väh. kosmetologi)käyttämä hoitotuote, lääkkeenomainen.
        Muita tuotteita ei saa käyttää Exuviancen kanssa.

        Jos asiakas sen tekee, niin omalla vastuulla,

        yst.t. Mia

        Hei Mia!
        Olisiko mahdollista saada sähköpostiosoitteesi? Minulla olisi pari kysymystä koskien Exuviancen tuotteita. Kiitos! Sanna
        (koetin lähettää mailia nettisivuiltanne www.exuviance.eu löytyvään osoitteeseen, mutta se ei toiminut.)


      • Exuviance; Mia
        S.S kirjoitti:

        Hei Mia!
        Olisiko mahdollista saada sähköpostiosoitteesi? Minulla olisi pari kysymystä koskien Exuviancen tuotteita. Kiitos! Sanna
        (koetin lähettää mailia nettisivuiltanne www.exuviance.eu löytyvään osoitteeseen, mutta se ei toiminut.)

        Hej Sanna,
        en halua antaa julkisesti osoitettani nettiin koska se tuottaa niin paljon postia etten voi niihin millään vastata.
        Soita 020-35 33 70 niin kerron osoitteeni.

        Kram Mia


      • mainoskielto

        Mia on kirjoittanut aika monta tekstiä mainostaen, jopa hieman ällöttävän myyntimiehen tapaisesti tuottettaan. Itselleni ainakin nousisi ja nousi karvat pystyyn tuollaisesta yltiöpäisen niljakkaasta tavasta myydä tuotesarjaa.

        Halvemmalla pääsee ihosairauksissaan, kun ottaa yheyttä ihotautiklinikalle!


      • Exuviance
        mainoskielto kirjoitti:

        Mia on kirjoittanut aika monta tekstiä mainostaen, jopa hieman ällöttävän myyntimiehen tapaisesti tuottettaan. Itselleni ainakin nousisi ja nousi karvat pystyyn tuollaisesta yltiöpäisen niljakkaasta tavasta myydä tuotesarjaa.

        Halvemmalla pääsee ihosairauksissaan, kun ottaa yheyttä ihotautiklinikalle!

        Jos sinua ällöttää tekstit niin älä lu niitä.
        Moni on saanut apua.
        Sitäpaitsi jos olisit lukenut tarkemmin niin huomaisit että parhaat ihotautiklinikat käyttävät
        Exuviancea koska se juuri on halvin ja tehokkain.
        Exuviancen perustajat ovat olleet ihotautu -experttejä jo 1967 -luvulla, nyt dermatologian professoreja, eiköhän heillä siis ole hiukan opettamista ihonhoitoklinikoillekin.

        Harmi että tällaisia meilejä kuten sinulta mahtuu mukaan,
        onneksi suurin osa on ystävällisiä ja avusta kiitollisia.

        Mia


      • Exuviance
        mainoskielto kirjoitti:

        Mia on kirjoittanut aika monta tekstiä mainostaen, jopa hieman ällöttävän myyntimiehen tapaisesti tuottettaan. Itselleni ainakin nousisi ja nousi karvat pystyyn tuollaisesta yltiöpäisen niljakkaasta tavasta myydä tuotesarjaa.

        Halvemmalla pääsee ihosairauksissaan, kun ottaa yheyttä ihotautiklinikalle!

        Jos sinua ällöttää tekstit niin älä lu niitä.
        Moni on saanut apua.
        Sitäpaitsi jos olisit lukenut tarkemmin niin huomaisit että parhaat ihotautiklinikat käyttävät
        Exuviancea koska se juuri on halvin ja tehokkain.
        Exuviancen perustajat ovat olleet ihotautu -experttejä jo 1967 -luvulla, nyt dermatologian professoreja, eiköhän heillä siis ole hiukan opettamista ihonhoitoklinikoillekin.

        Harmi että tällaisia meilejä kuten sinulta mahtuu mukaan,
        onneksi suurin osa on ystävällisiä ja avusta kiitollisia.

        Mia


      • yökyöpeli92
        mainoskielto kirjoitti:

        Mia on kirjoittanut aika monta tekstiä mainostaen, jopa hieman ällöttävän myyntimiehen tapaisesti tuottettaan. Itselleni ainakin nousisi ja nousi karvat pystyyn tuollaisesta yltiöpäisen niljakkaasta tavasta myydä tuotesarjaa.

        Halvemmalla pääsee ihosairauksissaan, kun ottaa yheyttä ihotautiklinikalle!

        Mie o koittanut exuviancea 4 kuukautta tai reilumminkin. Ihan ok tuote, mutta samaan tulokseen oon päässy vaikean akneni kanssa kaupan tuotteilla (loreal), jokka on vie halvempiakin ja opiskelijalle sopivan hintasia.

        Tottakai kuka tahansa kehuu myymäänsä tuotetta, jos siitä saa rahaa.

        Mainoskielto nikkikin hyvin ilmaisi, että et puhu "ihmisenä" vaan myyjänä.


      • kosmetologi, koulutettu sel...
        yökyöpeli92 kirjoitti:

        Mie o koittanut exuviancea 4 kuukautta tai reilumminkin. Ihan ok tuote, mutta samaan tulokseen oon päässy vaikean akneni kanssa kaupan tuotteilla (loreal), jokka on vie halvempiakin ja opiskelijalle sopivan hintasia.

        Tottakai kuka tahansa kehuu myymäänsä tuotetta, jos siitä saa rahaa.

        Mainoskielto nikkikin hyvin ilmaisi, että et puhu "ihmisenä" vaan myyjänä.

        Hyvä, käytä sinä vaan lorealia. Me kosmetologit uskomme kuitenkin vähän muuhun.
        En ole ennen lääkäreiltä kuullutkaan että loreal auttaa vaikeaan akneen, mutta jokainen ostaa sitä mihin on varaa. Ja jokainen mainostaa sitä tuotetta mihin uskoo, ja kysymys herää: MIKSI VALINNUT juuri oman tuotteensa.

        En silti taida ottaa lorealia hoitolaan akneasiakkailleni


      • kosmetologi-opiskelija
        kosmetologi, koulutettu sel... kirjoitti:

        Hyvä, käytä sinä vaan lorealia. Me kosmetologit uskomme kuitenkin vähän muuhun.
        En ole ennen lääkäreiltä kuullutkaan että loreal auttaa vaikeaan akneen, mutta jokainen ostaa sitä mihin on varaa. Ja jokainen mainostaa sitä tuotetta mihin uskoo, ja kysymys herää: MIKSI VALINNUT juuri oman tuotteensa.

        En silti taida ottaa lorealia hoitolaan akneasiakkailleni

        Olenko ymmärtänyt aivan väärin, mutta eiköstä lorealin ja exuviancen käyttämät aineosat ole samaa patenttia (lukuunottamatta tätä uusinta happoa)?


      • neostrata
        kokeilu pakkaus kirjoitti:

        Itse olen toista viikkoa kokeillut sarjaa, en tiedä tuloksista vielä, en ole varma tehoaako vai ei.. aamuisin iho näyttää paremmalta kuin aikoihin, punoittavat kohdat ovat tasoittuneet.
        Olisin valmis ostamaan tuotetta; mutta HINTA ON
        HUIMA!! varsinkin jos ostaa kerralla päivä-, yövoiteen, kasvoveden ja puhdistusmaidon, ainakin täällä voiteet maksaa 49e/kpl.
        Miten muilla on hinnat olleet?!

        Mistä esim TURUSTA voi ostaa kyseisiä tuotteita ja entä mia; kun asut ruotsissa; minkä hintaisia ne ovat siellä?

        ja tuli kotiovelle asti. kesti runsas parisen viikkoa odotella. tilasin creme ultra smoothing ultra lissante pakkauksen siis 10 % ahaata.
        vakutusta en tiedä koska tuli vasta tänään. laitoin juuri ja hieman kihelmöi.


      • Wahoo290
        neostrata kirjoitti:

        ja tuli kotiovelle asti. kesti runsas parisen viikkoa odotella. tilasin creme ultra smoothing ultra lissante pakkauksen siis 10 % ahaata.
        vakutusta en tiedä koska tuli vasta tänään. laitoin juuri ja hieman kihelmöi.

        Hei,

        mitä kautta/mistä tilasit ko neostrata voidetta?
        Kiinnostaisi myös kokeilla...


    • Heitukka

      Kokeilin kosmetologini suosituksesta Bioline sarjan Primaluce tuotteita, olivat aivan mahtavia!!

      Tiina

      • Tampereen tyttö

        Hei Tiina.

        Luin juuri jonkun jutun, vai olikohan se TV:ssä, jossa mainittiin Bioline sarja. Missä sait tuon mainitsemasi hoidon? Tiedätkö onko Tampereella hoitolaa josta saisi Bioline tuotteita?

        Miisukka


    • suskey

      wou!! mahtava tuotesarja!ostin 25 egen koepakkauksen
      ja huomasin melkein heti että nyt jyrää!!tosi riittosia on, mut kun haluisin ostaa5 tuotettaniin...hinta tulis varmaan n.250 egee...:((
      nyt on niinku pakkomielle koko sarjaan ja oon monta pv selaillu et saak sitä tilattua ulkomailta..mut kuulema ei:(itelläni on semmonen sekaiho et kuiva,herkkä,t-alue eli mustapäitä siellä täällä, mut ne niinku hävis muutamassa pvssä!!voi hitto ku laskis hinnat ni meikä olis onnessaan!heh, pakko hehkuttaa, ku innostuin niin.kokeilkaa,alku voi olla hankalaa, mut tepsii varmasti!!

      • milla-

        Mä olen myös ihastunut Exuvianceen. Olen käynyt nyt neljä kertaa Exuviance-hoidossa, ja iho on selvästi kirkastunut ja suurin osa tukkeutumista on kadonnut. Ja tuotteet on kyllä todella riittoisia, mulla kesti se kokeilupakkaus kuukauden verran.


      • suskey
        milla- kirjoitti:

        Mä olen myös ihastunut Exuvianceen. Olen käynyt nyt neljä kertaa Exuviance-hoidossa, ja iho on selvästi kirkastunut ja suurin osa tukkeutumista on kadonnut. Ja tuotteet on kyllä todella riittoisia, mulla kesti se kokeilupakkaus kuukauden verran.

        kiva kun säki pidit! Minust tää sarja poikkeaa TODELLA edukseen monista muista sarjoista!!On tullu vaan mietittyy, et onkohan näil tuotteil mitään kiinteyttävää "ainesosaa", tässä kun pitäs siihenki pikkuhiljaa ruveta heräämään...ikäkin on jo sellanen, et kyl se maanvetovoima alkaa vaikuttaan...heh...Mia olis kiva kun ottasit kantaa asiaan!


      • Exuviance
        suskey kirjoitti:

        kiva kun säki pidit! Minust tää sarja poikkeaa TODELLA edukseen monista muista sarjoista!!On tullu vaan mietittyy, et onkohan näil tuotteil mitään kiinteyttävää "ainesosaa", tässä kun pitäs siihenki pikkuhiljaa ruveta heräämään...ikäkin on jo sellanen, et kyl se maanvetovoima alkaa vaikuttaan...heh...Mia olis kiva kun ottasit kantaa asiaan!

        Hej kaikki tytöt,
        sarjan tuotteet hoidot kiinteyttävät lupausten mukaan KOSKA: solunuudistus ja kuorinta(huom. oikea ja hellävarainen kuorinta ) yhdessää saa ihoa uudistumaan ja silloin kiinteytymään.
        Ktosivut www.exuviance.eu TULLEET!!!!
        Katsokaa ennen ja jälkeen kuvia, kaikki potilaamme joita olemme hoitaneet (6 kk ja 15 kertaa) ovat jo ikäihmisiä, ja katsokaa mikä ero.
        Tietysti kaikki vaatii säännöllistä hoitoa ja kotituotteet.
        Seerum Vespera Bionic Serum on se joka auttaa yli 30% ihoa uudistumaan ja kiinteytymään, HUOM! KOTONA!!!!
        Eli serumilla on todella tehoa, tekee upean työn kotona.
        Nyt saatu vihdoin myös silmänaamiot joita tehdään kotona ja hoitolassa,
        tehoaa hoidon jälkeen jopa 2 viikkoa.
        Mvh Mia


      • jjennu
        Exuviance kirjoitti:

        Hej kaikki tytöt,
        sarjan tuotteet hoidot kiinteyttävät lupausten mukaan KOSKA: solunuudistus ja kuorinta(huom. oikea ja hellävarainen kuorinta ) yhdessää saa ihoa uudistumaan ja silloin kiinteytymään.
        Ktosivut www.exuviance.eu TULLEET!!!!
        Katsokaa ennen ja jälkeen kuvia, kaikki potilaamme joita olemme hoitaneet (6 kk ja 15 kertaa) ovat jo ikäihmisiä, ja katsokaa mikä ero.
        Tietysti kaikki vaatii säännöllistä hoitoa ja kotituotteet.
        Seerum Vespera Bionic Serum on se joka auttaa yli 30% ihoa uudistumaan ja kiinteytymään, HUOM! KOTONA!!!!
        Eli serumilla on todella tehoa, tekee upean työn kotona.
        Nyt saatu vihdoin myös silmänaamiot joita tehdään kotona ja hoitolassa,
        tehoaa hoidon jälkeen jopa 2 viikkoa.
        Mvh Mia

        Hei Mia,
        haluaisin vain kysyä, että kauanko kestää ennen kuin Exuviancen käyttö akneen alkaa vaikuttaa? Olen käyttänyt tuotetta nyt vähän yli viikon
        ja lisää finnejä on vain tullut, johon kyllä osasin varautuakin. Ja onko mitään ruoka-aineita, joita tulisi välttää käytön aikana?


      • Mia Exuviancen konsultti
        jjennu kirjoitti:

        Hei Mia,
        haluaisin vain kysyä, että kauanko kestää ennen kuin Exuviancen käyttö akneen alkaa vaikuttaa? Olen käyttänyt tuotetta nyt vähän yli viikon
        ja lisää finnejä on vain tullut, johon kyllä osasin varautuakin. Ja onko mitään ruoka-aineita, joita tulisi välttää käytön aikana?

        Hej Jenny, kuule lohdutan sinua sanomalla että tuotteillamme acnen puhdistus tavallisesti on paljon nopeampi kuin esim muilla tuotteilla joilla olen ennen työskennellyt. Jos sinulla on ollut acne 6 vuotta, voit laskea että 6 kk niin huomattava parannus jne.
        Ovat yksilöllisiä asioita mutta jo kuukaudessa on ihosi selkeästi parempi.
        6hoitoa on erittäin hyvä ja nopeuttava acnen hoidossa, siis hoitolassa.

        Meiääl on Ruotsissa Växjössä yksi Scandinaavian parhaita acnespecialisteja, Tore Nielsen, joka käyttää hoidoissaa´n vain Exuviancea, EI tetracykliiniä tai muita lääkeaineita.
        Tore sanoo ettei tieteellisesti ole todistettu että ruoka-aineet vaikuttaisivat.
        Vaikka luulemme niin, mutta tieteellistä tukea sille ei ole.
        MUTTA, jos olet 17-24v. eikä iho meinaa alkaa kuukausien kuluessa millään lailla parantua, mene lkääkärille ja otata testosteroni-näyte, jos se on liian korkea, saat lääkettä ja iho alkaa todennäköisesti myös kukoistaa.
        Hyvä tietää tällainen asia.

        Serumimme on ehdoton kotona, koska lääkitsee ja kosteuttaa huimasti kotona, supertehokas!!!
        Acne tarvitsee kosteutta huimasti.

        Älä anna periksi, en usko että olet ensimmäinen joka ei saisi apua , olen hoitanut (sekä tiimimme lääkäreineen) monia monia jopa toivottoman tuntuisia potilaita.
        Satsaa kunnolla kotituotteisiin aläkä käytä sekaisin muita sarjoja.

        Terv. Mia


      • suskey

        niin...onkohan koepakkauksissa samaa tuotetta...koe pakkaussarjan ostettuani ihastuin..mutta kun tuhlasin ja ostin täysikokoiset purnukat, petyin; koska, ei ne vaikuttaneetkaan samalla tavalla.koepakkauksen käytettyäni, mustapäät häipyivät kuin ihmeen kaupalla, tosin käytin silloin myös sitä herkälle iholle tarkoitettua sarjaa(en yhtään tykännyt sarjan yövoiteesta se oli sellasta että kuoriutui pois kun vähän hieroi ihoa, tais olla mulle liian rasvasta siis en siis ostanut sitä)
        nyt olen käyttänyt viikkoja ja mustatpäät ilmaantuvat ja siksi petyin.käytän yves rocherin yhtä naamiota joka supistaa huokosia ja saa mustäpää alueet pienemmiksi huomattavasti.jos sekotatte, niin tehkää varoen. itse käytän vasta puhdistuksen jälkeen.niin siihen se pettyminen jää, riitosia ovat ei tarvi paljon laittaa.teen myös sen, että ohennan päivävoidetta kasvovedellä, silloin se levittyy tasaisesti, ja riittoisasti, eikä jätä niin rasvasta tunnetta(mulla on herkkä sekopää iho, heh)katsotaanpa kun aika kuluu, mitä tuotteet vielä tekevät.itse en käy muuten auringossa "palvomassa palvomassa sitä heh"kun en rusketu muutenkaan...tsemppiä kaikille ja ostakaa tuotteet intuitionne perusteella, sen voin sanoa että tosiaan riittoisia ovat(naamio on kyllä hiukan pettymys, liian plirua elikkä vetistä, ei voi laittaa paksua kerrosta)moros vaan ja menoks--


    • ex-acne

      exuviancea myy Kauneushuone Merja Lehtinen. Suosittelen kyllä kokeilemaan, sarja on tosi hyvä.

      • milla-

        Minua kiinnostaisi Mia, että miksi tuon boosterihoidon voi ottaa vasta kuuden tavallisen hoitokerran jälkeen?


      • Exuviance; Mia
        milla- kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi Mia, että miksi tuon boosterihoidon voi ottaa vasta kuuden tavallisen hoitokerran jälkeen?

        Hej Milla, kiva kun kysyit...
        Boosterhoito on hiukan erilainen kuin meidän `tavallinen`kuorintahoitomme.
        Jotta boosteria voi käyttää on iho ensin totuteltava tavalliseen kuorintaan, joka on toki mieto mutta tehokas.
        Booster tekee vaikutuksellaan haposta kaksinkertaisen teholtaan nostamatta kuitenkaan happoa suoraan %:sesti.
        ELI, saamme tuplatehon ilman että haposta kuitenkaan tulee `raaka ja kova`.
        Professorimme sanovat että mieto mutta huom!! TASAPAINOTETTU happo paras ratkaisu.

        Vaikka tuote turvallinen, vaadimme kosmetologilta jo enemmän kokemusta ja oppia ennen booster-hoitoa, se on lääkärituote oikeastaan, joita saa myös Exuviance-kosmetologit koulutuksen jälkeen tehdä.
        Siis ihon on totuttava tavalliseen happoon ennenkuin voi tehdä tupla-teho-hoitoa.

        Hoito (booster) on tosi tehekos ja käytetty paljon Ruotsissa ja Norjassa Tanskassa koska teho on tupla, eikä niitä näin ollen tarvitse tehdä niin usein..

        Mvh Mia


      • ???
        Exuviance; Mia kirjoitti:

        Hej Milla, kiva kun kysyit...
        Boosterhoito on hiukan erilainen kuin meidän `tavallinen`kuorintahoitomme.
        Jotta boosteria voi käyttää on iho ensin totuteltava tavalliseen kuorintaan, joka on toki mieto mutta tehokas.
        Booster tekee vaikutuksellaan haposta kaksinkertaisen teholtaan nostamatta kuitenkaan happoa suoraan %:sesti.
        ELI, saamme tuplatehon ilman että haposta kuitenkaan tulee `raaka ja kova`.
        Professorimme sanovat että mieto mutta huom!! TASAPAINOTETTU happo paras ratkaisu.

        Vaikka tuote turvallinen, vaadimme kosmetologilta jo enemmän kokemusta ja oppia ennen booster-hoitoa, se on lääkärituote oikeastaan, joita saa myös Exuviance-kosmetologit koulutuksen jälkeen tehdä.
        Siis ihon on totuttava tavalliseen happoon ennenkuin voi tehdä tupla-teho-hoitoa.

        Hoito (booster) on tosi tehekos ja käytetty paljon Ruotsissa ja Norjassa Tanskassa koska teho on tupla, eikä niitä näin ollen tarvitse tehdä niin usein..

        Mvh Mia

        Mistä Exuviance-tuotteita voi ostaa Kokkolasta?


      • Mia Exuviancen konsultti
        ??? kirjoitti:

        Mistä Exuviance-tuotteita voi ostaa Kokkolasta?

        Hei,
        Kokkolassa ei ole mutta Pietarsaaressa kosmetologi Marketta Ekströmillä.
        Mia


    • kyselijä????

      Onko exuviance lääkkeeksi määritelty aine? Entä onko tämä eläinkokein testattu?
      Miksi olen useilta ihmisiltä kuullut negatiivista palautetta aineesta? (ihon "palaminen", allergiaa.) Kuinka paljon on raportoitu haittavaikutuksia kyseiesen linja tuotteiden käytöstä? Mitä nämä hapot oikeastaan tekevät?

      • Mia Exuviancen konsullti

        Hej,
        nyt saat lukemista, käy sivuilla www.exuviance.com, www.exuviance.eu
        ja lue sieltä kaikki vastaukset tai käy läpi tällä palstalla aiemmat vastaukseni niin saat tietää paljon vastauksia kysymyksiisi.

        Mia


      • Epäröijä

        Tuotteen "toimivuudesta" minulla on vain kolmen päivän kokemus, mutta tuoksuallergisena tiedän etten voi tätä käyttää. Tuotteiden tuoksu (raaka-aineenkin tuoksu voi allergisoida) on uskomattoman epämiellyttävä, voimakas ja ärsyttävä. Myös mainitsemaasi ihon "palamista" huomaan, tunne on kuin auringonpolttamalla iholla kirvelyineen ja punotuksineen. Suomen sivuilta en löytänyt haittavaikutuksista mitään, vaikka varmasti niitä on muillakin.


      • epäileväinen
        Mia Exuviancen konsullti kirjoitti:

        Hej,
        nyt saat lukemista, käy sivuilla www.exuviance.com, www.exuviance.eu
        ja lue sieltä kaikki vastaukset tai käy läpi tällä palstalla aiemmat vastaukseni niin saat tietää paljon vastauksia kysymyksiisi.

        Mia

        Minulla on ollut akne noin kaksi vuotta. Ensin hoidettiin Tetralysalilla ja Roaccutanilla ja niillä vaiva onkin pysynyt noin puolisen vuotta poissa. Nyt iho on mennyt taas huonommaksi, enkä enää luota että nuo lääkkeet auttavat. Sitä paitsi ovat hankalia kesällä.

        Aknea on vaan T-alueella eikä suuria näppylöitä ole montaa, ehkä kolme tai neljä kerrallaan. Voisiko Exuviancen kotona käytettävistä tuotteista olla apua, vai pitäisikö ruveta käymään myös hoidoissa? Kun omalla paikkakunnalla ei kukaan tee noita hoitoja, niin niissä käyminen voisi olla vähän hankalaa. Eikä opiskelijana rahaakaan ole paljon. =/


      • Mia Exuviancen konsultti
        epäileväinen kirjoitti:

        Minulla on ollut akne noin kaksi vuotta. Ensin hoidettiin Tetralysalilla ja Roaccutanilla ja niillä vaiva onkin pysynyt noin puolisen vuotta poissa. Nyt iho on mennyt taas huonommaksi, enkä enää luota että nuo lääkkeet auttavat. Sitä paitsi ovat hankalia kesällä.

        Aknea on vaan T-alueella eikä suuria näppylöitä ole montaa, ehkä kolme tai neljä kerrallaan. Voisiko Exuviancen kotona käytettävistä tuotteista olla apua, vai pitäisikö ruveta käymään myös hoidoissa? Kun omalla paikkakunnalla ei kukaan tee noita hoitoja, niin niissä käyminen voisi olla vähän hankalaa. Eikä opiskelijana rahaakaan ole paljon. =/

        Voit käyttää kotihoitotuotteita, paljon apua vaikket voi hoitoihin mennä.
        Sinun vaan pitää jotenkin saada tuotteet, myydään vain kosmetologin luona.

        Älä sekoita muiden sarjojen tuotteita kuitenkaan,
        missä kaupungissa asut niin annan lähemmän hoitolan joka voi lähettää tuotteet sinulle,

        onnea sinulle, Mia


      • johannalaura
        Epäröijä kirjoitti:

        Tuotteen "toimivuudesta" minulla on vain kolmen päivän kokemus, mutta tuoksuallergisena tiedän etten voi tätä käyttää. Tuotteiden tuoksu (raaka-aineenkin tuoksu voi allergisoida) on uskomattoman epämiellyttävä, voimakas ja ärsyttävä. Myös mainitsemaasi ihon "palamista" huomaan, tunne on kuin auringonpolttamalla iholla kirvelyineen ja punotuksineen. Suomen sivuilta en löytänyt haittavaikutuksista mitään, vaikka varmasti niitä on muillakin.

        Hei! Kouluttajalta kyselisin, että miten exuviancen tuotteet auttavat mustapäihin, laajentuneisiin ihohuokosiin ja muihin iho-ongelmiiin.. Entä onko sarjassa mitään silmänympärysiholle tarkoitettua tuotetta, joka auttaisi erityisesti tummiin silmänalusiin..ja joka sopisi nuorelle iholle.. minulla on todella tummat silmänaluset..


      • phzer
        Mia Exuviancen konsultti kirjoitti:

        Voit käyttää kotihoitotuotteita, paljon apua vaikket voi hoitoihin mennä.
        Sinun vaan pitää jotenkin saada tuotteet, myydään vain kosmetologin luona.

        Älä sekoita muiden sarjojen tuotteita kuitenkaan,
        missä kaupungissa asut niin annan lähemmän hoitolan joka voi lähettää tuotteet sinulle,

        onnea sinulle, Mia

        Mikä kosteusvoide sopisi exuviancesarjasta nuorelle (alle 20-vuotiaalle) iholle, joka on hieman pintakuiva, mutta silti kiiltävä. Epäpuhtauksia ihossa on jonkinverran.


      • rhm
        phzer kirjoitti:

        Mikä kosteusvoide sopisi exuviancesarjasta nuorelle (alle 20-vuotiaalle) iholle, joka on hieman pintakuiva, mutta silti kiiltävä. Epäpuhtauksia ihossa on jonkinverran.

        Nuorelle (ja vanhemmallekkin) pintakuivalle rasvaiselle iholle sopii Essentiel Multi-Defence Day Fluid tai herkän ihon Fundamental Multi-Protective Day fluid


      • nipero
        Mia Exuviancen konsullti kirjoitti:

        Hej,
        nyt saat lukemista, käy sivuilla www.exuviance.com, www.exuviance.eu
        ja lue sieltä kaikki vastaukset tai käy läpi tällä palstalla aiemmat vastaukseni niin saat tietää paljon vastauksia kysymyksiisi.

        Mia

        Saako Lahdesta tai lähialueilta Exuviance-tuotteita?


    • heli

      Hei!

      Onko Espoossa/Helsingissä joku kosmetologi joka tekee näitä?

    • Nimetön

      Moi, itselläni on ollut aikuisiälläkin aivan kammottava akne, mihin ei auttanut mikääm. Melkein paperipussi päässä etsin hoitokeinoja kunnes löysin Maunulasta TakaTukka-nimisen parturi-kampaamo-esteettisen hoitolan missä oli exuviance-sarjaa. Aluksi iho puhdistui kokonaan jatkoin silti sinnikkäästi ja nyt iho on aivan mielettömän hyvän näköinen. Suurin osa ja syntyneistä arvistakin on poissa. Tämä oli niin hyvä juttu että pakko suositella kaikiolole iho-ongelmista kärsiville!!

      • Egoman

        Hups, jostakin syystä oma nimi jäi uupumaan viestistä. Eli siis Niko Mäkinen


      • Tine

        Paljonko nuo kotihoitotuotteet maksavat? Itse haluaisin yö/päivävoiteen sekä kasvoveden...

        Kiitos vastauksista!


      • ????

        Hei. Minullakin on aikuisiän aknea ja kokeilen nyt exuviancea tähän ongelmaan. 3 viikkoa on suunnilleen tullut käytettyä ja iho on kyllä mennyt huonompaan suuntaan..tämä varmaan sitten kuuluu asiaan. Mietin vaan että kuinka kauan sinulla meni ennen kuin iho alkoi selvästi paranemaan?


      • S33

        Samma här, mullakin alle vuosi sitten tulleet punaiset arvet ovat parantuneet. Olen niin iloinen, kun naama on paremman näköinen kuin aikoihin :) Toisaalta nyt alkoi todella huolestuttamaan noi myrkylliset aineet niissä....


    • mirg

      mistä saa?

      • Turun

        puhelinluettelon keltaisia sivuja vaikka kohdasta Kauneushoitolat


    • nainen83

      mää olin eilen hakemassa sen akne alotuspakkauksen..ne on tosi pienii purkkei..en tajuu et miten saan ne riittämään muka 3 viikoks.tiukkaa tekee..saa nähä miten toimii..eilinen käynti makso 60e..et huh!tehtii joku kasvohoito samalla ja nypittiin.ne on kalleita tuotteita...kysyin niin melkee satasen maksaa nii siin on vasta sit kasvovesi ja se puhdistus aine!!et ei oo halpoi..toimivuudesta en tiiä.mut kovasti kehus.käytän tän alotusoakkauksen nyt ainaki ja katon tilannetta ja mieitin.

      • jeinna

        Mistä Joensuusta saa kyseistä sarjaa, saako edelleenkään verkkokaupoista?


      • Nimetön
        jeinna kirjoitti:

        Mistä Joensuusta saa kyseistä sarjaa, saako edelleenkään verkkokaupoista?

        BeautyHovi, Tarja Vento, 050-3686202
        http://koti.mbnet.fi/birtii02/cidesco/index.html


    • Kauneus Kulinaristi

      Olen käyttänyt Exuviance tuotesarjaa noin 5 vuotta ja en vaihtaisii tuotteita mistään hinnasta.
      Päivä- ja yö voiteena Night Renewal HydraGel, koska päivävoiden kuoriutuu pois ja ei sovi omalle pintakuivalle rasvaiselle sekaiholle.
      Alla tuotteet jotka ovat ehdottomasti TOP tuotteet. Olen lisäksi käyttänyt muitakin sarjan tuotteita ja ne todella hyviä, mutta alla olevat suosikkejani

      Purifying Cleansing Gel

      Moisture Balance Toner

      Vespera Bionic Serum

      Hydrating Eye Complex

      Soothing Toning Lotion

      Hydrating Hand and Body Lotion

      • ????

        Kokeilin myös parisen vuotta sitten. En saanut mitään irti tuotteista…ja palasin vanhoihin purkkeihin. Jokaisen iho on yksilöllistä, eli en usko kuitenkaan, että Exuvinace sopii jokaisen naaman.


    • ML
      • hämmästelevä

        Joku kyseli tuolla aiemmin ketjussa, että sisältävätkö tuotteet kemiallisia säilöntäaineita...Mia ei tähän suoraan vastannut, joten kävin hieman tutkimassa INCI listoja. Tuotteissa on kyllä käytetty monia eri säilöntäaineita. Lähes kaikissa Mian kirjoituksissa viitataan useisiin eri tieteellisiin tuukimustuloksiin. Miksi tuotteiden valmistuksessa ei huomioida viimeaikaisia tutkimustuloksia esim. synteettisten säilöntäaineiden haittavaikutuksista elimistöömme. Ne pystyvät todistetusti imeytyvän tehokaasti elimistöömme myös kosmetiikan kautta.


      • hämmstelevä
        hämmästelevä kirjoitti:

        Joku kyseli tuolla aiemmin ketjussa, että sisältävätkö tuotteet kemiallisia säilöntäaineita...Mia ei tähän suoraan vastannut, joten kävin hieman tutkimassa INCI listoja. Tuotteissa on kyllä käytetty monia eri säilöntäaineita. Lähes kaikissa Mian kirjoituksissa viitataan useisiin eri tieteellisiin tuukimustuloksiin. Miksi tuotteiden valmistuksessa ei huomioida viimeaikaisia tutkimustuloksia esim. synteettisten säilöntäaineiden haittavaikutuksista elimistöömme. Ne pystyvät todistetusti imeytyvän tehokaasti elimistöömme myös kosmetiikan kautta.

        Heräsi myös uteliaisuuteni tuotteissa käytettyjä UV suoja-aineita kohtaan. Löysin INCI listoista myös haitalliseksi todettua Ethylhexyl methoxycinnamatea (synonyymi = octhyl methoxy cinnamate, OMC). Tämä ainesosa on kemiallinen UV suoja ja sen on todettu imeytyvän elimistöön kosmetiikan kautta. Sveitsiläistutkimuksessa sitä on löydetty jopa rintamaidosta. Aine toimii ftalaattien tavoin mm. hormonihäiritsijänä. Olkaa ihmiset tarkkoina valitessanne kosmetiikkaa ja ottakaa selvää INCI listoista sekä opetelkaa tunnistamaan muutamat tärkeimmät aineet.


      • kääääk
        hämmstelevä kirjoitti:

        Heräsi myös uteliaisuuteni tuotteissa käytettyjä UV suoja-aineita kohtaan. Löysin INCI listoista myös haitalliseksi todettua Ethylhexyl methoxycinnamatea (synonyymi = octhyl methoxy cinnamate, OMC). Tämä ainesosa on kemiallinen UV suoja ja sen on todettu imeytyvän elimistöön kosmetiikan kautta. Sveitsiläistutkimuksessa sitä on löydetty jopa rintamaidosta. Aine toimii ftalaattien tavoin mm. hormonihäiritsijänä. Olkaa ihmiset tarkkoina valitessanne kosmetiikkaa ja ottakaa selvää INCI listoista sekä opetelkaa tunnistamaan muutamat tärkeimmät aineet.

        Kun opiskelin lähihoitajaksi, yksi opettajista sanoi, että Titanium Dioxide aiheuta syöpää. Hän ostaa aurinkorasvat sen takia apteekeista. TitaniumDioxidea on myös Exuviance tuotteissa ja monissa muissakin. Huvittava… Kun ne kerran ovat haitalliset, niin miksi niitä käytetään? Toisaalta, mitä väliä mihin kuolee kun kuolaan kuitenkin…


      • Aikuisiän akne
        kääääk kirjoitti:

        Kun opiskelin lähihoitajaksi, yksi opettajista sanoi, että Titanium Dioxide aiheuta syöpää. Hän ostaa aurinkorasvat sen takia apteekeista. TitaniumDioxidea on myös Exuviance tuotteissa ja monissa muissakin. Huvittava… Kun ne kerran ovat haitalliset, niin miksi niitä käytetään? Toisaalta, mitä väliä mihin kuolee kun kuolaan kuitenkin…

        Itselläni exuviance muutti ihoni muutamasta näppylästä todelliseksi vaikeaksi akneksi! Kävin ensin exuviance kasvohoidossa, jonka jälkeen käyttöön koko sarja.. Aknea yritetään nujertaa edelleen vajaa vuosi tämän kokeilun jälkeen! Ihoni reagoi jo hoidon aikana muuttumalla kirkkaanpunaiseksi.

        Myös kampaajani on saanut lievää aknea exuviance tuotteista.

        Kummassakaan tapauksessa ei ole kyse ns. ihon puhdistumisesta vaan ongelma jatkunut pitkään..

        Että kannattaa tämäkin ottaa huomioon kalliita tuotteita kokeillessa, erityisesti herkälle iholle.


    • Mariike

      Hei,

      Sinä joka sait lievän aknen Excuviancen tuotteista, osasiko kosmetologi kertoa mistä tämä johtui?
      Olen itse ajatellut mennä kasvohoitoon ja ottaa näitä tuotteita. Minulla ei ole mikään huono iho, mutta muutamia "ongelma" kohtia jotka haluaisin myös saada paremmiksi.

      • Tea-Linnea

        Hei!Omasta puolestani haluan suositella sarjaa ja etenkin sellaista "kultanaamio" kasvohoitoa. Minulla on todella herkkä ja koskestuherkkäkin iho. Tämä on olluymahtava sarja tuloksiltaan ja myös yksinkertainen käyttää kotona ( ei tarvi sataa purkkia ).Minulla on hoidon jälkeen hieman kiristelevä /kihelmöivä tunne siis lievä mutta seuraavana aamuna iho on jo tosi samettinen ja kiinteytyy oikeasti!
        Olen monista muista sarjoista saanut rajujakin punoituksia , kuumotuksia ja jopa sellaisen yliherkkyysreaktion että oma kyynelneste hoidon jälkeen "poltti" kasvojen ihoa ja oli lääkärikeikka.Mutta ystäväni ei pitänyt k.o sarjasta koki että kihelmöi ja punoittaa liikaa iho. Taitaa olla tosi yksilöllinen juttu siis. Kuitenkin kokeilla kannattaa , voi olla koukuttava kokemus!


    • (:

      Ajattelin itsekin nyt kommentoida tähän pitkään viestiketjuun :)

      Eli siis olen myös huomannut positiivisia tuloksia käyttäessäni Exuviance-tuotesarjan "Essential Daily Defence Fluid" -tuotetta. Mukavan kevyt rasva, joka on häivyttänyt vanhoja akne-jälkiä todella hyvin. (Minulla siis oli maailman itsepintaisin akne, joka ei hävinnyt reseptilääkkeilläkään)

      En kuitenkaan sano että ko. tuote on yksin saanut aikaan nämä tulokset, vaan lisäksi olen käyttänyt Neutrogenan tuotteita. Halvempia kuin Exuviancen tuotteet, mutta mielentäni aivan yhtä hyviä. Päivittäisellä puhdistuksella ja rasvaamisella tulokset omalla kohdallani ovat olleet hyviä! :)

    • Kokeillut

      Jännä juttu kun aina jaksetaan jauhaa, että se ihon "hetkellinen" paheneminen on ihan ok ja jos iho reagoi (siis huonosti...punottaa/polttaa/pukkaa uutta finniä) niin se vaan tarkoittaa, että tuotehan toimii ja puhdistaa naamaa.

      Mulla on rosacea (ruusufinni) ja käyn silloin tällöin ihotautilääkärillä. Oma ihotautilääkärini sanoi ainakin, että jos joku tuote ärsyttää niin se ärsyttää. Jos se taas parantaa, niin iho alkaa parantua. Ei yhdessä yössä, mutta pikkuhiljaa - kuten esim. lääkekuureilla paranee iho pikkuhiljaa..mutta koko ajan paremmaksi muuttuen. Ei parantumisprosessi vaadi mitään pahenemista. Hän on siis Helsingin yliopistollisessa Iho- ja Allergiasairaalassa toimiva dermatologian tohtori...eli kai se saattaa tietää lääketieteestä jotain verrattuna esim. näihin kaupallisella alalla toimiviin alemmin koulutettuihin kosmetologeihin. Tällä hetkellä hän (kuten muukaan ihotautitutkimuksessa) ei tunne mitään parannuskeinoa rosaceaan. Sen voi parantaa hetkellisesti lääkkeillä ja välttää sen pahenemista välttämällä ihoärsytystä. Ihoärsytys aiheutuu eri ihmisillä eri asioista..joten esim. minun ihoni ei ärsyynny saunasta/lämpötilan vaihteluista tai tulisesta ruuasta. Sen sijaan ihoni ärsyyntyy kuivuudesta ja rosacea pahenee (kuivuus ja atooppinen reaktio ärsyttää rosaceaani). Myös flunssassa tai muuten huonon terveydentilan aikana rosacea pahenee. Tutullani rosacea pahenee hänen kärsimistään allergiaoireista (siitepöly jne).

      Olen kokeillut exuviancea ja iho on ihan ok sitä käyttäessä - poistaa sitä kuivuutta, mikä muuten ärsyttäisi rosaceaa. Mutta ihmeparantumista en kokenut, joten käytän edelleen Kanebon Soothing cremeä, mikä on ihanan hellävarainen (ja halvempi)..sama lopputulos.

    • Bio`

      Espoossa Exuviance tuotteita myy ainakin kauneushoitola Astara Espoonlahdessa ja Leppävaarassa josta kummastakin olen saanut erinomaista palvelua ja hyviä neuvoja ihonhoitoon. Olen itse kokeillut Exuviance kokeilupakettia sekaiholle ja hämmästynyt tuloksista. Ihoni oli ennen pintakuiva sekaiho johon ilmestyi vähän väliä näppyjä. Nyt kun käytän exuviance tuotteita näpyt on kadonneet ja tuotteet ovat kosteuttaneet ihoani huomattavasti. Eli pintakuivuuttakaan ei enää ole. Aloituspakkaus on todella edullinen ja tuotteet riittoisia. Päivävoidetta/yövoidetta tarvitsee levittää vain pieni määrä. Geeli joka tuli pakkauksessa on kestänyt mulla käytössä jo pari kuukautta ja edelleen on jäljellä. Eli näissä tuotteissa on kyllä hinta-laatusuhde kohdillaan.

    • ex

      Itse olen lopettanut sarjan käytön. En tarvitse sitä. Olen löytänyt itselleni ratkaisun kalaölystä ja vain vedellä kasvojeni pesemisestä.

    • ex

      Nyt ei mene enää rahat kankkulan kaivoon :) .

      • ?

        Tietääkö kukaan myydäänkö exuvianceä nettikaupassa, eBayssä ei ole saatavana?


    • , JN. H LJ

      Selvästi muujät mainostavat koska oikeasti koko sarja on vain iso business.
      Olen kosmetologi ja yksikään asiakas ei ollut tyytyväinen tähän sarjaan.
      HEI HALOO Älkää ihmiset menkö siihen halpaan,

    • jojobisti

      Olen koittanut exuviance-hoitoja ja tuotteita, eivät ole auttaneet kuin hetkellisesti. Harmittaa, että ostin pari kk sitten kalliin kosteusvoiteen ja seerumin, sillä löysin sen jälkeen yllättäen parhaan avun jojobaöljystä. Nyt en käytä mitään muuta ja iho on parempi kuin ennen murrosikää (olen jo nelikymppinen). Siitä on runsaasti juttua eri keskustelupalstoilta.

    • vantaalta

      Onko kouluttaja Miia vielä täällä? olisi kysyttävää ko. sarjasta.

      • Anonyymi

        En voi suositella. Olen käynyt hoidoissa kuukausittain jo vuoden ja ostin kaikki kotihoitotuotteet, mutta herkkä ihoni vain paheni pahenemistaan happokuorinnoilla ja on nyt kipeä sekä näppyläinen. Älkää hukatko rahoja puheisiin, sillä tuotteet EIVÖT todellakaan sovi kaikille, oma ihoni meni niin huonoon kuntoon että jouduin ihotautilääkärille näiden tuotteiden säännöllisen käytön jälkeen. Pettynyt!


    • Anonyymi

      Omalla kohdalla ongelma ihooni on auttanut vain exuviance. Ikävä kyllä kaikille ei toimi kaikki tuotteet ja jokainen on yksilö. Itseäni harmittaa monen muun tuotesarjan kokeilut. Olisinpamlöytänyt tämän jo 15v sitten!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe