Suositelkaa jotain latausohjelmaa

Kun WinMX on mennyttä, tarvitsen pian uuden latausohjelman musiikinlatausta varten. Limewireä yritin jo, mutta sen lataaminen epäonnistui, koska mulla ei ole laajakaistaa ja yhteys on muutenkin helevetin hidas. Joten suositelkaa mulle jotain muuta ohjelmaa, mieluiten semmosta, johon ei tarvita mitään lisäohjelmia niinku esimerkiksi Limewireen ois tarvinnu. Ei haittaa yhtään jos on englanninkielinen kunhan se on helppo ladata koneelle eikä tule viruksia.

7

1577

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gekku

hyvä ettet ladannutkaan Limewireä... on nimittäin varas..( en tosin oikeastaan tiedä mitä tarkoittaa:)) Itse latasin eilen dc : san, mutta en osaa käyttää sitä..:)

• fdf

Mulla ainaki Lime Wire pelaa erinomasesti ja se on Paras eikä latauksissakaa ollu mitää ongelmaa
        ´
        kokeile emule nimist ohjelmaa seki o iha hyvä ja helppo käyttönen

• dfggg

lime wiren aikaisempi versio oli varas mutta tätä ongelmaa EI ole uusimmassa versiossa

• dingbat
      • Tuupero

Meillä sama Winmx-probleema, kiitti vinkeistä!
        Kokeilen heti tota DC .aa.

• Ja dänks.

• JC5

Onko Kazaa jo mennen talven lumia? Kazaa Litessä ei tule edes haitallista roskaa mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      212
      2101
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1257
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1137
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. 71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      707
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      36
      695
    Aihe