hyvä penkkitulos?

kuntoilijamies

moro.
kokeilin tuossa salilla penkkipunnerrusta ensimmäistä kertaa ja sain nousemaan 56 kiloa, tanko ei kylläkään mennyt ihan rintaan asti mutta nousi kuitenkin. onko tuo mielestänne miten hyvä tulos? olen 27v/70kg/182cm mies.

38

9975

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole!!

      !!!

    • ekavekara

      huono ekalla kertaa. Itse rupesin käymään salilla joskus 25 vuotiaana (185 cm 70 kg), jollon en saanut 60 kg rinnalta ylös ja kahden vuoden kuluttua nousi jo 100 kg. Enkkani on 120 kg, mutta toisaalta en erityisesti penkkiä yritäkkään parantaa.

    • Huppeliszz

      Kaikki mitä saat ylös on hyvää olipa se sitten 56 tai 65. Tulokset paranee kun jaksaa treenata.

      • Kofelfeo

        Ihan OK, vaikka joku muu voi ollakin eri mieltä. Pelkkään penkkiin ei kannata panostaa. Tuloksia tulee sitten ajan myötä kokovartalotreenillä.


    • no joops

      itse olen 23v 183cm 74kg. ekan kerran nostin jotain 40kg mutta olin silloin hädin tuskin itse sen painoinen ja 15 vuotias. tämän jälkeen aloin sitten treenit ja pääsin ennätykseeni 110kg pari vuotta sitten. en treenaa nykyään ollenkaa mutta kokeilin penkkiä kaverin autotallissa muutama viikko sitten ja ihan nokuna nousee 80kg.

      ensinnäkin penkkitulos riippuu niin monesta asiasta: ruumiinrakenteesta, geeneistä, tekniikasta ja tietty siitä kuinka paljon on treenannut.

    • Voimagarju

      Kun ekaa kerta penkkasin nousi 200 kiloa. Painoin tuolloin 60 kiloa ja pituutta on 192.

      • MrJuha82outolintu

        Tuo on muuten valhe.
        En usko, en millään usko vai onko sittenki totta??
        Tuntuu vain aika uskomattomalta!! ??????????????????????
        ?????????

        No olit kai treenannu käsiä ja rintaa, sillä ilman punttitreeniä tai raskasta duunia ei tuo 200 kiloa nouse penkistä.
        Ihan noin vain tommonen rautamäärä ei nouse.


      • botari

        Ja sitten heräsit.


      • 10X10

        Täyttä valetta, oletko edes nähnyt minkälainen määrää rautaa 200 kg on tangossa.


      • Anonyymi

        Mä nostin sit ekalla kerralla 300 kg. Olin juuri täyttänyt 15v ja painoin 45 kg. Nykyään nostan noin 3000kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nostin sit ekalla kerralla 300 kg. Olin juuri täyttänyt 15v ja painoin 45 kg. Nykyään nostan noin 3000kg.

        3000kg on jo aika hyvä tulos.


    • lisäärautaa

      Ihan hyvä tulos eka kerralle. Lähtökohtaisesti mietin et oman painon nostaminen penkistä olis se eka tavoite eikä tuo paljon puutu ekaksi kerraksi. Tuollaiset 200 kg on aivan huuhaata 60 kiloiselle kukka kepille.

    • jaakkoepfk

      Meikä nosti penkistä 15v ekaa kertaa 52,5 kg ja nyt 110 kg. Treenattu n. 10 vuotta välillä enemmän ja välillä vieläkin enemmän. Viiteen vuoteen tulokset ei ole enään kehittyneet, eipä tosin ole tärkeintä olleetkaan vaan kokonaisuus ja sopusuhtainen lihastasapaino.

    • turhaliike

      Penkki on ihan turha liike. Treenaa etunojapunnerruksia.

    • KalleKukkola

      Mie en nyt enää oo nii kovas kunnos mut kyll mie luppaa vieläkii nostaa penkikist 165 kg.Paljo sie muute nostat?

    • Anonyymi

      Mielenkintoisia lukemia! 56kg?!
      Miksi ei 55kg tai 57,5kg? Nuo lukemat osuisivat levypainoihin.
      Välikiloilla leikkiminen vie uskottavuuden.

    • Anonyymi

      Ei toi oo mitään. Mie nostan jopa sängystä 113 kiloo joka aamu kerran, ja toisen heti päiväunien jälkeen. Ajattelin kiristää tulosta 120 kiloon, on nääs massakausi menossa. KELA tarjoaa.

      T: Korona-Kaapo 14v

    • Anonyymi

      Useammassakin hengentuotteessa on mielenkiintoisia kilolukemia.
      56kg!! Miksi ei 55kg tai 57,5kg?
      Kyllä on tiukka paikka kun noilla lukemilla viritetään ennätystä pienillä rillukoilla!
      50kg, 25kg, 20kg, 15kg, 10kg, 5kg, 2,5kg, 1,25kg, 1kg, 0,5kg, 0,25kg, 0,1kg.
      Tangon paino 20kg ja jos joku käyttää lukkoja niin niiden yhteispaino on 5kg.
      Kyllä on työlästä hienosäätöä virittää tankoon 56kg!
      Vielä hullumpaa on vaikkapa 148kg:n mave tai penkki.

      Kun itse teen vaikkapa mavea niin kapean pyramidin maksimin ykköspäässä teen normaalisti 10kg: korotukset. Voi jumpe! Olisihan se hienoa laittaa tankoon vaikkapa 163kg nykyisen 160kg tai 170kg asemesta.
      Jos tarjoatte noita kiloja niin yrittäkää tehdä se uskottavammin!

      Virallisissa kisoissa voi yrittää jotain yleistä ennätystä tarkistetuilla painoilla ja säädettynä pienillä rillukoilla. Olen ollut useiden SM ja kansainvälisten punttikisojen katsomossa mutta en ole kertaakaan nähnyt tuollaista.
      Sanoivat aikanaan neukkulan MM tason nostajien parantelevan maailman ennätyksiään pienin korotuksin koska jokaisesta ennätyksesestä tuli hepuille bonus.
      Kyse oli siis eduista eikä oikeista, tarpeellisista korotuksista.

      No mutta. Nässä rillukkakorottajissahan saatta olla uusia maailmanennätysten nostajia!

    • Anonyymi

      "Rehellinen" punnerrus on sellainen, jossa tanko hipaisee kurkkua/kaulaa; monet saavat melkoista etua tuohon nännien kohdalle tangon laskemalla, ja kun vielä röyhistetään rintaa kaarelle, niin monta raskainta alkutyöntösenttiä saadaan eliminoitua kivasti!

      • Anonyymi

        Yritätkö naurattaa vai johdattaa lapsukaisia vaaralliselle tielle?
        Jos kommenttisi johtuu täydellisestä tietämättömyydestä niin hyvää siinä on se, että se on täysin älytön!


      • Anonyymi

        Mie punnerran aanuksella 180 kiloo IDO59n joka aamu. Vittuuks muista.


      • Anonyymi

        Ei kannata kaulan päälle laskea tankoa.


    • Anonyymi

      Mäny nostan kolme kertaa ton jo pelkällä jäykistyvällä slerballani

    • Anonyymi

      Oletteko kaikki virheitä honosetsuaaleja? Miks kuiteskin käytte naistevvessassa venpulla? Salihanskoilla kitkakerroin kasvaa...

      • Anonyymi

        Nuuhkin sitä vessan rinkua. Kyä nalli palaa.


    • Anonyymi

      olen 16, 172cm ,67kg ja penkkaan 82,5kg

      • Anonyymi

        Hyvä taso. Malttia ja monipuolisuutta treeneihin!
        82,5kg on lukemana uskottava. 83kg sitä ei olisi ollut.


    • Anonyymi

      No onhan se aivan paska jos et edes tehny sitä kunnolla mutta rupee reenaan vaan aika harva on kauheen voimakas alottaessaan on tosin poikkeuksia.

    • Anonyymi

      Normi tulos tavalliselle teinille
      Ekä jopa parempi kuin jolla joka vaan nukkuu netissä ei saa sitökän

      Älä riko olkspäotädi penisdä

      Kaikilla tutuilla okapäöt paskaa na

      Asiantuntija

    • Anonyymi

      Onkohan aloittajalle nyt tullut laskuvirhe, kun onsaanut levyjen ja tangon yhteispainoksi 56 kg.

    • Anonyymi

      Ei suinkaan vaan nämä tuon tyypin kilojen esittelijät ovat rehellisiä huijareita.
      Hengentuotteesta näkee heti, ettei ko. heppu ole salilla käynytkään.

    • Anonyymi

      Kaikkien tulokset on henkilökohtaisia ja iulkee omalla tasollaan ei voi sanoa onko joku tulos hybä vai huono

    • Anonyymi

      Nostam penkiltä 57,3 kiloo, oom 157cm lyhyt tanhupallopoika 19v sivari ja viihdyn miestevvessassa muilla asioilla. Tämmönen läski tykkää nuuhkia kaikkee, ja samoin tein lapanen alkaa laulamaan. Käyn Kouvvolassa puntisalilla.
      Oomx mä joteskin dorka?

      Tauno-Inkeri, vasenkätinen

    • Anonyymi

      Nostin jomarmeijaas abiesyikoulun kaikki painot 5 kertaa

      Sitten tulos parani sinne 125ja muistelin

      Nyt en nosta enää olkapää paskana .
      Hyvä jos saan 65 kg
      Sattuu niin saatanasti
      Kantaa pitää järki kun nostelee niitä painoja
      Asiantuntijat

    • Anonyymi

      Oon 13v 167cm 50kg ja nousee 43kg

    • Anonyymi

      Moro,

      45-60 kiloon on varmaan keskimäärin se, mitä aikuinen mies pukkaa penkistä ilman mitään harjoittelua. Kehitystä tulee sitten nopeasti kun käy salilla ja muistaa syödä oikein

      Aikoinaan 16v aloitin punttihommat. Painoa oli hurjat 49kg ja penkistä meni 42,5 kg. Salilla tuli käytyä kolme kertaa viikossa, ja reilu puolen vuoden jälkeen massaa oli 53 kg ja penkki 65 kg. No, syöminen ei ollut kunnossa ja penkki jämähti sitten lopulta 82,5 kg painon ollessa 59 kg. Punttihommat jäi sitten reiluksi vuodeksi. Kun aloitin uudestaan ajattelin, että voisiko ravintopuolen kanssa tehdä jotain. Aloin syödä sopivassa suhteessa proteiini, hiilari, kreatiini. Penkki oli taantunut 70 kg:hen. Painoa oli silloin 69 kg ja pituuskasvu oli loppunut. No ravintokuurilla ja ankaralla punttikuurilla penkki nousi kolmessa kuukaudessa 70 kg --> 100 kg, ja muutkin lihakset kehittyivät samassa suhteessa. Oma paino nousi 5 kiloa. Lihasmassa ei toki noussut varmaan kuin pari kiloa.

      Mutta tarinan opetus: muista syödä oikein.

    • Anonyymi

      Hupaisat kilolukemat syövät uskottavuutta!
      56kg. 43kg. Miksi ei saman tien 55kg tai 57,5kg?
      Kaikkein hullua ovat oikean kokoiset lukemat. 126kg!? Ja vastaavat.
      Saattavat epäilemään josko ko. henkilöt ovat koskaan salilla käyneetkään.
      Yli satasen painoissa pienimmät käsiteltävät levyt ovat 2,5 kiloisia. Tavallisesti vitosia tai kymppejä. Kisoissa voi tilanteen mukaan yrittää vaikuttaa sijoitukseen pienemällä korotuksella. 2,5kg ( 2 x 1,25kg ) on jo säätöä. Toki on myös 500 gramman rillukoita.

    • Anonyymi

      Itte 12v ja painan 42.5 ja penkkaan 47.5

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe