Olen lähdössä perheen kanssa marraskuun alussa Puerto Ricoon ja haluttaisi käydä ainakin yhtenä päivänä katselemassa maisemia myös pinnanaltakin.
Onko kukaan sukeltanut ko paikassa ja mitä sukelluskeskusta/kohteita suosittelette??
Otan kaiken tiedon kiitollisuudella vastaan.
Hyvää syksyn jatkoa.
Seppo
Sukeltaminen Puerto Ricossa
Seppo
3
1112
Vastaukset
- öö2
Täältä löytyy hyvä matkakertomus: snorkkeli.net. Etusivun vas.ylälaidassa on "artikkelit" josta "matkakertomukset" josta "sukeltamaan Gran Canarialleko"
Hyviä ja turvallisia sukelluksia!- Seppo
Suuri kiitos vinkistä ja linkistä.
Tämä on juuri sitä mitä olin hakemassa, sillä on mukava sukeltaa suomenkielisten oppaiden kanssa.
Onko kenelläkään kokemuksia Aquanauts-Divercenter sukelluskeskuksesta??
Seppo
- dyykki
gcbronin luonnonpuistossa ja las palmasin hylyillä kannattaa poiketa.hienoja kohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574