Mua on vaivannut viime vuodet atooppinen iho eli iho on ollut kuiva ja herkkä. Oon saanut ruokavaliolla ihoa kuntoon, mutta iho on edelleen kuiva ja iho alkaa myös herkästi punoittaa/tulehtuu jos syön sopimatonta ruokaa.
Ongelmani ovat raapimisen takia syntyneet voimakkaat rypyt/uurteet: silmien ympärillä, suun ympärillä, kaulassa, hartia-olkapää-dekoltee-alueella... Suositteletteko kasvonaamioita, mikrohiontaa, kasvohierontaa vai mitä? Otan kaikki vinkit kiitollisena vastaan!
Atooppinen iho ja uurteet
4
966
Vastaukset
- emppu
mullakin on atoopinen iho ja ihottuman takia tullut ryppyjä tai uurteita silmien ja suun ympärille sekä kaulaan.ruokavalioon en ole koskaan kiinnittänyt sen kummemmin huomiota,kunhan riittävän monipuolisesti tulee syötyä.ihoa pitäisi rasvata kolmasti päivässä ja yöllä käyttää rasvaisempaa yövoidetta.mulla myös iho tulehtuu ja punoittaa tosi helposti.olen niin kiireinen ihminen etten millään muista tai ehdi noudattaa näitä lääkärin antamia hoito-ohjeita.raskauden aikana iho on ollut todella hyvä,ei minkäänlaista ihottumaa tai kuivaa kohtaa.mutta eihän sitä jatkuvasti viitsi raskaanakaan olla.millainen ruokavalio sulla on?jos sitä kokeilisi itsekkin.
- Sue
Tassa mainio voide atooppiselle ja herkalle iholle - Sothys, immunisciense fluidi (hinta n. 50euron luokkaa) On muuten viela tosi pitkakestoinen voide!
- Sorjatar
Sue kirjoitti:
Tassa mainio voide atooppiselle ja herkalle iholle - Sothys, immunisciense fluidi (hinta n. 50euron luokkaa) On muuten viela tosi pitkakestoinen voide!
Kuuluuko Sothys marketin, apteekin vaiko kenties kauneushoitolan tai jonkun muun tuotevalikoimaan?
- Sue
Sorjatar kirjoitti:
Kuuluuko Sothys marketin, apteekin vaiko kenties kauneushoitolan tai jonkun muun tuotevalikoimaan?
Tota, en tieda kuinka paljon taalla saa "mainostaa", mutta Sothys:in kauneushoitoloita on kylla ympari Suomea. Luulisin etta netista loydat sinua lahinna olevan...
Poikaystavallani on atooppinen iho ja paatettiin kokeilla kyseista voidetta. Tehosi kuin salamaniskusta!
Punotus havisi, hilseily loppui kuin seinaan ja nyt ihon kuntoa on yllapidetty talla voiteella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857034- 353781
- 443298
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402522- 2052240
- 1222182
- 402182
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292109Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241828- 401709