AC/DC:llä oli kappale highway the hell ja kun katsoin Detroit Rock city-leffaa kuulinko oikein laulu sanoi join with the devil.
Kyllä noi acdc:t ja kissit soittaa osaavat ei siinä mitään.Mutta ovat vaarallisia koska koittavat tehdä helvetin leikkiasiaksi.
Siellä on tuli paahtamassa ihmisiä 24 tuntia vuorokaudessa,ei todellakaan ole leikin asia.
Ne bändit olisivat hyviä juttuja jos olisivat samalla puolella kuin minä eli jos se menisi highway to heaven.
Musiikista
54
929
Vastaukset
- ymmärtää
että musiikki perustuu ihan yhtä vekkuliin pelleilyyn kuin uskontokin. Olisin minäkin nuorempana varmaan tykännyt mustista vaatteista ja isosta metelistä; mitä julmempaa sen coolimpaa ja niin edelleen. Eivät jokavuotiset, sinänsä äärimmäisen raivostuttavat joulupukkilaulutkaan pahaksi ole, vaikka mielikuvitusheppulista kertovatkin!
- se oli siinä
Viikon typerin viesti. Onnea L.J.H
- puuhis
L.J.H
Mitäpä vaarallista helvetissä on? Kertoisitko sen. Vähemmän tekevät ne rikoksia jotka eivät toimi jumalan nimissä, kuin ne jotka toimivat. Sinussa tiivistyy se oikea noitienpolttaja henki. Juuri niin, polttakaa toisin ajattelija, tai siis, ajattelijat...
" Vimmainen pappi huutaa korvaan
saarnaa heikolle karjalleen:
"jollette tee parannusta
vain minä pääsen taivaaseen!" "
-kotiteollisuus, Minä ja Minuus
"jos olisivat samalla puolella kuin minä"
Jos sinä olet aborttiklinikoiden räjäyttelijöiden ja muidenkin terroristien kuten paavin puolella, minä olen sinua vastaan. Jos tuhoat tätä maailmaa, olen eri puolella.
Muita puolia minulla ei ole- eri lukija
Mitä sana helvetti sinulle kertoo? Sitä on kuvattu Raamatussa jossa siitä on kerrottukin, että siellä itketään ja kiristellään hampaita. Eikä se ole mikään lepoloma vaan se kestää paljon kauemmin kuin yksi ihmisen elinikä.
Ajatteletko ollenkaan mihin olet sitten menossa kun sinusta aika jättää? - kompakysymys?
eri lukija kirjoitti:
Mitä sana helvetti sinulle kertoo? Sitä on kuvattu Raamatussa jossa siitä on kerrottukin, että siellä itketään ja kiristellään hampaita. Eikä se ole mikään lepoloma vaan se kestää paljon kauemmin kuin yksi ihmisen elinikä.
Ajatteletko ollenkaan mihin olet sitten menossa kun sinusta aika jättää?Kun aika jättää silloin ei mennä enää minnekään. Luuletko vielä kuolleenakin eläväsi todeksi raamatun satuja?
- koska on
kompakysymys? kirjoitti:
Kun aika jättää silloin ei mennä enää minnekään. Luuletko vielä kuolleenakin eläväsi todeksi raamatun satuja?
Ihmisellä on sielu, joka lähtee kun ihminen kuolee. Et ole pelkkä ruumis, sinulla on myös sielu.
- what's new?
koska on kirjoitti:
Ihmisellä on sielu, joka lähtee kun ihminen kuolee. Et ole pelkkä ruumis, sinulla on myös sielu.
Missä todisteet? Mistä tiedät että ihmisen tietoisuus voisi elää kehon ulkopuolella?
TODISTEITA!!!!! eri lukija kirjoitti:
Ajatteletko ollenkaan mihin olet sitten menossa kun sinusta aika jättää?"Mitä sana helvetti sinulle kertoo?"
Jumalatar Hel'in nimestä väännetty muunnos, jolla pelotellaan pikkulapsia. Kuten pikkulapsia peloitellaan Baba Jagalla ja möröillä.
"se kestää paljon kauemmin kuin yksi ihmisen elinikä."
Katsoin eilen illalla elokuvan. Siinä oli hyvä kertomus helvetistä. Helvetissä jokainen sai syödä mitä tahansa, mutta hän sai käyttää vain metrin mittaisia ruokailuvälineitä. Taivaassa on täsmälleen samalla tavalla. Ero näissä kahdessa paikassa on se, että taivaassa ihmiset syöttivät toisiaan.
"Raamatussa jossa siitä on kerrottukin, että siellä itketään ja kiristellään hampaita"
Kuten tääläkin.
Sanotaan että siellä todellakin olisi suunnaton tuska, ja blaa blaa blaa... Mikäli MINÄ joutuisin sinne, niin sekoaisin muutamassa miljardissa vuodessa, joten en näe sitä pelottavana paikkana. Tietenkin voisin varmistaa asian sorkkimällä aivoni eri osasia ennen kuolemaani niin että sekoasin juuri ennen kuin kuolen, jotta menisin mahdolliseen helvettiin jo valmiiksi sekaisin... mutta en näe sitä tarpeellisena.
"Ajatteletko ollenkaan mihin olet sitten menossa kun sinusta aika jättää?"
Toivon että minut ruumiini poltettaisiin, jos ei ole mahdollista, että minun ruumiini muutetaan lannoite aineeksi puutarhaan. Tuhkat mieluiten polttohautauksen jälkeen heitettäisiin pois, nekin ovat tietääkseni ravinteikasta, joten niillä pystyisi ehkä auttamaan maata kasvamaan.
Kun kuolen, niin aivotoimintani loppuu. Ei mitään muuta.
"There is no heaven of glory bright, and no hell where sinners roast. Here and now is our day of torment.! Here and now is our days of joy!"
-Anton Szandor LaVey
Miksi oletat, että olisi jokin paikka mihin joudumme kun elämämme loppuu? En ole nähnyt elämäni aikana viitteitä sellaisesta- sitten et usko
what's new? kirjoitti:
Missä todisteet? Mistä tiedät että ihmisen tietoisuus voisi elää kehon ulkopuolella?
TODISTEITA!!!!!jos et usko etä sinulla ei ole sielua, niin ota jostakin selvää, onko vai eikö, en viitsi jauhaa tästä.
- siksi
oggi kirjoitti:
"Mitä sana helvetti sinulle kertoo?"
Jumalatar Hel'in nimestä väännetty muunnos, jolla pelotellaan pikkulapsia. Kuten pikkulapsia peloitellaan Baba Jagalla ja möröillä.
"se kestää paljon kauemmin kuin yksi ihmisen elinikä."
Katsoin eilen illalla elokuvan. Siinä oli hyvä kertomus helvetistä. Helvetissä jokainen sai syödä mitä tahansa, mutta hän sai käyttää vain metrin mittaisia ruokailuvälineitä. Taivaassa on täsmälleen samalla tavalla. Ero näissä kahdessa paikassa on se, että taivaassa ihmiset syöttivät toisiaan.
"Raamatussa jossa siitä on kerrottukin, että siellä itketään ja kiristellään hampaita"
Kuten tääläkin.
Sanotaan että siellä todellakin olisi suunnaton tuska, ja blaa blaa blaa... Mikäli MINÄ joutuisin sinne, niin sekoaisin muutamassa miljardissa vuodessa, joten en näe sitä pelottavana paikkana. Tietenkin voisin varmistaa asian sorkkimällä aivoni eri osasia ennen kuolemaani niin että sekoasin juuri ennen kuin kuolen, jotta menisin mahdolliseen helvettiin jo valmiiksi sekaisin... mutta en näe sitä tarpeellisena.
"Ajatteletko ollenkaan mihin olet sitten menossa kun sinusta aika jättää?"
Toivon että minut ruumiini poltettaisiin, jos ei ole mahdollista, että minun ruumiini muutetaan lannoite aineeksi puutarhaan. Tuhkat mieluiten polttohautauksen jälkeen heitettäisiin pois, nekin ovat tietääkseni ravinteikasta, joten niillä pystyisi ehkä auttamaan maata kasvamaan.
Kun kuolen, niin aivotoimintani loppuu. Ei mitään muuta.
"There is no heaven of glory bright, and no hell where sinners roast. Here and now is our day of torment.! Here and now is our days of joy!"
-Anton Szandor LaVey
Miksi oletat, että olisi jokin paikka mihin joudumme kun elämämme loppuu? En ole nähnyt elämäni aikana viitteitä sellaisestaSinulle oli tärkeä se telkun ohjelma, uskot siihen. Minulle on tärkeää mitä Raamatussa sanotaan ja minä uskon siihen. Ei ongelmaa, joten jatka vaan matkaasi mitälie oletkin täältä etsimässä?
