Viidenkympin willitys

AS-rölli

Nyt kun on tullut kierrettyä noita iltarasteja reilu 25-vuotta, niin on alkanut kiinnostaa noi oikeat kansalliset kilpailut. Sitä vois joskus käydä vaikka kokeileen, mutta miten noi sarjat menee noissa vähän vanhemmissa ikäluokissa. Löytyykö harrastajille sarjaa 45:ssa vai joutuuko samalle viivalle Juken kanssa? Tarvitaan ilmeisesti lisenssi, entä muuta?

2

663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppa

Lisenssi tarvitaan, jotta voit osallistua SSL:n alaisiin kilpailuihin (ks. www.ssl.fi => Lisenssit).

Koukkupolville löytyy kyllä tasosarjoja, mutta ei välttämättä aina ihan pienimmistä kansallisista. Rastiviikoilla ja isommissa (esim. melkein kaikki 2-päiväiset, FinnSpring, Silja-Rastit) kisoissa sitten löytyy enemmän tasosarjoja (yleensä: A-AL-B-C). Itse uskaltaisin jopa suositella jompaa kumpaa rastiviikkoa debyyttikilpailuksi, koska siellä on paljon porukkaa, tarpeeksi helppoja ratoja, ja jos hyvin käy, niin hyvä kaveriporukka.

Melkein kaikissa kisoissa on sarja H21C, joka on helppo ja lyhyt, kuntorastitasoinen rata, johon voi osallistua 45:kin, eikä välttämättä löydä itseään edes tuloslistojen häntäpäästä ;-).

Morten voinee valaista asiaa tarkemmin, kun on tuollainen aikuissuunnistuken suurlähettiläs ;-)... ellei jopa lähetyssaarnaaja.

• Morten Halsted

Liity meihin. Olemme aikuissuunnistukseen erikoistunut seura, ASS Raisu Lumous, ja kisaajistamme on suurin osa ikähaarukassa 35-65 v. Meininki on rento eikä turhaa jäykistellä. Silti löytyy know-howta alottelijoille riittävästi. Toiminta alueemme on koko Suomi ja toisinaan osa Ruotsia. Tervetuloa, voit ottaa yhteyttä osoitteeseen [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe