vai mitä, että force10 "maastopyörä"-hopeinen(hyvin paksu runko) on täyttä roskaa? se maksoi 189e kaksi vuotta sitten ja tuntuu että olisi liimaa pyörissä kun ajaa sillä! vai mitä että se on huono, kun isäpappa ei usko???
force 10
11
6200
Vastaukset
- ...
joo paska on
- force10
nonnih ja lisää haukkumisia kiitos ja ehgä enemmän perusteita, muuten isä ei usko!!!!!!!!!!
- ...
force10 kirjoitti:
nonnih ja lisää haukkumisia kiitos ja ehgä enemmän perusteita, muuten isä ei usko!!!!!!!!!!
no se on vitun paska, riittääkö?
- kamelin veljenpoiga
Löysin romulavalta ihan hyvässäkunnossa olevan force10 performance maastopolkupyörän, vaan takarengas ja satula
puuttu . Pistin kuntoon ja hyvin pelaa. se on muuten tupla jousitettu - WAQTAWTY
mulla on force 10 ja se on mahtava pyörä!! suosittelen kaikille ostakaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PARAS PYÖRÄ !
- uuititui
Ostin vuonna 2006 force 10 pyörän kirpparilta, maksoi 40e. Eturengas on uusittu pinnojen katkeiltua, muuten pyörä on pelannut. Vaatisi kyllä täydellisen remontin uusine vanteineen ja vaihtajineen jarruineen. Pyörä on ihan saatanan painava.
- Toteaja
No nyt on varmaan jo Force 10-pyörän hallussapitäjällä jo sen verran ikää kertynyt että voi ostaa ihan niin hyvän ja kalliin pyörän kuin haluaa. Ei tarvitse enää isiltä vinkua kalliimpaa pyörää kun jollakin kaverillakin on sellainen. Vai mitä että?
- Anonyymi
Mulla on 20-vuotta vanha Force 26" renkailla. Hyvin on pelannut ja ajoin talvellakin, kun laitoin nastarenkaan. ( kaupassa käynnit helpompaa ) Takavanteen akselin vaihdoin ja itse huollan
muutenkin.- Anonyymi
En tiennytkään että vanteessakin pitää olla akseli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennytkään että vanteessakin pitää olla akseli...
Tottakai pitää olla. Jos pelkkää vannetta katsotaan niin eihän se pelkkä kehä eikä siinä ole linnoja eikä sitä napaa ollenkaan.
- Anonyymi
Hyvä pyörähän tuo on, ei ehkä ihan Fitnordin veroinen, mutta silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191247- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481181- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979