Miksi nämä ihmiset ovat unohtaneet normaalin kävelytaidon? Siis lenkille ei tarvitse minusta lähteä hassujen keppien kanssa, kun ei ole suksia ja luntakaan.
No, onneksi me nuoret osaamme vielä lenkkeillä tavallisesti... Voi sauvoista olla hyötyäkin. Kun ikää tulee ja maan vetovoima vie lenkkipolun harmaahapsia sauvottelijoita kumaraan, kepeistä tukea. Haa, siinä syy miksi jotkut kävelevät sauvojen kanssa!
Tämä uusmuotinen, turha höpöhöpöurheilu on tullut jäädäkseen, vaikka onkin niin hassun näköistä.
Miten olisi myös kuivanmaan sukelluskävely... uimaräpylät jalkaan ja snorkkeli naamaan ja ei kun pururadalle :)
kuivanmaan keppihiihtelijät
6
1228
Vastaukset
- kommentti
Lähde kanssani 10km lenkille pururadalle! Kysyn sitten, onko järkeä vai ei?! Muista monipuolinen liikunta!! Hymyillään kun kohdataan, minä kepitän ja sinä hölkkäät!! Antaa kaikkien kukkien kukkia, varsinkin jos se edistää terveyttä!!
- asintutijana
siis urheilun asiantuntijana voisin sanoa , että tietynlainen "sauva hölkkä" harjoittelee aika moni hiihtäjäkin koska on raskaampaa ja ottaa käsiikiin.
- Timba...
Tekstisi on tietysti brovo.
Mutta lueppa vaikka tuolta.
http://www.hiihtoliitto.fi/maastohiihto/harrastus/sauvakavely/ - erittäin
typerä ja turha viesti aloittajalta. On se kumma että mitä tahansa tässä helvetin maassa yrittääkin tehdä, aina on joku valittamassa. Ensiksi valitetaan kun kansa lihoo eikä liiku tarpeeksi, ja sitten kun kehitetään tehokas ja monille sopiva laji, kuten sauvakävely, taas valitetaan kun näyttää tyhmältä ja eikö osata enää kävellä ilman keppejä. Joo kai meidän kaikkien pitäis harrastaa juuri sitä liikuntaa mitä itse harrastat.
- hitottaa
vai on sauvakävely kehitetty lihovalle kansalle kuntoilumuodoksi. Katin viikset, sauvakävely on ollut hiihtäjien harjoittelumuoto jo "ammoisista ajoista". Itse yli 15 vuotta tuota liikuntamuotoa harjoittaneena kummastelen kyllä suuresti tätä muoti-ilmiötä. Ennen sai kuulla olevansa dementiahiihtäjä ja perään huudeltiin, että "mihis sukset on jääny"-kommenttia. Nykyään niin kovin trendikästä. Ei siinä mitään, kukin harrastakoon sitä lajia mitä haluaa ja sauvakävely, -juoksu ja -loikka on mitä mainioimpia liikuntamuotoja.
Mutta mikä pakko on pitää sauvakävelyä suurena uutuuslajina mitä se ei todellakaan ole! - kepittelijäkin
hitottaa kirjoitti:
vai on sauvakävely kehitetty lihovalle kansalle kuntoilumuodoksi. Katin viikset, sauvakävely on ollut hiihtäjien harjoittelumuoto jo "ammoisista ajoista". Itse yli 15 vuotta tuota liikuntamuotoa harjoittaneena kummastelen kyllä suuresti tätä muoti-ilmiötä. Ennen sai kuulla olevansa dementiahiihtäjä ja perään huudeltiin, että "mihis sukset on jääny"-kommenttia. Nykyään niin kovin trendikästä. Ei siinä mitään, kukin harrastakoon sitä lajia mitä haluaa ja sauvakävely, -juoksu ja -loikka on mitä mainioimpia liikuntamuotoja.
Mutta mikä pakko on pitää sauvakävelyä suurena uutuuslajina mitä se ei todellakaan ole!kun aloitin n. 15v sitten, kummasteltiin ja irvittiin. tuotekehittelykin on mennyt eteenpäin. Mulla on vanhat laatumerkkisauvat, ja olin saada sätkyn, kun eräällä retkellä sain kokeilla uusia sauvoja. Ero oli huikea. Omani tuntuivat sen jälkeen tukkihaloilta.
Nyt syynäilen uusia keppejä. Ja tottatosiaan, laji on hauska, eikä mikään uusi, on vain nyt niin muotia, niin muotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875