Hyvä kosmetologi Oulussa?

Saija

Hei!

Missä on hyvä kauneushoitola/kosmetologi Oulussa? Mielellään kohtuuhintainen paikka. Kertokaahan kokemuksia, niin hyviä kuin huonojakin :)

14

7133

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti..

      Jakaa siis takuulla mielipiteitä tämä asia...
      Olen kuullut todella paljon huonoa Bella Bellasta. Mutta itse vannon sen nimiin. Työntekijät miellyttäviä ja ammattitaitoisia. Käyn noin 1/kk kasvohoidossa ja ostan kaikki ihonhoito tuotteet sieltä. Ihanan siisti ja hyvin hoidettu kauneushoitola :)
      Mutta olisiko kellään tietoa Dermalogicista? Kun käytän tällä hetkellä Gerneticiä mutta mietin vaihtamista Dermalogicaan?

      • Liisa

        Minua kiinnostaisi tuo Uussinä .Käyttävät Phytomerin tuotteita.Niitäkun ei muualta saa.


      • Albus
        Liisa kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi tuo Uussinä .Käyttävät Phytomerin tuotteita.Niitäkun ei muualta saa.

        Kovasti tosiaan mainostavat. Laittakaapa kommenttia jos käytte!
        Voisin tietysti itsekkin mennä varovaiselle tiedutelu reissulle ;I


      • Käyttäjä

        Olen käyttänyt kyseistä sarjaa pari vuotta ja tykkään kovasti. Suomessa tuotteet ovat kalliita, jos ostaa kauneushoitoloista. Käy vilkaisemassa kyseisiä tuotteita osoitteesta www.lookfantastic.com. Tuotteet kyseisestä yrityksestä puolta halvempia.
        Olen itse tilannut tuotteet sieltä ja ei ole ollut mitään ongelmia.


      • tiina802

        Tuollaiseen yhden naisen kauneushoitolaan törmäsin loppukesästä jonkun avajaistarjouksen muodossa ja Dermalogica kasvohoito oli ainakin aivan ihana, kosmetologi osasi kertoa ihotyypistäni ja sen hoidosta tosi paljon ja antoi mukaan vielä nipun Dermalogican tuotteita testattavaksi.

        Eli (aika sekavat) sivut ovat http://www.afora.fi/

        Tuli ainakin itselleni tuosta vakipaikka jo yhden käynnin jälkeen.

        Aiemmin olen käynyt juurikin tuon tuotesarjan perässä Salon Laserissa, mutta siellä tuntuu hoitojen taso vaihtelevan ihan tekijästä riippuen. Dermalogican totteethan maksavat jokapaikassa aika paljon, mutta herkkäihoisena olen kyllä tykännyt, ei ole alkanut iho punoittamaan eikä päätä särkemään.


    • 080

      kävin aikanaan BellaBellassa mikrokuorinta sarjassa ja hoidin ihoani Gerneticin tuotteilla kosmetologin ohjeen mukaan. Tulos: arvet kasvoissa. Kosmetologi tuumas että oho, no otetaanpa toinen void niin jospa ne sillä lähtis!!! Eli BBssä en ole juuri sen jälkeen käynyt, sen verran pisti vihaksi.
      Toinen negatiivinen kokemus: Salon Laserista ostin Dermatologican itseruskettavan voiteen (todella kallis, yli 50e), ajattelin että varmaan tosi hyvä kun kosmetologi kehui että tekevät itse rusketushoidot sillä (olin aiemmin käynyt ko hoidossa ja ollut tyytyväinen lopputulokseen). Yritin laittaa voidetta kotona liikkeestä saamieni ohjeiden mukaan useaan otteeseen, mutta levitys ei onnistunut millään tasaisesti (ja itseruskettavia olen käyttänyt jo kauan, eli en ollut mitenkään ´aloittelija´) kävin valittamassa liikkeessä tuotteesta jolloin sama kosmetologi kommentoi ERITTÄIN epäammattimaisesti vieressään olleelle toiselle myyjälle -ikäänkuin olisin ollut ilmaa siinä vieressä- että tätähän on käytetty näin paljon ja että ei tästä kyllä muut ole valittaneet. Antoi siis ymmärtää että mitä tuo yrittää huijata...Kyseiseen liikkeeseenkään en siis ole palannut.
      Hyviä kokemuksia on Oulun Uus´Sinästä, ihan kiva paikka =)

    • saana1467

      NEO - eheä olo löytyy Hallituskatu 10B osoitteesta. Todella hyvä kauneushoitola ja vielä kaikki tuotteet ovat luomua! Organicspa hoitotuotteissa ja Couleur caramel meikkituotteissa. Oikein hyvää palvelua! :)

    • xxxooo12

      Kellään uusimpia kokemuksia Oulun kosmetologeista.

      • Jossu004

        Omdatissa Olexandra - kauneushoitola. Kävin taannoin ottamassa kasvohoidon ja jalkahoidon. Ikinä en ole niin pettyneenä lähtenyt kotiin kun silloin. Ihon puhdistus hutiloiden ja nopeasti tehty, kulmien siistiminen myös. Jalkahoito suoritettiin tavallisessa tuolissa istuen, koippi tädin sylissä. Siinä sitten yritti raaputella kantapäitä huonossa asennossa - jälki sen mukaista. Rentoutuminen kaukana. En suosittele.


    • TiinaVan

      Itse oon jo pitkään käynyt Goalasissa ja oon tosi tyytyväinen, ehdottomasti parhaat kasvohoidot ja mukavin palvelu Oulussa! :) nimimerkillä montaa on kokeiltu.

    • seij4

      BellaBella oli kauhukseni mennyt konkurssiin ja kiinteistö oli tyhjänä ja pimeänä. Omdat ei vakuuttanut, mistä nyt hyvä, perus kasvohoito Oulussa?

      Goalasia voisin kokeilla, muita?

      • määvaa1

        Ls-Style Hallituskadulla. Suosittelen todella !


    • Monkkeli

      Hetki Kauneudelle, suosittelen. Outi kosmetologi hoitaa kaiken kuntoon ja käyttää myös luonnonmukaista kosmetiikka hyväksi. Ihania sarjoja ja ihania hoitoja. Mahtava tekijä :) Nettisivutkin löytyy käykäähän tutustumassa. Itse tykkään kovasti.

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään kokemuksia Unique kauneushoitolasta? Kulmien pigmentointi suunnitelmissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe