Miksi toisten kansa yhteisymmärrystä ei synny millään, asioista ollaan aina jotensakin eri mieltä? Toisten ihmisten kanssa taas voi istua hiljaa, ja yhteisymmärrys täydellistä, sanattomanakin.
Oletko löytänyt omalla aaltopituudellasi olevan ihmisen? Ihmisen, jolla on samanlainen huumorintaju, samanlaiset arvot ja jonka kanssa voi istua hiljaa, turvallisesti. Sellaisen ihmisen, johon voit luottaa?
Ei tarvitse yrittää olla mitään, ei tarvitse keksiä puheenaiheita, ei tarvitse olla hienotunteinenkaan, asiat voi kätevästi hoitaa silmiin vilkaisemalla, koska tietää, mitä toinen ajattelee.
Siinä sielu lepää, samalla tuntuu kun voimat palautuisivat. Onko puhe ihmisten välillä virtaavista energioista vain huuhaata? Joka tapauksessa, joistakin ihmisistä saa voimaa, toiset tuntuvat vievän kaiken.
Sanatonta yhteisymmärrystä
7
496
Vastaukset
- taikis
mutta aina joskus kohtaa uuden ihmisen jossa löytää paljon samankaltaisuutta, samat asiat saavat innostumaan ja huomaa ajatusmaailman kulkevan hyvin samaa rataa. Tällainen ihminen vetää puoleensa ja antaa energiaa. Jos ihminen on kaukana niin parhaiten tämän energian saamisen kokee soittamisen jälkeen. Sitä piristyy, toiminatarmo moninkertaistuu ja mieli hymyilee.
Tällaisia hetkittäisiä yhteisymmärryksen tunteita voi muuten kohdata ihan tuntemattomankin henkilön kanssa.esim joku lehtikauppias saa mielen pirteäksi, (vaikkei kauppoja tulekaan) joku toinen saa lähes paiskaamaan luurin korvaan.
Sitten on niitä ihmisiä joiden kanssa juteltuaan on ihan puhki, juttelu on vääntämistä, mikään ei tunnu kohtaavan vaan liukuu ohitse.
Sanaton yhteisymmärrys,sellainen tunne että molemmat hyväksyvät toisensa ja että tilaa riittää...se on positiivinen tunne. Pojallani ja minulla on tällainen tilanne keskenämme, olemme molemmat tyytyväisiä toisiimme. Läheskään kaikista asioista ei toki ajatella samoin...silti keskinäinen luottamus siihen että on lupa ajatella kuten ajattelee, se tekee hänen kanssaan elämisen saman katon alla helpoksi. - JokisenEväs
jostain luonnonoikusta ja kummallisesta syystä...
Mitään järkisyytä emme kumpainenkaan ainakaan ole keksineet;) sielumme ovat linkittyneet yhteen.
Ei sille linkittymiselle ole kuvaavia sanoja. Ehkä se, että havainnoidessamme tai kokiessamme asioita yhdessä...syntyy tunne siitä, että kykenee kokemaan paljon enemmän kuin yksinään.
-Että toimiessamme yhdessä olemme enemmän kuin osiemme summa.
'Kolmannen asteen yhteydestämme' kertoo se, että pystymme tekemään yhteisä kuvia. Jokainen joka on jotain luovaa työtä tehnyt ...tietää miten itse luovan prosessin jakaminen siten, että ei jaa vain sitä mitä tuottaa vaan nimenomaan itse pään sisällä tapahtuvan prosessin...on 99,999999% sesti mahdoton ajatus.
Jostain syystä jokisen kanssa kykenemme siihen.
Jos emme olisi eri sukupuolta... väittäisin kivenkovaa ..että olemme identtiset kaksoset;)))))) Onko sitten jonkunlainen aallonpituusvastaavuus olemassa, mut toisten kanssa
vaan kulkee - toisten ei.
Laumaeläimiähän me ollaan pohjimmiltamme hyväksyttiinpä tämä ilmaisu tai ei.
Kun oikein "tuulella käyvä" on, myös telepatianomainen energia
joskus tuntuisi vaikuttavan ihmisten välillä.
Ihmissuhteissa on myös henkimaailman ulottuvuuksia!- JokisenEväs
nyt olen jo useamman vuoden joutunut toteamaan... että niin vain on...
Toisinaan jopa täällä kirjoittaessa tulee niitä tuntemuksia, että jonkun kanssa resonoi...
Enkä nyt puhu flirtistä tai toisen nokkeluuden ihastelusta tai...
...ei tarvitse olla edes asioista samaa mieltä. On vain se tunne...
- palsta tämäkin
olisi jos kaikki olisivat sanatta samaa mieltä. Täällä ei näy edes se yhteen tahtiin nyökyttely...
Sanoo isäukko silmää iskien. ´Puoliväkinäinen samanmielisyys olkoon Klotholle kauhistus.
- Taatto
Tuo yhteisymmärrys ja sen saavuttaminen on vähän kuin palapeli. Itsenäiset palat kytkeytyvät, tai sitten ei. Jos näkee pienen vaivan kääntääkseen omaa palaansa se saattaa onnistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556