Se vetää siinä uudella Dark Light levyllä pelkkää peruskomppia, ei mitään erikoista. Turha jätkä!
HIMin rumpali on ihan surkee
10
1651
Vastaukset
- king
Peruskomppi on hyvä komppi.
- epeli
Koko HIM on perseestä.Näin se vaan on.
- himvalo
sieltä tosi syvältä.
- vilperi
millään mun kuulemalla levyllä ole todellakaan häikäissyt. valo on kyllä hyvä äijä levyillä. niillä keikoilla jolla olen ollut on him ollut suoraan sanoen paska.....tosi vaisu meininki, ei mikään live bändi.
- GFGFGFG
POPPI MUSIIKISSA EI TARTTE MITÄÄN MUUTA KOMPPIA.
- ROMMEL
VAAN TYYLINTAJUINEN. MIES HALLITSEE VARMASTI NOSTOT & laskut, MUTTA EI TUPPAA SIMPPELEITÄ RALLEJA TÄYTEEN MITÄÄN VITUN KIKKAVITOSIA.PROGEILUT ERIKSEEN,KUUNTELE VAIKKA RUSHIA,SIELLÄ KILISEE JA KOLISEE. MOVING PICTURES ON MUUTEN MAHTAVA LEVY.
- Plaa
Kuuntelepa Kaasua To Seperate Flesh From The Bones - bändissä. Siinä sulle huono rumpali. Älä väitä asioista, joista et selvästikään tiedä juurikaan mitään. Kaasu on kova äijä, samoin Ville. Mutta siitä ei pääse mihinkään, että HIM on huono.
- musiikista tietävä
Jos rupeat monismutkaisempia laittamaan komppeja niin laulut menee pilalle. PArhaat rumpalit soittavat yleensä hyvin yksinkertaisesti. heillä ei ole mitään tarvetta näyttää mitä osaavat koska musiikin pitää toimia ja pysyä kasassa. Peruskomppi on juuri tätä varten. yksinkertaiset asiat tekevät lauluista yleensä juuri niitä hittejä.
Koko bändi on aika turha, lukuunottamatta niitä teinityttöjä jotka palvovat mukamaa trash metallia!
- Jokunen
Kannattaa kuunnella kyseistä rumpalia esim. Kyyrian Innerwellness levyllä.
Ei ole tosiaankaan huono rumpali. Himistä en sitten bändinä osaa sanoa mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381