pömppövatsa pois!

pömppö

moi!
ajattelin vaan kysästä tietääkö kukaan miten mahan saa laihdutettua helpoiten?muuten olen ihan ok painoinen muta kaikki läski minulla kertyy vatsaan..onko kellään kokemusta?olisi myös kiva saada kiinteytymään jalat..kiitos etukäteen jos joku ottaa kantaa..hyvät kesät!!

6

2672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pömppä

...rinnoista ylöspäin oon ittessäni ihan tyytyväinen mutta mul on kauhee pömppömaha ja sisäreisii pitäis ehkä hieman saada kiinteytettyy... mul ollaan sanottu et vatsalihasliikkeet auttais pömppään ku vatsa kuulemma roikkuu huonojen vatsalihasten takia... vatsalihasliikkeet ei oikeen innosta ja tavallisis linkuis on see vika et huonoi vatsalihaksii korvaa selkälihaksilla joten ei nekään sit auta vatsaan...=( ite tykkään liikkua ja urheilla pitäis vaan löytää sillanen urheilulaji missä vatsalihaksen voimistuis ihan huomaamatta =) mutta mistäs sillainen tähän hätään...

• Organza

Vatsa tuntuu olevan se viimeisin paikka, mistä rasvat lähtee pois. Eli pelkästään vatsan alueelta on hankala saada rasvaa pois, sitä lähtee samalla muualtakin jos on lähteäkseen.
      Lenkkeily on yksi hyvä keino. Siinä yläkroppa saa kiertoliikettä, joka polttaa rasvaa vyötärönseudulta.

Ja valitettavasti tämä normaali vatsalihasliike on hyvä keino vahvistaa vatsalihaksia siellä rasvan alla. Tämä normaali rutistus aktivoi sekä poikittaiset että pitkittäisen vatsalihaksen vaikka tulokset eivät näykkään sieltä mahdollisen rasvan alta.

Ja itseasiassa rasvaprosentin täytyy kehossa olla n. 15%, että vatsalihakset erottuvat ja 12% että näkyy six-pack.

Pömppövatsaan voi vaikuttaa myös ruokavalio. Etenkin hiilihydraattinen. Mutta se on aivan henkilökohtaista. Kannattaa kokeilla jättää jotain ruoka-aineita pois muutamaksi viikoksi ja katsoa, miten vatsa siihen reagoi.

Jalat saa kiinteytymään parhaiten yhdellä liikkeellä ja se on jalkakyykky. Tämä liike aktioi takapuolen, etureidet ja takareidet.

• sukuvika

Hei !
        Minulla on samavika, mutta niin on myös kaikilla suvun naisilla, eli kaikilla pömppövatsa.
        Kun treenasin salilla 4-kertaa viikossa ei ollut pömpästä tietoakaan, myös raju laskettelu riittää.
        Ei mikään lepsuttelu vaan rinnetttä alas kovaa vauhtia, silloin myös reisilihakset vahvistuvat.
        Sitten tuli polvivamma ja selkä on ollut aina tosi heikko.
        Vanhanaikainen uiminen on todella hyvä urheilumuoto, ei rasita niveliä ja pitää vartalon kiinteänä. Mutta uimaan ei pääse aina ja hallissa uiminen ei oikein kiinnosta. eli löysin uuden tai jo vanhan lihasten kiinteitysohjelman eli Callaneticsin, .
        Kirjan nimi on Callanetics:"Ihannevartalo 30 päivässä", Kirjassa on paljon hyviä vatsalihasliikkeitä ja muita liikkeitä.
        30-päivää on suht.koht. lyhyt aika.
        Jos jaksat vetää ohjelman läpi ja lisätä vähän vatsalihasliikkeitä, niin pömppömaha pienenee.
        Sitten 30-päivän treenin jälkeen 3-4 kertaa päivässä riittää. Mitään pikatietä onneen en tiedä ainostaan treenaaminen auttaa-sorry.
        Joten löysin uuden treenausmuodon.

• Antti Puuhaara
        sukuvika kirjoitti:

Hei !
        Minulla on samavika, mutta niin on myös kaikilla suvun naisilla, eli kaikilla pömppövatsa.
        Kun treenasin salilla 4-kertaa viikossa ei ollut pömpästä tietoakaan, myös raju laskettelu riittää.
        Ei mikään lepsuttelu vaan rinnetttä alas kovaa vauhtia, silloin myös reisilihakset vahvistuvat.
        Sitten tuli polvivamma ja selkä on ollut aina tosi heikko.
        Vanhanaikainen uiminen on todella hyvä urheilumuoto, ei rasita niveliä ja pitää vartalon kiinteänä. Mutta uimaan ei pääse aina ja hallissa uiminen ei oikein kiinnosta. eli löysin uuden tai jo vanhan lihasten kiinteitysohjelman eli Callaneticsin, .
        Kirjan nimi on Callanetics:"Ihannevartalo 30 päivässä", Kirjassa on paljon hyviä vatsalihasliikkeitä ja muita liikkeitä.
        30-päivää on suht.koht. lyhyt aika.
        Jos jaksat vetää ohjelman läpi ja lisätä vähän vatsalihasliikkeitä, niin pömppömaha pienenee.
        Sitten 30-päivän treenin jälkeen 3-4 kertaa päivässä riittää. Mitään pikatietä onneen en tiedä ainostaan treenaaminen auttaa-sorry.
        Joten löysin uuden treenausmuodon.

Muistuttaako kroppasi päärynää? Metabolinen oireyhtymä? Tarkkaile verensokeriarvoja.Jos mittaat aamulla paastoarvon, hyvä lukema on 4-6. Yli 7.00 arvot ovat merkki altistumisesta diabetekseen. Jostain syystä päärynäkroppa on herkempi kuin muut vartalomallit. Sokeri ja rasva pois.Se on lääke.

• sukuvika
        Antti Puuhaara kirjoitti:

Muistuttaako kroppasi päärynää? Metabolinen oireyhtymä? Tarkkaile verensokeriarvoja.Jos mittaat aamulla paastoarvon, hyvä lukema on 4-6. Yli 7.00 arvot ovat merkki altistumisesta diabetekseen. Jostain syystä päärynäkroppa on herkempi kuin muut vartalomallit. Sokeri ja rasva pois.Se on lääke.

Kiitos neuvoista, mutta minulla on sokeriarvot hyvät, vaikka suvun iäkkäimillä naisilla ne ovat kaikilla liian korkeat eli heillä on vanhuusiän diabetis.
        Olen 92/68 /92 eli en ole päärynä,56/165 eli olen ihannepainoinen ja mitatkin on ihan ok.
        Sokeria en käytä, ainostaan piilosokeria, jota on lisätty useisiin ruoka-aineisiin, suklaaseen ja leivonnaisiin en sorru kuin hyvin harvoin. Rasvaa käytän ainostaan oliiviöljyä tai oliivimargariinia.
        Tiedostan sukuni geeneissä olevat ongelmat, joten olen nuoresta lähtien harrastanut urheilua ja syönyt suhtkoth terveellisesti, en ole kuitenkaan mikään terveysintoilija vaan syön hyvin ja juon viiniä ruuan kanssa viikonloppuisin.
        Ongelmana on vain taipumys pyöreään mahaan, joka kyllä pysyy kurissa,(pieni pallukka aina ei koskaan lautavatsa), mutta vaatiin kovia vatsatreenejä, ja aina ei jaksa. Olen nyt hyvällä tiellä, sillä hiihtoloman jälkeen olen tehnyt vatsatreenejä 3-4 kertaa viikossa, uinut ja lenkkeillyt. Mutta tämä kaikki vaatii kovaa itsekuria eikä aina viitsisi, mutta tiedän ettei minulla ole muita vaihtoehtoja.
        Kiitoksia, siitä että kommentoit,
        tarja

• mie

hei !
      paras alavatsa liike on kun makaat selälläsi lattialla niin jalat kohti kattoa ja nosta peppu ylös lattian pinnasta eli nosta jalkojasi kattoa kohden sen verran että peppu irtoo lattiasta .jo muutama liike päivässä riittää aluksi.
      tosi tehokas liike.
      muista myös perusvatsaliikkeet ja sivulihakset myös ...
      stemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      169
      4640
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      204
      3372
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      116
      2922
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2922
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      42
      2839
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      49
      2229
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2197
    8. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2025
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1955
    10. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      66
      1529
    Aihe