Vietnamilainen ravintola

TuuppaDuu

Oletteko käyneet ja millaista ruokaa oli? Torniossa siis uusi ravintola avattiin torstaina :)

Mahtaako nyt syntyä kovakin kilpailu kiinalaisen ja vietnamilaisen välille?

15

3991

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lostprophet

Tuli käytyä testaamassa perjantaina lounasaikaan. Ruoka oli erinomaista ja edullisempaa kuin Golden Flowerissa.

• ;))

käytiin tänään...ihan ok ruoka oli..
      Mutta tosi hidas palvelu,puoli tuntia ootettiin ruokaa,ja yks meidän seurueesta tunnin ootti..Alkuruoka ja pääruoka tilattiin,pääruoka tuli ensin,alkuruoka viimeiseksi..heh..
      Kyllä kiinalainen parempi..mut ihan hyvä tämäkin..

• asad

Palvelu hidasta ja ruoka pahaa... Eikä ole edes SUOMALAINEN

• niinnnn
        asad kirjoitti:

Jospa palvelu on siksi hidasta kun aloittelevat vasta toimintaa ja melko ruuhkaisaa näin aluksi.

• järkeä saa käyttää
        asad kirjoitti:

Eikös se vietnamilainen jo kerro että ei oo suomalainen???!!!

• Suomalainen
        järkeä saa käyttää kirjoitti:

Eikös se vietnamilainen jo kerro että ei oo suomalainen???!!!

Suosikaa SUOMALAISIA!!!

• jape
        Suomalainen kirjoitti:

Suosikaa SUOMALAISIA!!!

Kotipizza tekee pieniä ja kalliita pizzoja. Olen vietnamilaisen ruuan ystävä. Terveellistä ja hyvää!

• mausteilla
        Suomalainen kirjoitti:

Suosikaa SUOMALAISIA!!!

suosin mieluummin yksittäisten vietnamilaisten yrittämistä kotipaikkakunnalla kuin valtakunnallisen ketjun "suomalaisen" omistajan hyväksi syömistä. Ja mistähän ne kotipizzan pizzojen raaka-aineetkin ovat - supisuomalaista tonnikalaa varmaan! Ja tuliset mausteet ja herkkusienet varmaan Könölän takamailta - maalaisjuntti

• Väikkä
        mausteilla kirjoitti:

suosin mieluummin yksittäisten vietnamilaisten yrittämistä kotipaikkakunnalla kuin valtakunnallisen ketjun "suomalaisen" omistajan hyväksi syömistä. Ja mistähän ne kotipizzan pizzojen raaka-aineetkin ovat - supisuomalaista tonnikalaa varmaan! Ja tuliset mausteet ja herkkusienet varmaan Könölän takamailta - maalaisjuntti

Siksi ulkomaalaiset myyvät halvemmalla ku suomalaiset, koska niitten ei tartte veroja maksaa..ja kohta ne myy sen jollekki sukulaiselleen...sillai ne kiertää verot!!! Menkää vaan syömään ulkomaalaisiin paikkoihin..kumma oli muuten ku aina kun pizzeria palanu, niin se on ollu ulkomaalainen...oiskohan ihan vahingossa palaneet?

• oulusta
        Väikkä kirjoitti:

Siksi ulkomaalaiset myyvät halvemmalla ku suomalaiset, koska niitten ei tartte veroja maksaa..ja kohta ne myy sen jollekki sukulaiselleen...sillai ne kiertää verot!!! Menkää vaan syömään ulkomaalaisiin paikkoihin..kumma oli muuten ku aina kun pizzeria palanu, niin se on ollu ulkomaalainen...oiskohan ihan vahingossa palaneet?

Kyllä ainakin täällä oulussa ulkomaalaisetkin osaavat paistaa pizzan ilman että se kärähtää. Koittakaa nyt torniolaiset ymmärtää, että jos aiotte kasvaa kaupunkina tämän ikea-ihmeen kautta on teidän opittava suhtautumaan ulkomaalaisiinkin vähän rennommin.

• joopajoo
        oulusta kirjoitti:

Kyllä ainakin täällä oulussa ulkomaalaisetkin osaavat paistaa pizzan ilman että se kärähtää. Koittakaa nyt torniolaiset ymmärtää, että jos aiotte kasvaa kaupunkina tämän ikea-ihmeen kautta on teidän opittava suhtautumaan ulkomaalaisiinkin vähän rennommin.

Kuule Väikkä,kyllä ne ulkomaalaiset maksaa veroja ihan samallalailla kun me suomalaisetkin.
        Taidat olla vaan kateellinen kun et itse osaa tehdä noin hyvää ruokaa,mitä sieltä saa.
        Ja edellisen kanssa samaa mieltä,
        jos meinataan pistää Tornio Suomen kartalle niin todellakin on alettava suvaita ulkomaalaisia.
        Ja muuten Väikkä,oisit ite pistänyt ravintolan pystyyn vietnamilaisen ravintolan paikalle,ei tarvis täällä itkeä.

• ninza

Missä torniossa sijaitsee tämä uusi ravintola?

• ....

vanhassa chakin tiloissa. Eli samalla kadulla missä on kirjakauppa.

• Maistuis varmaan sullekin

Todella upeaa kun saadaan vaihtelua uuden ravintolan puolelta, Kemi- tornio alueen ravintola tarjonta kun on oikeesti aika heikko. Ei oikein ole paikkoja johon vois mennä viikonloppuiltoina syömään ihan fiksusti selvinpäin, ehkä lasi viiniä palan painikkeeksi. Kova musiikki ei innosta, humalaiset pöytänaapurit ei senkään vertaa, Merihovi on upea mutta asteen liian hieno minun makuuni.

• niin kerta

...ei chakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe