paikkaa missä ihmiset myyvät esim. käytettyjä mailojaan?? siis ilmoittelevat netissä! Kaveri kertoi että joku ilmoitti kahdesta hyväkuntoisesta babolat pure drive team standard mailasta huutonetissä todella edulliseen hintaan mutta enpäs edes ehtinyt ilmoitusta näkemään kun oli jo poistettu... Itsellä olisi tarkoitus ostaa kaksi paremman luokan mailaa, mutta uutena maksavat aika reippaasti! Tietenkin jos jollain täällä on ylimääräiset kaksi mailaa niin tarjota saa. Lähinnä babolatilta pure drive team ja pure drive team kiinnostavat, ja headilta muutama malli kiinnostaa!! Hyväkuntoisia...
tietääkö
4
550
Vastaukset
- raksu
"missä ihmiset myyvät esim. käytettyjä mailojaan?? "
Suht samassa paikassa missä ihmiset myyvät mitä tahansa muutakin:
keltainenpörssi, tennisfoorumin pörssi, muita paikkoja?
Mul on tarjolla pari Fischerin pro impactia superhalvalla...- 1st serve
keltaisessa pörssissä ei mainita sanallakaan tennistarvikkeista, eikä kyllä tennisfoorumin pörssissäkään. =) huutonetissä jonkin verran löytyy. Mikäs on tuo superhalpa? Eikös tuo kuitenkin ole suht kallis maila uutena ja tarkoitettu aktiivi/kilpapelaajalle? En ole kyseistä merkkiä testannut, mutta eihän tuo poissuljettu ole! Onko tuo tämä maila?
http://www.tennis-warehouse.com/descpageRCGAMMA-PIFT.html - raksu
1st serve kirjoitti:
keltaisessa pörssissä ei mainita sanallakaan tennistarvikkeista, eikä kyllä tennisfoorumin pörssissäkään. =) huutonetissä jonkin verran löytyy. Mikäs on tuo superhalpa? Eikös tuo kuitenkin ole suht kallis maila uutena ja tarkoitettu aktiivi/kilpapelaajalle? En ole kyseistä merkkiä testannut, mutta eihän tuo poissuljettu ole! Onko tuo tämä maila?
http://www.tennis-warehouse.com/descpageRCGAMMA-PIFT.htmlTuo on ehkä uudempi malli. Eli mun on vähä keltasempi. Ja painokaan ei täsmää. Mun mailassa lukee 325g. Mun mailat on siis 2 vuotta vanhat.
Mun mailan ovh oli muistaakseni 250egee kipale aikanaan. Molemmat lähtis nyt 150egen yhteishintaan. Kai mä voisin vaan yhenki myydä satasella...
Pitää kyl hommata sit äkkiä uudet tilalle jostakin...
- denix
Mulla olisi myydä kaks Babolatin Pure drive team(roddick), jos vielä tarvitset.
Mailat ovat hieman käytetyt, mutta erittäin hyvässä kunnossa. Ilmoittele jos tarvitset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875