Komeat miehet

Pinnallinen?

Mikä siinä on että diskossa harvemmin komeat miehet tulevat minulle juttelemaan? Ulkomaalaiset ja komeahkot/tavalliset suomalaiset miehet tulevat kyllä, mutta ne komeimmat suomalaiset miehet eivät tule. Miksi? Enkö ole tarpeeksi kaunis? Kuvaa en viitsi laittaa, mutta onko niin että komeat etsivät vain tasoistaan seuraa? Olen mielestäni nätti, mutta en kaunis. Eihän komeilla miehilläkään aina ole niin kaunista tyttöystävää/vaimoa. Baarissa kun näkee komeita niin tuntuu siltä kuin nämä eivät olisi naisista edes kiinnostuneita, vaan tulevat vain sinne "esittäytymään". Enpä sellaista omahyväistä, pinnallista miestä haluaisikaan. Eli ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta en voi sille mitään että makuni on sellainen kuin se on. Vaatekaupassakin katseeni osuu kaikkein kalleimpiin vaatteisiin...

46

6356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarski

      Kaikki eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin sinä. Jospa ne kaikkein komeimmat miehet valitsevat seuransa jostain muista kuin ulkonäöllisistä syistä.

      • marclaurence

        Voihan nämä miehet olla vain hieman ujoja?!


    • Petri

      Tajusit juuri olennaisen: komeat miehet eivät ole sinusta kiinnostuneita, koska olet tavis, etkä kaunis. Näinhän sen pitää mennäkin, tavisnaisten kuuluu hakeutua vain tasoistensa miesten seuraan.

    • nämä

      niin sanotut itseriittoiset mieskomistukset ovat yllätys yllätys homoja, siinä jos missä menee hyvännäköiset miehet hukkaan... :)

      • kannalta?

        Jos poikkeuksellisen hyvännäköinen mies on homo, niin toinen mieshän siitä saa nauttia. Eihän se ole mitään hukkaan menemistä! Hyvä sille toiselle miehelle jos saa kivannäköisen poikaystävän ;)


    • komeakin mies

      kun heti ollaan homoksi syyttelemässä jos ei tulla juttelemaan hahah :) Ei tullut mieleen että komeakin mies voi olla ujo. Baarissa en käy naisia oikeastaan edes etsimässä vaan ryyppäämässä kavereitten kanssa. Jos mies on oikeasti komea niin niitä naisia riittää ihan missä vaan. Jos haluat komean miehen niin siitä otat vaan ja menet juttelemaan.

    • Asiasta huvittunut

      Tämä on mielestäni aika selvä homma: et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Kannattaisi ehkä alentaa rimaa, ei köyhälläkään ole varaa kuin ihailla ulkona kiitäviä Mersuja.

      Ulkomaalaisille (tällä tarkoitan lähinnä pakolaisia yms.) yleensä kelpaa nainen kuin nainen, ulkonäöstä viis. Varmaankin kulttuurikysymys; kyllähän neljästä vaimosta yksi voi vähän rumempikin olla, kunhan jaksaa kantaa isoja kuormia ja laittaa ruokaa ;) Tai kulttuuriin kuuluu juttelu muutenkin kuin iskumielessä. Tai sitten ovat vaan niin pimpsan puutteessa.

      Suomalaiset yleensä tulevat puhumaan vain ja ainoastaan iskumielessä ja niin kauan kuin promillelukemat eivät ole liian kovia, tasokin pyritään säilyttämään.

      • tyyppi

        ..ja yleensä me miehet tullaan juttelemaan
        baarissa vain tavallisen näkösille koska pelätään
        saavamme hyvännäkösiltä pakit! :)


      • Asiasta huvittunut
        tyyppi kirjoitti:

        ..ja yleensä me miehet tullaan juttelemaan
        baarissa vain tavallisen näkösille koska pelätään
        saavamme hyvännäkösiltä pakit! :)

        Paitsi parhaimman näköiset miehet juttelee myös parhaimman näköisille naisille, koska tietää että myös niihin on saumaa :)

        Suutari pysyköön lestissään. Näinhän se vanha kansakin tietää.


      • alkup.
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Paitsi parhaimman näköiset miehet juttelee myös parhaimman näköisille naisille, koska tietää että myös niihin on saumaa :)

        Suutari pysyköön lestissään. Näinhän se vanha kansakin tietää.

        jos oletetaan että vika ei ole ulkonäössä, niin voisiko se vika olla jossain muussa? En kuitenkaan ole tavallisen näköinen. Komealla tarkoitan sellaista TODELLA komeata, joka voisi saada minkä naisen tahansa. Jos nämä komistukset etsivät tasoistaan naista (siis mallia) niin pitää mun varmaan unohtaa ne kokonaan. Oon vain tottunut komeisiin miehiin siinä mielessä, että sukulaiseni, esim. isäni ja veljeni ovat komeita, ja isoisäni oli todella komea. Miksei siis poikaystäväni voisi myös olla komea?


      • ölli
        alkup. kirjoitti:

        jos oletetaan että vika ei ole ulkonäössä, niin voisiko se vika olla jossain muussa? En kuitenkaan ole tavallisen näköinen. Komealla tarkoitan sellaista TODELLA komeata, joka voisi saada minkä naisen tahansa. Jos nämä komistukset etsivät tasoistaan naista (siis mallia) niin pitää mun varmaan unohtaa ne kokonaan. Oon vain tottunut komeisiin miehiin siinä mielessä, että sukulaiseni, esim. isäni ja veljeni ovat komeita, ja isoisäni oli todella komea. Miksei siis poikaystäväni voisi myös olla komea?

        Niin eiköhän joku rattopoika susta kiinnostu sitten.


      • Asiasta huvittunut
        alkup. kirjoitti:

        jos oletetaan että vika ei ole ulkonäössä, niin voisiko se vika olla jossain muussa? En kuitenkaan ole tavallisen näköinen. Komealla tarkoitan sellaista TODELLA komeata, joka voisi saada minkä naisen tahansa. Jos nämä komistukset etsivät tasoistaan naista (siis mallia) niin pitää mun varmaan unohtaa ne kokonaan. Oon vain tottunut komeisiin miehiin siinä mielessä, että sukulaiseni, esim. isäni ja veljeni ovat komeita, ja isoisäni oli todella komea. Miksei siis poikaystäväni voisi myös olla komea?

        Kyse on siitä, että tuleeko juttelemaan baarissa vai ei. Missä muussa vika voisi olla kuin ulkonäössä? Mies ei ole kuullut suustasi vielä yhtään kiekausta, se todellakin kiinnostuu (ja tulee juttelemaan) pelkän ulkonäön ja sen luomien mielikuvien perusteella. Ainoa, mihin/millä voit vaikuttaa, on meikki ja pukeutuminen. Ja tietysti hymyilemällä, hymyile nainen on aina kauniimpi.

        Isälläsi, veljelläsi tai kenelläkään sukulaisellasi ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Kyse on ainoastaan siitä, mitä sinulla itselläsi on tarjota ja mitä ei. Mies, joka saisi kenet tahansa, tuskin tyytyy kovinkaan vähään. Tämä on asia, jolle et mahda mitään, sen kanssa on vain elettävä.


      • alkup.
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Kyse on siitä, että tuleeko juttelemaan baarissa vai ei. Missä muussa vika voisi olla kuin ulkonäössä? Mies ei ole kuullut suustasi vielä yhtään kiekausta, se todellakin kiinnostuu (ja tulee juttelemaan) pelkän ulkonäön ja sen luomien mielikuvien perusteella. Ainoa, mihin/millä voit vaikuttaa, on meikki ja pukeutuminen. Ja tietysti hymyilemällä, hymyile nainen on aina kauniimpi.

