Onko tietoa mistä Helsingistä löytäisin Vuitton tyylisen laukun? Ei siis sellaista 200e feikkiä, vaan ihan joku halpa sen tyylinen. Entäs chanel-logolla varustettua vyötä?
vuitton tyylinen laukku?
10
1405
Vastaukset
- BeeBii
Mene viroon, jos haluut halpaa...Tai hanki sellanen ammatti/työ että pystyt ostaan AITOJA. Feikit on perseestä. Kaikkihan näkee päälle, että oot köyhä muusta käyttäytymisestä. Ei vaatteet/asusteet susta rikkaan näköstä tee. Niin yksinkertasta se on...
- mitälie
Aloittaja ei ilmeisesti ollut edes kiinnostunut rikkaalta näyttämisestä...
Niin ja kaikkihan näkee päälle, että olet rikas sun käytöksestäsi, vai? Tuota veikkaampa, ettei käytöksestä voi paljoa päätellä henkilön varallisuustasosta, kun sattuvat olemaan täysin toisistaan riippumattomia tekijöitä...
Ja hassua kyllä, ei aina varallisuutta voi päätellä edes valituista asu(ste)ista... kun tuntuu, että ainakin täällä puhuvat raukat lapset puhuvat Vuittoneista kuin ne nostaisivat heidät pilviin tyyylimaailmassa. Sijoituksina... ei se Vuitton mikään sijoitus ole -- ihan tavallinen laukku vaan... - vanilia
No ensinnäkin en yritä näyttää mitenkään rikkaalta, mutta mun mielestä vuittonit laukkuina on upeita ja jos olisi rahaa niin sellaisen kyllä hankkisin. Haluiaisin vain jotain niiden tyylistä,koska ne todellakin on niin uskomattoman hienoja (käytti niitä sitten Paris Hilton tai Tarja Halonen).
- .....
Oon kans seurannut huvittuneena tätä Vuitton-keskustelua, johon ihmiset suhtautuvat kuin veriseen taistoon. Ensialkuun Vuittonit ovat rumia. Toisekseen laukku ei ole SIJOITUS. Kolmanneksi säälittävää, miten tunneperäisesti ihminen voi "kassiinsa" suhtautua - jos joku Paris Hilton tai Sarah Jessica Parker kantaa jotain laukkua tai kassia niin se on "must have" ja laukun myötä luullaan noustavan jonnekin "ylempään kastiin". Jos joku tahtoo ostaa Vuitton-kopion niin ostakoon! Mitä väliä!? Kyllä on maailmanne kapeaksi ja ahtaaksi käynyt - ei voi muuta sanoa - säälin teitä! Katsokaa peiliin - ja välillä siitä poiskin päin - hankkikaa elämä. Ei millään pahalla.
Valitettavasti en osaa vastata alkuperäisen viestinlähettäjän kysymykseen. Toivottavasti löydät laukkusi. - sanna
Suomesta ei taida löytyä, lähimmät ehkä UK:ssa, joten jos todella haluat laukun, niin tilaa sitten netistä. Tosin eivät ne replikatkaan mitään halpoja ole. Googleta "louis vuitton bag", "louis vuitton replica" tms. Tässä osoitteessa kävin tsekkaamassa jäljitelmiä:
www.buysellbag.com/home.htm- sanna
...tuolta buysellbag:istä lähettävät myös Suomeen! En ole itse tilannut, mutta lueskelin niitä ohjeita...
Pitäisiköhän ihan itsekin uskaltautua tilaamaan... - -------->eteenpäin elämä...
Tuota vanilia, unohda koko juttu. Jos et aitoa vuittonia osta, niin älä sen "tyylistenkään" perään haikaile. Aina tulee kakkosluokan look koko ihmiselle, eikä ne tyyliset yhtään samaa hohtoa anna, kuin vain se ainoa oikea aito. Osta vaikka joku ihan muu laukku, ei sen aina tarvi kalliskaan olla.
- AuthenticLV
Voin myydä sulle feikkini, jonka sain tuliaiseksi exältä. Itse haluaisin päästä siitä eroon. Se on ok kopio Monogram Canvas Speedy-mallista, käytetty ehkä kerran, joten hyväkuntoinen. Huuto.net:ssä on myynnissä kopiota, Jenkeistä en suosittele tilaamaan, tulli perii veroja. Tukholmassa lähin LV-liike, jos aidon laukun haluat. ELuxury.com ei toimita tuotteitaan Eurooppaan ja se on ainoa nettikauppa, joka aitoja, uusia LV:ta myy. eBay:lta löytyy myös käytettyjä, aitoja Vuittoneita, mutta myös paljon feikkejä.
Meilaa jos olet kiinnostunut ostamaan feikkini.- ...on rumia...
...sanon minä. Ainakin ne feikki-vuittonit (tuskin on aitoa vastaan kävellytkään). Luulin pitkään, että ihmiset ovat saaneet Yves Rocherilta tilaajalahjana parilla eurolla laukkuja, kun niitä niin vilisee katukuvassa, ja mielestäni ne näyttävät kuosiltaan ihan YR:n halvalta tyyliltä. Kunnes sitten näin Paris Hiltonin olalla keikkuvan laukun ja kuulin, että se onkin helvetin kallis LV. Hmm. Mielestäni kannattaa ennemmin ostaa jokin persoonallinen laukku kuin sellainen, mitä on kaikilla. Tunkee jo korvista ulos noi feikki-vuittonit ja Burberryn ruutukuosit, yökh.
- superäxdeelolmegasd
johan on markkinat ! yhdestä vuitonista aito tai feikki bye to way
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241