...tällainenkin palsta löytyy sitten näköjään. Mahtaako touhu pysyä hanskassa vai karkaako pesupaikan Metsolat tännekin?
Oliko tämä eka postaus? Legendaarista...
Jaahas...
17
5890
Vastaukset
- Vanhempi Porakorpi
tästä suunnistajien ykköspalsta? aikoinaan luin innokkaasti Cosmosta - suunnistajien sisäpiirisivustoa - ja se oli hyvä.
Pesupaikka ei o ikinä noussu samalle tasolle, en tiiä onko ollu tarkotuskaa.
Ehkä tästä palstasta voisi tulla tavallisten suunnistajien palsta, semmonen jossa tavallisetkin iltarastilaiset (muutkin kuin mortten halsted) uskaltavat sanoa jotain.- Löntys
Olen kyllästynyt pesupaikan mouruamiseen. Täällä harjoitetaan asiapitoista keskustelua.
- Morten Halsted
Kyllä nyt täytyy hieman loukkaantua kun iltarasilaiseksi haukutaan... NO, onhan tosin mulla eroa SIDiin ja muihin kuumemman ryhmän kavereihin reilu 3 min / km, mutta onhan sitä useammat SM-kisatkin jo koluttu ja melkein A-finaaliinkin päästy, ainakin R2:ssa ;-)
Morten Halsted
iltarastikilpasuunnistaja - käyny
Morten Halsted kirjoitti:
Kyllä nyt täytyy hieman loukkaantua kun iltarasilaiseksi haukutaan... NO, onhan tosin mulla eroa SIDiin ja muihin kuumemman ryhmän kavereihin reilu 3 min / km, mutta onhan sitä useammat SM-kisatkin jo koluttu ja melkein A-finaaliinkin päästy, ainakin R2:ssa ;-)
Morten Halsted
iltarastikilpasuunnistajaulkomailakin?
- toka
eka postaus, ekat näyttäs olevan vuoden 2002 keväältä. Hyvä yritys kuitenkin.
- HuippuSuunnistaja
Vuonna 2002 Asikkalan Jukolaan joku kyseli palstalta treenivinkkejä. Hiljaista oli vastausrintamalla...tuskin oli montaa, joka tiesi koko palstasta.
Mutta pesupaikan kaaokseen verrattuna tämä otsikkoryhmitelty Suomi24-palsta voisi olla se ratkaisu? Ja ainakin noilla muilla osastoilla löytyy seriffikin, joka seuloo vähän rojua pois tarpeen tullen.
Toistaiseksi ainakin tuntuu hyvältä. Cosmoksen tasolle tuskin päästään, mutta edes siihen suuntaan. Kausi alkaa olla paketissa pl. seurasiirtorumbaa, joka on toistaiseksi vielä lähtökuopissaan. Lokakuu kun pärähtää mittariin, niin johan alkaa sielläkin ropista...
- Veikko Tuutti
Eipä pidäkään kertoa tästä Erkille ja Karille, niin saatte puuhastella rauhassa...
- Jomi
Hei!
Olen uusi asiakirjoittaja, ja olen tullut nostamaan palstan tasoa.
Jomi
- kari kaukovaara
Eiköhän täälläkin pysytä asian ytimessä. Suurempana ongelmana pitäisin sitä, että tämä suomi24 on enemmänkin teinien suosiossa... jaa, mutta näyttäähän tuolla olevan Pajero-ryhmäkin ;-).
- toka
Näyttääpi löytyvän myös Elviksellekin oma keskustelu :)
- Luomu-Osmo
Terveiset vaalimökin takaa. Ei yksi uusi foorumi pahaa tee, kun vaalitkin lähenee. No nyt on kiire kun Markus-Setä lupasi kertoa mun uudesta kamppanjasta...
Ei kai se ollut Kaukovaaran isännän Pajero, joka oli juuttunut saveen tuonne Urjan takarinteeseen. Se taisi olla kyllä uudempaa mallia. Vaihtaisit sinäkin Kari vihreäänm vaihtoehtoon.
Luomu-Osmo
- Kevythirsimökin takaa - - Morten Halsted
Se Pajero-teini ryhmä oliskin sulle Kari ihan oikea paikka. Me Mersu miehet ollaan tämmöisiä vähän varakkaampia ja arvostettuja herrasmiehiä
- kari kaukovaara
Morten Halsted kirjoitti:
Se Pajero-teini ryhmä oliskin sulle Kari ihan oikea paikka. Me Mersu miehet ollaan tämmöisiä vähän varakkaampia ja arvostettuja herrasmiehiä
Käypä vähän katsomassa sitä Mersu-palstaa... siellä ne pahimmat teinit tuntuvat mellastavan.
- mä vaan
mun mies voitti pyöräsuunnistuksessa viestissä maailmanmestaruuden:) kisat oli slovakissa ja tosi hienosti meni.viime vuonna voittivat just samalla joukolla Australiassa kultaa:)
- vieno
se oli muuten mun mies, kuka sä oikein oot?
- mä vaan
vieno kirjoitti:
se oli muuten mun mies, kuka sä oikein oot?
Kyllä mun mies voitti slovakissa pyöräsuunnistuksessa viestissä kultaa.Hänen nimi on Timo Sarkkinen.Kuka ite oot?
- Peikkuluinen
mä vaan kirjoitti:
Kyllä mun mies voitti slovakissa pyöräsuunnistuksessa viestissä kultaa.Hänen nimi on Timo Sarkkinen.Kuka ite oot?
juu ei. aika asiapitoista tämä keskustelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399