        Isälläsi, veljelläsi tai kenelläkään sukulaisellasi ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Kyse on ainoastaan siitä, mitä sinulla itselläsi on tarjota ja mitä ei. Mies, joka saisi kenet tahansa, tuskin tyytyy kovinkaan vähään. Tämä on asia, jolle et mahda mitään, sen kanssa on vain elettävä.

        että se vika ehkä onkin näissä komeissa miehissä. Esim. heidän luonteessaan. Ehkä heillä on rima liian korkealla, ovat epävarmoja tms. Sillä on se niin vaikeaa uskoa, etten kelpaisi. Sehän on makuasia minkälaisesta naisesta pitää. Mutta voipi se olla niinkin, kuten sanot, etten ole tarpeeksi kaunis. Vähän erikosta kuitenkin väittää sellaista kun et ole koskaan minua nähnytkään. Ja aivan päinvastaista olen kuullut huom! erään komean miehen suusta ja kyse ei ollut flirttailusta. Hän vain sanoi rehellisen mielipiteensä. Eli tuo ulkonäkö on makuasia, jotkut pitävät kauniina toiset taas vähemmän kauniina. En minäkään kiinnostu kaikista komeista miehistä, päinvastoin voin ajatella että onpa komea mies, mutta ei ole minun tyyppiäni. Sitten voi tulla vastaan joku vähemmän komea ja hän voikin olla enemmän minun tyyppiäni. Eli ei se ole niin justiinsa! Siksipä ihmettelenkin sitä, kun rima pannaan niin korkealle, että vain malli läpäisee testin.

        Sukulaiseni eivät tietenkään vaikuta siihen, kiinnostuvatko miehet minusta. Mutta se vaikuttaa siihen, että minä tunnen vetoa komeisiin miehiin. Sanotaanhan että tytär valitsee isänsä kaltaisen miehen.


      • Asiasta huvittunut
        alkup. kirjoitti:

        että se vika ehkä onkin näissä komeissa miehissä. Esim. heidän luonteessaan. Ehkä heillä on rima liian korkealla, ovat epävarmoja tms. Sillä on se niin vaikeaa uskoa, etten kelpaisi. Sehän on makuasia minkälaisesta naisesta pitää. Mutta voipi se olla niinkin, kuten sanot, etten ole tarpeeksi kaunis. Vähän erikosta kuitenkin väittää sellaista kun et ole koskaan minua nähnytkään. Ja aivan päinvastaista olen kuullut huom! erään komean miehen suusta ja kyse ei ollut flirttailusta. Hän vain sanoi rehellisen mielipiteensä. Eli tuo ulkonäkö on makuasia, jotkut pitävät kauniina toiset taas vähemmän kauniina. En minäkään kiinnostu kaikista komeista miehistä, päinvastoin voin ajatella että onpa komea mies, mutta ei ole minun tyyppiäni. Sitten voi tulla vastaan joku vähemmän komea ja hän voikin olla enemmän minun tyyppiäni. Eli ei se ole niin justiinsa! Siksipä ihmettelenkin sitä, kun rima pannaan niin korkealle, että vain malli läpäisee testin.

        Sukulaiseni eivät tietenkään vaikuta siihen, kiinnostuvatko miehet minusta. Mutta se vaikuttaa siihen, että minä tunnen vetoa komeisiin miehiin. Sanotaanhan että tytär valitsee isänsä kaltaisen miehen.

        Oisko tyyliin pikkasen kaukaa haettua väittää, että komeilla on huono itsetunto, kun eivät sinua lähesty? Pitäiskö vikaa sittenkin etsiä peilikuvasta? Rimaa voi aivan hyvin pitää juuri siinä, mihin on varaa. Kyllähän sen voi nostaa vaikka kuuteen ja puoleen metriin, jos vain tietää pääsevänsä yli...

        Yleisesti ottaen miehet ovat hyvinkin pitkälti perillä ns. markkina-arvostaan. Johtunee siitä, että miehet tekevät enemmän aloitteita kuin naiset. Tästä syystä miehille näytetään vihreän valon lisäksi yleensä myös punaista. Siitä on suhteellisen helppo päätellä minkätasoisille tipuille kelpaa ja minkätasoisille ei. Naiset taas harvemmin saavat pakkeja (kun eivät tee aloitteita) ja tästä johtuen saattavat elää harhaluulossa, että kelpaisivat kelle tahansa ja/tai keksiä - kröhöm - jonkinlaisia tekosyynpoikasia siitä, miksi komeat miehet eivät heitä lähesty.


      • alkup.
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Oisko tyyliin pikkasen kaukaa haettua väittää, että komeilla on huono itsetunto, kun eivät sinua lähesty? Pitäiskö vikaa sittenkin etsiä peilikuvasta? Rimaa voi aivan hyvin pitää juuri siinä, mihin on varaa. Kyllähän sen voi nostaa vaikka kuuteen ja puoleen metriin, jos vain tietää pääsevänsä yli...

        Yleisesti ottaen miehet ovat hyvinkin pitkälti perillä ns. markkina-arvostaan. Johtunee siitä, että miehet tekevät enemmän aloitteita kuin naiset. Tästä syystä miehille näytetään vihreän valon lisäksi yleensä myös punaista. Siitä on suhteellisen helppo päätellä minkätasoisille tipuille kelpaa ja minkätasoisille ei. Naiset taas harvemmin saavat pakkeja (kun eivät tee aloitteita) ja tästä johtuen saattavat elää harhaluulossa, että kelpaisivat kelle tahansa ja/tai keksiä - kröhöm - jonkinlaisia tekosyynpoikasia siitä, miksi komeat miehet eivät heitä lähesty.

        Emme voi tietää mistä tämä komeitten miesten "ujostelu" johtuu, mutta siitä voi aina keskustella. Itsekin arvelin ekaks omaa ulkonäköäni, mutta olisi kiva saada muitakin näkökulmia asiaan. Sehän on simppelein selitys asialle. Se ei kuitenkaan välttämättä ole oikea, sillä niitä komeita miehiäkin tulee ajoittain juttusille. Olen ollut positiivisesti yllättynyt siitä, että miehet ylipäänsä tulevat juttusille, ajatella kuinka ikävää se olisi jos kukaan ei olisi kiinnostunut! Ihmettelen vain näitä kiiltokuvapoikia... En minä sellaista haluaisíkaan, vaan oman tyyppiseni komean/komeahkon miehen. Niitä vain harvoin ylipäänsä näkeekään baareissa. Ties missä liikkuvat? Etsin pääasiassa sellaista sopivaa pakkausta, joka olisi erityisesti luonteeltaan minulle sopiva ja se voikin olla vaikeampi tehtävä kuin komean miehen löytäminen. Mutta sitä odotellessa on kiva käydä tanssimassa ja tutustua miehiin. Ei niitten superkomeitten miesten tarvitse mun luo tulla juttelemaan, mietin vain sitä MIKSI he eivät tule.


      • Asiasta huvittunut
        alkup. kirjoitti:

        Emme voi tietää mistä tämä komeitten miesten "ujostelu" johtuu, mutta siitä voi aina keskustella. Itsekin arvelin ekaks omaa ulkonäköäni, mutta olisi kiva saada muitakin näkökulmia asiaan. Sehän on simppelein selitys asialle. Se ei kuitenkaan välttämättä ole oikea, sillä niitä komeita miehiäkin tulee ajoittain juttusille. Olen ollut positiivisesti yllättynyt siitä, että miehet ylipäänsä tulevat juttusille, ajatella kuinka ikävää se olisi jos kukaan ei olisi kiinnostunut! Ihmettelen vain näitä kiiltokuvapoikia... En minä sellaista haluaisíkaan, vaan oman tyyppiseni komean/komeahkon miehen. Niitä vain harvoin ylipäänsä näkeekään baareissa. Ties missä liikkuvat? Etsin pääasiassa sellaista sopivaa pakkausta, joka olisi erityisesti luonteeltaan minulle sopiva ja se voikin olla vaikeampi tehtävä kuin komean miehen löytäminen. Mutta sitä odotellessa on kiva käydä tanssimassa ja tutustua miehiin. Ei niitten superkomeitten miesten tarvitse mun luo tulla juttelemaan, mietin vain sitä MIKSI he eivät tule.

        Tunnetko käsitteen Occhamin partaveitsi? Tarkoittaa suomeksi sanottuna sitä, että yksinkertaisin selitys on mitä todennäköisimmin myös se oikea.

        Kyllähän me voimme ottaa neliön, käännellä sitä puolelta toiselle, tarkastella joka tahkoa ja puhua potaskaa (joku saattaisi jopa ottaa tuolta välistä pari kirjainta pois), mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että se näyttää joka suunnalta suunnilleen samalta.


      • alkup.
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Tunnetko käsitteen Occhamin partaveitsi? Tarkoittaa suomeksi sanottuna sitä, että yksinkertaisin selitys on mitä todennäköisimmin myös se oikea.

        Kyllähän me voimme ottaa neliön, käännellä sitä puolelta toiselle, tarkastella joka tahkoa ja puhua potaskaa (joku saattaisi jopa ottaa tuolta välistä pari kirjainta pois), mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että se näyttää joka suunnalta suunnilleen samalta.

        Kiitos yleissivistyksestä. :)

        Minusta tämä tilanne ei kuitenkaan ole ihan palikkaan verrattavissa, tästä voi olla montaa eri mieltä. Ja ajankuluksihan täällä keskustelemme, ei niin väliä puhutaanko paskaa vai potaskaa. :)


    • ölli

      Eli komeiden miesten pitäisi sun ympärillä saalistaa ja kun eivät sitä tee ovat pinallisia sika paskoja!!!

      • rumempi

        no eivätkö ne siis ole


    • ...

      oksu tulee jo pelkän tekstin lukemisesta

    • juippi

      Niitten kaikista komeimpien ei tarvitse naisia juurikaan iskeä, koska naiset tulevat iskemään niitä. Joten ei muutakuin aloitteita kehiin jos aiot tosi komean miehen itsellesi saada..

      • Kaunis nainen :)

        Tätä kommenttia komppaan.

        Komeat miehet ovat tottuneet naisten tulevan iskemään heitä. Vähimmillään sinun pitäisi hymyillen tms. houkutella heidät luokseen.

        Ei minunkaan tarvitse mennä miehiä iskemään, he tulevat kyllä luokseni, mutta... Komeiden miesten kohdalla saattaa joutua tekemään sen poikkeuksen, että katsekontaktien ja hymyjen jälkeen voi joutua itse kävelemään heidän luokseen. Aika usein tosin riittää, että pysähdyn, jos olen ehtinyt miehen ohittaa.

        Enkä ole mallimittainen tai -näköinen. Pieni, siro ja ulkonäöltäni massasta poikkeva kylläkin.

        Mutta tosiaankin: komeille miehille riittää reilusti tarjontaa. Jos haluat sellaisen, go get it.


    • TestosTero

      Itse edustan selvästi keskimääräistä komeampaa miestyyppiä, enkä tavallisesti tee alotteita naisten suhteen. Minun ei yksinkertaisesti tarvitse. Riittää kun ilmaannun diskon ovelle, niin voin valita paikan mielenkiintoisimmat missit. Tämän jälkeen illan ehdottomasti parasta viihdettä on kun ehdokkaat kilpailevat keskenään, vaikka valintani olisikin jo selvä. Myönnettävä on, että joskus ehdoton ennakkosuosikki on vaihtunut kisan jatkuessa ja panoksen kovetessa.

      • alkup.

        Vai niin... ;) Itse en "alentuisi" tuollaiseen kilpailuun. Olen myös sen verran vanhanaikainen, että minusta miehen tulee tehdä aloite. Mutta olen kyllä valmis kokeilemaan iskemistä.


    • Ei "komeiden" tai sosiaalisesti lahjakkaiden miesten tarvitse tehdä aloitteita, ottajia ja aloitteen tekijöitä riittää. Ethän sinä vain pidä itseäsi liian "tasokkaana" tekemään aloitteen?

      Sellaiset naiset saavat kyllä olla rauhassa. Silloinkin, kun nämä naiset "alentuvat" lähestymään miestä pitkän jahkailun, odottelun ja ihmettelyn jälkeen, niin aloitusrepliikki on tyyliin "Olet sä homo, kun ei kiinosta". Kummallista toimintaa.

      • alkup.

        Mielestäni ei voi olla koskaan liian tasokas tekemään aloitteen. Päinvastoin, sitä voi epäröidä koska pelkää tulevansa torjutuksi. Epäröin myös jos en ole ihan varma haluanko iskeä miestä vai en, sen pitää kolahtaa täysin, jotta rupeaisin toimimaan.


    • jonne

      Komeat miehet ja kauniit naiset viedään usein ensimmäisinä lihamarkkinoilta seurustelusuhteeseen. Toisin sanoen, monet - jopa suurin osa - baareissa notkuvista komeista miehistä seurustelee eivätkä siksi yritä iskeä naisia.

      Toisaalta olet aivan oikeassa. Komea mies haluaa vertaistaan seuraa naisista. Mutta että miesten omahyväisyyttä, kun komeat miehet eivät yritä iskeä sinua? Heh, kukahan tässä on "hieman" omahyväinen. xD

      • niin...

        tarkoittanut. Jotkut komeat miehet vain sattuvat olemaan pinnallisia ja omahyväisiä siinä mielessä, että tietävät "arvonsa" ehkä liiankin hyvin. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa etteivät he tule minua iskemään. Enkä minä haluaisikaan, että sellainen tyyppi tulisi mua iskemään. En mä olisi siitä kuitenkaan kiinnostunut. Omahyväisyys tyyliin "mä oon tän paikan komein mies ja tiedän sen" on todellinen turn off. Se on ihan eri asia kuin hyvä itsetunto.


    • Ehkäpä

      Mitä jos ne komeat miehet ovat jo löytäneet naisen? Ovat siis varattuja, eivätkä siksi tule kanssasi jutustelemaan. Niin minä luulen. Eipä sellainen komistus kauaa vapailla markkinoilla nimittäin pyöri, jos korvien välissä vaan vähän jotakin myös on.

      Uskollisiakin miehiä kun löytyy. :)

      T:Komean miehen kivan näköinen vaimo

    • kokemusta on

      yleensä komeimmat ja parhaimman näköiset miehet ovat homoja sen takia he eivät tule puhumaan.

    • Marluzz22

      Itse kuulun kategoriaan komea mies, ja olen tottunut siihen, että hyvin monet ja monenlaiset naiset näyttävät minulle vihreää valoa. Saan kehuja lähes joka päivä komeudestani, niin että kusikaan ei enää näistä kehuista ole noussut hattuuni sitten teini-iän. Elikkäs olen tottunut komeuteeni, pidän sitä itsestäänselvyytenä, ja suuntaan energiani oleellisempiin aisoihin, kuten opiskeluun ja onnellisen elämän tavoitteluun.
      Naisista vähiten minua kiinnostaa aloittajan kaltaiset pyrkyrit, siis nätihköt naiset, joilla on rima todella korkealla, ja korvien välissä todennäköisesti pyörii vain kaikensortin ulkonäköasiat. Tavallisia ja rumia naisia en tosin siinä mielessä katsele lainkaan, he taas ovat minulle kuin seksuaalittomia olentoja, joiden kanssa voi kaverillisesti viettää aikaa ja olla tekemisissä, jos kemiat kohtaavat, mutta muunlaista kipinää en heistäkään saa, vaikka olisi millainen luonne.

      Sen sijaan, kaltaisesi nätihkö nainen voi saada minut kiinnostumat sinusta seurustelumielessä, jos sinulla on oikeasti tarjota minulle muutakin kuin ulkonäköäsi. Hyvät elämäntavat, hyvä tausta, aktiivinen elämä, positiivisuus ja mielenkiintoinen luonne voivat tehdä vaikutuksen, vaikket olisikaan malli. Tietysti toivoisin, että jos naamassa on puutteita, se korvautuisi hyvällä
      kropalla, tässä muistutan siitä liikunnallisuudesta.

      Kuitenkaan kaltaisiasi naisia en lähesty itse, sillä minun ihanteeni naisesta on seksikkään luonnonkaunis, hyvät elämäntavat omaava, älykäs, kunnianhimoinen, hyväkroppainen ja iloinen urheileva nainen, jolla on myös muuta ajateltavaa elämässä kuin ulkonäkönsä. Tällaisia naisia olen omalta osaltani etsimässä, rima menee teoriassa heissä. Tämän takia en tule kailtaistesi naisten kanssa juttelemaan. Kaltaisesi nainen saa itse tulla koittamaan onneaan, mielenkiinnolla tutustun uusiin ihmisiin, enkä ole kaikesta niin ehdoton. Kuitenkin pallo on tässä asiassa teillä, itse en vaivaudu liian helpolta näyttäviin tilaisuuksiin. =P

    • Tarpeeksi komean miehen ei tarvitse lähestyä ketään, kun saa seuraa ilmankin. its so simple.

    • melkokomeamies

      Mitäköhän minunkin pitäisi tehdä, kun olen aika komea mies. Naiset jotka ovat kiinnostuneet minusta ei taas kiinnosta minua. Minua kiinnostaa vain todella kauniit lähes täydelliset naiset. Mutta en usko että ikinä olisi edes mahdollisuuksia sellaiseen. Vaatemakunikin on todella kallis. Onko vinkkejä mitä kannattaisi tehdä?

    • joo jos on tarpeeksi hyvännäköinen, oli sitten nainen tai mies, niin noita juttelijoita tulee sen luokse.

    • Klisee, ettimällä ei löydy.

      Ps. Pidä kivaa, se huomataan. Toki senkin seurauksena saa seuraa, jos on norsunvituilla.
      Nimim. kokemusta on.

    • こんにちは

      ただ愚かな男がハンサムになりたい、そしてそこにそれについてはエスケープしたい話はありませんが、あなたはそれが非常に困難にしている場合でも、あなたがしている。

    • Kon'nichiwa

      Dansei wa anata to hanashite anata ga shinjiru kamo shiremasenga yoi mite mitai. Sore wa chōdo sukoshi muzukashiku, uchikidearu.

    • Taasnäitä

      "Olen mielestäni nätti, mutta en kaunis."

      Tämä lause saattaa antaa vinkin ongelmaasi. Aika monella perunanvarrella nimittäin on aivan samanlainen käsitys itsestään.

    • jonkunnäkönenmies

      MITÄPÄ JOS NE KOMEAT MIEHET ON JO VARATTUJA EIVÄTKÄ SIIS ETSIMÄSSÄ SEURAA, JOTEN MIKSI EDES TULISIVAT JUTTELEMAAN?!

      Mietipä sitä...

    • a simple sailor

      Me komeat seilorit emme ole ehtineet pokaamaan jotain tiettyä ihannenaista
      Tyrkky on niin rajua, että menee useinkin huijariämmän jojoon

    • "Mikä siinä on että diskossa harvemmin komeat miehet tulevat minulle juttelemaan?"

      "Enkö ole tarpeeksi kaunis?"

      ". Enpä sellaista omahyväistä, pinnallista miestä haluaisikaan."

      -Pientä ristiriitaa on tässä kirjoituksessa kun selvästi kuitenkin haikailet näiden "komeiden" miesten perään. ;)

    • Ketä kiinnosta enää jonkun edesottamukset jossain juottolassa missä soitetaan elc.diskomusaa ja mihin mennään vaan mittaamaan omaa markkinaarvoa ja esittelee mitä uutta on ostanut H&M:ta. Relat biippulit nauttii luonnosta ja realiteeteistä.

      http://tinyurl.com/n3ab4ol

      http://youtu.be/KI1OuePz2pY

    • ..juippis..
    • Eihän komeilla miehilläkään aina ole niin kaunista tyttöystävää/vaimoa.

      - Tää varmaan on miehen omasta mielipiteestä kiinni, eikä sivullisen mielipiteestä tää asia. Yks tykkää harmaasta ja toinen punaisesta jne. Jos miehen omasta mielestä hänellä on hyvä ja katseen kestävä nainen rinnallaan, niin mitäpä siihin muiden mölinöillä sen suurempaa vaikutusta oliskaan. Ei ainakaan pitäis olla mitään vaikutusta.

      Noin muuten sitten taas mikä estää sua menemästä niiden komeiden miesten juttusille? Ihmisiä nekin vaan on (ja komeaan pintaankin silmä tottuu ) ja säkin osaat varmaan kävellä miehen luokse ja alkaa puhumaan? :) Nojoo vanha aloitus, ei varmaan aloittajaa enää nämä kommentit tavoita, mutta menköön jollekin joka kenties kärsii samoista ongelmista.

      • Anonyymi

        Pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä miehelle. Jos on liian lyhyt niin ei tuo kivannäköinen naamakaan auta. Kokemusta on. Omakohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä miehelle. Jos on liian lyhyt niin ei tuo kivannäköinen naamakaan auta. Kokemusta on. Omakohtaista.

        Mikä Sulla on liian lyhyt? 😄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe