miten kuvailisitte darkwavea ja ebm:ää musiikkityylinä? luetellaanko darkwaveen kaikki perinteistä goottimusiikkia soittavat bändit, bauhaus, christian death..?
Darkwave ja ebm
4
498
Vastaukset
- S.W.M.H.
Ei lasketa.
- Tristessa
Darkwaveen lasketaan minun mielestäni ns.konevoittoisemmat 80's goottibändit, eli genren paras edustaja on kait Clan of Xymox. Uudemmista orkestereista lukisin tähän kategoriaan mm. Diary of Dreamsin, The Crüxshadowsin ja Deine Lakaeinin.
EBM (Electronic Body Music) on aivan totaalisen erilainen genre, joka syntyi joskus 80-luvun loppupuolella. EBM:n parhaat tuotokset ovat ehkä minun mielestä Nitzer Ebb, Front 242 ja uudemmista länsinaapurin Run Level Zero & Spetsnatz.. tsekkaa myös saksalainen osasto ja Oomph... esimerkkejä on miljoona esim verkkolehti www.side-line.com tarjoaa jotain...- vision
Ja mister D.A.F. :han tämän koko EBM:n genren pisti alulle. ;-)
Hyvää dark wavea on esim: Clan of Xymox, Lost signal, Project Pitchfork yms.
Suosittelen.
- Jope787
Tämmönen on kans hyvää ja Suomesta!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LywutfTFx0Q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698