Hellurei huuhaan lastentarha!!!!

quistis

Täti tuli taas käyttää Teitä hyväksi...Ihan rehellisesti ja avoimesti..Juuh...Mä olenkin koko yön ja tän päivän harjoittanut itsetutkiskelua ja lukenut paljon,koska vanha totuus sanoo et lue enemmän ja luulet vähemmän...;o)) Siispä en enää luule..Mä tiedän et totuus ei löydy kaurapuurosta...Se löytyy huuhaalta:o)) Juuh..Tääl on iki-ihana meedio...tai jotain,joka tietää ihan kaiken!!! Hih...Huuhaa on kuin Agatha Christien dekkari väärän vänkyrä talo....Jokainen odottaa puukkoo selkään ja lymyilee nurkissa....Oletko se sä se negatiivinen kirjoittaja....Oletko se sä,joka puhuu pastaa muista......:o( Ei kivaa ei ollenkaan..Ai niin ja viel varmuuden vuoksi kaikille iso anteeksi pyyntö!! ANTEEKSI:o))

59

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porumies

Leikitäänkö lääkäriä?

• quistis

Mä olen lekuri....Joohan:o))

• ..heipsis.. nyt on pervokin masu niin täynnä chilikanaaapöperöö et meinaa simmutki ihan sulkeutua näppäimistölle nukahtaa..
      lukeminen kannattaa aina..nyt säkin TIEDÄT.. ei viisautta kaurapuurossa eikä muuten tuliliemessäkään... saat anteeksi vaikken tiedä mixi pyydät???

• quistis

itsekkään miksi pyysin:o))) Olisiko totuus tie...?Isokirjanen kai niin sanoo:o/

• quistis kirjoitti:

itsekkään miksi pyysin:o))) Olisiko totuus tie...?Isokirjanen kai niin sanoo:o/

..löytänyt totuutta mistään.. en kirjoistakaan mut kyllähän se lukeminen kannattaa jos jotain järkevää lukee..totuuden etsintä jatkuuuuuu...

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..löytänyt totuutta mistään.. en kirjoistakaan mut kyllähän se lukeminen kannattaa jos jotain järkevää lukee..totuuden etsintä jatkuuuuuu...

absoluuttista totuutta?? Dekkarit on mun lemppari lukemista:o))

• quistis kirjoitti:

absoluuttista totuutta?? Dekkarit on mun lemppari lukemista:o))

..sitä absolut.. totuutta etsin.. sehän se mulla on kadoksissa.. kauhukirjallisuudesta voisin kyllä löytää johtolangan..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..sitä absolut.. totuutta etsin.. sehän se mulla on kadoksissa.. kauhukirjallisuudesta voisin kyllä löytää johtolangan..

No nyt Pervokki...Kakistas vain totuus ulos...Sinäkö se annoit mulle eilen kyytiä...?? Juuh...Nyt sua epäilen...Heh...En epäile...Oli huono vitsi,,,,äläs itke enää....

• quistis kirjoitti:

No nyt Pervokki...Kakistas vain totuus ulos...Sinäkö se annoit mulle eilen kyytiä...?? Juuh...Nyt sua epäilen...Heh...En epäile...Oli huono vitsi,,,,äläs itke enää....

..ollut ihan muualla en täällä huuhaalla.. en ole voinut antaa eilen kyytiä?.. mitäh oletko saanut kyytiä vai?..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..ollut ihan muualla en täällä huuhaalla.. en ole voinut antaa eilen kyytiä?.. mitäh oletko saanut kyytiä vai?..

En tosin ollut ainut....;o)) Mä masokistina tykkään et mut haukutaan ja tallataan maanrakoon...lisää vain;o))))

• quistis kirjoitti:

En tosin ollut ainut....;o)) Mä masokistina tykkään et mut haukutaan ja tallataan maanrakoon...lisää vain;o))))

..no kuinka vain.. mää en tykkää ku kevyestä piiskauksesta.. siinä meikäläisen masokistiset taipumukset..melkein..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..no kuinka vain.. mää en tykkää ku kevyestä piiskauksesta.. siinä meikäläisen masokistiset taipumukset..melkein..

Pervokki,Pervokki....Oletkos varma etten käytä sua hyvaksi;o)) Niin mä kuulemma teen ja sit heitän pois,kun olen saanut kyllikseni...tms:o/

• quistis kirjoitti:

Pervokki,Pervokki....Oletkos varma etten käytä sua hyvaksi;o)) Niin mä kuulemma teen ja sit heitän pois,kun olen saanut kyllikseni...tms:o/

..no enpä oo varma eikä mittään..oon kyllä tottunut siihen.. sellasii te naiset ootte tai viimeks ku mulla oli.. niihh..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..no enpä oo varma eikä mittään..oon kyllä tottunut siihen.. sellasii te naiset ootte tai viimeks ku mulla oli.. niihh..

Äläs yleistä...Esim...Mäkään en ole ollenkaan te naiset...Silleen....ja semmonen....Quu on kiltti tyttö...ihan oikeesti on...Joku vois kertoo...No ..höh eihän mua kukaan taida tuntee...:o/

• quistis kirjoitti:

Äläs yleistä...Esim...Mäkään en ole ollenkaan te naiset...Silleen....ja semmonen....Quu on kiltti tyttö...ihan oikeesti on...Joku vois kertoo...No ..höh eihän mua kukaan taida tuntee...:o/

..huoks viime lauantaiset treffini taas muistuttivat vaan vähän semmosista..kovin pinnallisista naisista.. alko vähän ketuttaa..
        noh.. sellasiikin on.. eipä varmastikaan kaikki..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..huoks viime lauantaiset treffini taas muistuttivat vaan vähän semmosista..kovin pinnallisista naisista.. alko vähän ketuttaa..
        noh.. sellasiikin on.. eipä varmastikaan kaikki..

Et siis vieläkään löytänyt naista:o( Höh...Toivoo Sulle onnea....:o)

• Brune...evk...

Hmm...ei sulla anteeks pyydettävää....
      Koska itsekään ei meinaa pyydellä hmmm*nolona* kauheaa kielen käyttöäni....heh....Katsos teippasin suuni kii....
      Juuh ja nyt poiss lähtee hän.....=:0))))

• quistis

Voihan...tuhma tyttö....Piiskaa saat...;o))

• Brune...evk...
        quistis kirjoitti:

Voihan...tuhma tyttö....Piiskaa saat...;o))

"anna mulle piiskaaaaa...." heh...Juuh saa antaa jos se henkilö näyttää tolta ootappas... hmm...Colin Farrell....Jeps siinä ihan mulle sopiva piiskan antaja.....=;0))

• quistis
        Brune...evk... kirjoitti:

"anna mulle piiskaaaaa...." heh...Juuh saa antaa jos se henkilö näyttää tolta ootappas... hmm...Colin Farrell....Jeps siinä ihan mulle sopiva piiskan antaja.....=;0))

Laulas viel kovemmin...Varmasti tulee piiskaa....

• Brune...evk...
        quistis kirjoitti:

Laulas viel kovemmin...Varmasti tulee piiskaa....

kehtaa....Koska olen niin huippu laulaja*suihkussa....* että muut tulee pian kateelliseks......=:8))

• quistis
        Brune...evk... kirjoitti:

kehtaa....Koska olen niin huippu laulaja*suihkussa....* että muut tulee pian kateelliseks......=:8))

mahtuu....Laulas vain....Huh...vai mahtuu:o/

• quistis kirjoitti:

posti....postilokero.....tiditidiiii....." ja niin päin pois.....=:0)
        Mahtuu juuh maailmaan vaiks minkälaista viheltäjää....Niin se vaan menee....:/

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

posti....postilokero.....tiditidiiii....." ja niin päin pois.....=:0)
        Mahtuu juuh maailmaan vaiks minkälaista viheltäjää....Niin se vaan menee....:/

on elämänsuola ja sokeri...:o/ Joups,mut tosi tollokin osaa loukata...Kuules itseasiassa siihen ei tarvita kummoisia aivoja:o)))

• nylkkäri
        quistis kirjoitti:

kateellisia ja vittumaisia ihmisiä riittää,
        jos sattuu menemään hyvin kadehditaan jos huonosti niin nautitaan en muuta vihaa niin kuin tekopyhiä voi perkeleen perkele

• quistis kirjoitti:

on elämänsuola ja sokeri...:o/ Joups,mut tosi tollokin osaa loukata...Kuules itseasiassa siihen ei tarvita kummoisia aivoja:o)))

aivoja ei loukkauksiin tarvii....:/
        Kattelin tossa parvekkeelta et puut kauniita varsinkin vaahterat..Niin punaisia lehtiä että.... Sääli kohta nekin kaikki maassa....Pitää vissiin kerätä ja typsyn kanssa liimailla niitä kartongille.... =:0))

• quistis
        nylkkäri kirjoitti:

kateellisia ja vittumaisia ihmisiä riittää,
        jos sattuu menemään hyvin kadehditaan jos huonosti niin nautitaan en muuta vihaa niin kuin tekopyhiä voi perkeleen perkele

Moips:o)) Kiva tavata suakin!! Söpösti kirottu:o))
        Kuules...Mä olen hävyttömän onnellinen...

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

aivoja ei loukkauksiin tarvii....:/
        Kattelin tossa parvekkeelta et puut kauniita varsinkin vaahterat..Niin punaisia lehtiä että.... Sääli kohta nekin kaikki maassa....Pitää vissiin kerätä ja typsyn kanssa liimailla niitä kartongille.... =:0))

ihana syysväri:o)) Askartele vain pienen kanssa:o)

• quistis kirjoitti:

ihana syysväri:o)) Askartele vain pienen kanssa:o)

nyt me lähdetään kauppaan...Mut palataan astialle taasen....
        Heips Q.......=:8)))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

nyt me lähdetään kauppaan...Mut palataan astialle taasen....
        Heips Q.......=:8)))))

heräteostoja;o))

• nylkkäri
        quistis kirjoitti:

Moips:o)) Kiva tavata suakin!! Söpösti kirottu:o))
        Kuules...Mä olen hävyttömän onnellinen...

sanomaan olenko iloinen vai surullinen
        nukunko vai valvonko
        elämä on paskaa

• vt evk

Eiköhän jonkun pitäis pyytää Sulta anteeksi, eikä sinun! Saas nähdä pyytääkö? Prkl...:o|

• quistis

Eihän sitä tiedä et ketä tuli vahingos käytettyä surutta hyväksi...Juuh:o/

• Doe-01

Et sinä täällä ole ketään loukannut ainakaan mun tietääkseni:)

Avoimilla foorumeilla liikkuu aina häiriköitä,ja ainut neuvo on vain kovettaa nahkansa ja olla välittämästä niistä.

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Et sinä täällä ole ketään loukannut ainakaan mun tietääkseni:)

Avoimilla foorumeilla liikkuu aina häiriköitä,ja ainut neuvo on vain kovettaa nahkansa ja olla välittämästä niistä.

Mul ei ole vain norsun muisti..myös sen nahka mulla;o)) Juuh..tällänen harmaa paksu panssari...ja tarina on tosi:o)))

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

Mul ei ole vain norsun muisti..myös sen nahka mulla;o)) Juuh..tällänen harmaa paksu panssari...ja tarina on tosi:o)))

löytyy porukkaa joka junaan,niin sanoakseni.Ite vain olen joskus turhan äkkipikainen kommenteissani;))

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

löytyy porukkaa joka junaan,niin sanoakseni.Ite vain olen joskus turhan äkkipikainen kommenteissani;))

mut reilusti sä:o)))

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

mut reilusti sä:o)))

Eikai sekään ole ihan oikein,jos vastaa v**luun kahta rankemmin takaisin..mutta en osaa antaa periksi....enää ----

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

Eikai sekään ole ihan oikein,jos vastaa v**luun kahta rankemmin takaisin..mutta en osaa antaa periksi....enää ----

Mut kuule aina vain omalla nikillä...Niinhän??

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

Mut kuule aina vain omalla nikillä...Niinhän??

En ole koskaan niin raukkis,että nimettömänä aukoisin päätäni;:))

• quistis
        Doe-01 kirjoitti:

En ole koskaan niin raukkis,että nimettömänä aukoisin päätäni;:))

Siksi kai saankin pastaa päälleni;o))

• Doe-01
        quistis kirjoitti:

Siksi kai saankin pastaa päälleni;o))

sama täällä:))Mut voipa ainakin olla sisimmässään itseensä tyytyväinen.

• tuffe

Noita samoja ongelmia on muuallakin, ja minäkin aloin miettimään kuka on sen takana kunnes olin ihan vainoharhainen. Siitä menee äkkiä palstan tunnelma pilalle.

Ajattelen sen niin, että täällä on joku joka nauttii vallastaan, kun sille ei vastaa se lähtee pois. Pitäisi vaan osata tukea sitä ketä se haukkuu, koska tuollaisesta tulee herkästi paha mieli. Been there...

