"Elämän perusasioita..." (biisi hukassa)

apuva :S

Olen todella huono tämän musiikkiskenen asioissa, mutta jos joku ihanuus voisi auttaa, niin olisi kiva.
Veikkaan että esittäjä on Kapteeni Ääni tai ainakin biisi kuulosti sellaiselta tuotannolta.

En edes kunnolla muista sanoja, mutta...koekillaan kuitenkin :)

"Elämän perusasiotia ajateltuani tajusin, sinä olet kaunis ja minä olen ruma" tms. (en muista ovatko sanat juuri noin, mutta sanoma sama)

Tämä oli siis kertsi ja muutenkin kyseinen lause toistuu useaan otteeseen.

Oli kyllä niin jammailtava biisi, että olisi kiva tietää tästä jotain :) kiitos ja kumarrus

4

1111

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punky-funk

Ei se ole Kapteeni ääni, se on Plutonium 74. Tehneet yhden levyn ja pari pikkulevyä. Uus levy kai tulossa. Aika mainio bändi, jota on hankala lokeroida. Progea, jatsia, reggaeta, poppia, pro-soittoa.

• Mene ihmeessä hakemaan levykauppiaaltasi Plutonium 74 -orkesterin debyyttilevy "Pasilasta Kallioon". Mainiota musiikkia.

(Ei, minulle ei makseta tästä yhtään mitään. Enkä tunne ketään yhtyeen miehistöstä.)

• Nimetön

Kiitos paljon :) kuten sanoin, vaikutti kieltämättä tosi svengaavalta (kyllä, mulla on nää adjektiivit hallussa) musalta ja ois kiva kuulla lisää kyseisen pändin tuotantoa!

• oktoperi

Tietääkseni kyseessä on Plutonium 74 Pasilasta Kallioon levyltä oleva Elämän perusasioita niminen kappale. Itse astelin joskus aivan saman kysymyksen äärellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      146
      842
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      726
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      718
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      603
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      41
      601
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      562
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      536
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. 26
      511
    10. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      505
    Aihe