Bikinirajan ajo ja siitä jäävät näppylät!

Kääk, kutisee...

Nyt olisi ongelmana sellainen kuin alapään karvojen ajaminen. Kun ajelen höylällä bikinirajan niin siitä sitten tulee sellaisia punaisia pieniä näppylöitä, tietääkö kukaan keinoa millä ne saisi pois kun ovat aika ilkeen näköisiä =/ Ja oletteko kokeilleet näitä karvanpoisto voiteita/vahoja? Ovatko tepsineet hyvin? Esim. onko se nyt veetin suihkutettava vaahto?

8

7133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sussu

Näppylät lähtee Veetin duo bikinin "ajon jälkeen" voiteella. Mielestäni paras tulos tulee joko vahalla tai sitten perinteisesti höylällä. Sen pitää vaan olla vähän käytetty, muttei tylsä. Muista ajella vasta illalla, niin ihoärsytys vähenee.

• Hannna

Aja aluksi karvojen suuntaan niin et riko ihoa ja ärsytystä tulee huomattavasti vähemmän. ihokarvanpoistovoiteet on ainakin ihan yhtä tyhjän kanssa mielestäni. Vahalla saa tosi siistiä aikaan, jos kestää kivun. Siitä ei tule näppylöitä (ainakaan mulle) mutta iho on punanen ja ärsyttynyt jonkin aikaa.

• tytteli

Saako tätä ihokarvojen postovahaa ostettua kaupoista vai onnistuuko vain käymällä kosmetologilla?? Jos saa tavan kaupoista niin mikä nimistä aine on?

• Sani
        tytteli kirjoitti:

Saako tätä ihokarvojen postovahaa ostettua kaupoista vai onnistuuko vain käymällä kosmetologilla?? Jos saa tavan kaupoista niin mikä nimistä aine on?

Ei kannata ostaa niitä vahoja, ne ei toimi. Oon kokeillu kylmä ja lämmin vahoja, mutta kumpikaan ei toimi. Kannattaa mennä kosmetologille. Se kyllä maksaa aika paljon.

• karvat pois

joo noi veet voiteet on mun mielestä ainakin ihan hyviä varsinkin tossa pikinirajan siistimisessä ei sitte tuu sitä kutiavaa sänkeä

• äippä

Itse levitän karvojen ajelun jälkeen alapäähäni vauvojen vaippaihottumaan tarkoitettua sinkkivoidetta. Kuulostaa oudolta mutta todellakin toimii, ei punoita ja näppylät häviävät!

• näppyläraja

itse kärsin juuri noista näpyistä ja sisäänkasvaneista karvoista, mätivistä finneistä bikinirajalla AINA kun poistan karvoja millä konstilla tahansa, ja pakko niitä on poistaa kun omaan niin he...tillisen karvankasvun.. En tiedä millä voipi ehkäistä tai parantaa?! sokerointia en ole kokeillut josko siitä ei tulisi?
        Nyt olen parhaiten saanu paranneltua Plantagon ratamouutteella näppyjä ja ärtyneisyyttä (ihon).

• varmasti

kunnollinen miesten viisiteräinen höylä ja ajelun jälkeen ja välillä joka päivä lasten talkkipuuteria. Toimii meidän talossa molemmilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      39
      8392
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      297
      6469
    3. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      57
      6379
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      98
      5864
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      44
      5488
    6. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      52
      4874
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      228
      4224
    8. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      4001
    9. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      151
      3726
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      39
      3272
    Aihe