Nimim: "kaukaa viisas ja läheltä helvatan hyvän näköinen"... joo.. unissani... :)

• quistis

Mua ei noi pellet haittaa...Mä osaan nauraa itselleni:o)) Mua vain surettaa muiden vuoksi..Oikeesti myös surettaa sen pellen vuoksi...Miksiköhän hän niin piikikäs??

• LonesomeMan

Syksyinen tervehdys. Tulin vilkaisemaan miten lastentarha ottaa tuulta alleen. On ollut monenlaista firmaa, seuraa ja vastaanottoa täällä ;)

• quistis

Kyl siltä illalla tuntui...Mäkin vain vahingos tulin...Voihan tää olla joku kaatiskin...;o))

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

Kyl siltä illalla tuntui...Mäkin vain vahingos tulin...Voihan tää olla joku kaatiskin...;o))

Joskus kävi mielessä että kaikki muut palstat varmaan olis luonu tämän sellaseks ö-mapiks aikanaan. Kaatis palsta varmaan täytyis laittaa eilisen jälkeen ehdolle.

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Joskus kävi mielessä että kaikki muut palstat varmaan olis luonu tämän sellaseks ö-mapiks aikanaan. Kaatis palsta varmaan täytyis laittaa eilisen jälkeen ehdolle.

tällänen mielen kaatopaikka:o/ Kaikki pasta vain toisten niskaan...Ja aikun tekee hyvää:o/

• AMR-52

...hepulis,Quu...))) just nousin löllöltäni..)) iltapäivätirsat. oon alkant nykyää kylmää kahvii juomaan,jos se tehois...))) ko ei sit naisii saa kii millää. noh,viel en heitä kirveskalsoa kaivoon,jos jokkuu kaukonäkönen nainen vaik ...))) ymmärräthän,likinäkösil tottuuspaljastuu viimestään suutelossa...))))))

• quistis

heissampa vain ja hyväksikäyttelemisiin:o))

• quistis

Nyt se sit tapahtui...Quu kyllästyi..Repii peppunsa tuolista irti ja vaihtaa maisemaa!! Kiitokset vain hyväksikäytettävänä olostanne...Juuh...Hauskat illat ja käytellään toistekkin;o)))

• kippari

lähdet kun kippari tulee:=(No mut hyvää illanjatkoo sinulle jokatapauksessa :=)

• quistis

pelko et sua hyväksikäytän...Silleen;o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

pelko et sua hyväksikäytän...Silleen;o))

on sellainen juttu ettei kipparia voi käyttää hyväksi olen aika jääräpää kun sille päälle satun ja sit en otakaan pakkia;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

on sellainen juttu ettei kipparia voi käyttää hyväksi olen aika jääräpää kun sille päälle satun ja sit en otakaan pakkia;=)

Mä jo aloin ihan pelkäämään itseäni;o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Mä jo aloin ihan pelkäämään itseäni;o))

sen yhden juttuja lukee niin alkaa jo epäilemään vaikka mitä;=)No ei pitäs tollaiselle kenenkään vastaa olenkaan:=(Kyllä mua eilen taas otti päähän ne jutut täällä huuhaalla ajattelin et kohta häivyn kokonaan täältä jauhakoo paskaa täällä kun jutut alkaa menemään ihan ulalle.

• quistis
        kippari kirjoitti:

sen yhden juttuja lukee niin alkaa jo epäilemään vaikka mitä;=)No ei pitäs tollaiselle kenenkään vastaa olenkaan:=(Kyllä mua eilen taas otti päähän ne jutut täällä huuhaalla ajattelin et kohta häivyn kokonaan täältä jauhakoo paskaa täällä kun jutut alkaa menemään ihan ulalle.

Masokisti varmasti:o) Nyt nmun mentävä kotiin.Hauskaa iltaa Kippari:o))

Halit Quulta...Koka käyttää hyväksi tosi lempeästi....Siis ei pököpäisesti;o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Masokisti varmasti:o) Nyt nmun mentävä kotiin.Hauskaa iltaa Kippari:o))

Halit Quulta...Koka käyttää hyväksi tosi lempeästi....Siis ei pököpäisesti;o))

kotiin sinä ja kiiots haleista eipä kipparia moni halaakaan;=)Ja voihan kipparikin halaa sinuu ihan julkisesti täällä vaikka ei kuulu tapoihin;=)No katsellaan taas Q :=)

• ReaDhair

tarhaan tulin kun luin otsikon!!
      Miltäs täällä vaikuttaa täti Moonika.:)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      57
      1865
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1712
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      137
      1276
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1155
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      757
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      418
      668
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe