oletteko nähneet koskaan jostain bändistä tai artistista unta ? Jos, niin millaista?
Unta?
14
582
Vastaukset
- Painajainen
Joo mä näin unta, että olin jotunut tapani kansan keikalle. Oli ihan hirveetä kuunnella ja katsella sen määkimistä ja esiintymistä siellä lavalla.Oli se hirvee painajainen, toivottavasti ei toista samanlaista!
Taas joku helevetin hottentotti valittaa. Painu sinne bambumajaas kuunteleen sitä mössömusiikkias, niin et näe enää "painajaisia".
- a.m
Onneksi en ole nähnyt moista painajaista.:D
- nimetön
Justiinax kirjoitti:
Taas joku helevetin hottentotti valittaa. Painu sinne bambumajaas kuunteleen sitä mössömusiikkias, niin et näe enää "painajaisia".
Onkohan sulla kaikki kohdallaan.Tuntuu siltä, että tarvitset pikaista hoitoo...
nimetön kirjoitti:
Onkohan sulla kaikki kohdallaan.Tuntuu siltä, että tarvitset pikaista hoitoo...
En tiiä. Olenhan mä idiootti, kun en pysty olemaan reagoimatta kaikenmaailman provoihin. Itteekin harmittaa välillä.
- Dreamer
Se on ollut varmasti ihan hirvittävää nähdä jotain sellaista. En toivoisi edes pahimalle vihamiehellkkään mitään sellaista. Toivottavasti tokenet siitä painajaisesta, kaikkea hyvää sulle.
T. Nukku-Maija Dreamer kirjoitti:
Se on ollut varmasti ihan hirvittävää nähdä jotain sellaista. En toivoisi edes pahimalle vihamiehellkkään mitään sellaista. Toivottavasti tokenet siitä painajaisesta, kaikkea hyvää sulle.
T. Nukku-MaijaMiks joidenkin teistä täytyy koko ajan tahallaan yrittää ärsyttää ?
- Nimetön
Justiinax kirjoitti:
Miks joidenkin teistä täytyy koko ajan tahallaan yrittää ärsyttää ?
Ei oikein ymmärrä mitä sä tuolla tarkoitat.
Et ole ehkä tarpeeksi kypsä tällaisiin keskusteluihin. Kerro äidilles että sua kiusataan byääh...
- VIERAILLUT
UNISSANI ON VIERTAILLUT VAIKKA KETÄ...MM.PAULA KOIVUNIEMI,JARI SILLANPÄÄ....JA MONIA MUITA.....VILAKAS MIELIKUVITUS?????OLLAA OLTU YHDESSÄ KALJALLA JA KONSERTEISSA.=)KIVAA ON OLLUT!!!
- Saapas
Useasti ja useiden artistien kanssa ollut unissani. Yleensä ollut jossakin keikalla. Hienoja unia!
- ZZZZZZZZZZZZZZ
Minä näin kerran ihan oikeasti sellaisen unen, että Kari Tapio oli ns. "astunut pullonkorkin päälle" ja hoipparoi keskellä tietä, niin ettei tien leveys meinannut riittää. Paikalle porhalsi tuhatta ja sataa kiireinen laulumies T.Kansa Bemarillaan. Jarrutuksesta jä väistöstä huolimatta hän hurautti suoraan Kari Tapion päälle ! Oli se kauhee uni ja onneksi se oli vaan uni.
- Tutkanainen
On se kansan tappi semmoinen kaahari, että kortti pois mahdollisimman nopeesti ennenkuin mitään tällaista tapahtuu.Eläköö Kari Tapio!!
- Unistus
Näin Mikko Mäkeläisestä & Myrskylyhdyn pojista unta, et olin niitten keikalla. Ja sit kun ne oli tauolla syömässä, niin menin niitten pöytään istumaan(kysyin tietty et saako istua). Sit juttelin niitten kanssa ja mieleen jäi erityisesti se et Mikko söi 3 munkkia siinä ihan ite! ;-D
- Saapas
Minä näin Mikon viimeksi ihan ilmielävänä. Joi kupposen kahvia sämpylän kanssa. Istuttiin samassa pöydässä ja juteltiin niitä näitä. Mikolta oli jo oma osuus tuolloin esiintymisessä päättynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070