Veikkaus kuka kullekkin antaa pojoja
Antti Terhille ja Tiinalle
Minna Terhille ja Tiinalle
Terhi Hannalle ja Minnalle
Timo Pertulle ja Tiinalle
Perttu Minnalle ja Timolle
Tiina Antille ja Minnalle
Kathy Minna ja Hannalle
Hanna Kathy ja Perttu
Mika Hanna ja Timo
Pistejakauma
Antti 2 p
Minna 6 p
Terhi 4 p
Timo 2 p
Pert. 3 p
Tiin. 3 p
Hanna 5 p
Mika 0 p
Äänestykseen joutuvat Minna ja Hanna kumpaa äänestät. Aika pulmallinen
Äänestys tulokset
15
1011
Vastaukset
- bobo
hanna ulos niin nähdään minnan romahdus
- saijja
ehdottomasti.
- Hannaaaa
ja vielä useamman kuin yhden kerran.
- .....
Poikaukkokin on taas heränny uuteen päivään ja omaan tv-todellisuuteensa :D
On se vaan äijä! Edellisen nimeämiskierroksen jakauma oli seuraava: (ensiksi mainittu sai 2 pistettä)
Antti: Kati, Timo
Tiina: Minna, Iina
Terhi: Iina, Minna
Hanna: Kati, Perttu
Mika: Hanna, Iina
Perttu: Iina, Minna
Kati: Antti, Hanna
Minna: Perttu, Tiina
Timo: Kati, Perttu
Iina: Perttu, Tiina
Jos nyt ottaa seuraavan nimeämisen arvauksen perusteeksi sen, että tuossa muuttuu ainoastaaan se että Iinan antamia ääniä ei enään ole ja että iinan saamat äänet periytyvät vanhan kupppikuntarajojen mukaan niin minun mutu on seuraava:
Antti: Kati, Timo
Tiina: Minna, Hanna
Terhi: Minna, Hanna
Hanna: Kati, Perttu
Mika: Hanna, Tiina
Perttu: Minna, Hanna
Kati: Antti, Hanna
Minna: Perttu, Tiina
Timo: Kati, Perttu
Olen varma että Mika ei nimeä Minnaa ainakaan tällä kierroksella ja että hänen molemmat äänet menevät naiselle, ja että Hannan lisäksi tulee Tiina tai Kati; Arvaan että Tiina.
äänestykseen tällä veikkauksella joutuu taas kolme asukasta:
MINNA, KATI ja HANNA joilla kaikilla kuusi ääntä.- luuletko todella
ettei terhi saa yhtään ääntä? jos niin olet karkeasti väärässä, Antti ja Minna ja myös Hanna ovat kyllästyneet terhin käninään.
- rohvessoori
Antti: Kati, Timo
Tiina: Minna, Hanna
Terhi: Minna, Timo
Hanna: Kati, Perttu
Mika: Hanna, Timo
Perttu: Minna, Hanna
Kati: Antti, Hanna
Minna: Perttu, Tiina
Timo: Kati, Perttu
Kati 4
Minna 6
Hanna 5 luuletko todella kirjoitti:
ettei terhi saa yhtään ääntä? jos niin olet karkeasti väärässä, Antti ja Minna ja myös Hanna ovat kyllästyneet terhin käninään.
Vaikea on arvailla ja sinun arvauksesi on tässä vaiheessa yhtä hyvä kuin minun.
Pelaajien taktiikat muuttuvat, tai ainakin pitäisi muuttua pelin edetessä. Jos aina vaan pudottaa niitä kiistanalaisempia henkilöitä niin lopulta jää ne kaikki symppikset joita vastaan on huonommat mahdollisuudet sitten voittoäänestyksessä. Toisaalta tietysti tällainen käyttäytyminen johtaa helposti negatiiviseen tulokseen itselleenkin. Ja toki on toivottavaa että asukkaat pystyvät arvoimaan uudelleen kolleegojaan, ettei tilanne liiaksi jämähdä.
En usko että Terhi on niin huonossa asemassa talossa kuin kirjoituksista voisi päätellä. Suuri osa kritiikistä häntä kohtaan johtuu pk-huoneen puheista, joista muilla asukkailla ei ole tietoa. Huomattavaa on että Terhi ei saanut viimeksikään yhtään ääntä; Ei edes Iinalta tai Hannalta.Cesar kirjoitti:
Vaikea on arvailla ja sinun arvauksesi on tässä vaiheessa yhtä hyvä kuin minun.
Pelaajien taktiikat muuttuvat, tai ainakin pitäisi muuttua pelin edetessä. Jos aina vaan pudottaa niitä kiistanalaisempia henkilöitä niin lopulta jää ne kaikki symppikset joita vastaan on huonommat mahdollisuudet sitten voittoäänestyksessä. Toisaalta tietysti tällainen käyttäytyminen johtaa helposti negatiiviseen tulokseen itselleenkin. Ja toki on toivottavaa että asukkaat pystyvät arvoimaan uudelleen kolleegojaan, ettei tilanne liiaksi jämähdä.
En usko että Terhi on niin huonossa asemassa talossa kuin kirjoituksista voisi päätellä. Suuri osa kritiikistä häntä kohtaan johtuu pk-huoneen puheista, joista muilla asukkailla ei ole tietoa. Huomattavaa on että Terhi ei saanut viimeksikään yhtään ääntä; Ei edes Iinalta tai Hannalta.Terhi on antanut itsestään rajumman puolen, meidän katsojien puoleen, muttei ole kyllä kerännyt talon sisällä juurikaan negatiivisia puolia. Pelaa aika ovelasti.
- Roope
rohvessoori kirjoitti:
Antti: Kati, Timo
Tiina: Minna, Hanna
Terhi: Minna, Timo
Hanna: Kati, Perttu
Mika: Hanna, Timo
Perttu: Minna, Hanna
Kati: Antti, Hanna
Minna: Perttu, Tiina
Timo: Kati, Perttu
Kati 4
Minna 6
Hanna 5Ihme on, jos Terhi ei anna 2 pistettä Hannalle. Hänhän haukkui Hannan tosi pahasti pk-huoneessa. Tuon laskelman mukaan Minna saisi siis korkeintaan 5 pistettä. Terhiltä siis yksi piste.
- Jarkko
Muuttaisin itse tuota näin:
Terhi: Hanna 2, Minna 1
Kathy: Hanna 2, Antti 1
Perustelu: Terhi haukkui Hannan pk-huoneessa tällä viikolla. Kathya taas on käsittääkseni ottanut aivoon Timon ja Hannan käytös, joten saattaa antaa hyvinkin Hannalle 2 pistettä.
Jos näin käy, kärki näyttäisi tältä:
Kathy 8
Hanna 6
Minna 5
Ja Minnaa saattaa ärsyttää Perttu nyt vähemmän kuin jotkut naisista. Minna voisi antaa pisteitä näinkin:
Tiina 2, Terhi 1
- joutuu
hanna ja terhi joista terhi putoaa.
- ............niiinnn
PERTTU-hanna-minna ELI:MINNA-9p.
MIKA-minna-terhi TERHI-7p.
ANTTI-kathy-terhi HANNA-6p.
TIMO-terhi-tiina KATHY-5p.
KATHY-minna-hanna
MINNA-terhi-kathy
TIINA-minna-hanna
TERHI-hanna-minna
HANNA-kathy-terhi - TIETTY
jos jotai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483