Callanetics,unelmavartalo 30 päivässä

minttu

Oon lukenu aika monenkin kirjoituksia tuosta callaneticsistä.Netistä oon koittanu hakea siitä tietoa,mutta löysin vain jotain kuntokeskuksia missä on yhtenä harjoitusmuotona tuo callanetics.Ja kirjoituksista oon saanu sen verran selville että ihmiset harrastaa tätä kuitenkin kotonaan(?)Että onko olemassa joku unelmavartalo 30 päivässä-kirja vai miten te niitä liikeitä osaatte tehdä.Kuka tämän kirjan on kirjoittanut ja onko kovinkin uusi?Ja auttaako tosiaan,jos ei nyt kamalan lihava ole.ainostaan löysää vähän joka paikassa.Jos joku sai jotain selkoa tästä mun tekstistä,niin oisin tosi kiitollinen jos vähän valaisisi mua:D

11

15706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on paljon
      • tilasin

        Sitä ei enää viestien mukaan saa Suomesta, mutta löysin kyllä sivuja netistä kansalaisopistoista jne. missä tätä opetetaan.
        Itse tilasin äsken kirjan Ruotsista kun täällä asun 75skr postikuluineen ei kallis.


      • ne on
        tilasin kirjoitti:

        Sitä ei enää viestien mukaan saa Suomesta, mutta löysin kyllä sivuja netistä kansalaisopistoista jne. missä tätä opetetaan.
        Itse tilasin äsken kirjan Ruotsista kun täällä asun 75skr postikuluineen ei kallis.

        hankittava. Uusia painoksia ei kuulemma ole otettu yli kymmeneen vuoteen. Muilla kielillä saa tilattua esim. Ebayltä tai nettikaupoista, suom. divareissa on suomeksi. Videoitakin ilmeisesti on tarjolla, niistä kai oppisi parhaiten. Tuollainen kurssikin olisi kyllä kiinnostava.


      • Malla
        ne on kirjoitti:

        hankittava. Uusia painoksia ei kuulemma ole otettu yli kymmeneen vuoteen. Muilla kielillä saa tilattua esim. Ebayltä tai nettikaupoista, suom. divareissa on suomeksi. Videoitakin ilmeisesti on tarjolla, niistä kai oppisi parhaiten. Tuollainen kurssikin olisi kyllä kiinnostava.

        Hei, olin joskus 90-luvun alussa sellaisessa Callenetics-ohjatussa jumpassa tuolla itä-Suomessa. Kyllä se tehokasta oli ja kroppa tuli kiinteäksi. Näitä Callenitics-jumppaohjeita on otettu vuosien aikoina käymiini "tavallisiin" jumppiin mukaan. Kirjan tekijä on muuten Callan Pinckney ja häneltä on ainakin toinen kirja: 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa. Tämä kirja on mulla, olen ostanut sen kirpparilta. Näitä molempia kirjoja pitäisi saada kirjastoista, kysele sieltä, pääset ainakin tutustumaan aiheeseen, jos et saa omaa hankittua. Taitaapi olla muuten videoitakin tästä asiasta, kysy niitäkin kirjastoista.


      • tulitko
        Malla kirjoitti:

        Hei, olin joskus 90-luvun alussa sellaisessa Callenetics-ohjatussa jumpassa tuolla itä-Suomessa. Kyllä se tehokasta oli ja kroppa tuli kiinteäksi. Näitä Callenitics-jumppaohjeita on otettu vuosien aikoina käymiini "tavallisiin" jumppiin mukaan. Kirjan tekijä on muuten Callan Pinckney ja häneltä on ainakin toinen kirja: 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa. Tämä kirja on mulla, olen ostanut sen kirpparilta. Näitä molempia kirjoja pitäisi saada kirjastoista, kysele sieltä, pääset ainakin tutustumaan aiheeseen, jos et saa omaa hankittua. Taitaapi olla muuten videoitakin tästä asiasta, kysy niitäkin kirjastoista.

        10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissaa :D


      • M-M
        tulitko kirjoitti:

        10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissaa :D

        Niin, tarkoitus oli suunnilleen, että kun tekee hitaasti ja harkitusti Callansia
        1h 10kertaa niin se näkyy ja tuntuu kuin 10 vuotta olisi karissut pois.
        Minulla on useampia Callanin kirjoja, ja niiden ohjeet ovat paljon
        perusteellisempia ja parempia kuin jäljittelijöiden.
        Samoja liikkeitä voi olla, mutta tekotapa ratkaisee tuloksen.
        Yleensä pätee: hitaat liikkeet kiinteyttää ja vahvistaa,
        nopet liikkeet sulattavat rasvaa. Kuten Jane Fondan Workautit.
        Esim HIIT, TABATA on rasvan sulatukseen.
        Yoga, Pilates, Callans kiinteyttää kehoa, ettei se jää lerppumaan.
        Kirurgia ei tarvita, kun sulattaa päivässä rasvaa ja sitten illalla kiinteyttää.
        Minulle on ollut näistä terveydellistä apua vuosikymmeniä.


      • M-M
        M-M kirjoitti:

        Niin, tarkoitus oli suunnilleen, että kun tekee hitaasti ja harkitusti Callansia
        1h 10kertaa niin se näkyy ja tuntuu kuin 10 vuotta olisi karissut pois.
        Minulla on useampia Callanin kirjoja, ja niiden ohjeet ovat paljon
        perusteellisempia ja parempia kuin jäljittelijöiden.
        Samoja liikkeitä voi olla, mutta tekotapa ratkaisee tuloksen.
        Yleensä pätee: hitaat liikkeet kiinteyttää ja vahvistaa,
        nopet liikkeet sulattavat rasvaa. Kuten Jane Fondan Workautit.
        Esim HIIT, TABATA on rasvan sulatukseen.
        Yoga, Pilates, Callans kiinteyttää kehoa, ettei se jää lerppumaan.
        Kirurgia ei tarvita, kun sulattaa päivässä rasvaa ja sitten illalla kiinteyttää.
        Minulle on ollut näistä terveydellistä apua vuosikymmeniä.

        Unohtui mainita, että tunti päivässä. Jotkut haluavat harjoitella pari, kolme tuntia viikossa,
        Toisille sopii 5, 6 jumppapäivää viikossa. Myös aloittelijoille on 30 päivän harjoituksia.
        Callanetics eroaa siinä, että liikkeitä tehdään yleensä 100 yhtä menoa!
        Ei mitään 15-20 kuten muissa jumpissa usein.
        Siksi aloittajat ottavat 30-päivän kuurin, jossa aloitetaan 25kertaa liike ja
        nostetaan kuukauden aikana 100:n kertaan liike.
        Ne nimittäin tuntuvat nannalta lihaksissa vielä seuraavina päivinä!
        Kotona omassa rauhassa keskittyen on minusta tehokkainta.
        En ole niiden ryhmäremujen suosija, koska jokaisella on eri lähtökohta.


    • Annika

      Nyt vasta muistin, että ostin varmaan yli 10 vuotta sitten kaksi Callanetics videota... Kiitos muistuksesta. Pitää käydä lapsuudenkodistani etsimässä kasetit. Ja eikun jumppaamaan!

    • titimiirami

      minä sain hankittua kyseisen kiurjan joskus yli 10 vuotta sitten. En uskalla sitä edes lainata kenellekäistä jos vaikka kaukolainauksella onnistuu löytämään. On todella hyvät ohjeet ja kroppa kiittää

    • M-M

      Ne, joilla on tietokone, voivat googlata Callaneticsin, niin saavat ohjeet perusharjoituksiin.
      Callanetics on alkanut tulla kysytyksi jälleen ja uusia painoksia suunnitellaan.
      Varmasti hiukan tehostetuin liikkein.

    • kaivanesille

      Kiitti minultakin!
      On se kirja, kaivanpa esille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe