Jotkut väittävät, että jääpallo on liian tylsä peli katsottavaksi. Totuus on kuitenkin se, että lämpimissä jäähalleissa olutta hörppimään tottuneet nynneröt eivät sopeudu pakkaseen kentän laidalle.
Pistäkäähän ihmiset vaatetta päälle ja tulkaa seuraamaan perinteikästä, loistavaa pallopeliä nyt kun liiga taasen kohta alkaa!
missä katsojat?
6
999
Vastaukset
- toinen neitonen
Joo..liian usein törmää ihmisiin, jotka arvostelee jääpalloa ja kuitenkin pian selviää, että ikinä ei oo arvostelijat kentän laidalle uskaltautunut.Kerran kun sinne sit uskaltautuu, ei pois enää mieli tee lähteäkään. Se on vaan pukeutumiskysymys..
- itseasiassa
no itseasissa ei kiinosta
- blackmagictiger
itseasiassa kirjoitti:
jääpallo on hieno laji. mutta onkohan jäänyt liikaa jääkiekon varjoon viime vuosina..eikös jopa moni takavuosien jää
kiekkotähtikin ole pelannut jääpalloa - blackmagictiger
itseasiassa kirjoitti:
jääpallo on loistava laji mutta onkohan jäänyt katsoja määrissä putoaajan osaan.....mun suosikkeja hifk ja narukerä.....Vai viekö kaukalopallo katsojat jääpallolta
- Kimi_Räikkönen
blackmagictiger kirjoitti:
jääpallo on loistava laji mutta onkohan jäänyt katsoja määrissä putoaajan osaan.....mun suosikkeja hifk ja narukerä.....Vai viekö kaukalopallo katsojat jääpallolta
Narkukerä Porista, olenhan lähes porilainen.
- bandy14
Neitoset ovat aivan oikeassa! Ja niin olin itsekin, kun juuri toiseen aiheeseen kirjoitin että jääpalloa tsiigaavat tosimiehet JA -naiset. :)
Tosiaan, lämmintä päälle ja termos messiin, kyllä bandykatsomossa hyvin tarkenee.
Mutta se on totta että niin kauan kun kunnon katsomoita ei saada, on turha odottaa mitään yleisöryntäystä jääpallopeleihin. Ainakaan Helsingissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452368
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521603Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641277
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451277The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2431043- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58859Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20849