Onko täällä muita,joiden mielestä Faith No More on varsin mielenkiintoinen yhtye?Tai siis oli.Onko muu kuin Mike Pattonin aikainen materiaali hyvää?Itse olen tutustunut King for a day,fool for a life- ja Angel dust-levyihin.Omistan Angel Dustin,King for a dayn kuuntelin kirjaston kautta.Ja molemmat,Angel dust varsinkin,toimivat varsin hyvin.Kiinnostusta olisi myös Real Thing-levyyn.Kirjoitusta tänne,yhtyeeseen paremmin perehtyneet.
Faith No More
4
671
Vastaukset
- ....
tykkään paljon, real thing on mielestäni paras levy.
tsekkaapas muuten pattonin toinen bändi, ruisrockissa juuri piipahtanut fantomas. - kasari
Kyllä The real thing on ehdottomasti paras levy,kaikki biisit loistavia. Tämä levy pitäisi löytyä jokaisen levy hyllystä! Angel dust tulee hyvänä kakkosena.
- Ms_Undo
Faith No More on mulle eräs kaikkien aikojen tärkeimmistä bändeistä. The Real Thing:ista en ole koskaan kauheasti innostunut, sen sijaan Angel Dust:ista eteenpäin julkaisut ovat kukin enemmän tai vähän henk.koht. klassikon asemassa. Etenkin King For A Day, sillä sen kautta olen bändin aikanaan löytänyt.
Nykyään olen oikeastaan kiinnostuneempi muista Pattonin projekteista, varsinkin Fantômaksesta, Mr. Bunglesta ja Kaadan kanssa tehdyistä jutuista. Nämä ovat lähtökohdiltaan aika tavalla Faith No Morea kokeellisempia, mutta ovat kestäneet viime aikojen uskollista kuuntelua jopa FNM:a paremmin.
Eipä silti. Juuri tänään luukutin autossa Album Of The Yearia, eikä edelleenkään kuulostanut ollenkaan pahalta. Faith No Morelta olen kuullut
6 studioalbumia "We Care a Lot", "Introduce Yourself", "The Real Thing", "Angel Dust", "King for a Day...Fool for a Lifetime", "Album of the Year".
Sanoisin että THE REAL THING on ylivoimainen suosikkini FNM:n albumeista.
Sehän on myös 20 parhaimman rockalbumin joukossa (Classic Rock-lehti, lukijoiden äänestys). ANGEL DUST oli myös 50 parhaan joukossa...eivät siis mitään turhia albumeja.
1)THE REAL THING 5/5
2)KING FOR A DAY jne. - 4/5
3)ANGEL DUST 4/5
4)ALBUM OF THE YEAR 3/5
loput kaksi ovat minusta aika sontaa...lukuuottamatta paria kappaletta.
FANTOMASTA olen joskus kuunnellut, aika erikoista musaa, mutta MR. BUNGLE tai mikä olikaan en oo kuullut...tosin veljeni kertoi, että olisi paljon rajumpaa kuin FNM.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846