- Tyypillistä
sitten et usko kirjoitti:
jos et usko etä sinulla ei ole sielua, niin ota jostakin selvää, onko vai eikö, en viitsi jauhaa tästä.
Heti kun vaaditaan todisteita niin vetäydytään päätä pudistellen takavasemmalle...
siksi kirjoitti:
Sinulle oli tärkeä se telkun ohjelma, uskot siihen. Minulle on tärkeää mitä Raamatussa sanotaan ja minä uskon siihen. Ei ongelmaa, joten jatka vaan matkaasi mitälie oletkin täältä etsimässä?
"Sinulle oli tärkeä se telkun ohjelma, uskot siihen."
Kuka väittää että uskon siihen? Etkö todellakaan ymmärtänyt, mitä tarkoitin sillä. Lueppa uudelleen. Olen varma, että ymmärrät mitä se tarkoittaa.
Luntti siltä varalta, jos et vieläkään tajunnut:
Ihminen tekee itse itsellään paikasta kaltaisensa.siellä on ikuinen tuli ja pimeys.Ja siellä itketään ja kiristetään hampaita.Onko sinulla jotenkin masokistinen luonne vai?
Ja siellä olo ei ole mitään sellaista minkä voi keskeyttää jos ja kun haluaa.
"sinussa tiivistyy se oikea noitienpolttaja henki"
Minussa on henki joka haluaa hyökätä pimeyden voimia vastaan.
Kyllä ne tekevät enemmän rikoksia jotka eivät toimi Jumalan nimissä kaikista rikollisista ne hairahtuneet uskovaiset kristityt ovat marginaaliryhmä.Ja muslimejahan ei tähän lasketa koska heidän uskontonsa on eri kuin minun,muslimiterot toimivat pimeyden voimien puolella.
Paavi vaikuttaa hienolta mieheltä joten näillä näkymin on samalla puolella kuin minä.Jos olet minua vastaan ei sitten voi mitään.
Mutta se on se sinun puoli joka maailmaa tuhoaa ei minun.Pitää toki paikkansa että minunlaiset ovat polttaneet noitia roviolla ja keski-ajalla kiduttaneet ehtoollisleivän häpäisemisestä syytettyjä juutalaisia mutta sinunlaiset ovat tappaneet miljoonia uskonnonvastaisten aatteiden nimessä.L.J.H kirjoitti:
siellä on ikuinen tuli ja pimeys.Ja siellä itketään ja kiristetään hampaita.Onko sinulla jotenkin masokistinen luonne vai?
Ja siellä olo ei ole mitään sellaista minkä voi keskeyttää jos ja kun haluaa.
"sinussa tiivistyy se oikea noitienpolttaja henki"
Minussa on henki joka haluaa hyökätä pimeyden voimia vastaan.
Kyllä ne tekevät enemmän rikoksia jotka eivät toimi Jumalan nimissä kaikista rikollisista ne hairahtuneet uskovaiset kristityt ovat marginaaliryhmä.Ja muslimejahan ei tähän lasketa koska heidän uskontonsa on eri kuin minun,muslimiterot toimivat pimeyden voimien puolella.
Paavi vaikuttaa hienolta mieheltä joten näillä näkymin on samalla puolella kuin minä.Jos olet minua vastaan ei sitten voi mitään.
Mutta se on se sinun puoli joka maailmaa tuhoaa ei minun.Pitää toki paikkansa että minunlaiset ovat polttaneet noitia roviolla ja keski-ajalla kiduttaneet ehtoollisleivän häpäisemisestä syytettyjä juutalaisia mutta sinunlaiset ovat tappaneet miljoonia uskonnonvastaisten aatteiden nimessä."siellä on ikuinen tuli ja pimeys"
Tuli, niin... Kuka pakottaa menemään siihen. Jos maapallolla on sähköä, pitääkö sinun välttämättä kytkeä itsesi siihen? Pimeys ei kuulosta pahalta, ja kärsimystä on kaikkialla. Tosin asiaa on turha pohtia, sillä kun kuolen, niin lopun, minua ei enää ole.
"Onko sinulla jotenkin masokistinen luonne vai?"
Haluatko ennemmin viettää elämäsi sokaisevassa valossa, absoluuttisessa nollapisteessä, ilman kykyä tunta mitään? Lisäksi kipuun tottuu. Ei minua kipu haittaa, vaan pelkkä suunnaton tylsyys joka aiheutuisi jos joutuisi taivaaseen tai helvettiin.
"Kyllä ne tekevät enemmän rikoksia jotka eivät toimi Jumalan nimissä kaikista rikollisista ne hairahtuneet uskovaiset kristityt ovat marginaaliryhmä."
Nyt kyllä vaadin tilastoja.
"Paavi vaikuttaa hienolta mieheltä"
Ennemmän kunniotan Hitleriä, ja kunniotukseni hulluja kohtaan on hyvän matalalla. Mutta, jos kunniotat suurempaa murhamiestä niin mikäs siinä.
"Mutta se on se sinun puoli"
Mikä ihmeen "minun puoli". Minä en tuhoa maailmaa. piste. Ei muuta, siinä on ainoa puoleni. Suurinosa maailman tuhoajista kyllä ovat kristittyjä, mutta oletan, että se ei johdu kristinuskosta(Bush, paavi, teksasilaiset miljonäärit, ja miljoonat muut pikkupomot kuuluvat kaikki maailman tuhoajiin). Paavi, Bush ovat yksiä maailman suurimmista terroristeista(terroristi, terrorin harjoittaja).
"sinunlaiset ovat tappaneet miljoonia uskonnonvastaisten aatteiden nimessä"
En tapa. Minunlaiseni eivät tapa uskonnonharjoittajia. Jätän uskonnonharjoittajien tappamisen uskonnonharjoittajille. Sano yksikin "minunlaiseni" joka olisi tappanut uskonnon harjoittajia.
Jos tuet äärioikeistoa/vasemmistoa, fundementalisteja, terroristeja joko sanoilla tai teoilla, niin olet minua vastaan. Minä en ole koskaan ketään vastaan, mutta tuollaisten tukeminen johtaa siihen että sinusta tulee viholliseni. Koska tuolloin olet planeettani vihollinen.- leppäkerttu
Tyypillistä kirjoitti:
Heti kun vaaditaan todisteita niin vetäydytään päätä pudistellen takavasemmalle...
jos se oli ystävällinen siirtyminen takavasemmalle kun et oikein hyväksy vastauksia joita ihmisen on tällaisesta mahdollista sinulle antaa? ei ole tarkoitettu pahalla, mutta uskoen että se johtaisi pelkkään turhaan riidalta kuulostavaan jankutukseen?
- lokki
oggi kirjoitti:
"Sinulle oli tärkeä se telkun ohjelma, uskot siihen."
Kuka väittää että uskon siihen? Etkö todellakaan ymmärtänyt, mitä tarkoitin sillä. Lueppa uudelleen. Olen varma, että ymmärrät mitä se tarkoittaa.
Ihminen tekee itse itsellään paikasta kaltaisensa.Luntti siltä varalta, jos et vieläkään tajunnut:
Ihminen tekee itse itsellään paikasta kaltaisensa.
Entäs linnut, jos ne tulee ja istuu kesällä sinun eteesi? tekeekö nekin sitten paikasta kaltaisensa? - olisi somali?
oggi kirjoitti:
"siellä on ikuinen tuli ja pimeys"
Tuli, niin... Kuka pakottaa menemään siihen. Jos maapallolla on sähköä, pitääkö sinun välttämättä kytkeä itsesi siihen? Pimeys ei kuulosta pahalta, ja kärsimystä on kaikkialla. Tosin asiaa on turha pohtia, sillä kun kuolen, niin lopun, minua ei enää ole.
Haluatko ennemmin viettää elämäsi sokaisevassa valossa, absoluuttisessa nollapisteessä, ilman kykyä tunta mitään? Lisäksi kipuun tottuu. Ei minua kipu haittaa, vaan pelkkä suunnaton tylsyys joka aiheutuisi jos joutuisi taivaaseen tai helvettiin.
"Kyllä ne tekevät enemmän rikoksia jotka eivät toimi Jumalan nimissä kaikista rikollisista ne hairahtuneet uskovaiset kristityt ovat marginaaliryhmä."
Ennemmän kunniotan Hitleriä, ja kunniotukseni hulluja kohtaan on hyvän matalalla. Mutta, jos kunniotat suurempaa murhamiestä niin mikäs siinä.
Mikä ihmeen "minun puoli". Minä en tuhoa maailmaa. piste. Ei muuta, siinä on ainoa puoleni. Suurinosa maailman tuhoajista kyllä ovat kristittyjä, mutta oletan, että se ei johdu kristinuskosta(Bush, paavi, teksasilaiset miljonäärit, ja miljoonat muut pikkupomot kuuluvat kaikki maailman tuhoajiin). Paavi, Bush ovat yksiä maailman suurimmista terroristeista(terroristi, terrorin harjoittaja).
En tapa. Minunlaiseni eivät tapa uskonnonharjoittajia. Jätän uskonnonharjoittajien tappamisen uskonnonharjoittajille. Sano yksikin "minunlaiseni" joka olisi tappanut uskonnon harjoittajia.
Jos tuet äärioikeistoa/vasemmistoa, fundementalisteja, terroristeja joko sanoilla tai teoilla, niin olet minua vastaan. Minä en ole koskaan ketään vastaan, mutta tuollaisten tukeminen johtaa siihen että sinusta tulee viholliseni. Koska tuolloin olet planeettani vihollinen.Ihmisperheeseen syntyy lapsi, ja se sattuu olemaan somalivauva, mitä sanoisit hänelle?
lokki kirjoitti:
Ihminen tekee itse itsellään paikasta kaltaisensa.
Entäs linnut, jos ne tulee ja istuu kesällä sinun eteesi? tekeekö nekin sitten paikasta kaltaisensa?Toki tekevät(jos lintu istahtaa viereesi, niin eikö se muka muuta tilannetta. Kuten sekin mitä se tekee).
Mutta vahvin olento määrää. Ainakin viime kädessä.olisi somali? kirjoitti:
Ihmisperheeseen syntyy lapsi, ja se sattuu olemaan somalivauva, mitä sanoisit hänelle?
Mitä lapsille yleensä sanotaan?
Selittäisitkö, en todellakaan ymmärrä pointtiasi. En yleensä puhu keskenkasvuisille, yleensä annan vanhempien hoitaa tämän. Mutta tosin kun olen leiriohjaajana hoidan toki tehtäväni tällöin, olenhan jonkinlaisena roolimallina.
En yleensä puhu vauvoille, sillä tuntuu inhottavalta lässyttää, kuten yleensä vanhemmat odottavat.oggi kirjoitti:
Jos tuet äärioikeistoa/vasemmistoa, fundementalisteja, terroristeja joko sanoilla tai teoilla, niin olet minua vastaan. Minä en ole koskaan ketään vastaan, mutta tuollaisten tukeminen johtaa siihen että sinusta tulee viholliseni. Koska tuolloin olet planeettani vihollinen."kuka pakottaa menemään siihen"
Siis,helvettiin niin eihän sinne niinkään pakoteta ihmiset eivät syystä tai toisesta halua vastaanottaa vaihtoehtoa jolla välttää se.
Nollapistejutusta.Taivas on taivas.Ja parempaa ei voi saada kuin sinne joutuminen.
Ai ei sua kipua haittaa, ai että totut siihen?
Älä imartele itseäsi,ei kukaan niin kova jätkä ole ettei se haittaisi.
"nyt kyllä vaadin tilastoja"
Ensinnäkin terroriteot,sisällissodat,sun muut.
Havaittavissa on että.Lähes kaikki häiriköt joita olen nähnyt ovat ei-uskovaisia.Järjestyshäiriöitä on moninkertaisesti enemmän rokkifestareilla kuin suviseuroissa.Vankilaan joutuneista harva on uskovainen.Maailmantuhoajissa on enemmän ateisteja,muslimeja.Otetaanpa huomioon molempien väkivalta.
Bush nyt on ainoastaan näennäisesti kristitty.Ei oikeasti.Sitäpaitsi yhdysvaltoja ei todellisuudessa johda Bush vaan vaikutusvaltaiset juutalaiset, jotka ovat paholaisen kätyreitä.Eli hyökkäysten taustalla vaikuttaa enemmän satanismi ja saatananpalvonta.
"sano yksikin minunlainen.."
Oliko se niin että olet ateisti,kommunismi on ateistinen elämänkatsomus.Ja he olivat niinkuin sinä.Eikö sinusta ole itsekritiikkiin.
Mitä tulee vihollisuuteen niin olen jo sodassa paholaista vastaan.Yksi sinunlainen sinne tai tänne ei paljon paina.- miksi kummassa
leppäkerttu kirjoitti:
jos se oli ystävällinen siirtyminen takavasemmalle kun et oikein hyväksy vastauksia joita ihmisen on tällaisesta mahdollista sinulle antaa? ei ole tarkoitettu pahalla, mutta uskoen että se johtaisi pelkkään turhaan riidalta kuulostavaan jankutukseen?
Jaksatte jankuttaa kuoleman jälkeisestä elämästä, vieläpä ilman todisteita?
- tämä on
miksi kummassa kirjoitti:
Jaksatte jankuttaa kuoleman jälkeisestä elämästä, vieläpä ilman todisteita?
uskontopalsta ja uskonnoissa yleensä uskotaan kuolemanjälkeiseen elämään. Ihmetellä täytyy, että sinä tulet kysymään uskontopalstalle noin itsestään selviä asioita, että miksi puhutaan kuolemanjälkeisestä elämästä. Ennemminkin voisi ihmetellä sitä, mitä sinä täällä teet kuluttamassa aikaasi sellaisten asioiden parissa, mitkä eivät sinua kiinnosta ja joihin et usko.
- keskustelukykyinen
tämä on kirjoitti:
uskontopalsta ja uskonnoissa yleensä uskotaan kuolemanjälkeiseen elämään. Ihmetellä täytyy, että sinä tulet kysymään uskontopalstalle noin itsestään selviä asioita, että miksi puhutaan kuolemanjälkeisestä elämästä. Ennemminkin voisi ihmetellä sitä, mitä sinä täällä teet kuluttamassa aikaasi sellaisten asioiden parissa, mitkä eivät sinua kiinnosta ja joihin et usko.
viittaavat mielestäsi siihen, että ihmisellä olisi henkisiä toimintoja sitten kun aivot ovat hajonneet?
En kysy luuloja enkä kuvitelmia enkä vanhoja satuja vaan esimerkiksi aivotutkimuksesta saatua tietoa. - Liina
keskustelukykyinen kirjoitti:
viittaavat mielestäsi siihen, että ihmisellä olisi henkisiä toimintoja sitten kun aivot ovat hajonneet?
En kysy luuloja enkä kuvitelmia enkä vanhoja satuja vaan esimerkiksi aivotutkimuksesta saatua tietoa.asioista, jotka sinua kiinnostavat. Niin muutkin tekevät.
- otettaisko oppia
Liina kirjoitti:
asioista, jotka sinua kiinnostavat. Niin muutkin tekevät.
vastata asiallisiin kysymyksiin ja osoittaa samalla älykkyys- ja sivistystasonsa.
- "N.N."
keskustelukykyinen kirjoitti:
En kysy luuloja enkä kuvitelmia enkä vanhoja satuja vaan esimerkiksi aivotutkimuksesta saatua tietoa.Koskapa aihe kiinnostaa sinua, voit aloittaa ihan omatoimisesti vaikkapa näistä tutkimuksista...
• Bill Faw, What We Know and What We Don’t About Consciousness Science (Vol.12, No.7)
* Anthony Freeman, The Sense of Being Glared At: What Is It Like to be a Heretic? (Vol.12, No.6)
* Chris Clarke, Being and Field Theory (Vol.12, No.4-5)
* John Barber, Consciousness and Teleportation (Vol.12, No.3)
* Charles Whitehead, Tucson: Ten Years On (Vol.11, No.12)
* Dan Zahavi, The Study of Consciousness and the Re-Invention of the Wheel (Vol. 11, No.10-11)
* Douglas F. Watt, Consciousness, Emotional Self-Regulation and the Brain (Vol. 11, No.9)
* Burton Voorhees, Embodied Mathematics (Vol. 11, No.9)
* Adam Zeman, ASSC8 (Vol. 11, No.9)
* Anthony I. Jack and Andreas Roepstorff, Trust or Interaction? (Vol. 11, No.7-8)
* Roberta Tucker, Introduction to Special Feature on Consciousness and Literature (Vol. 11, No.5-6)
* Erich Harth, Art and Reductionism (Vol.11, No.3-4)
* Benjamin Libet, Can Conscious Experience Affect Brain Activity? (Vol.10, No.12)
* Josh Weisberg, Being All That We Can Be (Vol.10, No.11)
* Anthony I. Jack and Andreas Roepstorff, Why Trust the Subject? (Vol. 10, No.9-10)
* VS Ramachandran and EM Hubbard, The Phenomenology of Synaesthesia (Vol. 10, No.8)
* James Alcock, Give the Null Hypothesis a Chance: Reasons to Remain Doubtful about the Existence of Psi (Vol.10, No.6-7)
* Owen Holland, Machine Consciousness (Vol.10, No.4-5)
* William Irwin Thompson, The Borg or Borges? (Vol.10, No.4-5)
* John Smythies, Space, Time and Consciousness (Vol.10, No.3)
* J. Andrew Ross, The Self: From Soul to Brain (Vol.10, No.2)
* Keith Sutherland, Straw Men and Diamond Dogs (Vol.10, No.2)
* John Searle, Why I Am Not a Property Dualist (Vol. 9, No.12)
* David Lorimer, The Need for a Noetic Revolution (Vol.9, No.12)
* Michel Ferrari, Introduction to Varieties of Religious Experience: Centenary Essays (Vol.9, No.9-10)
* Martin E. Marty, The Varieties of Contexts for Reappraising The Varieties (Vol.9, No.9-10)
* William Irwin Thompson, The Evolution of the Afterlife (Vol.9, No.8)
* Keith Sutherland, The Perils of Polymathy (Vol.9, No.8)
* Alva Noe, Is the Visual World a Grand Illusion? (Vol.9, No.5-6)
* Sam Salt, A Truly Hard Problem (Vol.9, No.1)
* Amy Ione, An Enquiry into Paul Cezanne (Vol.7, No.8/9)
* Keith Sutherland, Consciousness and Emotion (Vol.8, No.12)
* Anthony Freeman, Introduction to The Emergence of Consciousness (Vol.8, No.9-10)
* Evan Thompson, Obituary Note for Francisco J. Varela (Vol.8, No.8)
* Bill Faw, Whither Consciousness Studies? (Vol.8, No.8)
* Evan Thompson, Empathy and Consciousness (Vol. 8, No.5-7)
* Editorial: Another Front in the Science Wars? (Vol.8, No.1)
* V.S. Ramachandran, Sharpening Up ‘The Science of Art’ (Vol.8, No.1)
* Editorial: The future of consciousness studies
* Francisco Varela & Jonathan Shear, Introduction to The View From Within
* Galen Strawson, 'The self' (Volume 4, No. 5/6, keynote paper)
* Bernard J. Baars, In the theatre of consciousness (Volume 4, No.4, keynote paper)
* David J. Chalmers, Facing up to the problem of consciousness (Volume 2, No.3)
* Daniel C. Dennett, Facing backwards on the problem of consciousness (Volume 3, No.1)
* Andy Clark, I am John's Brain (Volume 2, No.2)
* Todd C. Moody, Conversations with zombies (Volume 1, No.2)
* Jaron Lanier, You can't argue with a zombie (Volume 2, No.4)
* Stuart Hameroff and Roger Penrose, Conscious events as orchestrated spacetime selections (Volume 3, No. 1)
* Bernard J. Baars, Understanding subjectivity: Global Workspace theory and the resurrection of the observing self (Volume 3, No.3)
* Arthur Deikman, "I" = awareness (Volume 3, No.4)
* Thomas Metzinger, Faster than thought: holism, homogeneity and temporal coding (from Conscious Experience)
* Robert Forman, What does mysticism have to teach us about consciousness (Volume 5, No.2)
* Ken Wilber, An integral theory of consciousness (Volume 4, No.1)
* Jaron Lanier, Death: the skeleton key to consciousness studies (Volume 4, No.2)
* Maxine Sheets-Johnson, Consciousness: a natural history (Volume 5, No.3), forthcoming
* Keith Sutherland, The Mirror of Consciousness (Volume 5, No.2)
* Anthony J. Rudd, What it's like and what's really wrong with physicalism: a Wittgensteinian approach (Volume 5, No. 4)
* Keith Sutherland, Tucson III: a personal view (Volume 5, No. 4)
* Michael Gazzaniga (in conversation with Shaun Gallagher), The Neuronal Platonist (Volume 5, No.5/6)
* Allin Cottrell, Sniffing the Camembert: on the conceivability of zombies (Volume 6, No.1)
* Leonard D. Katz, Introduction to Evolutionary Origins of Morality (Volume 7, No. 1/2)
* Jacob Reimer, Tucson 2000: A Whirlwind Tour (Volume 7, No. 6)
* T. Murinbata and C. Whitehead, Why Consciousness Conferences Are Not Really Getting Us Anywhere: A Stone-Age Anthropologist Explains (Volume 7, No. 6)
* Alwyn Scott, How Smart Is a Neuron? Review of Christof Koch’s Biophysics of Computation (Volume 7, No. 5)
* Johannes Roessler, Attention and the Self: An Appreciation of C.O. Evans’ The Subject of Consciousness (Volume 7, No. 5)
* William Irwin Thompson, Speculations on the City and the Evolution of Consciousness (Volume 7, No.7)
* Joseph A. Goguen, Editorial Introduction to Art and the Brain, Part II (Volume 7, No.8/9)
* Erik Myin, Two Sciences of Perception and Visual Art: Editorial Introduction to the Brussels Papers (Volume 7, No.8/9)
* Anthony Freeman, Responsibility Without Choice: A First-Person Approach (Volume 7, No.10)
* Keith Sutherland, Why Do We Want To Open the Black Box? (Volume 7, No.10)
* Jensine Andresen & Robert Forman, Methodological Pluralism in the Study of Religion (Volume 7, No.11/12)
* Benny Shanon, The Divine Within (Volume 8, No.2)
* Marc Bekoff, Social Play Behaviour: Cooperation, Fairness, Trust and the Evolution of Morality (Volume 8, No.2)
* Tim Bayne, Co-consciousness (Volume 8, No.3)
* Jack Petranker, Who Will Be the Scientists? (Volume 8, No.11) - aijaijai.
"N.N." kirjoitti:
Koskapa aihe kiinnostaa sinua, voit aloittaa ihan omatoimisesti vaikkapa näistä tutkimuksista...
• Bill Faw, What We Know and What We Don’t About Consciousness Science (Vol.12, No.7)
* Anthony Freeman, The Sense of Being Glared At: What Is It Like to be a Heretic? (Vol.12, No.6)
* Chris Clarke, Being and Field Theory (Vol.12, No.4-5)
* John Barber, Consciousness and Teleportation (Vol.12, No.3)
* Charles Whitehead, Tucson: Ten Years On (Vol.11, No.12)
* Dan Zahavi, The Study of Consciousness and the Re-Invention of the Wheel (Vol. 11, No.10-11)
* Douglas F. Watt, Consciousness, Emotional Self-Regulation and the Brain (Vol. 11, No.9)
* Burton Voorhees, Embodied Mathematics (Vol. 11, No.9)
* Adam Zeman, ASSC8 (Vol. 11, No.9)
* Anthony I. Jack and Andreas Roepstorff, Trust or Interaction? (Vol. 11, No.7-8)
* Roberta Tucker, Introduction to Special Feature on Consciousness and Literature (Vol. 11, No.5-6)
* Erich Harth, Art and Reductionism (Vol.11, No.3-4)
* Benjamin Libet, Can Conscious Experience Affect Brain Activity? (Vol.10, No.12)
* Josh Weisberg, Being All That We Can Be (Vol.10, No.11)
* Anthony I. Jack and Andreas Roepstorff, Why Trust the Subject? (Vol. 10, No.9-10)
* VS Ramachandran and EM Hubbard, The Phenomenology of Synaesthesia (Vol. 10, No.8)
* James Alcock, Give the Null Hypothesis a Chance: Reasons to Remain Doubtful about the Existence of Psi (Vol.10, No.6-7)
* Owen Holland, Machine Consciousness (Vol.10, No.4-5)
* William Irwin Thompson, The Borg or Borges? (Vol.10, No.4-5)
* John Smythies, Space, Time and Consciousness (Vol.10, No.3)
* J. Andrew Ross, The Self: From Soul to Brain (Vol.10, No.2)
* Keith Sutherland, Straw Men and Diamond Dogs (Vol.10, No.2)
* John Searle, Why I Am Not a Property Dualist (Vol. 9, No.12)
* David Lorimer, The Need for a Noetic Revolution (Vol.9, No.12)
* Michel Ferrari, Introduction to Varieties of Religious Experience: Centenary Essays (Vol.9, No.9-10)
* Martin E. Marty, The Varieties of Contexts for Reappraising The Varieties (Vol.9, No.9-10)
* William Irwin Thompson, The Evolution of the Afterlife (Vol.9, No.8)
* Keith Sutherland, The Perils of Polymathy (Vol.9, No.8)
* Alva Noe, Is the Visual World a Grand Illusion? (Vol.9, No.5-6)
* Sam Salt, A Truly Hard Problem (Vol.9, No.1)
* Amy Ione, An Enquiry into Paul Cezanne (Vol.7, No.8/9)
* Keith Sutherland, Consciousness and Emotion (Vol.8, No.12)
* Anthony Freeman, Introduction to The Emergence of Consciousness (Vol.8, No.9-10)
* Evan Thompson, Obituary Note for Francisco J. Varela (Vol.8, No.8)
* Bill Faw, Whither Consciousness Studies? (Vol.8, No.8)
* Evan Thompson, Empathy and Consciousness (Vol. 8, No.5-7)
* Editorial: Another Front in the Science Wars? (Vol.8, No.1)
* V.S. Ramachandran, Sharpening Up ‘The Science of Art’ (Vol.8, No.1)
* Editorial: The future of consciousness studies
* Francisco Varela & Jonathan Shear, Introduction to The View From Within
* Galen Strawson, 'The self' (Volume 4, No. 5/6, keynote paper)
* Bernard J. Baars, In the theatre of consciousness (Volume 4, No.4, keynote paper)
* David J. Chalmers, Facing up to the problem of consciousness (Volume 2, No.3)
* Daniel C. Dennett, Facing backwards on the problem of consciousness (Volume 3, No.1)
* Andy Clark, I am John's Brain (Volume 2, No.2)
* Todd C. Moody, Conversations with zombies (Volume 1, No.2)
* Jaron Lanier, You can't argue with a zombie (Volume 2, No.4)
* Stuart Hameroff and Roger Penrose, Conscious events as orchestrated spacetime selections (Volume 3, No. 1)
* Bernard J. Baars, Understanding subjectivity: Global Workspace theory and the resurrection of the observing self (Volume 3, No.3)
* Arthur Deikman, "I" = awareness (Volume 3, No.4)
* Thomas Metzinger, Faster than thought: holism, homogeneity and temporal coding (from Conscious Experience)
* Robert Forman, What does mysticism have to teach us about consciousness (Volume 5, No.2)
* Ken Wilber, An integral theory of consciousness (Volume 4, No.1)
* Jaron Lanier, Death: the skeleton key to consciousness studies (Volume 4, No.2)
* Maxine Sheets-Johnson, Consciousness: a natural history (Volume 5, No.3), forthcoming
* Keith Sutherland, The Mirror of Consciousness (Volume 5, No.2)
* Anthony J. Rudd, What it's like and what's really wrong with physicalism: a Wittgensteinian approach (Volume 5, No. 4)
* Keith Sutherland, Tucson III: a personal view (Volume 5, No. 4)
* Michael Gazzaniga (in conversation with Shaun Gallagher), The Neuronal Platonist (Volume 5, No.5/6)
* Allin Cottrell, Sniffing the Camembert: on the conceivability of zombies (Volume 6, No.1)
* Leonard D. Katz, Introduction to Evolutionary Origins of Morality (Volume 7, No. 1/2)
* Jacob Reimer, Tucson 2000: A Whirlwind Tour (Volume 7, No. 6)
* T. Murinbata and C. Whitehead, Why Consciousness Conferences Are Not Really Getting Us Anywhere: A Stone-Age Anthropologist Explains (Volume 7, No. 6)
* Alwyn Scott, How Smart Is a Neuron? Review of Christof Koch’s Biophysics of Computation (Volume 7, No. 5)
* Johannes Roessler, Attention and the Self: An Appreciation of C.O. Evans’ The Subject of Consciousness (Volume 7, No. 5)
* William Irwin Thompson, Speculations on the City and the Evolution of Consciousness (Volume 7, No.7)
* Joseph A. Goguen, Editorial Introduction to Art and the Brain, Part II (Volume 7, No.8/9)
* Erik Myin, Two Sciences of Perception and Visual Art: Editorial Introduction to the Brussels Papers (Volume 7, No.8/9)
* Anthony Freeman, Responsibility Without Choice: A First-Person Approach (Volume 7, No.10)
* Keith Sutherland, Why Do We Want To Open the Black Box? (Volume 7, No.10)
* Jensine Andresen & Robert Forman, Methodological Pluralism in the Study of Religion (Volume 7, No.11/12)
* Benny Shanon, The Divine Within (Volume 8, No.2)
* Marc Bekoff, Social Play Behaviour: Cooperation, Fairness, Trust and the Evolution of Morality (Volume 8, No.2)
* Tim Bayne, Co-consciousness (Volume 8, No.3)
* Jack Petranker, Who Will Be the Scientists? (Volume 8, No.11)Mainitsemistasi lähteistä puuttuu lehden nimi. Voitko kertoa senkin?
oggi kirjoitti:
Jos tuet äärioikeistoa/vasemmistoa, fundementalisteja, terroristeja joko sanoilla tai teoilla, niin olet minua vastaan. Minä en ole koskaan ketään vastaan, mutta tuollaisten tukeminen johtaa siihen että sinusta tulee viholliseni. Koska tuolloin olet planeettani vihollinen.Yhteiskunta ja ihminen elää joko Jumalan tai perkeleen maailmassa.Olet sanonut olevasi satanisti ja ateisti.Voi olla että et ole niitä jotka riehuvat kadulla,harjoittavat mustaa magiaa,käyttävät tai myyvät huumeita.
Voi olla että olet lainkuuliainen kansalainen.
Mutta jo pelkästään olemalla satanisti ja ateisti siirrät maailmaa pikkuriikkisen perkeleen haltuun.
Se ei paljoa merkitse jos yksi ihminen tekee niin mutta kun nykyään ihmiset suuremmassa määrin tekevät niin niin se on ongelma.
Mutta niissä rikollisissa suurin ryhmä ei ole ateistit tai uskovaiset.Suurin osa on en tiedä-porukka.Siis se joka ei sen enempää myönnä kuin kiellä Jumalan olemassaoloa.
Tämä porukka ei hirveästi pohdi uskonnon asioita, osa tosin alkaa pohtia sitten kun on vaikeuksissa.
Ei eroa kirkosta koska ei nykyiselläänkään maksa kirkollisveroa, joten miksi näkisi vaivaa.
Tosin tästäkin ei tiedä-ryhmästä rikolliset ovat marginaali-ryhmä.Syy miksi rikollisista suurin osa on näitä on se että heitä on moninkertaisesti enemmän kuin ateisteja.
Ja miten se paavi muka terroristi on.Länsimainen yhteiskunta on liian vapaamielinen ja tuollaista tervettä konservatiivisuutta mitä paavissa on tarvitaan.Nyt kai alat tähän että afrikassa ovat kehoittaneet olemaan käyttämättä kondomeja.
Kun sitten alettiin jakaa kondomeja niin eivät ne aids-tartunnat kovin paljoa laskeneet, sen sijaan Ugandassa laskivat kun alettiin painottamaan moraalia.- "N.N."
aijaijai. kirjoitti:
Mainitsemistasi lähteistä puuttuu lehden nimi. Voitko kertoa senkin?
L.J.H kirjoitti:
"kuka pakottaa menemään siihen"
Siis,helvettiin niin eihän sinne niinkään pakoteta ihmiset eivät syystä tai toisesta halua vastaanottaa vaihtoehtoa jolla välttää se.
Nollapistejutusta.Taivas on taivas.Ja parempaa ei voi saada kuin sinne joutuminen.
Ai ei sua kipua haittaa, ai että totut siihen?
Älä imartele itseäsi,ei kukaan niin kova jätkä ole ettei se haittaisi.
"nyt kyllä vaadin tilastoja"
Ensinnäkin terroriteot,sisällissodat,sun muut.
Havaittavissa on että.Lähes kaikki häiriköt joita olen nähnyt ovat ei-uskovaisia.Järjestyshäiriöitä on moninkertaisesti enemmän rokkifestareilla kuin suviseuroissa.Vankilaan joutuneista harva on uskovainen.Maailmantuhoajissa on enemmän ateisteja,muslimeja.Otetaanpa huomioon molempien väkivalta.
Bush nyt on ainoastaan näennäisesti kristitty.Ei oikeasti.Sitäpaitsi yhdysvaltoja ei todellisuudessa johda Bush vaan vaikutusvaltaiset juutalaiset, jotka ovat paholaisen kätyreitä.Eli hyökkäysten taustalla vaikuttaa enemmän satanismi ja saatananpalvonta.
"sano yksikin minunlainen.."
Oliko se niin että olet ateisti,kommunismi on ateistinen elämänkatsomus.Ja he olivat niinkuin sinä.Eikö sinusta ole itsekritiikkiin.
Mitä tulee vihollisuuteen niin olen jo sodassa paholaista vastaan.Yksi sinunlainen sinne tai tänne ei paljon paina."Älä imartele itseäsi,ei kukaan niin kova jätkä ole ettei se haittaisi"
Karkkiin tottuu, kipuun tottuu. Kaikkeen tottuu. Kaikkeen turtuu. Ikuisuudessa ehtii tottumaan. Niin onneen kuin epäonneen eikä se sen jälkeen enää tunnu miltään.
vastauksestasi:" "nyt kyllä vaadin tilastoja" "
Nuo eivät ole tilastoja. Ne ovat katumutua. Ne ovat oletuksia. Et pysty näkemään ihmisen uskoa mistään ulkoisesta seikasta, et ainakaan uskonnottomuutta.
"Bush nyt on ainoastaan näennäisesti kristitty"
Kyllä hän on ihan ahkera ja harras kristitty.
"Oliko se niin että olet ateisti,kommunismi on ateistinen elämänkatsomus."
Niin? Siltikään minussa ei ole mitään kommunismiin viittaavaa, kuten ei ollut kommunisteissakaan mitään ateismiin viittaavaa. Vain Carl puhui ateismista, ja vain johtajat vastustivat kristinuskoa. Mutta eivät vainonneet.
"Mitä tulee vihollisuuteen niin olen jo sodassa paholaista vastaan."
Ja taistelet maailman tuhoajien rivistössä. Sanoi se Hiterkin toimivansa hyvän puolella. Se ei riitä. Miten toimesi ovat auttaneet maailmaa? Suositko tietoisesti joukkoliikenne välineitä? Mitä realistista teet tällä hetkellä maailman hyväksi? Siis mielikuvituksesi ulkopuolella, jossa varmasti taistelet ties mitä demoneita vastaan.
"Sitäpaitsi yhdysvaltoja ei todellisuudessa johda Bush vaan vaikutusvaltaiset juutalaiset, jotka ovat paholaisen kätyreitä."
Vuoden salaliittoteoria! Eiköhän ne ole edelleen, mitä tahansa Mulder väittääkin, ole Bushin neuvonantajat, ja ne jotka ovat korkeimmalla vallassa, pois lukien kaikki jotka kansa valitsee. Suurinosa heistä toimii jumalan nimissä jumalan puolella pahaa vastaan jne.. Mutta totta on, että Bush on nukke. Kuten lähes kaikki kristityt. Mutta silti hän on vastuussa teoistaan.
"Eikö sinusta ole itsekritiikkiin."
Tuet ajatusta orjarodusta, joten olet natsi, etkö pysty itsekritiikkiin:)
Niin, meistä kahdesta minä olen se, joka hyväksyn että kaikki tekoni eivät ole maailman parhaaksi. Eikö sinusta ole siihen? Koska olet kykenemätön itsekritiikkiin, et pysty ikinä parantumaan heikkouksistasi, ja olet kuolinvuoteellasikin yhtä jämähtynyt.
Herätys, maailma kutsuu! Jätä jo fantasiasi, ja astu ulos elämään. Kyllähän se sattuu, kuten muistakin huumeista luopuminenL.J.H kirjoitti:
Yhteiskunta ja ihminen elää joko Jumalan tai perkeleen maailmassa.Olet sanonut olevasi satanisti ja ateisti.Voi olla että et ole niitä jotka riehuvat kadulla,harjoittavat mustaa magiaa,käyttävät tai myyvät huumeita.
Voi olla että olet lainkuuliainen kansalainen.
Mutta jo pelkästään olemalla satanisti ja ateisti siirrät maailmaa pikkuriikkisen perkeleen haltuun.
Se ei paljoa merkitse jos yksi ihminen tekee niin mutta kun nykyään ihmiset suuremmassa määrin tekevät niin niin se on ongelma.
Mutta niissä rikollisissa suurin ryhmä ei ole ateistit tai uskovaiset.Suurin osa on en tiedä-porukka.Siis se joka ei sen enempää myönnä kuin kiellä Jumalan olemassaoloa.
Tämä porukka ei hirveästi pohdi uskonnon asioita, osa tosin alkaa pohtia sitten kun on vaikeuksissa.
Ei eroa kirkosta koska ei nykyiselläänkään maksa kirkollisveroa, joten miksi näkisi vaivaa.
Tosin tästäkin ei tiedä-ryhmästä rikolliset ovat marginaali-ryhmä.Syy miksi rikollisista suurin osa on näitä on se että heitä on moninkertaisesti enemmän kuin ateisteja.
Ja miten se paavi muka terroristi on.Länsimainen yhteiskunta on liian vapaamielinen ja tuollaista tervettä konservatiivisuutta mitä paavissa on tarvitaan.Nyt kai alat tähän että afrikassa ovat kehoittaneet olemaan käyttämättä kondomeja.
Kun sitten alettiin jakaa kondomeja niin eivät ne aids-tartunnat kovin paljoa laskeneet, sen sijaan Ugandassa laskivat kun alettiin painottamaan moraalia."Mutta jo pelkästään olemalla satanisti ja ateisti siirrät maailmaa pikkuriikkisen perkeleen haltuun."
Koska olet erilainen kuin minä sinun on pakko olla paha ja tuhota maailmaa pelkällä olemassa olollasi. Tulee kyllä helposit mieleen Aatu noista kommenteista.
"Syy miksi rikollisista suurin osa on näitä on se että heitä on moninkertaisesti enemmän kuin ateisteja."
Rikollisia on yhtä paljon uskovien kuin ei-uskovien piireissä suhteellisesti. Kuten kaikissa uskon ryhmissä. Se on satunnaista. Ateisti ei vain voi löytää hyväksyntää teoilleen toisin kuin uskova. Älä nyt ala itkemään raamatun sanomasta, sillä sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Vain sillä on merkitystä miten sitä tulkitsee. Raamattusta on helppo vetää väkivaltaisuutta tukevia käsityksiä. Raamattu kun sattuu sanomaan kyllä ja ei kaikkialla.
"Ja miten se paavi muka terroristi on"
Tarkalleen ottaen terroristi johtaja. Terroria kylvävä on terroristi. Pelottelut: joudut helvettiin jos et tee sitä ja tätä, ovat yksi terrorin muoto. Uhkailu. Se on terroria.
"Kun sitten alettiin jakaa kondomeja niin eivät ne aids-tartunnat kovin paljoa laskeneet"
Valehtelu. Monet kirkonmiehet levittävät kantaa, että kumissa on taudinmentäviä aukkoja, joka on paskapuhetta.
"Ugandassa laskivat kun alettiin painottamaan moraalia."
En tiedä tästä, en ole kyllä löytänyt tälläistä tutkimusta, mutta en väitä etteikö terrorismilla saisi jotain hyödyllistä aikaan. Mutta murha on murha, kenet tahansa sitten tapatkin. Tarkoitus ei pyhitä keinoja, sillä rajaa on niin vaikeaa vetää näihin asiohin.- pinnistä pois vaan
oggi kirjoitti:
Mitä lapsille yleensä sanotaan?
Selittäisitkö, en todellakaan ymmärrä pointtiasi. En yleensä puhu keskenkasvuisille, yleensä annan vanhempien hoitaa tämän. Mutta tosin kun olen leiriohjaajana hoidan toki tehtäväni tällöin, olenhan jonkinlaisena roolimallina.
En yleensä puhu vauvoille, sillä tuntuu inhottavalta lässyttää, kuten yleensä vanhemmat odottavat.ja kiitti vastauksesta, ei tuo Hitlerin kunnioittaminen koske sitten viattomia lapsia. Kun kerran olet leirinohjaaja ja niin edelleen.
- tässä näin
oggi kirjoitti:
Toki tekevät(jos lintu istahtaa viereesi, niin eikö se muka muuta tilannetta. Kuten sekin mitä se tekee).
Mutta vahvin olento määrää. Ainakin viime kädessä.Sinä suurena lihaskimppuna jahtaamassa pientä linturaukkaa? Oletko tosissasi?
- jotakin
oggi kirjoitti:
"Älä imartele itseäsi,ei kukaan niin kova jätkä ole ettei se haittaisi"
Karkkiin tottuu, kipuun tottuu. Kaikkeen tottuu. Kaikkeen turtuu. Ikuisuudessa ehtii tottumaan. Niin onneen kuin epäonneen eikä se sen jälkeen enää tunnu miltään.
Nuo eivät ole tilastoja. Ne ovat katumutua. Ne ovat oletuksia. Et pysty näkemään ihmisen uskoa mistään ulkoisesta seikasta, et ainakaan uskonnottomuutta.
Niin? Siltikään minussa ei ole mitään kommunismiin viittaavaa, kuten ei ollut kommunisteissakaan mitään ateismiin viittaavaa. Vain Carl puhui ateismista, ja vain johtajat vastustivat kristinuskoa. Mutta eivät vainonneet.
Ja taistelet maailman tuhoajien rivistössä. Sanoi se Hiterkin toimivansa hyvän puolella. Se ei riitä. Miten toimesi ovat auttaneet maailmaa? Suositko tietoisesti joukkoliikenne välineitä? Mitä realistista teet tällä hetkellä maailman hyväksi? Siis mielikuvituksesi ulkopuolella, jossa varmasti taistelet ties mitä demoneita vastaan.
"Sitäpaitsi yhdysvaltoja ei todellisuudessa johda Bush vaan vaikutusvaltaiset juutalaiset, jotka ovat paholaisen kätyreitä."
Vuoden salaliittoteoria! Eiköhän ne ole edelleen, mitä tahansa Mulder väittääkin, ole Bushin neuvonantajat, ja ne jotka ovat korkeimmalla vallassa, pois lukien kaikki jotka kansa valitsee. Suurinosa heistä toimii jumalan nimissä jumalan puolella pahaa vastaan jne.. Mutta totta on, että Bush on nukke. Kuten lähes kaikki kristityt. Mutta silti hän on vastuussa teoistaan.
Niin, meistä kahdesta minä olen se, joka hyväksyn että kaikki tekoni eivät ole maailman parhaaksi. Eikö sinusta ole siihen? Koska olet kykenemätön itsekritiikkiin, et pysty ikinä parantumaan heikkouksistasi, ja olet kuolinvuoteellasikin yhtä jämähtynyt.
Herätys, maailma kutsuu! Jätä jo fantasiasi, ja astu ulos elämään. Kyllähän se sattuu, kuten muistakin huumeista luopuminenSaako joulupukiksi itsensä jouluns värväävä sinun mielestäsi enää käyttää partaa? Vai pitäisikö hiuksien riittää peittämään sekin vähä?
pinnistä pois vaan kirjoitti:
ja kiitti vastauksesta, ei tuo Hitlerin kunnioittaminen koske sitten viattomia lapsia. Kun kerran olet leirinohjaaja ja niin edelleen.
Se oli siis tästä viestistä(Viestistä:Houkka):
"Ennemmän kunniotan Hitleriä, ja kunniotukseni hulluja kohtaan on hyvän matalalla."
Tässä taidan ilmaista kantani Hitleristä aika selvästi. Hullu, ja hänen seuraajansa olivat pellejä ja sadisteja/idiootteja/katkeria/lapsena syrjittyjä. Sanoin muuten myös samassa viestissäni:
"Jos tuet äärioikeistoa/vasemmistoa, fundementalisteja, terroristeja joko sanoilla tai teoilla, niin olet minua vastaan."
Ja natsismi on äärioikeistoatässä näin kirjoitti:
Sinä suurena lihaskimppuna jahtaamassa pientä linturaukkaa? Oletko tosissasi?
JUUU VÄÄRISTELLÄÄN!!!
Niin, jos lintu yrittää muutta ympäristöä minua ei mielyttäväksi, hätistän sen pois. Jos se ei meinaa ymmärtää, hätistän uudelleen, ja uudelleen. Mutta ihmettelen mitä pikkulinnut pystyisivät tekemään. Mutta jos tuntisin oloni uhatuksi, niin se muuttaisi asiaa.
Eivät vahvimmat vahvuudellaan määrää, vaan auktoriteetillaan. Jos norsu haluaa talloa autoni päälle, niin norsu talloo sen päälle. Ei norsu minua tarvitse väistää tai hätyytellä, kyllä minä osaan varmastikkin itse hypähtää pois alta.
Tosin , jos lintu olisi tielläni, en pystyisi sitä tappamaan tai vahingoittamaan, johtuen moraalistani.
"Sinä suurena lihaskimppuna jahtaamassa pientä linturaukkaa?"
miksi jahtaisin lintua? No, jos haluan syödä sen, niin ehkä sitten.jotakin kirjoitti:
Saako joulupukiksi itsensä jouluns värväävä sinun mielestäsi enää käyttää partaa? Vai pitäisikö hiuksien riittää peittämään sekin vähä?
Saisinko saman suomeksi, kiitos?
oggi kirjoitti:
"Mutta jo pelkästään olemalla satanisti ja ateisti siirrät maailmaa pikkuriikkisen perkeleen haltuun."
Koska olet erilainen kuin minä sinun on pakko olla paha ja tuhota maailmaa pelkällä olemassa olollasi. Tulee kyllä helposit mieleen Aatu noista kommenteista.
"Syy miksi rikollisista suurin osa on näitä on se että heitä on moninkertaisesti enemmän kuin ateisteja."
Rikollisia on yhtä paljon uskovien kuin ei-uskovien piireissä suhteellisesti. Kuten kaikissa uskon ryhmissä. Se on satunnaista. Ateisti ei vain voi löytää hyväksyntää teoilleen toisin kuin uskova. Älä nyt ala itkemään raamatun sanomasta, sillä sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Vain sillä on merkitystä miten sitä tulkitsee. Raamattusta on helppo vetää väkivaltaisuutta tukevia käsityksiä. Raamattu kun sattuu sanomaan kyllä ja ei kaikkialla.
"Ja miten se paavi muka terroristi on"
Tarkalleen ottaen terroristi johtaja. Terroria kylvävä on terroristi. Pelottelut: joudut helvettiin jos et tee sitä ja tätä, ovat yksi terrorin muoto. Uhkailu. Se on terroria.
"Kun sitten alettiin jakaa kondomeja niin eivät ne aids-tartunnat kovin paljoa laskeneet"
Valehtelu. Monet kirkonmiehet levittävät kantaa, että kumissa on taudinmentäviä aukkoja, joka on paskapuhetta.
"Ugandassa laskivat kun alettiin painottamaan moraalia."
En tiedä tästä, en ole kyllä löytänyt tälläistä tutkimusta, mutta en väitä etteikö terrorismilla saisi jotain hyödyllistä aikaan. Mutta murha on murha, kenet tahansa sitten tapatkin. Tarkoitus ei pyhitä keinoja, sillä rajaa on niin vaikeaa vetää näihin asiohin.tämä asioista jankuttaminen mutta sen onko uskovaisissa vai ei-uskovaisissa enemmän rikollisia tai kieroilijoita olen havainnut koska olen viettänyt aikaa molempien parissa.
Ai se on terroria kun Paavi varoittaa helvetistä.Niin kuuluukin toimia.Ei sitäkään pidetä terrorina jos laittaa kyltin heikoista jäistä heikoille jäille.
Se on varoitusta ei uhkailua.Uhkailu on jos sanoo"anna rööki tai saat nenään".
"monet kirkonmiehet levittivät kantaa että"
En kyllä oikein usko,tosin kondomi ei ole 100%:sen varma,ja jos on vielä afrikkalainen niin.oggi kirjoitti:
"Älä imartele itseäsi,ei kukaan niin kova jätkä ole ettei se haittaisi"
Herätys, maailma kutsuu! Jätä jo fantasiasi, ja astu ulos elämään. Kyllähän se sattuu, kuten muistakin huumeista luopuminenkuvittelet totuuden olevan joku muu kuin se on.Et halua vastaanottaa syystä tai toisesta totuutta sellaisena kuin se on.Myönnän kyllä että kaikki omatkaan tekoni eivät ole maailman parhaaksi.
Ei vaan valta on niillä joka ne neuvonantajat on nostanut siihen.Vaikutusvaltaiset juutalaiset.L.J.H kirjoitti:
tämä asioista jankuttaminen mutta sen onko uskovaisissa vai ei-uskovaisissa enemmän rikollisia tai kieroilijoita olen havainnut koska olen viettänyt aikaa molempien parissa.
Ai se on terroria kun Paavi varoittaa helvetistä.Niin kuuluukin toimia.Ei sitäkään pidetä terrorina jos laittaa kyltin heikoista jäistä heikoille jäille.
Se on varoitusta ei uhkailua.Uhkailu on jos sanoo"anna rööki tai saat nenään".
"monet kirkonmiehet levittivät kantaa että"
En kyllä oikein usko,tosin kondomi ei ole 100%:sen varma,ja jos on vielä afrikkalainen niin."Ai se on terroria kun Paavi varoittaa helvetistä.Niin kuuluukin toimia.Ei sitäkään pidetä terrorina jos laittaa kyltin heikoista jäistä heikoille jäille.
Se on varoitusta ei uhkailua.Uhkailu on jos sanoo"anna rööki tai saat nenään"."
Ei toki. Mutta se on terroria, jos joku sanoo: "tuolla on heikot jäät, anna rööki, tai joudut sinne"
"En kyllä oikein usko,tosin kondomi ei ole 100%:sen varma"
Oikein asetettuna ja tarkastettuna se on todella varma. Mahdollisuus sen jälkeen on minimaalinen.
"olen havainnut koska olen viettänyt aikaa molempien parissa"
Itse olen huomannut, että suhteellisesti nämä määrät ovat yhtä suuria. Kuten sanoin, tuollainen väite vaatisi TODELLISIA tilastoja.L.J.H kirjoitti:
kuvittelet totuuden olevan joku muu kuin se on.Et halua vastaanottaa syystä tai toisesta totuutta sellaisena kuin se on.Myönnän kyllä että kaikki omatkaan tekoni eivät ole maailman parhaaksi.
Ei vaan valta on niillä joka ne neuvonantajat on nostanut siihen.Vaikutusvaltaiset juutalaiset."kuvittelet totuuden olevan joku muu kuin se on"
En oleta oletuksien olevan oikeassa. Kun teen oletuksen, niin näen sen vain todennäköisimpänä.
"Et halua vastaanottaa syystä tai toisesta totuutta sellaisena kuin se on."
Taasen, faktat pöytään, niin uskon vaikka jumalaasi.
"Ei vaan valta on niillä joka ne neuvonantajat on nostanut siihen.Vaikutusvaltaiset juutalaiset."
Todellisuudessa taivaassa on valta, ei suinkaan Jumalalla tai Jeesuksella eikä ainakaan pyhällä hengellä, vaan Ukkoylijumalalla. Hän todellisuudessa pitää jumalaa siinä asemassa jotta hän hoitaisi kaikki turhat yksityiskohdat.
Millä periaatteella näillä "vaikutus valtaisilla JUUTALAISILLA" olisi valta. Voi näin ollakin, mutta jos uskot totuuteen ilman mitään syytä, niin olet idiootti. Joten kertoisitko perustelusi? Ja perusteluksi ei käy Mein Kampf.
Ongelmasi olet sinä itse ja sinun kykenemättömyytesi kyseenalaistaa itseäsi.oggi kirjoitti:
"Ai se on terroria kun Paavi varoittaa helvetistä.Niin kuuluukin toimia.Ei sitäkään pidetä terrorina jos laittaa kyltin heikoista jäistä heikoille jäille.
Se on varoitusta ei uhkailua.Uhkailu on jos sanoo"anna rööki tai saat nenään"."
Ei toki. Mutta se on terroria, jos joku sanoo: "tuolla on heikot jäät, anna rööki, tai joudut sinne"
"En kyllä oikein usko,tosin kondomi ei ole 100%:sen varma"
Oikein asetettuna ja tarkastettuna se on todella varma. Mahdollisuus sen jälkeen on minimaalinen.
"olen havainnut koska olen viettänyt aikaa molempien parissa"
Itse olen huomannut, että suhteellisesti nämä määrät ovat yhtä suuria. Kuten sanoin, tuollainen väite vaatisi TODELLISIA tilastoja.ymmärtää.No johtunee varmaan siitä että olet kahlinnut itsesi satanismiin joka on yksi paholaisen juonista.Vapautuminen olisi mahdollista mutta edellyttäisi että itse haluat.
Kai sekin on uhkailua jos sanon jollekin,tuossa suunnassa jäät ovat heikot jos menet sinne uppoat.
"tuollainen väite vaatisi todellisia tilastoja"
Ei välttämättä.Kun elää niin oppii.
Ai niistä vaikutusvaltaisista juutalaisista?
Kun etsit niin löydät.Vihjesana vielä s i i o n
media,viihdeteollisuus kun katsot keitä on vaikutusvaltaisilla palleilla.L.J.H kirjoitti:
ymmärtää.No johtunee varmaan siitä että olet kahlinnut itsesi satanismiin joka on yksi paholaisen juonista.Vapautuminen olisi mahdollista mutta edellyttäisi että itse haluat.
Kai sekin on uhkailua jos sanon jollekin,tuossa suunnassa jäät ovat heikot jos menet sinne uppoat.
"tuollainen väite vaatisi todellisia tilastoja"
Ei välttämättä.Kun elää niin oppii.
Ai niistä vaikutusvaltaisista juutalaisista?
Kun etsit niin löydät.Vihjesana vielä s i i o n
media,viihdeteollisuus kun katsot keitä on vaikutusvaltaisilla palleilla."Vihjesana vielä s i i o n
media,viihdeteollisuus"
Viihdeteollisuutta vedellään naruista, ei toisinpäin
"Kai sekin on uhkailua jos sanon jollekin,tuossa suunnassa jäät ovat heikot jos menet sinne uppoat."
Ei toki. Mutta paavi ei teekkään näin. Hän ei sano tuolla tavalla. Vaan hän vaatii jotain tehtäväksi.
"No johtunee varmaan siitä että olet kahlinnut itsesi satanismiin joka on yksi paholaisen juonista."
Kristinusko on yksi paholaisen juonista. Sillä pyritään houkutella viisaat ja rationaaliset ateistit palvomaan itseään paholaista, joka nimittää itseään kirjassaan hyvyydeksi, mutta kukapa meistä ei kehuisi itseään omassa teoksessaan.
"Kun etsit niin löydät"
En etsi salaliittoja. En käytä aikaani hourailuille, en ole Sancho Panza. Kerro minulle sivustu, niin käytän hieman aikaa sen selaamiseen. Älä vaivaudu kertomaan kirjaa, tai mitään sellaista johon ei netti riitä. En yksinkertaisesti luota sinuun riittävästi että tuhlaisin aikaa siihen.
"Ei välttämättä.Kun elää niin oppii."
Yleinen median syöttämä valhe. Mutta vaikka sitä paljon suolletaan, niin se ei muutu todeksi. Vaikka, toistan, VAIKKA näin olisikin, niin siltikään omat sanasi eivät olisi riittäviä, sillä tällä hetkellä meidän sanammekin ovat vastakkain, joten voimme oletta, että nämä havainnot eivät ole riittävän tarkkoja tai erehtymättömiä. Joten, edelleen, ilmoita tilasto
- to be.
Tuokin on muuan alan biisi. Ja jos adventismi on totta, helvetti EI ole paha paikka olla, käymäänhän sinne vaan tullaan eikä olemaan. Ja jos jehovalaiset ovat oikeassa, helvettiä ei edes ole.
- Raamatussa
Raamatussa lukee että se on.
- käsketään
Raamatussa kirjoitti:
Raamatussa lukee että se on.
myös tappamaan sukulaiset, tekemään huoruutta, homoilemaan... Ai niin, mutta minähän luenkin sitä kuin piru.
sinne jos joutuu sieltä ei ole pois pääsyä.Jehovan todistajia ei kannata kuunnella.Yritä ymmärtää että siellä nimenomaan tullaan olemaan silloin kun sinne joutuu.
Ja siellä itketään ja kiristetään hampaita.- vain taas
L.J.H kirjoitti:
sinne jos joutuu sieltä ei ole pois pääsyä.Jehovan todistajia ei kannata kuunnella.Yritä ymmärtää että siellä nimenomaan tullaan olemaan silloin kun sinne joutuu.
Ja siellä itketään ja kiristetään hampaita.yksi oikeassaolija. "Minun uskoni on se oikea usko, muut helvettiin". Mistä ihmeestä kukaan voi tietää olevansa juuri siinä oikeassa lahkossa? Te jeesustelijat ette taida tajutakaan, kuinka naurettavalta touhunne näin normaalista ihmisestä näyttää. Joka palstalla huudetaan, että juuri me olemme oikeassa ja muut saatanan kätyreitä.
- joku lintu
vain taas kirjoitti:
yksi oikeassaolija. "Minun uskoni on se oikea usko, muut helvettiin". Mistä ihmeestä kukaan voi tietää olevansa juuri siinä oikeassa lahkossa? Te jeesustelijat ette taida tajutakaan, kuinka naurettavalta touhunne näin normaalista ihmisestä näyttää. Joka palstalla huudetaan, että juuri me olemme oikeassa ja muut saatanan kätyreitä.
Karjahtelua? entäs ne pikkiset hennot naiset jotka tarvitsisivat mikrofoonin puhumista varten, jos ei se karjahtelu oikein onnistu? Onko sitten hyvä?
- Kopuli
Eikös siitä ole oikeastikin aika uusia tutkimustuloksia ihan puolueettomilta tahoilta, että myös musiikki kuin elokuvatkin voivat lisätä väkivaltaisuutta.. Ainakin elokuvien osuus on pystytty kiistattomasti todistamaan.. en muista nyt sen tutkimuksen nimeä, mutta eiköhän se löydy netistä jos viitsii ja jaksaa vain hakea...
Ja sen musiikin osuus tuli siinä, että ne sanat rupeavat pyörimään alitajunnassa...- no wonder
Uskovaiset on niin sekopäisiä, kun epävireiset virret pyörii mielessä päivät pitkät!
- Kopuli
no wonder kirjoitti:
Uskovaiset on niin sekopäisiä, kun epävireiset virret pyörii mielessä päivät pitkät!
mutta itse kyllä kuuntelen hengellisiä ja ylistyslauluja, en virsiä...
- hahahahahah
voi helevetin hihhuli.pitäiskö nyt kuitenkin aloittaa siitä television sulkemisesta.se värkkihän syytää väkivaltaa pitkin päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4863822Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152876Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792168Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4492023Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841364- 1561281
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631148- 801058
- 561029
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411028