Treffit siirtyi...

Mies ilman nimimerkkiä

Niinhän siinä "taas" kävi... Tyttö ilmoitti tekstiviestillä että ei ehdikkään tavata mua sovittuna aikana. Olin tietysti pettynyt, jokin muu on sille näköjään tärkeämpää. Mulle on aikasemminkin käynyt näin, ainakin viime kerralla. Onhan mullakin noita kiireitä, ja muita menoja. Mutta olen aina valmis joustamaan, ja perumaan muita menoja koska treffit on mulle tärkee juttu. Siksi saankin käsityksen että eipä taida tuokaan tyttö olla minusta kiinnostunut.

Mikä mahtaa olla se "oikea" syy näiden treffien siirtämiseen. Pelaavatko naiset jotain "peliä" meidän miesten kustannuksella? Siirtävät sovitut treffit myöhemmäksi, ja kokeilevat miten reagoisin. Enpä tiedä olenko vainoharhainen mutta ainakin olen pettynyt.

13

5650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.22

...vain parempi! :)

Itse en ole koskaan (tai ainakaan muista) perunut treffejä ja vaikka olisinkin niin kyllä mielestäni on kohteliasta ilmoittaa syy, miksi ei pääsekään. Lisäksi peruuntumisen kertomisen vuoksi voisi ehdottaa toista ajankohtaa niin tietää, että toinen on kuitenkin halukas lähtemään itse treffeille.

Tietysti näissä asioissa on aina kaksi puolta mutta kuulostaa sille, että tytölle on tullut pupu pöksyyn.

:)

• nainen

Tyttöä on alkanut jännittää ja on sen takia lykännyt treffejä. Tunnustan, olen itsekin tehnyt näin, joten ei se sitä heti tarkoita että tätä tyttöä ei kiinnostaisi :)

• Vesa
        nainen kirjoitti:

Tyttöä on alkanut jännittää ja on sen takia lykännyt treffejä. Tunnustan, olen itsekin tehnyt näin, joten ei se sitä heti tarkoita että tätä tyttöä ei kiinnostaisi :)

On tullut vastaan. Onneksi 90 % oikeasti tuli treffeille. Yksikin nainen perui kaksi kertaa :-) Ekalla kerralla oli muka kaatunut koiran kanssa ja toisella kerralla pelkkä textari en mä tuukkaan ilman mitään selitystä ja oltiin sentään puhuttu puhelimessa ennen näitä juttuja tuntitolkulla. Kerran yksi ei ilmestynyt ollenkaan sovittuun paikkaan ja ei vastannut sen jälkeen s-postilla ihmettelyyni ja ei voinut kertoa tuntematonta numeroaan joten voinut soittaakaan. Pidin/pidän näitä tapauksia onnettomina raukkoina. Itse en moiseen alentuisi.

• Nainen44v

Olin sopinut treffit, kuvatkin oli vaihdetut. Mutta puhelinnumeroa hän ei ollut antanut, vaikka oli saanut minun numeroni muutamaa tuntia ennen sovittuja treffejä.

Laitoin tottakai itseäni nätiksi ja siistiksi, täysin valmiina menemään treffeille. Paria tuntia ennen puhelin soi - tyttäreni oli joutunut kolariin. Minulla ei ollut sen jälkeen enää mielessäni todellakaan syöksyä sähköpostiin ja ilmoittaa asiasta miehelle!

Tyttärelle ei käynyt mitenkään henkistä kolhua lukuunottamatta, toinen osapuoli kyllä vietiin lasinsirpaleiden takia paikattavaksi.
      Ex-mies tuli myös paikalle ja lähti ajamaaan tytärtä tämän asunnolle. Minä katsoin kelloa: saattaisin sittenkin ehtiä! Lähdin ajamaan, hieman ylinopeutta. Perille saavuin 7 min. myöhässä.

Katselin ympärilleni kahvilassa, ei yhtään sen näköistä miestä kuin kuvan mies oli ollut. Ostin juomani, odottelin, odottelin ja odottelin...20 min. odottelin.

Kotiin saavuttuani meilasin miehelle ja selitin asian - ei vastausta. Ei ikinä mitään kommentia hänen suunnaltaan.

Kuten otsikossa totesin, ääriesimerkkihän tämä tyyppi oli. Täysi asshole. Ja minä hänen näkökannaltaan paska akka kun en ollut ajoissa paikalla. Vai...Olikohan hän sittenkään itsekään ikinä siellä?

No, noita ei kannata jäädä suremaan.

• taitajuts

Mulla kävi keväällä sillai, että sovin yhden pojan kanssa treffit. Tämä tuli paikalle, näki mut, lähti vähin äänin pois ja laitto tekstarin, että ei pääsekään. Noh.. tuli kesä ja rupesin tapaamaan yhtä toista poikaa (josta tuli myöhemmin oikeen hyvä ystäväkin) nähtiin pari kertaa.

Selvisi, että tämä oharin tehnyt on tämän mun ystävän kaveri. Kerroin tietty tälle toiselle, että tää yks teki oharit, aijoo sä tunnet sen ja räkäset naurut perään sille idioottioharille :P

Niin siis miehetkin tekee tota naisille. Ihan samaa.

• Anonyymi

Vai että "asshole" kun ei kiinnosta sun pentus sitä tätä tota selitykset.. Isoin turn-off mikä voi olla jos jonkun kakaran takia perutaan, ei ketään sellainen kiinnosta

• meppuFIU

Tämä viimehetken Treffien peruttaminen on pettureitten hommaa ja jotka pelkää...pitäis ekana saada mietittyä mihin saakka on kaverin kanssa valmis menemään ja sit oltava rehellinen itselleen ja myös treffatulle...siinä ei petä kun itseään ja saa monelle pahan mielen...Elävästä elämästä...mun yksi Treffikaveri perutti viime hetkellä vaikka tiesi että pyöräilen kuntoilu mielessä 8 km kohtaus paikkaan ja kehtas sit viellä pyytää että uusittaisi tapaamis aika. Jos ihminen jotain haluu niin kyllä se onnistuu. Niin ja toi että ajetaan ohi ja tsekataan kaveri ja painutaan karkuun niin siinäpäs sellanen ihminen johon minä en maksa vaivaa tutustua. Jokainen kaveri on laulun arvonen ja oma persoona. ;-)

• kumpi vai kampi

Oletko muuten mies vai nainen? Kuvastasi päätellen Matti Mervin releissä?

• meppuFIU
        kumpi vai kampi kirjoitti:

Oletko muuten mies vai nainen? Kuvastasi päätellen Matti Mervin releissä?

Eikö sinulla ole parempaa elämässä kun toi seskalehden lukeminen jossa on Matti ja Mervi aina etukanessa? Oleppa rohkea ja tulee omalla nimimerkillä esiin niin voidaan tehdä tasapuolisempaa tuttavuutta!

• meppuFIU

En minä oo mikään tikkapipo..tämä jannu joka perui treffit pyysi uusintaa ja suostuin...mut sit taas tuli viesti et on taas työkiireitä niin sit pomppas! Ja mahdollisuudet "kuivui kokoon" ..jos on niin kiirettä niin ei kannata sopia ..vaan hoitaa kiireet pois ja sit sopii kun on aikaa Treffi ..kamuille! ;-)

• Vellupirinen

... kokemuksistani muutamilta treffeiltä. Kyllä juttu on niin, että jos sovitaan, myös mennään. Tuskin kumpikaan osapuoli on enkeli ja kirjoittelemalla annetaan itsestään ehkä liiankin positiivinen kuva. Ensitotuus sitten karmaisee....

En ole koskaan peräytynyt, mutta parit kerrat olemme olleet yksimielisiä siitä, että emme sovi yhteen. Tuon voi halutessaan tehdä sivistyneesti.

Jos sitten huomaa sen, että tuon kanssa ei ole jatkoa, mutta toinen haluaisi jatkaa, on tässä hyvä ratkaisu ilman, että täytyisi paeta vaikkapa ilmoittamalla menevänsä vessaan ottaen samalla ritolat. Raavi treffeillä munia näkyvästi tai parit kerrat pieraista töräytät valitellen pidättelyvaivojasi. Siinä tavallaan annat vastapuolen tehdä ratkaisun puolestasi, eikä kukaan voi valittaa.

• AsiaMies.

Meppuhan on transu, sen näkee metrien päähän.

• meppuFIU

Kyllä Transut toisensa tunnistaa :-)HIIIIhiii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      290
      2458
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      47
      2456
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      122
      1686
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1360
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1317
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1195
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      142
      1183
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1059
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1027
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      990
    Aihe