Olen kohta viiskymppinen mies. Minulla on ollut viime aikoina polvivaivoja. Se alkoi keväällä kun innostuin venyttelemään ja tein vähän varomattomasti kyykkyliikkeitä verrytellessä. Oli aika kipeä silloin ja piti levätä jonkin aikaa. Kuitenkin sillä on pystynyt juoksemaan kutakuinkin mutta on kipeä kun laitaa polven koukkuun. En ole käynyt lääkärissä. Tietääkö joku jos tällainen pahenee ajan mittaan jos jatkaa juoksemista vai eikö kannata välittää? Lisäksi kuuluu rutinaa ja "pauketta" polvesta mutta sitä teki jo pienenä.
Juoksin Pääkaupunkijuoksun vastoittain ja hyvin meni.
Polvivamma
5
3927
Vastaukset
- tällaista
ennen lenkille lähtöä laita linjamenttia, tms voidetta joka lämmittää, laita vaikka "polvisuojat" että lämpee n. 15min ennen lähtöä.Levitä kokonaan polven ympäri.
- vanhuus ei tuu yksin
Kiitos vinkistä, pitää kokeilla.
Hyviä lenkkejä. - neuvo?
vanhuus ei tuu yksin kirjoitti:
Kiitos vinkistä, pitää kokeilla.
Hyviä lenkkejä.Oi, kerro. On nimittäin täällä sama vika. Innostuin alkukesästä juoksemaan suunnilleen joka päivä ja nyt tyhmästä päästä kärsii polvi.
- vanhuus ei tuu yksin
neuvo? kirjoitti:
Oi, kerro. On nimittäin täällä sama vika. Innostuin alkukesästä juoksemaan suunnilleen joka päivä ja nyt tyhmästä päästä kärsii polvi.
En ole kokeillut laittaa mitään polveen vielä koska nyt ei ole tuntunut kipua. Minua lähinnä huolettaa miten se tulee kestämään jatkossa, tuo polvi. Se kun ei vaivaa erityisemmin juostessa enää, silloinkin kun oli kipeä niin vähän aikaa juostuani vertyi ja kipukin hävisi. Ajattelin juosta maratonin ensi kesänä ja olisi hyvä jos pystyis polven puolesta. En tiedä hölkkääkö ne muut rikkinäisillä nivelillä? Jotakin outoa siellä polvinivelessä on kun ei anna oikein anna laittaa kunnolla koukkuun. En tiedä pitääkö leikata vai mitä tehdä? Kaippa olisi hommattava ortopedille aika.
- ollaan
vanhuus ei tuu yksin kirjoitti:
En ole kokeillut laittaa mitään polveen vielä koska nyt ei ole tuntunut kipua. Minua lähinnä huolettaa miten se tulee kestämään jatkossa, tuo polvi. Se kun ei vaivaa erityisemmin juostessa enää, silloinkin kun oli kipeä niin vähän aikaa juostuani vertyi ja kipukin hävisi. Ajattelin juosta maratonin ensi kesänä ja olisi hyvä jos pystyis polven puolesta. En tiedä hölkkääkö ne muut rikkinäisillä nivelillä? Jotakin outoa siellä polvinivelessä on kun ei anna oikein anna laittaa kunnolla koukkuun. En tiedä pitääkö leikata vai mitä tehdä? Kaippa olisi hommattava ortopedille aika.
tuon vaivan puolesta ainakin. Kokeilin eilen ihan tilaisuuden tullen kipugeeliä molempiin polviin, mutta seurauksena oli vain polvien liimautuminen lakanoihin kesken unien.
Tukholmaan kesäkuussa. Peukut pystyyn, jospa polvi nousisi samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783466
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803280Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223132- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384