Miesartisti JARI SILLANPÄÄ
Vuoden ykkönen on
21
748
Vastaukset
- Tyttö jostakin
Kari Tapiokin.
- joku vaan
Justiinax kirjoitti:
Tapani Kansa !
ei kiitos
- Ansku
joku vaan kirjoitti:
ei kiitos
Tapsa Kansa on kunkku ! PARAS!
- Kari fani
Ansku kirjoitti:
Tapsa Kansa on kunkku ! PARAS!
Kyllä Kari Tapio on PARAS! Muut tulevat kaukana
perässä!
- iitu
jeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
- odotan jo
heidän keikkoja ja uutta musaa....
- Mummu
niin on
- pilttuu
Reetta mummukin oli sitä mieltä.
En kiellä, enkä puolla.
- Isoäiti vm ?
rehellisesti?
- pilttuu
mä loukata halunnu!
Tietenkin saa sanoa mielipiteensä!
Kyllä mä Jartsan musaa tykkään kuunnella itekin, mutta Reetta mummulle Jartsa oli idoli ja mitä pahaa siinä on!
- Pike
jokainen on hyvä omalla tavallaan.
- Amppari
1. Tapsa Kansa
2. Kari Tapio
3. Tomi Markkola
4. Janne Tulkki
5. Jari Sillanpää - nina
Jari tietty
kari t ,myös... - rita
Jari on ykkönen mut Kari Tapio on myös upea.Ja muutama muu tulee jaetulle kolmos-sijalle.
- Kikka
Kyllä tuo Tapani Kansa on niin mielettömän ihanaja upea, että sen MINÄ laitan ykköseksi. Siinä perässä seuraa sitten muita ihan hyviä laulajia myös.
- Taina T
,,,,
- Saapas
Ja tietenkin Janne Tulkki! Muita lähes ykkösiä on Mikko Mäkeläinen, Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki, Tomi Metsäketo!
- ykssuuntasydän
Niin itsekäs olen, että olen kelpuuttanut omaksi ykkösekseni vain Kari Tapion jo monet, monet vuodet..ei ole tarvinnut valintaa katua, saati vaihtaa...sydänkin on niin ahdas, ettei sinne muita sovi...
- Amppari
Tapsa Kansa menee mun diagrammissa kirkkaasti ykköseksi.
- Diana
Kuluvan vuoden ykkönen on ilman muuta Veera!!!
Kannattaa mennä keikoille katsomaan livenä!
Sympaattinen ja mikä ääni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987