Ootteko kuullut bändiä nimeltä Wingdom? Soittaa englanninkielistä melodista metallia. Jäsenet suurimmaksi osaksi Suomesta. Koskettimissa Mikko Harkin, joka tuli monelle varmasti tutuksi Sonata Arctican Silence -levyltä. Alessandro Lotta on myös mukana (Rhapsodysta tuttu). Solistina Sami Asp. "Reality" on ihan loistava levY!!!
Wingdom
7
803
Vastaukset
- Yuki.Uesugi
Kyllähän tuo tuttu bändi on. "Where Do We Go", "Everyday" ja "Tommorrow" ovat parhaita kappaleita.. Hyvää musiikkia.
- Rekse
Ite sain ton levyn kaveriltani lahjaksi elokuun alussa. Tosi hyvä levy onkin. Minun suosikkejani ovat "Time" ja "A Sigh of Despair" mutta ei levyllä mielestäni huonoja biisejä ole ollenkaan. Itse asiassa yksi lempialbumeistani! Muistuttaa jollain tavoin Dream Theateria mutta kuitenkin hengellistä.
- Toha J.
Aivan loistava levy. Hankin sen heti keväällä kun se ilmestyi. Vaikka levy ei Mikon mielestä gospelia olekaan, ovat sanoitukset silti väkevän hengellisiä.
- uusi kuuntelija
Mä kuulin eilen ansimmäistä kertaa ja lainasin heti levyn luokkakaveriltani! Uuden fanin saivat!
Näin Wingdomin keikalla ja...täytyy sanoa, ett jos Suomesta pitää suositella luokkaan "Dream Theater", niin vlintani on Wingdom. Ostin levyn ja kun jotain uutta joskus tulee ilmoille, niin ostan senkin...on se niin hyvä tämä! Ja Harkin on onneksi jatkanut hyvää työtä...
- joo
Kyllä olen kuullu paras bändi ikinä! Laulaja sami onkin täältä viitasaarelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441