Mitä meikkimerkkejä suosittelette?Mitä taas ette suosittele??
Olen hankkimassa joitain perusjuttuja:meikkivoide,puuteri(tai meikkipuuteri),luomivärit,huulipuna...
Ostin Body shopista poskipunan myyjän opastuksella.Olen todella tyytyväinen.Aion käydä ostamassa sieltä ehkä huulipunankin.
Nykyään turvaudun ammattilaisten apuun ostohetkellä mm. värivalinnoissa.Mutta olis silti kiva kuulla kokemuksia hyviksi koetuista meikeistä!Ja varsinkin kohtuuhintaisista ...(ja jos halpiksista on hyviä kokemuksia,olis kiva kuulla myös)
Suositelkaa hyviä meikkejä!
10
1649
Vastaukset
- paris
lorealin meikit on aika hyviä, varsinkin ripsarit.
- pipsa
Suosikki ripsarini on ollut jo vuosia maybellinen full 'n soft. Sopii täydellisesti pitkille ja kaareville ripsilleni.
Body shopista kannattaa ostaa myös luomivärit, ovat oikein riittoisia!
Meikkivoiteena käytän Lumenen matt touchia ja puuterina rimmelin stay matte- kivipuuteria. Huulikiilloissa ei kovin suuria eroja ole.
- liiiiinu
...ja kaiken lisäksi edullinen (joku 10-15 e), on Revlonin Colorstay.
Se valittiin aikoinaan Gloriassa joksikin vuoden meikkituotteeksi tai meikkivoiteeksi (juuri kiiltämättömyyden vuoksi), ja siitä asti olen käyttänyt vain sitä.
Kun ei vaan kiillä niin ei kiillä :) Aamulla meikattu näyttää hyvältä vielä illallakin, ja sen lisäksi tuntuu tosi luonnolliselta. Itse oon käyttänyt sävyä 02 Buff.
Eli tosi lämpimät suosittelut! - titityy
Rimmelillä on hyvät ja edulliset ripsarit, Lumenen luomivärit on ihan jees samoin huulipunat, Diorin meikkivoiteen voittanutta en ole vielä löytänyt, vaikkakin mainittu Revlon on myös hyvä samoin Lorélin ideal balance, Anytimen huultenrajauskynät on todella halpoja ja hyviä samoin huulipunat, Isadoran irtopuuteri on hyvä. Tässä vain muutama maininta! =)
- helunata
Helena Rubisteinin ripsarit ja peitevoide ovat hyviä, Isadoran luomivärit kestäviä, Revlonin Color Stay meikkivoide on todella kestävä.
Anytimen ja Rimmelin meikit eivät mielestäni ole kovin kestäviä, mutta kaipa niistäkin löytyy hyviä poikkeuksia.
- mmm
EHDOTTOMASTI PARAS MEIKKIVOIDE GEMEYN NON STOP..EN EDES MUITA KATSELE,JA KOKEMUSTA ON.
- käyttäjä
Oriflamelta on yliveto kaikista!
Hygieeninen pumppupullo-ei lorahda liikaa kämmenelle. Ihana luonnollinen peittävä, valopigmenttejä ja suojakertoimen omaava meikkivoide.
Muutenkin olen tykästynyt Oriflamen tuotteisiin yleensäkin.
Käy ihmeessä katsomassa nettisivut...
www.oriflame.fi
Parhaillaan myynnissä Retro-meikit, luomiväripaletti on aivan ihana missä trendi värit.
- ....
Maybellinen Mousse-meikkivoide,Kanebon puuteri,Oriflamen kajali ja L Orealin mascara käytössä. Punana Biothrermiä.
- tiina
itse käytän pääsääntöisesti oriflamea.
- meikkipelle69
no nuo anytimen meikit on halpoja ja sieltä löytyy meikkivoiteita , ripsareita , luomivärejä , huulipunia , kajaaleita, eye linereitä , puutereita , huulten rajauskyniä eli melkeen kaikkia mitä vois kuvitella naamaansa laittavan
-meikkipelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658