Mielipiteitä?
Kertoo mattilan pintaliito porukasta aika hyvin, kun tätä ja sitten asfalttiviidakkoa kuuntelee oikealla tavalla, niin oppii käsittämään mattilan arvomaailmaa.
Anne Mattila - Perutaan Häät
17
1276
Vastaukset
- pintaa
anne on lahjakkaimpia suomalaisia laulajia kautta aikojen, jos joku muuta väittää ja haukkuu, kertoo aika paljon haukkuja tyhmyydestä.
annelle toivon pitkää taiteilijan uraa!
suomalaiset on tanssiva kansa, jotka kaipaavat erilaisia sanoja lauluihin ja hyvää musiikkia.
ps. anne on jumalatar! En tykkää tosta "Perutaan häät" laulusta yhtään. Mun mielestä siinä on kaikkien aikojen kauheimmat sanat.
Anne on varmasti ihan miellyttävä persoona.- .............
Kyllä PERUTAAN KAPPALEESSA ON MAHTAVAT SANAT JA ANNE ON UPEEÄÄNINEN LAULAJA.
Annea kuuntelen mielummin kuin jotain T Kansaa. - Voi siirtyä
............. kirjoitti:
Kyllä PERUTAAN KAPPALEESSA ON MAHTAVAT SANAT JA ANNE ON UPEEÄÄNINEN LAULAJA.
Annea kuuntelen mielummin kuin jotain T Kansaa.Ja jos ei Annan kappale miellytä voi aina siirtyä kuuntelemaan C.Plokmannin ihania sanoituksia.
"jalat alta multa kun veit, kaiken ihan oikein sä teit"
Voi herranjestas. Kerrankin kun kun joku yrittää piisiin jotain sanomaa ja tunnetta laittaa niin suomalainen musiikkimakukansa haluaa kuulla lapsellista höpötystä huonolla runosuonella varustetulta ruotsalaiselta. - rita
Voi siirtyä kirjoitti:
Ja jos ei Annan kappale miellytä voi aina siirtyä kuuntelemaan C.Plokmannin ihania sanoituksia.
"jalat alta multa kun veit, kaiken ihan oikein sä teit"
Voi herranjestas. Kerrankin kun kun joku yrittää piisiin jotain sanomaa ja tunnetta laittaa niin suomalainen musiikkimakukansa haluaa kuulla lapsellista höpötystä huonolla runosuonella varustetulta ruotsalaiselta.Näin on,kyllä nuo ko.sanoitukset on mauttomia.Ainakin loppusointuja riittää tuossakin biisissä.veit,teit,sulamaan,nauramaan,uudestaan jne... Muuten kyllä tykkään Plogmanin äänestä ja muutamista aiemmista biiseistä mut nämä uusimmat toistaa itseään.
- jansku
ei se Mattila niitä biisejään itse ole tehnyt, eikä omasta elämästäään laula. Ei kai kukaan nyt niin yksinkertainen ole, että luulisi hänen joka biisissä kertovan omista kokemuksistaan! Olisi muuten aikast värikäs elämä siinä tapauksessa ollut ;)
- Saapas
Tuo biisi on sanoitukseltaan ihan surkea, mutta laulaja Anne Mattila on lahjakas ja miellyttävä persoona.
- niin on
Totta, ei omasta elämästään, (toivottavasti) laula, eikä itse sanoja ole tehnyt. Läheltä liippaa kuitenkin.!
- anneka
mun mielestä kyseisessä kappaleessa ei ole mitään vikaa.kiva kuulla välillä vähän erilaisempia sanoituksia.Muutenkin nuo sanat kuvastavat hyvin nykypäivän elämää.
- koli
hyvä biisi,ei mitää vikaa.myös taivaan kartta on loistavan ihana kappale.odotan innolla annen pitkäsoittoa.
- Don Juuan
Mattilan sisarukset ovat nuoria ja lahjakkaita naisia, joiden menestyminen ei miellytä kaikkia?
Nämä kadehtijat ovat aina itsestään liikoja kuvittelevia, joiden henkiset ja musikaalliset resurssit eivät kestä vähäisintäkään päivänvaloa.
Sen kun kadehditte ja solvaatte, se ei ole keneltäkään pois.
Kaikkein vähiten Mattilan sisaruksilta.- Julia
aivan samaa mieltä kanssasi.Anne ja muut sisaret jatkakoot samaan malliin vaan,kyllä meitä kuuntelijoita riittää.Sen kertovat jo levyjen myyntitilastotkin.
- OK.
Toivottavasti tämänkaltainen kammotus-biisi oli Annelta vaan väliaikainen lipsahdus.
- rita
Mitä se muka kertoo "Mattiloiden porukasta"?Taidat nähdä mörköjä vaikkei niitä edes ole.Anne sekä Anneli laulaa kauniisti ja kauniilla,persoonallisella äänellään omia hyviä ja tarttuvia biisejään.Ei siinä ole kyse mistään hiiskatin arvomaailmasta tai pintaliidosta,eikä Anne taatusti ole itse sanoittanut tota biisiä josta nyt tuntuu nousevan kamala haloo.Haukkukaa sanoittajaa ja hänen surkeeta arvomaailmaansa jos haukkua täytyy.
- riinariina
tuosta biisistä
- eieieeiieiie
ei sytytä mun musa makua..............................................
- pilttuu
Annen uuden VIE kappaleen. Ihan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090