Äänestys tulokset

poikaukko

Veikkaus kuka kullekkin antaa pojoja

Antti Terhille ja Tiinalle
Minna Terhille ja Tiinalle
Terhi Hannalle ja Minnalle
Timo Pertulle ja Tiinalle
Perttu Minnalle ja Timolle
Tiina Antille ja Minnalle
Kathy Minna ja Hannalle
Hanna Kathy ja Perttu
Mika Hanna ja Timo
Pistejakauma
Antti 2 p
Minna 6 p
Terhi 4 p
Timo 2 p
Pert. 3 p
Tiin. 3 p
Hanna 5 p
Mika 0 p
Äänestykseen joutuvat Minna ja Hanna kumpaa äänestät. Aika pulmallinen

15

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bobo

      hanna ulos niin nähdään minnan romahdus

    • saijja

      ehdottomasti.

      • Hannaaaa

        ja vielä useamman kuin yhden kerran.


    • .....

      Poikaukkokin on taas heränny uuteen päivään ja omaan tv-todellisuuteensa :D
      On se vaan äijä!

      • tosi hyvin sanottu siellä takana. Ote tv todellisuudesta osiossa KUMMELI


    • Edellisen nimeämiskierroksen jakauma oli seuraava: (ensiksi mainittu sai 2 pistettä)

      Antti:   Kati, Timo
      Tiina:   Minna, Iina
      Terhi:   Iina, Minna
      Hanna:   Kati, Perttu
      Mika:   Hanna, Iina
      Perttu:   Iina, Minna
      Kati:   Antti, Hanna
      Minna:   Perttu, Tiina
      Timo:   Kati, Perttu
      Iina:   Perttu, Tiina

      Jos nyt ottaa seuraavan nimeämisen arvauksen perusteeksi sen, että tuossa muuttuu ainoastaaan se että Iinan antamia ääniä ei enään ole ja että iinan saamat äänet periytyvät vanhan kupppikuntarajojen mukaan niin minun mutu on seuraava:

      Antti:   Kati, Timo
      Tiina:   Minna, Hanna
      Terhi:   Minna, Hanna
      Hanna:   Kati, Perttu
      Mika:   Hanna, Tiina
      Perttu:   Minna, Hanna
      Kati:   Antti, Hanna
      Minna:   Perttu, Tiina
      Timo:   Kati, Perttu

      Olen varma että Mika ei nimeä Minnaa ainakaan tällä kierroksella ja että hänen molemmat äänet menevät naiselle, ja että Hannan lisäksi tulee Tiina tai Kati; Arvaan että Tiina.

      äänestykseen tällä veikkauksella joutuu taas kolme asukasta:

      MINNA, KATI ja HANNA joilla kaikilla kuusi ääntä.

      • luuletko todella

        ettei terhi saa yhtään ääntä? jos niin olet karkeasti väärässä, Antti ja Minna ja myös Hanna ovat kyllästyneet terhin käninään.


      • rohvessoori

        Antti: Kati, Timo
        Tiina: Minna, Hanna
        Terhi: Minna, Timo
        Hanna: Kati, Perttu
        Mika: Hanna, Timo
        Perttu: Minna, Hanna
        Kati: Antti, Hanna
        Minna: Perttu, Tiina
        Timo: Kati, Perttu

        Kati 4
        Minna 6
        Hanna 5


      • luuletko todella kirjoitti:

        ettei terhi saa yhtään ääntä? jos niin olet karkeasti väärässä, Antti ja Minna ja myös Hanna ovat kyllästyneet terhin käninään.

        Vaikea on arvailla ja sinun arvauksesi on tässä vaiheessa yhtä hyvä kuin minun.

        Pelaajien taktiikat muuttuvat, tai ainakin pitäisi muuttua pelin edetessä. Jos aina vaan pudottaa niitä kiistanalaisempia henkilöitä niin lopulta jää ne kaikki symppikset joita vastaan on huonommat mahdollisuudet sitten voittoäänestyksessä. Toisaalta tietysti tällainen käyttäytyminen johtaa helposti negatiiviseen tulokseen itselleenkin. Ja toki on toivottavaa että asukkaat pystyvät arvoimaan uudelleen kolleegojaan, ettei tilanne liiaksi jämähdä.

        En usko että Terhi on niin huonossa asemassa talossa kuin kirjoituksista voisi päätellä. Suuri osa kritiikistä häntä kohtaan johtuu pk-huoneen puheista, joista muilla asukkailla ei ole tietoa. Huomattavaa on että Terhi ei saanut viimeksikään yhtään ääntä; Ei edes Iinalta tai Hannalta.


      • Cesar kirjoitti:

        Vaikea on arvailla ja sinun arvauksesi on tässä vaiheessa yhtä hyvä kuin minun.

        Pelaajien taktiikat muuttuvat, tai ainakin pitäisi muuttua pelin edetessä. Jos aina vaan pudottaa niitä kiistanalaisempia henkilöitä niin lopulta jää ne kaikki symppikset joita vastaan on huonommat mahdollisuudet sitten voittoäänestyksessä. Toisaalta tietysti tällainen käyttäytyminen johtaa helposti negatiiviseen tulokseen itselleenkin. Ja toki on toivottavaa että asukkaat pystyvät arvoimaan uudelleen kolleegojaan, ettei tilanne liiaksi jämähdä.

        En usko että Terhi on niin huonossa asemassa talossa kuin kirjoituksista voisi päätellä. Suuri osa kritiikistä häntä kohtaan johtuu pk-huoneen puheista, joista muilla asukkailla ei ole tietoa. Huomattavaa on että Terhi ei saanut viimeksikään yhtään ääntä; Ei edes Iinalta tai Hannalta.

        Terhi on antanut itsestään rajumman puolen, meidän katsojien puoleen, muttei ole kyllä kerännyt talon sisällä juurikaan negatiivisia puolia. Pelaa aika ovelasti.


      • Roope
        rohvessoori kirjoitti:

        Antti: Kati, Timo
        Tiina: Minna, Hanna
        Terhi: Minna, Timo
        Hanna: Kati, Perttu
        Mika: Hanna, Timo
        Perttu: Minna, Hanna
        Kati: Antti, Hanna
        Minna: Perttu, Tiina
        Timo: Kati, Perttu

        Kati 4
        Minna 6
        Hanna 5

        Ihme on, jos Terhi ei anna 2 pistettä Hannalle. Hänhän haukkui Hannan tosi pahasti pk-huoneessa. Tuon laskelman mukaan Minna saisi siis korkeintaan 5 pistettä. Terhiltä siis yksi piste.


      • Jarkko

        Muuttaisin itse tuota näin:
        Terhi: Hanna 2, Minna 1
        Kathy: Hanna 2, Antti 1

        Perustelu: Terhi haukkui Hannan pk-huoneessa tällä viikolla. Kathya taas on käsittääkseni ottanut aivoon Timon ja Hannan käytös, joten saattaa antaa hyvinkin Hannalle 2 pistettä.

        Jos näin käy, kärki näyttäisi tältä:
        Kathy 8
        Hanna 6
        Minna 5

        Ja Minnaa saattaa ärsyttää Perttu nyt vähemmän kuin jotkut naisista. Minna voisi antaa pisteitä näinkin:
        Tiina 2, Terhi 1


    • joutuu

      hanna ja terhi joista terhi putoaa.

    • ............niiinnn

      PERTTU-hanna-minna ELI:MINNA-9p.
      MIKA-minna-terhi TERHI-7p.
      ANTTI-kathy-terhi HANNA-6p.
      TIMO-terhi-tiina KATHY-5p.
      KATHY-minna-hanna
      MINNA-terhi-kathy
      TIINA-minna-hanna
      TERHI-hanna-minna
      HANNA-kathy-terhi

    • TIETTY

      jos jotai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe