force 10

sellasen hallussapitäjä

vai mitä, että force10 "maastopyörä"-hopeinen(hyvin paksu runko) on täyttä roskaa? se maksoi 189e kaksi vuotta sitten ja tuntuu että olisi liimaa pyörissä kun ajaa sillä! vai mitä että se on huono, kun isäpappa ei usko???

11

6315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

joo paska on

• force10

nonnih ja lisää haukkumisia kiitos ja ehgä enemmän perusteita, muuten isä ei usko!!!!!!!!!!

• ...
        force10 kirjoitti:

nonnih ja lisää haukkumisia kiitos ja ehgä enemmän perusteita, muuten isä ei usko!!!!!!!!!!

no se on vitun paska, riittääkö?

• kamelin veljenpoiga

Löysin romulavalta ihan hyvässäkunnossa olevan force10 performance maastopolkupyörän, vaan takarengas ja satula
      puuttu . Pistin kuntoon ja hyvin pelaa. se on muuten tupla jousitettu

• WAQTAWTY

mulla on force 10 ja se on mahtava pyörä!! suosittelen kaikille ostakaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PARAS PYÖRÄ !

• uuititui

Ostin vuonna 2006 force 10 pyörän kirpparilta, maksoi 40e. Eturengas on uusittu pinnojen katkeiltua, muuten pyörä on pelannut. Vaatisi kyllä täydellisen remontin uusine vanteineen ja vaihtajineen jarruineen. Pyörä on ihan saatanan painava.

• Toteaja

No nyt on varmaan jo Force 10-pyörän hallussapitäjällä jo sen verran ikää kertynyt että voi ostaa ihan niin hyvän ja kalliin pyörän kuin haluaa. Ei tarvitse enää isiltä vinkua kalliimpaa pyörää kun jollakin kaverillakin on sellainen. Vai mitä että?

• Anonyymi

Mulla on 20-vuotta vanha Force 26" renkailla. Hyvin on pelannut ja ajoin talvellakin, kun laitoin nastarenkaan. ( kaupassa käynnit helpompaa ) Takavanteen akselin vaihdoin ja itse huollan
      muutenkin.

• Anonyymi

En tiennytkään että vanteessakin pitää olla akseli...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennytkään että vanteessakin pitää olla akseli...

Tottakai pitää olla. Jos pelkkää vannetta katsotaan niin eihän se pelkkä kehä eikä siinä ole linnoja eikä sitä napaa ollenkaan.

• Anonyymi

Hyvä pyörähän tuo on, ei ehkä ihan Fitnordin veroinen, mutta silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      350
      1478
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1473
    4. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      202
      1405
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1121
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      28
      885
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe