Miten afrikkalaiset naiset suhtautuvat suomalaisiin miehiin?

Whitesnake

Olen tapaillut menneisyydessäni jamaikalaista daamia, ja on myönnettävä että minun kohdallani "once you go black, you never go back" -sanonta pitää paikkansa... Toisin sanoen, tunnen suunnatonta vetovoimaa mustaihoisia naisia kohtaan.

Nyt kiinnostaisi tietää, minkälaiset mahdollisuudet suomalaisessa jampalla on tutustua afrikkalaisperäisiin (no pun intented ;)) ihaniin naisiin? Enkä nyt puhu somaleista, vaan lähinnä juuri karibialaisista tai muista afrikkalaisista? Opiskelijotia toki on, mutta aika huonolta taitavat mahikset näyttää, vai? Eiköhän tänne tule lähinnä perheitä sieltä päin, vai miten on? Olisikohan töihin tullut tummia kaunottaria?

Miten siis noin ylipäätään jos puhutaan tosi yleistäen, afrikkalainen nainen suhtautuisi jos suomalainen tulisi iskemään tms.? Pitääkö ne meitä ihan kukkakeppeinä vai eksoottisina vai mitä..? :)

74

9724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kklu

      älä vain Suomeen sitä raahaa, ihan riittävästi hurjaa antipatiaa noita jo maassa olevia mustia kohtaan. Säälittää ne naiset. Suomessa ei hyväksytä erillaisuutta. Ja nuo somalit sähläävät mustaten muidenkin vierasmaalaisten maineen.

      • jokkeee24

        "karibialaisista tai muista afrikkalaisista"
        1 piste


    • Make

      Terve Whitesnake ! Vieläkö bändi tekee keikkaa ? Come an' get it on loistoalbumi !

    • kuka tahansa nainen

      jos et ole ryypännyt aivojas pellolle pelis ja vehkees toimii ;)

    • Hanna

      Kiinnitin huomiota tähän "karibialaisista tai muista afrikkalaisista" -lauseeseen ja haluaisin huomauttaa, ettei Karibia ole Afrikassa. Jos siis puhut karibialaisista afrikkalaisina, tuskin saat aikaan suurta ihastusta. Itse ainakin olen ulkomailla huomannut, että jos kerron olevani Suomesta ja kommentti on tyyppiä "sehän on jokin sosialistinen itäblokin maa", niin ajatukseni tyyppiä kohtaan ovat aika kylmäkiskoiset, vaikka mitä hän sinällään tietämättömyydelleen voi. Niin vielä, jos haluat tehdä sitten positiivisen vaikutuksen karibialaiseen, opettele tanssimaan salsaa ja merengeä yms.

      • juma

        Siinä taas blondilla leikkas... Mistäköhän se jengi on sinne Jamaikalle raahattu? Mitä luulet rastafarien pitävän kotipaikkanaan?


      • Hanna
        juma kirjoitti:

        Siinä taas blondilla leikkas... Mistäköhän se jengi on sinne Jamaikalle raahattu? Mitä luulet rastafarien pitävän kotipaikkanaan?

        ...että saan juuri tällaisen kommentin, joten vastataan sitten siihen. Tokihan tummapintaiset on Karibialle alunperin "raahattu" Afrikasta, mutta ne afrikkalaiset juuret ulottuu useiden sukupolvien päähän. Monta sukupolvea Karibialla jo asuneina ja muuhunkin kuin afrikkalaiseen geeniperimään sekoittuneina heidän kutsumisensa "afrikkalaisiksi" on kornia. Eiköhän he pidä kotipaikkanaan sitä, missä he ja vanhempansakin ovat syntyneet, sukujuuret voivat sitten olla ihan muualla, koska ei se kotipaikka tule siitä, missä joku isoisänisä tms. on syntynyt.


      • noin
        Hanna kirjoitti:

        ...että saan juuri tällaisen kommentin, joten vastataan sitten siihen. Tokihan tummapintaiset on Karibialle alunperin "raahattu" Afrikasta, mutta ne afrikkalaiset juuret ulottuu useiden sukupolvien päähän. Monta sukupolvea Karibialla jo asuneina ja muuhunkin kuin afrikkalaiseen geeniperimään sekoittuneina heidän kutsumisensa "afrikkalaisiksi" on kornia. Eiköhän he pidä kotipaikkanaan sitä, missä he ja vanhempansakin ovat syntyneet, sukujuuret voivat sitten olla ihan muualla, koska ei se kotipaikka tule siitä, missä joku isoisänisä tms. on syntynyt.

        Hei kuule, käy kysymässä jamaikalaiselta mistä hän on kotoisin ja vähintään puolet vastaa "Afrikasta." Vielä kerran, mistä luulet rastafarien laulavan kun he hoilaavat Haile Selassiesta?


      • Minä88
        noin kirjoitti:

        Hei kuule, käy kysymässä jamaikalaiselta mistä hän on kotoisin ja vähintään puolet vastaa "Afrikasta." Vielä kerran, mistä luulet rastafarien laulavan kun he hoilaavat Haile Selassiesta?

        Hei olen kuubasta kotoisin oleva nainen olen kyllä valkoinen mutta jos mustalta kuubalaiselta kysyy mistä hän on niin kyllä hän sanoo olevansa kuubasta joka on latinalisessa amerikassa eikä afrikasta. Jos rastafat sanoo olevansa afrikasta se johtuu heidän uskonnosta.

        Rastafa ei ole kansa vaan uskonto, etkö tiennyt? Siinä rastafa uskonnossa palvotaan afrikkaa ja uskotaan että jeesus oli musta yms. siksi rastafat pitävät itseän afrikkalaisina. Mutta rastafaitakin on vain jamaikassa eikä sielläkän kaikki ole rastafaita.

        Kyllähän joku beyonceekin ja 50cent pitävät itseään amerikkalaisina eikä afrikkalisina. Vai oeltko nähnyt että heitä kutsuttaisin joskus afrikkalaisiksi? Sama pätee latinalais amerikan mustan väestön.


      • jeesus
        Minä88 kirjoitti:

        Hei olen kuubasta kotoisin oleva nainen olen kyllä valkoinen mutta jos mustalta kuubalaiselta kysyy mistä hän on niin kyllä hän sanoo olevansa kuubasta joka on latinalisessa amerikassa eikä afrikasta. Jos rastafat sanoo olevansa afrikasta se johtuu heidän uskonnosta.

        Rastafa ei ole kansa vaan uskonto, etkö tiennyt? Siinä rastafa uskonnossa palvotaan afrikkaa ja uskotaan että jeesus oli musta yms. siksi rastafat pitävät itseän afrikkalaisina. Mutta rastafaitakin on vain jamaikassa eikä sielläkän kaikki ole rastafaita.

        Kyllähän joku beyonceekin ja 50cent pitävät itseään amerikkalaisina eikä afrikkalisina. Vai oeltko nähnyt että heitä kutsuttaisin joskus afrikkalaisiksi? Sama pätee latinalais amerikan mustan väestön.

        Kyllä Karibianmeret mustat mieltävät kodikseen Afrikan.

        "Kyllähän joku beyonceekin ja 50cent pitävät itseään amerikkalaisina eikä afrikkalisina. Vai oeltko nähnyt että heitä kutsuttaisin joskus afrikkalaisiksi? Sama pätee latinalais amerikan mustan väestön."

        Oletko koskaan kuullut sanaa AFRICAN-AMERICAN!!


      • karibialainen
        jeesus kirjoitti:

        Kyllä Karibianmeret mustat mieltävät kodikseen Afrikan.

        "Kyllähän joku beyonceekin ja 50cent pitävät itseään amerikkalaisina eikä afrikkalisina. Vai oeltko nähnyt että heitä kutsuttaisin joskus afrikkalaisiksi? Sama pätee latinalais amerikan mustan väestön."

        Oletko koskaan kuullut sanaa AFRICAN-AMERICAN!!

        Olen kuullut sanan African american, huomaa se american siinä lopussa. Yleensä pitävät kyylä itseän amerikkalaisina. Ja älä sellaisesta ala väittelemään koska tiedän näistä jutuista paremmin kuin sinä


      • Whitesnake

        No voi anteeeEEEEEeeeeEEEEEeeeeEEEEksi kauheasti! Kumpikohan meistä on tapaillut jamaikalaista henkilöä..? Jos kertoisin tästä naurettavasta pikkusieluisesta pilkunhässintäväittelystä, hän todennäköisesti nauraisi makeasti koko asialle, koska hänelle olisi _yksi paskan hailee_ jos joku puhuisi "jamaikalaisista ja muista afrikkalaisista" - sellaisia ne katsos on ne leppoisat AFRIKKALAISET =>

        Ja sitten vielä ihmetellään että suomalaisia miehiä kiehtovat eksoottiset, elämäniloisemmat, huolettomammat ja rennommat naiset...


      • indiska
        Hanna kirjoitti:

        ...että saan juuri tällaisen kommentin, joten vastataan sitten siihen. Tokihan tummapintaiset on Karibialle alunperin "raahattu" Afrikasta, mutta ne afrikkalaiset juuret ulottuu useiden sukupolvien päähän. Monta sukupolvea Karibialla jo asuneina ja muuhunkin kuin afrikkalaiseen geeniperimään sekoittuneina heidän kutsumisensa "afrikkalaisiksi" on kornia. Eiköhän he pidä kotipaikkanaan sitä, missä he ja vanhempansakin ovat syntyneet, sukujuuret voivat sitten olla ihan muualla, koska ei se kotipaikka tule siitä, missä joku isoisänisä tms. on syntynyt.

        Ota huomioon, että toi "juma" on juuri niitä tyyppejä, jotka pitävät kaikkia värillisiä afrikkalaisina, hyvä ettei jo somalaleina...


      • Black african girl
        Whitesnake kirjoitti:

        No voi anteeeEEEEEeeeeEEEEEeeeeEEEEksi kauheasti! Kumpikohan meistä on tapaillut jamaikalaista henkilöä..? Jos kertoisin tästä naurettavasta pikkusieluisesta pilkunhässintäväittelystä, hän todennäköisesti nauraisi makeasti koko asialle, koska hänelle olisi _yksi paskan hailee_ jos joku puhuisi "jamaikalaisista ja muista afrikkalaisista" - sellaisia ne katsos on ne leppoisat AFRIKKALAISET =>

        Ja sitten vielä ihmetellään että suomalaisia miehiä kiehtovat eksoottiset, elämäniloisemmat, huolettomammat ja rennommat naiset...

        Whitesnake,olen aito afrikkalaissyntyinen neito ja voin sanoa että sulla varmasti olisi vientiä riippuen siitä mitä haet.Monet mun kavereistani ovat pitkään asuneet Suomessa ja ovat jo tutustuneet suomalaiseen kulttuuriin.Caisassa tai jossain tietyissä baareissa liikkuu paljon afrosyntyisiä kaunottaria joiden kanssa on helppo jutella ihan vaan ajan kulueksi.Yliopistolla,,kirjastoissa ym tapaa myös.

        Mene rohkeasti juttelemaan,siitä se lähtee jos on lähteäkseen.Älä välitä äläkä anna muiden mielipiteet/suvaitsemattomuus vaikuttaa toimintaasi jos koet sydmessäsi aitoa kiinnostusta afronaisia kohtaan.

        Tsemppiä!!


      • TriniGal
        jeesus kirjoitti:

        Kyllä Karibianmeret mustat mieltävät kodikseen Afrikan.

        "Kyllähän joku beyonceekin ja 50cent pitävät itseään amerikkalaisina eikä afrikkalisina. Vai oeltko nähnyt että heitä kutsuttaisin joskus afrikkalaisiksi? Sama pätee latinalais amerikan mustan väestön."

        Oletko koskaan kuullut sanaa AFRICAN-AMERICAN!!

        Mustat Karibialla ja Amerikassa kutsuvat itseaan nimella afro-caribbean tai afro-american. Jos kyseinen henkilo asuu Euroopassa ja vaikka ei syntynytkaan siella niin sanoo itseaan sen maalaiseksi mista on...jamaican, trinidadian, tobagonian, cuban.

        Afrikkalainen sanoo itseaan african - luonnollisesti. Ja saalittavan usein Euroopassa asuva afrikkalainen kutsuu itseaan 'jamaican' kun tietaa etta silla kay enemman flaksi nais piireissa.

        Afrikkalaiset mustat ja karibialaiset mustat ja amerikkalaiset mustat on tosi rasisteja toisiaan kohtaan. Afrikkalaiset kutsuu muita nimella quartercast tai halfcast riippuen kuinka 'valkoinen' tyyppi on.

        En ole kylla koskaan kuullut karibialaisen sanovat itseaan African vaikka olen asunut taalla vuosia. Tietty se on afro ja black heritage jota silti mainostetaan ja Etiopiaa - babylonia.

        Rastafa in uskonto joka tavallaan mukailee ortodoksista kirkkoa - useat rastafarit on ortodokseja. Rastafareja on kylla muuallakin kuin Jamaikalla. Rastafari ei juo viinaa mutta polttaa ruohoa, rastafari ei leikkaa rastojaan, jne.

        Karibialaiset ja amerikkalaiset mustat on niin sekoittuneita muihin alueen etnisiin ryhmiin (chinese, syrians, white, indians, jne) etta talla hetkella (ainakin maailman huippu yliopistojen mukaan) heidan perimastaan on suurempi osa muualla kuin Afrikassa. Joskaan nama eivat monessakaan tapauksessa halua tuota kuulla.

        Yleisnimityksen afro-caribbean tai afro-american kaytetaan tietty muitakin nimia kuten negrou, dougla ja joskus jopa (kuten useissa reggae lauluissa) afro-jamaican, afro-trinidadian, jne. Olen kuullut jopa puhuttavat afro-english...vaikka siina tapauksessa se on usein black-british.


    • pisteipäälle

      Luuletko, että sulla jotain mahiksia olisi? Suomalainen juntti tai mikä kukkakeppi lie, niin ei mitään mahiksia. Suomalainen mies on niin idiootti, että täällä ruikuttaa, että jos ja jos joku nainen hänestä voisi olla kiinnostunut ja plää, plää, plää. Oikeat, kunnon miehet eivät itke näillä sivuilla, kun ei saa naista ja odota vastausta samanveroisilta luuseireilta, vaan elävät omaa elämäänsä ja tekevät valintoja sen mukaan. Tämä palsta on tarkoitettu ainoastaan luuseri- suomalaiselle miehille, jossa voivat vaihtaa kommentteja esim. siitä että minkäsmaalaiset naisen nyt haluais.

      • Jani

        Kirjoitin tälle palstalle omasta tummaihoisesta kaunottarestani jonkin aikaa sitten ja kuinka pelkäsin porukoiden/kavereiden reaktioita.

        No,nyt on kaikki hyvin ja ollaan hyvin rakastuneita.Mun kaverit haluaa kans samanlaisen tyttöystvän joka on niin kaunis ja muutenkin mukava.

        Kyllä,mustat naiset voivat olla hyvinkin kiinnostuneita suomalaisista miehistä,ole kohtelias ja herrasmies kun hänet kohtaat ja rohkeasti juttelemaan.

        Me oltiin Wäiskin afrikkailais discossa viime lauantaina ja kyllä siellä oli hyvin paljon kauniita ja mukavia naisia.


      • pisteiinpäälle
        Jani kirjoitti:

        Kirjoitin tälle palstalle omasta tummaihoisesta kaunottarestani jonkin aikaa sitten ja kuinka pelkäsin porukoiden/kavereiden reaktioita.

        No,nyt on kaikki hyvin ja ollaan hyvin rakastuneita.Mun kaverit haluaa kans samanlaisen tyttöystvän joka on niin kaunis ja muutenkin mukava.

        Kyllä,mustat naiset voivat olla hyvinkin kiinnostuneita suomalaisista miehistä,ole kohtelias ja herrasmies kun hänet kohtaat ja rohkeasti juttelemaan.

        Me oltiin Wäiskin afrikkailais discossa viime lauantaina ja kyllä siellä oli hyvin paljon kauniita ja mukavia naisia.

        Hah, hah ja hah. todellisuudessa ne eivät ole kiinnostuneista suomalalaisesta miehestä, vaan oman maalaisistaan miehistä, koska niissä on sen verran munaa niin koon kuin potetiaalisen rakastajan suhteen. Suomalainen mies ei pärjää siinä kilpailussa. Ensinnäkin sillä munan koolla on merkitystä, pienipiliset elköön vaivautuko, naiset, kansallisuudesta riipumatta, mittaavat miehen piliä, ja jos se on pieni, niin ei kiitos!


      • Black gal
        pisteiinpäälle kirjoitti:

        Hah, hah ja hah. todellisuudessa ne eivät ole kiinnostuneista suomalalaisesta miehestä, vaan oman maalaisistaan miehistä, koska niissä on sen verran munaa niin koon kuin potetiaalisen rakastajan suhteen. Suomalainen mies ei pärjää siinä kilpailussa. Ensinnäkin sillä munan koolla on merkitystä, pienipiliset elköön vaivautuko, naiset, kansallisuudesta riipumatta, mittaavat miehen piliä, ja jos se on pieni, niin ei kiitos!

        Suomalaisissa miehissä on paljon hyvää jota mä ainaskin arvostan,ainakin mun kullalla.Hän on ERITTÄIN ihana rakastaja,huomioiva,puhuu ja pussaa,luotettava ja rakastaa mua yli kaiken.
        Niin, ja olen musta tyttö ja RAKASTAN häntä!!!!


      • Whitesnake
        pisteiinpäälle kirjoitti:

        Hah, hah ja hah. todellisuudessa ne eivät ole kiinnostuneista suomalalaisesta miehestä, vaan oman maalaisistaan miehistä, koska niissä on sen verran munaa niin koon kuin potetiaalisen rakastajan suhteen. Suomalainen mies ei pärjää siinä kilpailussa. Ensinnäkin sillä munan koolla on merkitystä, pienipiliset elköön vaivautuko, naiset, kansallisuudesta riipumatta, mittaavat miehen piliä, ja jos se on pieni, niin ei kiitos!

        Luuletko että mä olisin kiinnostunut tummahipiäisistä daameista jos olisin pikkupili??? Mihinköhän toi mun nimimerkkikin liittyy, siinä sulle mietittävää, hmmm.... ;>

        Ja kyllä, avoin, kuuma ja estoton seksuaalisuus on yksi iso asia miksi afronaiset kiinnostavat. Yleinen suhtautuminen elämään, rentous ja huolettomuus ovat myös tärkeitä asioita.

        Jos sulla on joskus mennyt mönkään rotunaisen kanssa vaikka sen pippelin koon vuoksi niin olisi silti ihan fiksua olla purkamatta pahaa oloaan viattomille sivullisille täällä...


      • pisteiinpäälle
        Whitesnake kirjoitti:

        Luuletko että mä olisin kiinnostunut tummahipiäisistä daameista jos olisin pikkupili??? Mihinköhän toi mun nimimerkkikin liittyy, siinä sulle mietittävää, hmmm.... ;>

        Ja kyllä, avoin, kuuma ja estoton seksuaalisuus on yksi iso asia miksi afronaiset kiinnostavat. Yleinen suhtautuminen elämään, rentous ja huolettomuus ovat myös tärkeitä asioita.

        Jos sulla on joskus mennyt mönkään rotunaisen kanssa vaikka sen pippelin koon vuoksi niin olisi silti ihan fiksua olla purkamatta pahaa oloaan viattomille sivullisille täällä...

        Sorry, en puhu täällä omista kokemuksista, vaan siitä miten asiat ovat todellisuudessa. Mustia naisia ei kiinnosta pienipiliset maitonaamat. Yleensäkin kun katsoo katukuvaa, niin erittäin harvoin näkee helvetin hyvännäköistä suomalaista miestä, joka olisi herrasmies. Ja kaikki, jotka luulevat olevansa herrasmiehiä, menee yleensä vika- arvion puolelle itsestään. Suurin osa niistäkin on paskantärkeitä, omahyväisiä kusipäitä. Tämä nyt sattuu olemaan realiteettiä.


      • Nimetön
        pisteiinpäälle kirjoitti:

        Sorry, en puhu täällä omista kokemuksista, vaan siitä miten asiat ovat todellisuudessa. Mustia naisia ei kiinnosta pienipiliset maitonaamat. Yleensäkin kun katsoo katukuvaa, niin erittäin harvoin näkee helvetin hyvännäköistä suomalaista miestä, joka olisi herrasmies. Ja kaikki, jotka luulevat olevansa herrasmiehiä, menee yleensä vika- arvion puolelle itsestään. Suurin osa niistäkin on paskantärkeitä, omahyväisiä kusipäitä. Tämä nyt sattuu olemaan realiteettiä.

        Mun paras kaveri seurustelee senegalilaisen likan kanssa ja hauskaa heillä tuntuu olevan.


      • bidrali
        pisteiinpäälle kirjoitti:

        Hah, hah ja hah. todellisuudessa ne eivät ole kiinnostuneista suomalalaisesta miehestä, vaan oman maalaisistaan miehistä, koska niissä on sen verran munaa niin koon kuin potetiaalisen rakastajan suhteen. Suomalainen mies ei pärjää siinä kilpailussa. Ensinnäkin sillä munan koolla on merkitystä, pienipiliset elköön vaivautuko, naiset, kansallisuudesta riipumatta, mittaavat miehen piliä, ja jos se on pieni, niin ei kiitos!

        Jos se on sinun rakkautesi mitta, älä yleistä kaikkia siihen pilipäiseen joukkoon=D please..


      • afrotyttönen
        pisteiinpäälle kirjoitti:

        Hah, hah ja hah. todellisuudessa ne eivät ole kiinnostuneista suomalalaisesta miehestä, vaan oman maalaisistaan miehistä, koska niissä on sen verran munaa niin koon kuin potetiaalisen rakastajan suhteen. Suomalainen mies ei pärjää siinä kilpailussa. Ensinnäkin sillä munan koolla on merkitystä, pienipiliset elköön vaivautuko, naiset, kansallisuudesta riipumatta, mittaavat miehen piliä, ja jos se on pieni, niin ei kiitos!

        Älä yleistä omia mielipiteitäsi, Kiitos. Kuka on niin idiootti, että valitsee elämän kumppanin kalun koon perusteella? Suomalaiset sekopäätkö??

        Kalun koolla ei todellakaan ole väliä mies valinnassa, ainakaan minun mielestä eikä suomalainen mies häviä afrikkalaiselle siinä suhteessaa, mutta luotettavuuden suhteen kyllä. Itse en todellakaan ota suomalaista miestä, vaikka ois mailman ihanin alussa. Koska tiedän ett ne on idiootteja, pettureita, joiden toiminta perustuu pelkästään tunteeseen ei järkeen ja niiden viehättävyys on vain hetkellistä.
        Monella kaverillani on suomalainen mies, mutta ykskään niistä ei ole tosissaan siinä suhteessa pitävät väliaikaisina kumppaneina/ tai eivät kehtaa myöntää.

        Kuka haluaa perustaa perhettä suomalisen juopottelevan kaljamahan kanssa, jonka toiminta perustuu PELKÄSTÄÄN tunteeseen? Ihmisen kaikessa toiminnassa tunnepuoli on mukana, mutta äritapauksessa järjen kuuluisi voittaa. Esim. vaikka juominen on mukavaa kun ihminen tietää ett se ei ole järkevää mielestäni ihmisen tulee kyetä vähentämään yms. esim. irtosuhteet....

        Toinen syy miksi en itse ota suomalaista ukkoa, enkä kannata muille afrikkalaisille tytöille on se että suomalaiset on todella rasistista kansaa Kuka haluaa, että oma lapsi ei kuulu mihinkään?
        Lapsi tulee tod. näk. syntymään suomessa, isä on suomalainen eikä osaa lapsen toista äidinkieltä, tällöin suomen kielestä tulee pakosti lapselle vahvempi kieli... Suomalaiset on kaikesta huolimatta sitä mieltä, että se on ulkolainen, niinkuin Dindrasta ja Sara Chafakista oli moni tätä mieltää. Sääliksi käy tyttö parkoja , jotka ei todennäköisesti osaa toista äidinkieltään/ tiedä kulttuuurista.......

        Tiedän, että monia voi ärsyttää tämä viestini, mutta toivon että tämä pistää miettimään sekä afrikkalaisia naisia jotaka mittii suomalaista kumppania, että suomalaisia miehiä, että kannattaako luottaa elämänsä naiselle joka ei rakasta sua, eikä ole tosissaan suhteesta kansasi?????????

        Jokainen tekee loppujen lopuksi oman valinnansa, joten lycka till : )


      • China Dragon
        afrotyttönen kirjoitti:

        Älä yleistä omia mielipiteitäsi, Kiitos. Kuka on niin idiootti, että valitsee elämän kumppanin kalun koon perusteella? Suomalaiset sekopäätkö??

        Kalun koolla ei todellakaan ole väliä mies valinnassa, ainakaan minun mielestä eikä suomalainen mies häviä afrikkalaiselle siinä suhteessaa, mutta luotettavuuden suhteen kyllä. Itse en todellakaan ota suomalaista miestä, vaikka ois mailman ihanin alussa. Koska tiedän ett ne on idiootteja, pettureita, joiden toiminta perustuu pelkästään tunteeseen ei järkeen ja niiden viehättävyys on vain hetkellistä.
        Monella kaverillani on suomalainen mies, mutta ykskään niistä ei ole tosissaan siinä suhteessa pitävät väliaikaisina kumppaneina/ tai eivät kehtaa myöntää.

        Kuka haluaa perustaa perhettä suomalisen juopottelevan kaljamahan kanssa, jonka toiminta perustuu PELKÄSTÄÄN tunteeseen? Ihmisen kaikessa toiminnassa tunnepuoli on mukana, mutta äritapauksessa järjen kuuluisi voittaa. Esim. vaikka juominen on mukavaa kun ihminen tietää ett se ei ole järkevää mielestäni ihmisen tulee kyetä vähentämään yms. esim. irtosuhteet....

        Toinen syy miksi en itse ota suomalaista ukkoa, enkä kannata muille afrikkalaisille tytöille on se että suomalaiset on todella rasistista kansaa Kuka haluaa, että oma lapsi ei kuulu mihinkään?
        Lapsi tulee tod. näk. syntymään suomessa, isä on suomalainen eikä osaa lapsen toista äidinkieltä, tällöin suomen kielestä tulee pakosti lapselle vahvempi kieli... Suomalaiset on kaikesta huolimatta sitä mieltä, että se on ulkolainen, niinkuin Dindrasta ja Sara Chafakista oli moni tätä mieltää. Sääliksi käy tyttö parkoja , jotka ei todennäköisesti osaa toista äidinkieltään/ tiedä kulttuuurista.......

        Tiedän, että monia voi ärsyttää tämä viestini, mutta toivon että tämä pistää miettimään sekä afrikkalaisia naisia jotaka mittii suomalaista kumppania, että suomalaisia miehiä, että kannattaako luottaa elämänsä naiselle joka ei rakasta sua, eikä ole tosissaan suhteesta kansasi?????????

        Jokainen tekee loppujen lopuksi oman valinnansa, joten lycka till : )

        Luulen ettei aloittaja vastaa enää 9 vuoden jälkeen.

        Jos olet tuota mieltä niin olet samalla kielteisellä kannalla afrikkalaisten miesten suhteen. Suomalaisten naisten ei tulisi ottaa heitä samasta syystä. Olihan perustelusi niin aukoton.

        Afrikasta tulee Suomeen pakolaisvirta juuri rasistisuuden vuoksi mikä Afrikassa vallitsee. Uskon että Afrikka on rasistisempi paikka mitä Suomi. Eiväthän he muuten pakolaisia olisi!


      • 234234234
        afrotyttönen kirjoitti:

        Älä yleistä omia mielipiteitäsi, Kiitos. Kuka on niin idiootti, että valitsee elämän kumppanin kalun koon perusteella? Suomalaiset sekopäätkö??

        Kalun koolla ei todellakaan ole väliä mies valinnassa, ainakaan minun mielestä eikä suomalainen mies häviä afrikkalaiselle siinä suhteessaa, mutta luotettavuuden suhteen kyllä. Itse en todellakaan ota suomalaista miestä, vaikka ois mailman ihanin alussa. Koska tiedän ett ne on idiootteja, pettureita, joiden toiminta perustuu pelkästään tunteeseen ei järkeen ja niiden viehättävyys on vain hetkellistä.
        Monella kaverillani on suomalainen mies, mutta ykskään niistä ei ole tosissaan siinä suhteessa pitävät väliaikaisina kumppaneina/ tai eivät kehtaa myöntää.

        Kuka haluaa perustaa perhettä suomalisen juopottelevan kaljamahan kanssa, jonka toiminta perustuu PELKÄSTÄÄN tunteeseen? Ihmisen kaikessa toiminnassa tunnepuoli on mukana, mutta äritapauksessa järjen kuuluisi voittaa. Esim. vaikka juominen on mukavaa kun ihminen tietää ett se ei ole järkevää mielestäni ihmisen tulee kyetä vähentämään yms. esim. irtosuhteet....

        Toinen syy miksi en itse ota suomalaista ukkoa, enkä kannata muille afrikkalaisille tytöille on se että suomalaiset on todella rasistista kansaa Kuka haluaa, että oma lapsi ei kuulu mihinkään?
        Lapsi tulee tod. näk. syntymään suomessa, isä on suomalainen eikä osaa lapsen toista äidinkieltä, tällöin suomen kielestä tulee pakosti lapselle vahvempi kieli... Suomalaiset on kaikesta huolimatta sitä mieltä, että se on ulkolainen, niinkuin Dindrasta ja Sara Chafakista oli moni tätä mieltää. Sääliksi käy tyttö parkoja , jotka ei todennäköisesti osaa toista äidinkieltään/ tiedä kulttuuurista.......

        Tiedän, että monia voi ärsyttää tämä viestini, mutta toivon että tämä pistää miettimään sekä afrikkalaisia naisia jotaka mittii suomalaista kumppania, että suomalaisia miehiä, että kannattaako luottaa elämänsä naiselle joka ei rakasta sua, eikä ole tosissaan suhteesta kansasi?????????

        Jokainen tekee loppujen lopuksi oman valinnansa, joten lycka till : )

        Sähän olet ihan pesunkestävä rasisti. Kerro ihmeessä, että mikä on tämä mystinen "suomalainen mies", josta puhut. Varmaankin joku, jonka tunnet? Sillä vaikuttaisi olevan paljon ikäviä ominaisuuksia, mistä olen pahoillani puolestasi. Mitä suomalaisuuteen tulee, niin se kuitenkin on käsittääkseni vain kansalaisuuden määre. No joo, ei kannata alkaa vääntämään, koska on selvää ettet ajattele näitä asioita järjellä vaan tunteella. Sua on loukattu ja olet katkera, se on ymmärrettävää.


      • catch the fish
        afrotyttönen kirjoitti:

        Älä yleistä omia mielipiteitäsi, Kiitos. Kuka on niin idiootti, että valitsee elämän kumppanin kalun koon perusteella? Suomalaiset sekopäätkö??

        Kalun koolla ei todellakaan ole väliä mies valinnassa, ainakaan minun mielestä eikä suomalainen mies häviä afrikkalaiselle siinä suhteessaa, mutta luotettavuuden suhteen kyllä. Itse en todellakaan ota suomalaista miestä, vaikka ois mailman ihanin alussa. Koska tiedän ett ne on idiootteja, pettureita, joiden toiminta perustuu pelkästään tunteeseen ei järkeen ja niiden viehättävyys on vain hetkellistä.
        Monella kaverillani on suomalainen mies, mutta ykskään niistä ei ole tosissaan siinä suhteessa pitävät väliaikaisina kumppaneina/ tai eivät kehtaa myöntää.

        Kuka haluaa perustaa perhettä suomalisen juopottelevan kaljamahan kanssa, jonka toiminta perustuu PELKÄSTÄÄN tunteeseen? Ihmisen kaikessa toiminnassa tunnepuoli on mukana, mutta äritapauksessa järjen kuuluisi voittaa. Esim. vaikka juominen on mukavaa kun ihminen tietää ett se ei ole järkevää mielestäni ihmisen tulee kyetä vähentämään yms. esim. irtosuhteet....

        Toinen syy miksi en itse ota suomalaista ukkoa, enkä kannata muille afrikkalaisille tytöille on se että suomalaiset on todella rasistista kansaa Kuka haluaa, että oma lapsi ei kuulu mihinkään?
        Lapsi tulee tod. näk. syntymään suomessa, isä on suomalainen eikä osaa lapsen toista äidinkieltä, tällöin suomen kielestä tulee pakosti lapselle vahvempi kieli... Suomalaiset on kaikesta huolimatta sitä mieltä, että se on ulkolainen, niinkuin Dindrasta ja Sara Chafakista oli moni tätä mieltää. Sääliksi käy tyttö parkoja , jotka ei todennäköisesti osaa toista äidinkieltään/ tiedä kulttuuurista.......

        Tiedän, että monia voi ärsyttää tämä viestini, mutta toivon että tämä pistää miettimään sekä afrikkalaisia naisia jotaka mittii suomalaista kumppania, että suomalaisia miehiä, että kannattaako luottaa elämänsä naiselle joka ei rakasta sua, eikä ole tosissaan suhteesta kansasi?????????

        Jokainen tekee loppujen lopuksi oman valinnansa, joten lycka till : )

        Kirjoitin tänne olin musta, katsoin peiliin olen valkoinen.


      • Totta puhut
        afrotyttönen kirjoitti:

        Älä yleistä omia mielipiteitäsi, Kiitos. Kuka on niin idiootti, että valitsee elämän kumppanin kalun koon perusteella? Suomalaiset sekopäätkö??

        Kalun koolla ei todellakaan ole väliä mies valinnassa, ainakaan minun mielestä eikä suomalainen mies häviä afrikkalaiselle siinä suhteessaa, mutta luotettavuuden suhteen kyllä. Itse en todellakaan ota suomalaista miestä, vaikka ois mailman ihanin alussa. Koska tiedän ett ne on idiootteja, pettureita, joiden toiminta perustuu pelkästään tunteeseen ei järkeen ja niiden viehättävyys on vain hetkellistä.
        Monella kaverillani on suomalainen mies, mutta ykskään niistä ei ole tosissaan siinä suhteessa pitävät väliaikaisina kumppaneina/ tai eivät kehtaa myöntää.

        Kuka haluaa perustaa perhettä suomalisen juopottelevan kaljamahan kanssa, jonka toiminta perustuu PELKÄSTÄÄN tunteeseen? Ihmisen kaikessa toiminnassa tunnepuoli on mukana, mutta äritapauksessa järjen kuuluisi voittaa. Esim. vaikka juominen on mukavaa kun ihminen tietää ett se ei ole järkevää mielestäni ihmisen tulee kyetä vähentämään yms. esim. irtosuhteet....

        Toinen syy miksi en itse ota suomalaista ukkoa, enkä kannata muille afrikkalaisille tytöille on se että suomalaiset on todella rasistista kansaa Kuka haluaa, että oma lapsi ei kuulu mihinkään?
        Lapsi tulee tod. näk. syntymään suomessa, isä on suomalainen eikä osaa lapsen toista äidinkieltä, tällöin suomen kielestä tulee pakosti lapselle vahvempi kieli... Suomalaiset on kaikesta huolimatta sitä mieltä, että se on ulkolainen, niinkuin Dindrasta ja Sara Chafakista oli moni tätä mieltää. Sääliksi käy tyttö parkoja , jotka ei todennäköisesti osaa toista äidinkieltään/ tiedä kulttuuurista.......

        Tiedän, että monia voi ärsyttää tämä viestini, mutta toivon että tämä pistää miettimään sekä afrikkalaisia naisia jotaka mittii suomalaista kumppania, että suomalaisia miehiä, että kannattaako luottaa elämänsä naiselle joka ei rakasta sua, eikä ole tosissaan suhteesta kansasi?????????

        Jokainen tekee loppujen lopuksi oman valinnansa, joten lycka till : )

        Sinulle afrotyttönen .Luin viestisi ajatuksen kera ja siellä oli paljon sellaista joka pitää juuri eikä melkein paikkaansa esim: tuossa kohtaa olet viisas ja vielä viisaampi jos neuvot muitakin mustaihoisia tyttö kavereitasi etteivät ota suomalaista miestä.Todellakin suomalaiset ovat useimiten piilorasisteja.. ja kun tulee lapsia joilla toinen vanhin on tumma ihoinen ja toinen valkoinen niin lasta ei oikein hyväksytä mihinkään.ja aina saatte kuulla siitä,että lapsi on "mulatti" tai joku vastaava.Minäkin olen täysin samaa mieltä,että kaltaiset etsikööt kumppanin ja tehkööt lapset kaltaistensa ihmisten kanssa tai niiden joiden kulttuurit ja ihonvärit on lähimpänä toisiaan..miksi olen tätä mieltä syy ei ole se,että en voisi itse hyväksyä suomi afrikaano pariskuntaa,mutta todella monet tässä maassa eivät hyväksy.

        Voi myös käydä niin,että suomi mies pitää hetkisen afrikaanoa tyttöä eksotiikan vuoksi,mutta pitää ässää hihassa ja heivaa tytön sopivan tilaisuuden tullen ja ottaa kaltaisensa naisen(suomalaien naisen) Muuten toivotan sulle mukavaa kevään alkua :)


      • 0980++988
        234234234 kirjoitti:

        Sähän olet ihan pesunkestävä rasisti. Kerro ihmeessä, että mikä on tämä mystinen "suomalainen mies", josta puhut. Varmaankin joku, jonka tunnet? Sillä vaikuttaisi olevan paljon ikäviä ominaisuuksia, mistä olen pahoillani puolestasi. Mitä suomalaisuuteen tulee, niin se kuitenkin on käsittääkseni vain kansalaisuuden määre. No joo, ei kannata alkaa vääntämään, koska on selvää ettet ajattele näitä asioita järjellä vaan tunteella. Sua on loukattu ja olet katkera, se on ymmärrettävää.

        Sähän olet ihan pesunkestävä rasisti. Kerro ihmeessä, että mikä on tämä mystinen "suomalainen mies", josta puhut. Varmaankin joku, jonka tunnet? Sillä vaikuttaisi olevan paljon ikäviä ominaisuuksia, mistä olen pahoillani puolestasi. Mitä suomalaisuuteen tulee, niin se kuitenkin on käsittääkseni vain kansalaisuuden määre. No joo, ei kannata alkaa vääntämään, koska on selvää ettet ajattele näitä asioita järjellä vaan tunteella. Sua on loukattu ja olet katkera, se on ymmärrettävää. "

        Mun mielestäni afrotyttö ei ole rasisti vaan realisti..Ja se kuka kehtaa väittää ettei suomessa ole muka ihonvärillä tai erillaisella kulttuurilla mitään väliä niin valehtelee.Sen näkee jo tämänkin palstan viesteistä,tuolla tosi elämässä puhumattakaan. Turhaa on myöskin väittää,että mustia ihmisiä karsastetaa siksi koska somalit tekee sitä ja tätä.Suurin syy taitaa olla vaan se ihonväri joka erottuu joukosta.Yleisesti esim. moku palstalla on ihmiset kertoneet hyvin selvästi mielipiteensä mustista ihmisistä ei pelkästään somaleista ja jos ei tämä ole rasismia ja erillaisuuden pelkoa niin mikä sitten.

        Merkille pantavaa on myös tämä miten aikaajoin piikitellään ja solvataan suomi ulkkis pariskuntien lapsia.Kaikille ihonväri ei merkkaa yhtään mitää,mutta kyllä se niin on,että suomessa se merkitsee.Jos olet erillainen sinulle huomautetaan siitä suoraan tai piilotellen käytöksen mukaan.


      • China Dragon
        Totta puhut kirjoitti:

        Sinulle afrotyttönen .Luin viestisi ajatuksen kera ja siellä oli paljon sellaista joka pitää juuri eikä melkein paikkaansa esim: tuossa kohtaa olet viisas ja vielä viisaampi jos neuvot muitakin mustaihoisia tyttö kavereitasi etteivät ota suomalaista miestä.Todellakin suomalaiset ovat useimiten piilorasisteja.. ja kun tulee lapsia joilla toinen vanhin on tumma ihoinen ja toinen valkoinen niin lasta ei oikein hyväksytä mihinkään.ja aina saatte kuulla siitä,että lapsi on "mulatti" tai joku vastaava.Minäkin olen täysin samaa mieltä,että kaltaiset etsikööt kumppanin ja tehkööt lapset kaltaistensa ihmisten kanssa tai niiden joiden kulttuurit ja ihonvärit on lähimpänä toisiaan..miksi olen tätä mieltä syy ei ole se,että en voisi itse hyväksyä suomi afrikaano pariskuntaa,mutta todella monet tässä maassa eivät hyväksy.

        Voi myös käydä niin,että suomi mies pitää hetkisen afrikaanoa tyttöä eksotiikan vuoksi,mutta pitää ässää hihassa ja heivaa tytön sopivan tilaisuuden tullen ja ottaa kaltaisensa naisen(suomalaien naisen) Muuten toivotan sulle mukavaa kevään alkua :)

        "
        Voi myös käydä niin,että suomi mies pitää hetkisen afrikaanoa tyttöä eksotiikan vuoksi,mutta pitää ässää hihassa ja heivaa tytön sopivan tilaisuuden tullen ja ottaa kaltaisensa naisen(suomalaien naisen)"

        Noin voi käydä olipa se afrikaano nainen tai mies.

        Mikä ero on suomalaisen miehen tai naisen parisuhteissa? Nainen varoittaa suomalaisista miehistä mutta unohtaa varoittaa suomalaisista naisista.
        Outo ajatuksen kulku, kerta kaikkiaan.


      • afro tyttönen
        China Dragon kirjoitti:

        Luulen ettei aloittaja vastaa enää 9 vuoden jälkeen.

        Jos olet tuota mieltä niin olet samalla kielteisellä kannalla afrikkalaisten miesten suhteen. Suomalaisten naisten ei tulisi ottaa heitä samasta syystä. Olihan perustelusi niin aukoton.

        Afrikasta tulee Suomeen pakolaisvirta juuri rasistisuuden vuoksi mikä Afrikassa vallitsee. Uskon että Afrikka on rasistisempi paikka mitä Suomi. Eiväthän he muuten pakolaisia olisi!

        Ei pitäiskään (siinähän on sama ongelma) paitsi tässä tapauksessa lapsi kuulu johonkin, vaikka ikävä kyllä "tuntemattomaan"! Ja veikkaan, että pakolaisvirta on ihan muista syistä.

        Myönnän, että afrikassa on rasismia alueesta riippuen enemmän tai vähemmän, mutta en usko ett missään päin mailmaa voi olla niin paljon kuin suomessa. Ei edes muissa pohjoismaissa Esim. Norjassa ulkomaalaisten vanhempien lapsi on norjalainen jos on syntynyt siellä ja suomessa lapsi, jonka toinen vanhempi on suomalainen on ulkolainen.

        Kiitokset kuuluu, näille keskustelu palstoille sekä työkaverilleni, joka pilkkasi Diandraa kovaan ääneen kahvitauolla vain ja ainoastaan taustan vuoksi.


      • Afro tyttönen
        234234234 kirjoitti:

        Sähän olet ihan pesunkestävä rasisti. Kerro ihmeessä, että mikä on tämä mystinen "suomalainen mies", josta puhut. Varmaankin joku, jonka tunnet? Sillä vaikuttaisi olevan paljon ikäviä ominaisuuksia, mistä olen pahoillani puolestasi. Mitä suomalaisuuteen tulee, niin se kuitenkin on käsittääkseni vain kansalaisuuden määre. No joo, ei kannata alkaa vääntämään, koska on selvää ettet ajattele näitä asioita järjellä vaan tunteella. Sua on loukattu ja olet katkera, se on ymmärrettävää.

        Pahoittelen ajatuksieni yleistämistä, tiedän että suomalaisia miehiä löytyy laidasta laitaan niin kuin kaikkia muitakin kansalaisuuksia.


      • Sisään ja ulos
        afro tyttönen kirjoitti:

        Ei pitäiskään (siinähän on sama ongelma) paitsi tässä tapauksessa lapsi kuulu johonkin, vaikka ikävä kyllä "tuntemattomaan"! Ja veikkaan, että pakolaisvirta on ihan muista syistä.

        Myönnän, että afrikassa on rasismia alueesta riippuen enemmän tai vähemmän, mutta en usko ett missään päin mailmaa voi olla niin paljon kuin suomessa. Ei edes muissa pohjoismaissa Esim. Norjassa ulkomaalaisten vanhempien lapsi on norjalainen jos on syntynyt siellä ja suomessa lapsi, jonka toinen vanhempi on suomalainen on ulkolainen.

        Kiitokset kuuluu, näille keskustelu palstoille sekä työkaverilleni, joka pilkkasi Diandraa kovaan ääneen kahvitauolla vain ja ainoastaan taustan vuoksi.

        "Myönnän, että afrikassa on rasismia alueesta riippuen enemmän tai vähemmän, mutta en usko ett missään päin mailmaa voi olla niin paljon kuin suomessa"

        Johan vitsin heitit!! Viitisen vuotta noin kymmenessä eri mustan Afrikan maissa työskelleenä voin sanoa että rasismi noissa maissa valkoisia kohtaan on aivan eri tasolla kuin valkoisten mustia kohtaan täällä Haloslandiassa. Valkoinen siellä on yhtä kuin kävelevä dollarikasa mitä voi yrittää kupata tavalla tai toisella. Ja se on täysin hyväksyttävää ja Eva Biaudetkin sen ymmärtää, vaikkei tiedäkään Afrikasta tuon taivaallista. Lomamatkalla tai veronmaksajien kustantamalla reissulla viiden tähden hotellissa ehkä käynyt.
        Varsinkin suomalainen sinisilmäinen rehellisyyden perikuva on oiva kohde mustalle huijarille.


      • kjhvgcvbnhm
        afro tyttönen kirjoitti:

        Ei pitäiskään (siinähän on sama ongelma) paitsi tässä tapauksessa lapsi kuulu johonkin, vaikka ikävä kyllä "tuntemattomaan"! Ja veikkaan, että pakolaisvirta on ihan muista syistä.

        Myönnän, että afrikassa on rasismia alueesta riippuen enemmän tai vähemmän, mutta en usko ett missään päin mailmaa voi olla niin paljon kuin suomessa. Ei edes muissa pohjoismaissa Esim. Norjassa ulkomaalaisten vanhempien lapsi on norjalainen jos on syntynyt siellä ja suomessa lapsi, jonka toinen vanhempi on suomalainen on ulkolainen.

        Kiitokset kuuluu, näille keskustelu palstoille sekä työkaverilleni, joka pilkkasi Diandraa kovaan ääneen kahvitauolla vain ja ainoastaan taustan vuoksi.

        "Myönnän, että afrikassa on rasismia alueesta riippuen enemmän tai vähemmän, mutta en usko ett missään päin mailmaa voi olla niin paljon kuin suomessa."

        Mielestäni Suomessa ei ole menossa kansanmurhaa, kuten Etelä-Afrikassa, jossa apartheidin päättymisen jälkeen on tapettu 700 000 valkoista rotunsa vuoksi.

        Myöskin erittäin hienoa, että suomalaiset miehet saa yleistää kaljamahaisiksi juopoiksi ja syrjiä heitä. Jos suomalainen yleistää esim. kaikki muslimit terroristeiksi, on hän laakista rasisti. Jos suomalainen sanoo muslimia idiootiksi ja petturiksi, joka aluksi mielistelee mutta lopulta ajaakin vain islamistisia etuja, on hän rasisti.Jos suomalainen haluaa pitää maansa turvallisena, on hän rasisti, mutta kaiken maailman afrikkalaiset saavat tulla tänne arvostelemaan ja haukkumaan suomalaisia ja kehottamaan kaltaisiaan pitämään näppinsä erossa heistä. Kannattaisiko sitten muuttaa sinne, jossa ei törmää muihin kuin niihin paremman rodun edustajiin? Vai onko Suomi kumminkin maa, joka vetää enemmän puoleensa kuin ne maat, joissa elää kaltaisia?


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Mun paras kaveri seurustelee senegalilaisen likan kanssa ja hauskaa heillä tuntuu olevan.

        Kyllä ne hyviä sängyssä on kiimainen vittu..mmmmmmmmm


    • della

      En ole itse afro-nainen mutta olen tutustunut joihinkin tummiin kaunottariin afrikkalaisen mieheni kautta. Minun tuntemani tytöt ja naiset ovat valtaosaksi "kilttejä tyttöjä", jotka voivat olla tosi ujojakin vieraassa miesseurassa, joten hienotunteisuus kunniaan. Vaikka he olisivat kunnianhimoisia opiskeluissaan tai työssään, niin miesasioissa he eivät ole kovinkaan avoimia. Heidän kulttuurissaan seurustelu-käsite voi olla hieman erilainen ja siitä seuraa luonnollisesti avioliitto ja lapsia. Puhun nyt siis tytöistä, jotka ovat asuneet valtaosan elämästään Afrikassa kotiseuduillaan.
      Sukulaiset voivat sanoa tarkkaankin kenen kanssa tyttö saa heilastella.Mieheni ystävän sisko oli taannoin suomessa kesäopiskelijana ja kyllä veli oli todella siskonsa vartija, heti kun suomi-pojat huomasivat siron ja suurisilmäisen mutta kylläkin tosi nuoren tytön.
      Tietysti tytön kotimaa ja uskontokin vaikuttavat paljon siihen miten hän suhtautuu. Yksi tutuista afro-tytöistä menee kohta naimisiin suomi-pojan kanssa ja samaisen tytön mielestä tämä hänen sulhonsa on maailman ihanin ja komein, vaikka kysymyksessä on minun silmissäni aivan tavallinen suomalainen mies.
      Kauneus on tunnetusti katsojan silmissä, mutta kauneutta tärkeämpi on se, että on hyvä olla toisen seurassa.

      • Susa

        Mitäs helvettiä teillä suomalaisilla miehillä on kun pitää olla musta nainen.Onks se viimeisin muotivillitys???Pienimunaset miehet haluavat kohentaa egoaan otamalla mustan eksoottisen naisen.Voi teitä!


      • sasu
        Susa kirjoitti:

        Mitäs helvettiä teillä suomalaisilla miehillä on kun pitää olla musta nainen.Onks se viimeisin muotivillitys???Pienimunaset miehet haluavat kohentaa egoaan otamalla mustan eksoottisen naisen.Voi teitä!

        Kyllä ne nimenomaan ei ole niitä pienimunaisia jotka yönmustan ihanuuden saavat itseensä tykästymään...


      • juu...
        Susa kirjoitti:

        Mitäs helvettiä teillä suomalaisilla miehillä on kun pitää olla musta nainen.Onks se viimeisin muotivillitys???Pienimunaset miehet haluavat kohentaa egoaan otamalla mustan eksoottisen naisen.Voi teitä!

        Eiköhän se ole niinpäin että jo viimeiset parikymmentä vuotta suomalaisten naisten suurinta muotia on ollut hommata puoliso jostain Ugandasta... Muissa sivistysmaissa tämäkin trendin on jo mennyt ohitse, täällä se vaan jatkuu...


    • Tilastoviisas

      Britannian mustat etsii itselleen lähes poikkeuksetta valkoista naista, eli ei muuta kun kaikki suomijampat sieltä hakemaan heiltä jääneet naiset. Tällä tavalla voi myös pelastaa jälkipolvensa pienimunaisuuden kiroilta.

      • TriniGal

        Britannian mustat (syntyjaan britit) ei etsi sen enempaa valkoista kuin mustaa tai sinista tai vihreaa. :) Mutta Briteissa on paljon afrikkalaisia ja nama etsivat valkoista - kiva kotona kertoa etta tuli oltua valkoisen naisen kanssa. Tiedan etta vaikka nama tapaisivat kahvilassa valkoisen naisen ja vahtaisivat pari sanaa niin rapsasevat kuvan jonka voivat lahettaa kotiinsa kavereille. Vahan kun aikanaan oli joillain tapana olla kannykan kanssa kuvassa kun kannykat oli tuolloin viela vahemman yleisia. Tama ei kuitenkaan ole mikaan yleistys mutta naurettava tosi asia. Kokeilkaapa ja kyselkaa kalluppia kun naatte afrikkalaisen joka asuu Briteissa. Tama ei ole loukkaus naita kohtaan koska itsellani on paljon mustia ystavia Briteissa - seka syntyjaan britteja etta Afrikasta ja myos Atlantin takaa. He itsekkin usein heittavat vitsia tuosta.

        Ja en sano yhtaan pahassa mielessa mutta totta ekassa kirjoituksessa oli se etta jos todella haluaa mustaa miesta niin kylla pitaa olla todella ruma valkoinen nainen jos ei flaksi kay jossain etela Lontoon RnB baarissa. Ja jos sinne menee ja ei halua seuraa niin kannattaa ottaa jotain katta pidempaa etta voi tyrkkia niita pois kimpusta.


      • jopa
        TriniGal kirjoitti:

        Britannian mustat (syntyjaan britit) ei etsi sen enempaa valkoista kuin mustaa tai sinista tai vihreaa. :) Mutta Briteissa on paljon afrikkalaisia ja nama etsivat valkoista - kiva kotona kertoa etta tuli oltua valkoisen naisen kanssa. Tiedan etta vaikka nama tapaisivat kahvilassa valkoisen naisen ja vahtaisivat pari sanaa niin rapsasevat kuvan jonka voivat lahettaa kotiinsa kavereille. Vahan kun aikanaan oli joillain tapana olla kannykan kanssa kuvassa kun kannykat oli tuolloin viela vahemman yleisia. Tama ei kuitenkaan ole mikaan yleistys mutta naurettava tosi asia. Kokeilkaapa ja kyselkaa kalluppia kun naatte afrikkalaisen joka asuu Briteissa. Tama ei ole loukkaus naita kohtaan koska itsellani on paljon mustia ystavia Briteissa - seka syntyjaan britteja etta Afrikasta ja myos Atlantin takaa. He itsekkin usein heittavat vitsia tuosta.

        Ja en sano yhtaan pahassa mielessa mutta totta ekassa kirjoituksessa oli se etta jos todella haluaa mustaa miesta niin kylla pitaa olla todella ruma valkoinen nainen jos ei flaksi kay jossain etela Lontoon RnB baarissa. Ja jos sinne menee ja ei halua seuraa niin kannattaa ottaa jotain katta pidempaa etta voi tyrkkia niita pois kimpusta.

        go to Eatz man!and learn to move your ass...


    • Kai Varma

      10 vuotta sitten :D
      Tiretta on viestiketjun aiheet

      • aina ajankohtainen?

        Ikuisuusaihe. Kuten murha, ei vanhene koskaan.


      • aamuinen koi
        aina ajankohtainen? kirjoitti:

        Ikuisuusaihe. Kuten murha, ei vanhene koskaan.

        Niin siis toi kalun koko? Omien kokemusteni perusteella voinen kertoa,että jos suomalaisella on vähän normaalia isompi niin se on juurikin sellainen "whitesnake", mutta afrikkalaisella on myös PAKSU ja sellainen on naisen kannalta paljon parempi lyhyempänäkin, kuin pitkä mato. Tuo rasismi taas mitä ilmeisimmin on pahinta laatua silloin, kun afrikkalaiset kohdistavat sitä toisiinsa tai vaikka homoseksuaaleihin. Olen havainnut eräässäkin afrikkalaisessa todella rasistisen ajattelun mallin, kaikki ajattelu oman alkuperän ja ihonvärin kautta, itse erinäköisiin ihmisiin tottuneena en yleensä nykyään edes kiinnitä asiaan paljonkaan huomiota(paitsi ehkä positiivisessa mielessä, koska pidän kauniista tummasta ihosta).


      • aikuisten oikeasti
        aamuinen koi kirjoitti:

        Niin siis toi kalun koko? Omien kokemusteni perusteella voinen kertoa,että jos suomalaisella on vähän normaalia isompi niin se on juurikin sellainen "whitesnake", mutta afrikkalaisella on myös PAKSU ja sellainen on naisen kannalta paljon parempi lyhyempänäkin, kuin pitkä mato. Tuo rasismi taas mitä ilmeisimmin on pahinta laatua silloin, kun afrikkalaiset kohdistavat sitä toisiinsa tai vaikka homoseksuaaleihin. Olen havainnut eräässäkin afrikkalaisessa todella rasistisen ajattelun mallin, kaikki ajattelu oman alkuperän ja ihonvärin kautta, itse erinäköisiin ihmisiin tottuneena en yleensä nykyään edes kiinnitä asiaan paljonkaan huomiota(paitsi ehkä positiivisessa mielessä, koska pidän kauniista tummasta ihosta).

        Nää on niin hauskoja nämä pippelin vertailijat, milloin aletaan vertaileen pimpsojen tiukkuuttaa?


      • vierailija 93
        aamuinen koi kirjoitti:

        Niin siis toi kalun koko? Omien kokemusteni perusteella voinen kertoa,että jos suomalaisella on vähän normaalia isompi niin se on juurikin sellainen "whitesnake", mutta afrikkalaisella on myös PAKSU ja sellainen on naisen kannalta paljon parempi lyhyempänäkin, kuin pitkä mato. Tuo rasismi taas mitä ilmeisimmin on pahinta laatua silloin, kun afrikkalaiset kohdistavat sitä toisiinsa tai vaikka homoseksuaaleihin. Olen havainnut eräässäkin afrikkalaisessa todella rasistisen ajattelun mallin, kaikki ajattelu oman alkuperän ja ihonvärin kautta, itse erinäköisiin ihmisiin tottuneena en yleensä nykyään edes kiinnitä asiaan paljonkaan huomiota(paitsi ehkä positiivisessa mielessä, koska pidän kauniista tummasta ihosta).

        Samaa mieltä :)


    • jokseenkintietoinen

      Mun käsitys on, että eivät pidä valkoihoisia miehiä kovinkaan puoleensavetävinä... :// tätä sanonut moni afrikkalaisnainen ja mies. Pitävät valkosia jotenkin kömpelöinä hiirulaisina joilla on huono itsetunto. tanssitaidon puute myös erittäin epäseksikästä..

    • Rakkautt

      Afrikkalainen nainen arvostaa Suomalaista miestä erittäin paljon. Monet Afrikkalaiset naiset ymmärtävät, että Suomessa kulttuuri ja elämäntavat ovat korkeaa. He ymmärtävät että täällä on tasa- arvo. Kun afrikkalainen nainen tuntee ja tietää oman kulttuurin jossa miehet ovat usein muslimia joilla voi olla 3kin vaimoa. He eivät luota Afrikkalaiseen mieheen yhtään. Afrikkalainen mies pettää koko ajan Afrikassa, naista ei Afrikassa välttämättä arvosteta niin kuin täällä. Vaikka me niin kuvittelemme. Jos Suomalainen nainen arvostelee Suomalaista miestä, ne ongelmat ovat todella pieniä joista tämän huonon arvostuksen saa. Suomalainen mies on hyvä ja sopii hienosti Afrikkalaisen naisen puolisoksi. Onnea rakkauteen kaikille.

      • ArvostanKulttuuria

        Paikkakunnallani on afrikkalaisia naisia ja ovat lisäksi erittäin hyvän näköisiä.
        Myös Aasialaisia naisia on paikkakunnallani.
        Minä ainakin haluaisin kumppaniksi afrikkalaisen tai aasialaisen naisen, koska ovat eksoottisen kauniita ja hyvin ystävällisiä.


    • reissuapukannut

      Asuin Afrikassa ja kysyntää oli vaikka en olekaan tyypillinen pohjoismaalainen ulkonäöltäni. Pikkuveljeni jolla on samat piirteet mutta siniset silmät ja vaaleat hiukset joutui joka kerta isompien kaupunkien kaduilla naisten ja jopa koulutyttöjen piirittämäksi. Ostoskeskuksissa naiset kävelivät perässä joskus ja lauloivat(hyräillen) rakkausbiisejä. Itse seurustelin paikallisten kanssa ja surullista oli kuulla mikä on elämä heille siellä edessä......Moni ei halua paikallista miestä, paskaa seksiä ja epätasa-arvoa loppuelämä. Kukaan ei halunnut rahaa, Suomeen tms.

      Karibialla olin kumppanin kanssa mutta heti kun olin yksin illalla drinkillä niin paikalliset tulivat iskemään ja pyytämään mukaan diskoon ja tanssimaan, ei rahaa tms vaan seuraa ja muuta. Lisättäköön että en mennyt.

      Kannattaa lähteä Afrikkaan jos on siniset silmät ja haluaa uusia tuulia....

      • Raaka_-_Watson

        Se on juurikin noin. Piparia tulee ovista ja ikkunoista.
        Ihan yhtälailla kristityissä kuin muslimi maissa.
        Ei tarvitse yksin olla osasipa sitten kieltä tai ei.
        Joka päivälle löytyy lohduttajaa.
        Muslimi maissa tuppaavat olemaan naimissa ja antavat länsimaalaiselle ilosta kiljuen koska eivät arvosta muslimeja pätkääkään.
        On niin monta tarinaa.....


      • Kakkapuhetta
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Se on juurikin noin. Piparia tulee ovista ja ikkunoista.
        Ihan yhtälailla kristityissä kuin muslimi maissa.
        Ei tarvitse yksin olla osasipa sitten kieltä tai ei.
        Joka päivälle löytyy lohduttajaa.
        Muslimi maissa tuppaavat olemaan naimissa ja antavat länsimaalaiselle ilosta kiljuen koska eivät arvosta muslimeja pätkääkään.
        On niin monta tarinaa.....

        Vai musliminaiset muka arvostaa suomalaisia ja muutenkin länsimaalaisia miehiä? Pötypuhetta! Nehän nauraa suomalaisille miehille, varsinkin niille tyttöpojille. Miksi ne haluaisi jonkun juopottelevan tai nössöilevän suomalaisukon kun on tarjolla arabimies? Musliminaiset haluavat miehen jonka kanssa kokea voi kokea olonsa turvalliseksi. Pystyykö suomalaisukko sitä tarjoamaan? Ei. Paljon näkee kuinka suomalaisukot ei pidä naisenaa puolia vaikka nainen joutuisi ryöstön, lupaamattoman koskettelun tai pahoinpidellyn kohteeksi. Kaiken lisäksi suomalaiset ovat hylänneet uskonnon. Musliminaisten mielestä suhde toimii parhaiten uskonnollisessa avioliitossa. Samaa mieltä olen minäkin. Saan olla nainen eikä mun tarvitse olla mies mihin en naisen kehossa pystykään. Kaiken lisäksi uskonnollisessa avioliitossa ei aseta ulkonäköpaineita ja tytötkin opetetaan pukeutumaan siveämmin eikä anneta kulkea pakkasilla verkkosukkahousuissa, nilkkureissa ja minihameessa. Tuohonko nuoria naisia pitäisi kannustaa?


      • Pianselviää

        Sä raaka Watsonin et palstalla ole ollut niin paljon viime aikoina ettet tiedä kuka tämä vastaamallesi tyyppi on. Ihan sairas muslimin patja, sekopää se on,juttelehan sen kanssa hetken aikaa,niin selviää.


      • Suomiukkojäänytlapseksi
        Pianselviää kirjoitti:

        Sä raaka Watsonin et palstalla ole ollut niin paljon viime aikoina ettet tiedä kuka tämä vastaamallesi tyyppi on. Ihan sairas muslimin patja, sekopää se on,juttelehan sen kanssa hetken aikaa,niin selviää.

        Ole sinä hiljaa ja mee palvelemaan sitä suomalaista miestäsi. En ikinä ota suomlaista miestä sillä kaikissa suomalaisissa miehissä jotka aikoinaan tapasin oli vikaa. Tapasin juoppoja ja sitten oli niitä mammanpoikia joille olin kuin äiti kun piti kerätä miehen paskaiset vaatteet lattialta kun ei osannut itse niitä viedä omatoimisesti pyykkikoriin. Suomalaisukko näköjään tarvitsee äitihahmoa.


      • Tätäjuuritarkoitettiin
        Suomiukkojäänytlapseksi kirjoitti:

        Ole sinä hiljaa ja mee palvelemaan sitä suomalaista miestäsi. En ikinä ota suomlaista miestä sillä kaikissa suomalaisissa miehissä jotka aikoinaan tapasin oli vikaa. Tapasin juoppoja ja sitten oli niitä mammanpoikia joille olin kuin äiti kun piti kerätä miehen paskaiset vaatteet lattialta kun ei osannut itse niitä viedä omatoimisesti pyykkikoriin. Suomalaisukko näköjään tarvitsee äitihahmoa.

        No niin Raaka Watson. Tämä oli juuri sitä mitä oli odotettavissa. Sairas raukka parka vanha akka.


      • Raaka_-_Watson
        Tätäjuuritarkoitettiin kirjoitti:

        No niin Raaka Watson. Tämä oli juuri sitä mitä oli odotettavissa. Sairas raukka parka vanha akka.

        Joo, ei yllätä


      • Herrasmiesaina

        Kyllä, rasismi johtuu pelosta kateudesta ja kokemusten puuttesta. Menkää asumaan vaikka Lonttoseen muutamaksi vuodeksi ja työmatkoille vainna Egyptiin, kyllä rasismi katoaa.


      • edrfgthyujikjh
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Se on juurikin noin. Piparia tulee ovista ja ikkunoista.
        Ihan yhtälailla kristityissä kuin muslimi maissa.
        Ei tarvitse yksin olla osasipa sitten kieltä tai ei.
        Joka päivälle löytyy lohduttajaa.
        Muslimi maissa tuppaavat olemaan naimissa ja antavat länsimaalaiselle ilosta kiljuen koska eivät arvosta muslimeja pätkääkään.
        On niin monta tarinaa.....

        Muslimimaissa sukulaismiehet kyttäävät, etteivät naiset pyöri vieraiden miesten kanssa. Esiaviollisesta seksistä, taikka aviorikoksesta napsahtaa shariatuomioistuimessa raippaa, taikka kivitys. Myös kunniamurhat ovat arkipäivää, ja siinä voi saada osansa myös musliminaisen kanssa ollut mies, kuten Ruotsissa kävi, kun tappoivat äijänkin rappukäytävään.


      • Raaka_-_Watson
        edrfgthyujikjh kirjoitti:

        Muslimimaissa sukulaismiehet kyttäävät, etteivät naiset pyöri vieraiden miesten kanssa. Esiaviollisesta seksistä, taikka aviorikoksesta napsahtaa shariatuomioistuimessa raippaa, taikka kivitys. Myös kunniamurhat ovat arkipäivää, ja siinä voi saada osansa myös musliminaisen kanssa ollut mies, kuten Ruotsissa kävi, kun tappoivat äijänkin rappukäytävään.

        Noinhan se on. Siksi niiden kanssa pitää olla vikkelä ettei jää kiinni


    • olikonoi

      Aika kiihkeitä ovat...Saavat valakosta..Näin se vaan menee kun mielikuvitus rajana.

    • No sanotaan vinkkejä afrikkalaisten tummien naisten suhteen. Rehelliset kohteliaisuudet - nainen tuntee ihan rehellisesti ilmaistuna itsensä kauniiksia ja viehättäväksi. Silloin osakkeesi nousee. Juttele hänen kanssaan jossain ja hän voi tervehtimällä viestittää sinulle, että haluaa jutella toistekkin, Oli hauska tavata, olisi kiva jutella toistekkin. kuinka voit, oli kivata tavata jälleen. sinulla on kiva paita/kampaus/ihan mitä vaan kunhan pitää paikkansa ja tukee naisen itsetuntoa... Kuuntele ennen kaikkea häntä! :)

    • Helsingissä caisa on hyvä.. Sitten yöelämässä on välillä afrikka/reggae yms teemalla olevia juhlia

    • KauniitaOvat

      Afrikkalaisia ja muun maalaisia naisia voi nähdä ja tavata nykyään ainakin niissä kaupungeissa, joissa on maahanmuuttajia ja usein tällaisissa paikoissa pyritään järjestämään toimintaa, että maahanmuuttajat ja suomalaiset voisivat tutustua toisiinsa, kuten vaikka monikulttuurinen klubi tai vastaava toiminta, johon myös suomalaiset ovat tervetulleita.
      Ensimmäistä kertaa elämässäni juttelin Sudanilaisen nuoren maahnamuuttaja naisen kanssa, joka osasi suomen kieltä loistavasti.
      Tosi positiivinen kuva jäi Afrikkalaisesta naisesta minulle.
      Afrikkalainen nainen on myös erittäin kaunis, kuten myös maahanmuuttaja naiset yleensäkin.
      Ovathan he eksoottisia verrattuna suomalaisiin.

      • Ulkolaisenainen

        Kyllähän kaikki maahanmuuttajamiehetkin ovat paljon komeimpia verrattuna suomalaisiin miehiin ja ovat erittäin ystävällisiäkin.
        Suomalaiset miehet jurrikoita, tylsiä ja epäkohteliaita.


      • Suomiukkolapseksijäänyt
        Ulkolaisenainen kirjoitti:

        Kyllähän kaikki maahanmuuttajamiehetkin ovat paljon komeimpia verrattuna suomalaisiin miehiin ja ovat erittäin ystävällisiäkin.
        Suomalaiset miehet jurrikoita, tylsiä ja epäkohteliaita.

        Suomalaisukoilla on kaiken lisäksi ongelmia alkoholin käytön kanssa tai sitten ne on sellaisia nössöileviä joille pitäisi olla oikein äitihahmo. On se niin ihmeellistä kun suomiukko tarvitsee äidin kun taas suomalainen nainen ei etsi isähahmoa miehestään.


      • KauniitaOvat
        Ulkolaisenainen kirjoitti:

        Kyllähän kaikki maahanmuuttajamiehetkin ovat paljon komeimpia verrattuna suomalaisiin miehiin ja ovat erittäin ystävällisiäkin.
        Suomalaiset miehet jurrikoita, tylsiä ja epäkohteliaita.

        Olen pannut asian merkille, kun ulkomaalaisia miehiä täälläkin tulee vastaan.
        Ei se ole mikään kumma, että suomalaiseen naiseen vetoaa ulkomaalainen mies, joka on eksoottinen, tummasilmäinen, osaa hurmata suomalaisen naisen, eikä ole sellainen jurrikka, kuten suomalainen mies.
        Ilmastosta ja maan sijainnistahan se myökin johtuu, tällainen pohjoinen ja karu maa kasvattaa jurrikoita, verrattuna johonkin lämpimään ja eksoottiseen maahan.

        Kyllä se eksoottisuus vetoaa myös osaan suomalais miehistäkin. Täälläkin näkee pareja, joista toinen on suomalais mies ja nainen on ulkomaalainen, yleensä aasialainen, mutta olen nähnyt myös afrikkalais naisia suomalais miesten kanssa, mutta vähemmän.
        Sen olen pannut merkille kaupassa, kun miehellä on aasialainen vaimo, niin mies käyttäytyy nöyrästi aasialaista naistaan kohtaan.
        Aasialainen vaimo sanoo, että tänne, tänne, niin mies seuraa mukisematta perässä.
        Osaavat myös suomea puhua.
        Voisin minäkin olla nöyrä aasialaista naista kohtaan, jos sellainen vaan olisi.

        Välillä sitä miettii, että mistä ovat eksoottisen vaimonsa tavanneet/löytäneet/hakeneet.


      • Eitarviiolla
        KauniitaOvat kirjoitti:

        Olen pannut asian merkille, kun ulkomaalaisia miehiä täälläkin tulee vastaan.
        Ei se ole mikään kumma, että suomalaiseen naiseen vetoaa ulkomaalainen mies, joka on eksoottinen, tummasilmäinen, osaa hurmata suomalaisen naisen, eikä ole sellainen jurrikka, kuten suomalainen mies.
        Ilmastosta ja maan sijainnistahan se myökin johtuu, tällainen pohjoinen ja karu maa kasvattaa jurrikoita, verrattuna johonkin lämpimään ja eksoottiseen maahan.

        Kyllä se eksoottisuus vetoaa myös osaan suomalais miehistäkin. Täälläkin näkee pareja, joista toinen on suomalais mies ja nainen on ulkomaalainen, yleensä aasialainen, mutta olen nähnyt myös afrikkalais naisia suomalais miesten kanssa, mutta vähemmän.
        Sen olen pannut merkille kaupassa, kun miehellä on aasialainen vaimo, niin mies käyttäytyy nöyrästi aasialaista naistaan kohtaan.
        Aasialainen vaimo sanoo, että tänne, tänne, niin mies seuraa mukisematta perässä.
        Osaavat myös suomea puhua.
        Voisin minäkin olla nöyrä aasialaista naista kohtaan, jos sellainen vaan olisi.

        Välillä sitä miettii, että mistä ovat eksoottisen vaimonsa tavanneet/löytäneet/hakeneet.

        Ei tarvitse olla ruudinkeksijä tietääkseen mistä suomalaisyritysten aasialaisia akkoja hakee/ostaa/tilaa.


    • budbut

      Mahtava peräsin ja pulleat purjeet!

    • OTemporaOMores

      Ihanaa niillä kainalon hientuoksu, ja pillunkarvat ku teräsharjalla.- :-*

      • Raaka_-_Watson

        Että sellainen kokemus sinulla


      • OTemporaOMores
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Että sellainen kokemus sinulla

        Tais olla maaliskuun alkua 1975 maattiin Cape Townin kaijassa Vuorokauden.- Kävin hakemassa Waterkant 42 straatin discosta tytön laivalle seurakseni.- Aaamulla oli vattanahka vereslihalla, punkassa tytön vitunkarvoja jotka teippasin hytin skottiin :-*


    • MuassaMiljoonaa

      Kyllä paras tapa tavata afrikkalaistaustaisia naisia on liittyä afrikkalaisten ja afrikkalaistaustaisten naisten suosimalle kansainväliselle deittisivustolle. Ja jos on suomalainen mies, niin tietenkin sellaiselle, jossa mustat naiset hakevat itselleen valkoista miestä. Täältä löytyy hyvä lista luotettavia sivustoja: http://www.asumaansuomeen.fi/seurustelu-ja-deitti/ Kannattaa huomata, että nuo sivustot ovat tarkoitettu rakkauden ja parisuhteen löytymiseen. Eivät seksiseuran hakemiseen.

      Lisäksi tuolta löytyy sivustoja, joissa on jäsenenä Suomessa asuvia ulkomaalaisia naisia ja myös Suomessa asuvia afrikkalaisia naisia. Joten ei tarvitse edes matkustaa ulkomaille naisen hakuun, kun voi tavata unelmien kumppanin Suomessa.

    • Anonyymi

      Ne ainakin tykkää nussia

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe